koulouri Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2009 Απελπιστηκα ρε παιδια και ειπα να παρω προπληρωμενη καρτα για να κανω extent to account μου στο rapidshare! Kαι βρηκα αυτην την καρτα.. http://www.paysafecard.com/index.php?id=1947 κανει? τους εστειλα mail να τους ρωτησει και η απαντηση που πηρα ηταν προφανως απο bot! Αφου ηταν του style: -Γεια σου Γιαννη.. -Κουκια σπερνω..
sndev Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2009 Απελπιστηκα ρε παιδια και ειπα να παρω προπληρωμενη καρτα για να κανω extent to account μου στο rapidshare!Kαι βρηκα αυτην την καρτα.. http://www.paysafecard.com/index.php?id=1947 κανει? τους εστειλα mail να τους ρωτησει και η απαντηση που πηρα ηταν προφανως απο bot! Αφου ηταν του style: -Γεια σου Γιαννη.. -Κουκια σπερνω.. για αρχη θελω να ρωτήσω τι σχεσει εχει το msn και το rapidshare? για να κάνεις extent συμενει οτι εχεις αγοράσει λογαριασμό πως τον αγόρασες? γτ δε κάνεις με τον ιδιο τρόπο τη δουλειά σου επίσης λες οτι πήρες τη συγγεκριμενη κάρτα χωρις πρώτα να επιβεβαιώσεις ότι κανει για το σκοπό που θες να τι χρεισημοπιοισεις? απαπα.. και άμα δε κάνει? θα μου πεις γτ στα πρήζω και δε σου δίνω αμέσως ένα ναι η ένα όχι τώρα.. δε μου πήρε πάνω απο 1 min να ψάξω στο rapidshare να δω τους τρόπους πληρωμής και θέλω να σου φάω ένα λεπτό από τη ζωή σου επειδή δε το έκανες από την αρχή εσύ ναι γίνεται. αλλά πληρώνεις resseler.
giorgos147 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2009 Ο αδερφός μου αυτή χρησιμοποιεί σε διάφορα διαδικτυακά καζίνο
koulouri Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2009 H αληθεια ειναι οτι αγορασα το account με την καρτα που ειχε η κοπελια μου..αλλα τωρα ειναι πρωην! Οποτε με τον ιδιο τροπο δεν γινεται :Ρ και δεν την αγορασα την καρτα!Απλα ρωτησα αν γινεται να κανω extend με την καρτα που ανεφερα, που ειναι μια που βρηκα ψαχνοντας στο γοογλη! btw δεν καταλαβα και πολλα απο τις συμβουλες σου :Ρ πηγα εκει που λεει reseller και διαλεξα και το paysafecard και μετα... "κενο" :Ρ
arxaggelos Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2009 Γιατί δεν βγάζεις μια προπληρωμένη από τράπεζα, τύπου Attica Gift ή Κυπρου Prepaid, που είναικαι Visa? Και τη δουλειά σου θα κάνεις, αφού 99,9% θα γίνει κανονικά η συναλλαγή χωρίς κόλπα, και η κάρτα θα σου μείνει...
koulouri Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2009 πηρα πριν λιγο μια φιλη μου τηλ που δουλευει στην τραπεζα Κυπρου και μου ειπε το ιδιο! Ευχαριστω! μαλλον θα παω την Τεταρτη να την βγαλω γιατι χωρις rapidshare δεν παλευεται :Ρ
giorgos147 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2009 +1 arxaggelos Συμφωνώ απόλυτα.Και εκτός αυτών,αν κάνεις και άλλες αγορές εκτός απο rapidshare στο διαδίκτυο...Πίστεψε με θα σε βολέψει πάρα πολύ!
sndev Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2009 H αληθεια ειναι οτι αγορασα το account με την καρτα που ειχε η κοπελια μου..αλλα τωρα ειναι πρωην!Οποτε με τον ιδιο τροπο δεν γινεται :Ρ και δεν την αγορασα την καρτα!Απλα ρωτησα αν γινεται να κανω extend με την καρτα που ανεφερα, που ειναι μια που βρηκα ψαχνοντας στο γοογλη! btw δεν καταλαβα και πολλα απο τις συμβουλες σου :Ρ πηγα εκει που λεει reseller και διαλεξα και το paysafecard και μετα... "κενο" :Ρ μα δε σου δωσα καμια συμβουλη απλα σε εβαλα στο κοπο να ψάξεις λιγο στα δεξια δε θα πρόσεξες ενα λινκ τεσπα ετσι για το κλου http://www.narpax.gr/rapidshare/extend_account.php ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ γτ πληρωνεις πολλα περισσοτερα. να πας να βγάλεις καρτα απο τραπεζα τη τεταρτη που κανει και για αλλες δουλεις μη σου πω ανοιξε καλυτερα λογαριασμο με visa electron
koulouri Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2009 ΠΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ κλεψιαααααααααααααααααααααααααα +9€ αλητες!!!
sndev Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2009 ΠΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ κλεψιαααααααααααααααααααααααααα+9€ αλητες!!! καλά κάνουν, παροχή υπηρεσιών προσφέρουν όσο θέλουν το κοστολογούν εσύ άμα πιστεύεις ότι αξίζει και θες αγοράζεις. ξέρεις καθημερινά πόσα τέτοια μπορεί να πληρώνεις και να μην το έχεις πάρει γραμμή? εσύ τους δίνεις τα λευτα δε στα κλέβουν.
