Προς το περιεχόμενο

The Curious Case of Benjamin Button


greg_m

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
ξέρεις ποιοι ειναι αυτοι που ψηφίζουν;

 

.

 

παντως,για να βραβευουν τετοιες ταινιες καθε χρονο,κατι χρονια,μαλλον για τερμα αμερικανακια ειναι αυτοι που ψηφιζουν απεναντι....;)

  • Απαντ. 75
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Δε μου άρεσε. Ωραίο μόνο οπτικά. Η Henson μου άρεσε πολύ και κάποιες μεμονωμένες στιγμές. Πολύ αμερικανιά θα έλεγα.

Δημοσ.
ξέρεις ποιοι ειναι αυτοι που ψηφίζουν;

 

ps: εκείνο το post του kaiser με τον Βύντρα...θα ταίριαζε άνετα εδώ.

 

Δυστυχως ξερω, και μην μου πεις οτι ειναι κουλτουριαδες κριτικοι τυπου Μικελιδη....Να σου θυμησω οτι κριτικη ειναι μια λεξη..και οτι δεν πρεπει να σπουδασεις για να την αποκτησης...

Δημοσ.

Ωραίο ήταν, αρκετά διαφορετικό από το μέσο όρο των ταινιών που προβάλλεται. Θα μπορούσε να διαρκεί λιγότερο παρόλα αυτά.

Καλύτερος ρόλος ήταν άνετα αυτός του καπετάνιου κατ' εμέ.

Δημοσ.
Δυστυχως ξερω, και μην μου πεις οτι ειναι κουλτουριαδες κριτικοι τυπου Μικελιδη....Να σου θυμησω οτι κριτικη ειναι μια λεξη..και οτι δεν πρεπει να σπουδασεις για να την αποκτησης...

 

Περί Oscar... ο λόγος. Απο το χρήστη Above για το greektvsubs http://www.greektvsubs.gr/showthread.php?t=26153

 

Κάθε χρόνο από την πρώτη του παρθενική εμφάνιση, (δειλά το Μαιο του 1929) το βραβειο Οσκαρ, αμφισβητείται και κριτικάρεται όσο κανένα άλλο βραβειο. Ειδήμονες, και επαΐοντες του χώρου αλλά και μη, το λοιδορούν και το διασύρουν, ενώ άλλοι το ευγνωμονούν και "ερωτοτροπούν" μαζί του κατά εξακολούθηση. Ο σπουδαίος Φεντερίκο Φελίνι που το κράτησε στα χέρια του τέσσερις φορές, είχε δηλώσει ότι "Πρόκειται για το μεγαλύτερο και σπουδαιότερο βραβείο του κινηματογράφου…"αλλά ποτέ δεν έκανε ταινία στην Αμερική...

 

 

Για να κάνω όμως και τον δικηγόρο του διαβόλου, και να μην χρυσώσω το χάπι, δεν λέω ότι ο κινηματογράφος και το Χόλυγουντ δεν χρησιμοποίησαν τη τέχνη για προπαγάνδα και για καθαρά δικό τους συμφέρον- κάθε άλλο-αλλά δεν γίνεται να βλέπουμε πολιτική σκοπιμότητα και προπαγάνδα από κει που δεν υπάρχει. Είναι δουλειά της εξουσίας άλλωστε να πολεμάει την τέχνη όπως μπορεί και όταν δεν μπορεί να την κάνει όργανο της προπαγάνδας της, να την διασύρει και να την σπιλώνει μέσα από κριτικές. Είναι άδικο όμως όταν δεν γνωρίζουμε πως ακριβώς λειτουργούν τα πράγματα έξω κινηματογραφικά- και όχι πολιτικά- να τα σνομπάρουμε, γιατί η Ελληνική μας νοοτροπία, θεωρεί ότι όλα έχουν να κάνουν με συμφέροντα και χρήματα.

 

Επειδή ζούμε στην Ελλάδα χαλεπούς καιρούς το τελευταίο διάστημα, και η πολιτική κατάσταση είναι ρευστή, έχουμε αγριέψει τόσο όσο, να θεωρούμε ότι τα πάντα είναι διαπλεκομενα και γίνονται συνωμοτικά.

 

Να φοβόμαστε να μιλήσουμε και να υποστηρίξουμε ανοικτά ότι πιστεύουμε και αγαπάμε με τον φόβο μην μας αποδοκιμάσουν και μας κρίνουν άσχημα. Αλίμονο μας τότε. Όταν το πνεύμα και η γνώση αιχμαλωτίζεται και κατευθύνεται από μηχανισμούς κατωτέρους και υποδεεστέρους της τέχνης και της δημιουργίας τότε είμαστε καταδικασμένοι. Και η αντικειμενική κρίση μας μπασταρδεύεται από πολιτικές γραμμές που το μόνο που κάνουν είναι να χάνουν την ουσία της τέχνης- σε όλες της τις μορφές και τις διαστάσεις- και της επιβράβευσης αυτής.

 

 

 

Το Οscar και η σημασία της βράβευσης του, δεν κινδυνεύει από ανθρώπους που τα αγνοούν και δεν τα εμπιστεύονται, γιατί απλά δεν τα γουστάρουν- και δικαιώμα τους να το κάνουν- αλλά από τους ανθρώπους που ασχολούνται με αυτό αλλά είναι ημιμαθείς. Η ημιμάθεια είναι το πρόβλημα, όχι η γνώση και η κατάκτηση της. Ποιος σκέφτεται με καλλιτεχνικά κριτήρια όταν αναφέρεται στα Οscar; Ποιος δεν νομίζει ότι τα μεγάλα αμερικανικά στούντιο δεν κανονίζουν ποιοι θα τα κερδίσουν; Όλα αυτά όμως χωρίς στοιχειά, αποδείξεις και τεκμήρια…Μόνο στα λόγια. Με εικασίες, με χρεωστουμενα και με προσωπικές αδυναμίες και γούστα.

 

Έτσι το ξέρω και εγώ. Τέτοιος μάγκας είμαι και εγώ. Να λέω ότι θέλω, να απαξιώνω και να χλευάσω, και να αφήνω στον αέρα και κάτι από Ευρώπη για να με θεωρουν κουλτουριάρη και διανοούμενο, και να με ρωτούν τη γνώμη π.χ για τον Αλμοδόβαρ, και να λέω" Σε ποια ταινία είχε παίξει τελευταία γιατί μου διαφεύγει; " Μου έτυχε αυτό, ακριβώς όπως σας το λέω πιστέψτε με, με έναν τύπο, που δεν είχε ιδέα από κινηματογράφο, αλλά είχε γνώμη και άποψη…Και βέβαια και για τα Oscar…(Και όταν του είπα δυο τρία παραδείγματα, στα οποία δεν μπορούσε να απαντήσει με επιχειρήματα, έκανε τον Κινέζο. )

 

Η σημαντικότητα του Οσκαρ έγκειται στην αυταπόδεικτη σημασία της ύψιστης τιμής του! Βραβεύει τους καλύτερους του είδους! Και έχει την μεγαλύτερη κινηματογραφική αξία, είτε μας αρέσει, είτε όχι...Ε, είναι αλλιώς να λέμε...academy Award nominne και αλλιώς...Αcademy award winner!

 

 

Η ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ(AMPAS- OSCAR)

 

 

Καταρχήν τα Oscar δεν είναι μια επιτροπή 10-15 μελών. Είναι Ακαδημία κινηματογράφου. Δεν είναι σωματείο, δεν είναι δημοσιογράφοι, δεν είναι κριτικοί κινηματογράφου. Δεν εντάσσονται σε κάποιο στούντιο, ή πολυεθνική που τους διακινεί τα συμφέροντα. Τα Οscar είναι οι ίδιοι άνθρωποι του κινηματογράφου.

 

Από όλους τους κλάδους της κινηματογραφίας! Ηθοποιοί( κατέχουν το μεγαλύτερο ποσοστό, πάνω από 1.500 μέλη) Σκηνοθέτες, παραγωγοί, σεναριογράφοι, μοντερ, σκηνογράφοι, μικρομικαδες, μακιγιέρ κτλ. Αριθμούν περίπου 6.000 μέλη, που βρίσκονται σε όλο σχεδόν τον κόσμο! Και πως γίνεται αυτό? Με το που θα κερδίσεις Οσκαρ, γίνεσαι αυτόματος μέλος, και έχεις δικαίωμα ψήφου...

 

Πολλοί λοιπόν που έχουν πάρει Οσκαρ και είναι Γερμανοί, Γάλλοι, Ιάπωνες, Έλληνες...κτλ. είναι και μέλη με δικαίωμα ψήφου, οπότε και βρίσκονται στις χώρες τους, και ψηφίζουν από εκεί! Οπότε, σε ολον το κόσμο!