narpax Δημοσ. 9 Μαΐου 2009 Δημοσ. 9 Μαΐου 2009 Καλησπέρα, Επειδή το παρακάτω εκτός απο προσβλητικό είναι και αναληθές: ΠΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ κλεψιαααααααααααααααααααααααααα+9€ αλητες!!! Μία συνδρομή rapidshare εάν την αγοράσετε από οποιονδήποτε μεταπωλητή, θα προσέξετε ότι είναι αρκετά ακριβότερη. Αυτό γίνεται επειδή: 1) Προστίθεται ο εγχώριος ΦΠΑ (19% για Ελλάδα) 2) Προστίθενται τα έξοδα του τρόπου πληρωμής, που αρκετές φορές είναι μέχρι και 10-15% (όπως για παράδειγμα με τη paysafecard που αναφέρθηκε). 3) Προστίθετναι διάφορα "κρυμμένα" έξοδα (όπως κόστος χρήματος, έξοδα συντήρησης, υπάλληλοι κλπ) 4) Προστίθεται το κέρδος του μεταπωλητή ... και όλα αυτά στη περίπτωση της εταιρείας μας αρκετές φορές είναι στο +30%, καλύπτοντας μόνο το ΦΠΑ και τα έξοδα του τρόπου πληρωμής. Το ότι κάποιος πουλάει μία υπηρεσία πιο ακριβά και είναι επίσημος μεταπωλητής, είναι σίγουρο ότι δεν είναι "κλέφτης" ή "αλήτης", αλλά μία εταιρεία που αναγκάζεται να ακολουθεί μία συγκεκριμένη τιμολογιακή πολιτική. Εμείς λέτε να μη θέλαμε να πουλάμε στην ίδια τιμή; δεν θα είχαμε πολύ περισσότερες πωλήσεις; ή πιστεύετε ότι είμαστε τόσο "κουτοπόνηροι" που απλά χρεώνουμε 30% παραπάνω μόνο και μόνο για να έχουμε μεγαλύτερο κέρδος, χάνοντας χιλιάδες πωλήσεις; Καλό είναι πριν κατηγορήσετε κάποιον ή μία εταιρεία σε ένα δημόσιο forum να δοκιμάσετε να ρωτήσετε "γιατί γίνεται αυτό". Οσο για απαντήσεις από "bots" που αναφέρθηκε, αυτό δεν γίνεται ποτέ από την εταιρεία μας. Κάθε απάντηση γίνεται από εκπρόσωπο υποστήριξης που είναι άριστα εκπαιδευμένος. Για αυτό το λόγο και ΔΕΝ παρέχουμε τηλεφωνική υποστήριξη, γιατί θα μπλέκαμε με τηλεφωνικά κέντρα και άτομα ανεκπαίδευτα (βλέπε τηλεφωνική υποστήριξη όλων των τηλεπικοινωνιακών εταιρειών) ενώ η οποιαδήποτε εγκατάσταση δικού μας τηλεφωνικού κέντρου για υποστήριξη από εκπαιδευμένα άτομα θα επέφερε μεγάλη αύξηση στις ήδη ακριβότερες τιμές μας. Η υποστήριξη γίνεται από την αντίστοιχη επιλογή "υποστήριξη" στο site μας, και μέσα από μία διαδικασία ερωτήσεων ή λαμβάνετε επιτόπου τη λύση στο πρόβλημά σας (περίπου 80% των ερωτήσεων βρίσκουν έτοιμη την απάντηση) ή σας παραπέμπει για επικοινωνία με την εταιρεία μας από ειδική φόρμα, και εντός 2-3 ημερών λαμβάνετε ολοκληρωμένη και σωστή απάντηση (όχι bots, ή έτοιμες απαντήσεις!). Εάν πιστεύετε ότι λάβατε απάντηση από την εταιρεία μας η οποία δεν ήταν σωστή, ή έμοιαζε για απάντηση από bot, παρακαλούμε δημοσιεύστε εδώ την ερώτηση που κάνατε μαζί με την απάντηση και δεσμευόμαστε να απαντήσουμε δημόσια. Με εκτίμηση, Narpax Ltd http://www.narpax.com
skywritergr Δημοσ. 10 Μαΐου 2009 Δημοσ. 10 Μαΐου 2009 Για αυτό το λόγο και ΔΕΝ παρέχουμε τηλεφωνική υποστήριξη, γιατί θα μπλέκαμε με τηλεφωνικά κέντρα και άτομα ανεκπαίδευτα (βλέπε τηλεφωνική υποστήριξη όλων των τηλεπικοινωνιακών εταιρειών) ενώ η οποιαδήποτε εγκατάσταση δικού μας τηλεφωνικού κέντρου για υποστήριξη από εκπαιδευμένα άτομα θα επέφερε μεγάλη αύξηση στις ήδη ακριβότερες τιμές μας. Δηλαδή για να καταλάβω το σκεπτικό, μπαίνετε σαν εταιρία σε ένα τεχνολογικό forum, ξεθάβετε post, παραδέχεστε οτι το προϊόν σας είναι σαφώς ακριβότερο -και κατά συνέπεια ασύμφορο- και τελικά μεταξύ της ελλιπούς τηλεφωνικής υποστήριξης και της μη τηλεφωνικής υποστήριξης προτιμάτε το δεύτερο. Και σαν κερασάκι στην τούρτα σε άλλο post διερωτάστε γιατί υπάρχει καχυποψία εδώ. Δεν ξέρω ποιανού ιδέα ήταν να απαντήσετε ερωτήσεις σε τεχνολογικό forum, χωρίς να σας ζητηθεί, αλλά σίγουρα ήταν κακιά ιδέα. Αναρωτηθείτε γιατί δεν κυκλοφορούν και άλλες εταιρίες εδώ μέσα (επίσημα τουλάχιστον). Με εκτίμηση πάντα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.