 

ΠΩΣ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΕΣ.

 

 

Δικαίωμα ψήφου σε όλες τις κατηγορίες, έχει μια ταινία όταν έχει προβληθεί από την 1η Ιανουαρίου του εκάστοτε χρόνου, μέχρι την 31η Δεκεμβρίου του ίδιου χρόνου. Και θα πρέπει να έχει προβληθεί, έστω και σε μια αίθουσα, για έστω και μια μέρα σε κινηματογράφο του Λος Άντζελες! Μόνο εκεί. Αν έχει προβληθεί π.χ μόνο στην Νέα Υόρκη, ή αλλού, και όχι στο Λος Άντζελες, δεν έχει δικαίωμα ψήφου! Γιατί? Γιατί αυτό είναι το καταστατικό της Ακαδημίας.

 

Οι κανόνες και οι νόμοι της! Π.χ το 1992 η Τζεσικα Λανγκ είχε γυρίσει μια αδιάφορη και μέτρια ταινία, το "Μπλε Ουρανό". Η ταινία δεν είχε βρει διανομεα, και δεν παίχτηκε ποτέ στο Λος Άντζελες...Όταν τελικά παίχτηκε, το 1994(!) η Λανγκ ήταν πολύ καλή όμως, προτάθηκε και πήρε το δεύτερο Οσκαρ της! Και το 1952 ο Τσαπλιν είχε γυρίσει τα "Φώτα Της Ράμπας" και είχε συνθέσει και την μουσική της ταινίας. Η ταινία δεν είχε βγει στο Λος Άντζελες μέχρι το 1972(!) και όταν βρήκε, ο Τσαπλιν προτάθηκε και πηρέ Οσκαρ Μουσικής για την εν λογο ταινία! Παράδοξο, αλλά αληθινό!

 

Οπότε λοιπόν, έχοντας αυτό ως "νομικό" κριτήριο, όλο των χρόνο τα μέλη βλέπουν τις ταινίες! Τις βλέπουν ή σαν απλοί θεατές, ή τους στέλνει DVD η ακαδημία, ή κάνουν προβολές τα στούντιο και η ακαδημία! Και όταν είναι να ψηφίσουν, δίνουν το παρόν ονομαστικά για να ξέρει η ακαδημία ότι πράγματι είδαν την ταινία. Δικαίωμα ψήφου έχει κάποιο μέλος που έχει δει το 95% των υποψηφίων ταινιών, αλλιώς δεν έχει δικαίωμα ψήφου!

 

Αφού λοιπόν τις δουν, κάθε μέλος που ανήκει σε διαφορετικό κλάδο, ψηφίζει αυτούς που θεωρεί καλυτέρους από τον κλάδο του. Δλδ, οι ηθοποιοί τους ηθοποιούς, οι σκηνοθέτες τους σκηνοθέτες, οι παραγωγοί τους όμοιους τους κτλ. Και αφού βγουν οι υποψηφιότητες, τότε όλοι μαζί ψηφίζουν όλους! Οι πάντες τους πάντες! Σε όλες τις κατηγορίες, και τα 6.000 μέλη!

 

ΠΩΣ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΤΑ ΜΕΛΗ.

 

 

Κρυφά! Με κωδικούς. Όλοι έχουν πλέον τον κωδικό τους. Δλδ δεν πάει το ψηφοδέλτιο με το όνομα π.χ του Τομ Κρουζ, πάει με τον κωδικό του Τομ Κρουζ, π.χ 00169800...Οπότε στην ουσία κανείς δεν ξέρει τι ψήφισε κάποιος...Και η Ακαδημία απαγορεύει ρητά να κάνουν δηλώσεις, να δώσουν συνεντεύξεις και να πουν τα μέλη της τι ψηφίσαν πριν την απονομή. Μετά, ναι! Με αυτόν τον τρόπο αποφεύγουν τις διαρροές! Οπότε για αυτό όταν ανοίγει ο φάκελος, άλλα περιμένεις, και άλλα ακούς! Και δεν πάνε να λυσσάνε μετά τα προγνωστικά και τα φαβορί! Η ακαδημία αλλιώς λειτουργεί και έχει άλλα κριτήρια!

 

Στις κατηγορίες των ηθοποιών και μόνο αναγράφονται τα ονόματα> Δλδ Α' γυναικείος ρόλος- "Μεριλ Στρηπ-Αμφιβολία" κτλ. Σε όλες τις άλλες κατηγορίες μόνο τις ταινίες ονομαστικά! Δλδ στα κοστούμια το όνομα της ταινίας που προτάθηκε Π.χ "Η Ανταλλαγή". Χωρίς τα ονόματα των δημιουργούν των κοστουμιών. Και αυτό γιατί ψηφίζουν κοστούμι, και όχι πρόσωπο- δημιουργό. Ενώ στους ηθοποιούς είναι συγκεκριμένη η ερμηνεία του προσώπου, οπότε πάει ονομαστικά!

 

ΜΕ ΤΙ ΓΝΩΜΟΝΑ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ( Προσωπική άποψη)

 

Άβυσσος η καλλιτεχνικη.... ψυχή τους! Δεν μπορείτε να φανταστείτε τι έχω ακούσει ή έχω διαβάσει! Ο καθένας έχει τις προσωπικές του θέσεις και απόψεις, πάντα όμως κάτω από το καλλιτεχνικό επίτευγμα του κάθε κλάδου...Οι θέσεις πάντα εμπεριστατωμένες όμως, όχι σύμφωνα με δημοσιεύματα, σκάνδαλα, γκλαμουρατη ζωή, και με το εάν είναι εμπορικός ηθοποιός και τα φέρνει! Τότε οι εμπορικοί ηθοποιοί( Κρουζ, Σμιθ, Πιττ, Χανκς, Ρομπερτς) θα βραβεύονταν διαρκώς. (Για αυτούς υπάρχουν άλλου τύπου βραβεία, που έχουν σαν γνώμονα την απήχηση και την αναγνώριση του ηθοποιού. Όχι τα Οσκαρ.)

 

Οι "Οσκαριτζηδες" (ετσι του λέω εγώ) βλέπουν άλλα πράγματα! Αν ο ηθοποιός έφερε εις πέρας το ρόλο του, αν τα κοστούμια ανέδειξαν την εποχή που έπρεπε, αν ένας Β΄ ρόλος, έκλεψε την παράσταση και κέρδισε εντυπώσεις ή στήριξε τον πρωταγωνιστή του, αν το τραγούδι ήταν καίριο για την ταινία, ή απλά έντυσε μια σκηνή, αν τα σκηνικά αποτύπωσαν εποχές, αν το μοντάζ, έδωσε τον ανάλογο ρυθμό, αν η φωτογραφία τόνισε το χρώμα, το κάδρο και το ύφος της ταινίας... αν , αν, αν....Είναι να τρελαίνεσαι πραγματικά! Κάπως έτσι όμως τα βλέπω και εγώ...και τα αναλύω, χρόνια τώρα.

 

ΑΔΙΚΙΕΣ / ΠΑΡΑΤΥΠΙΕΣ / ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΣΜΟΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ?

 

 

Ναι! Όπως το βλέπει ο καθένας όμως, με βάση την γνώση και την σοβαρή αντιμετώπιση του θεσμού, θα βρει. Και θα κατηγορήσει τα υπόλοιπα 5.999 μέλη! Ναι αλήθεια, μετά αρχίσουν και αυτά!!! Γιατί αυτός π.χ αλλά θα είχε ψηφίσει, άλλα του βγήκαν, και θα αρχίσουν οι κατηγορίες! Αλλά με καλλιτεχνική διάθεση πάντα! Πως, δεν ξέρω...αλλά γκρίνιες πάντα θα υπάρχουν!

 

Ξέρω πχ. περίπτωση γνωστής σχεδιάστριας κοστουμιών, που επειδή στην ταινία ''Amadeus" είδε φερμουάρ(!) σε ρούχο, που στην εποχη του Μοτσαρτ, δεν είχαν εφευρεθεί ακομη, καταψήφισε και μαύρισε την ταινία, σε όλες της κατηγορίες!!! Άδικο μου κάνει, αλλά αυτή τσατίστηκε που είδε κάτι τέτοιο, και το θεώρησε ανάξιο ψήφου! Και μετά κατηγορούσε όσους το ψήφισαν και του έδωσαν και το Οσκαρ κοστουμιών! ( Άσχετα που πήρε 8 Οσκαρ + της καλύτερης ταινίας το''Amadeus" ) Εγώ πάντως- για να έρθουμε και στο προκείμενο- βρίσκω πάντα, "θεωρητικές" αδικίες...Αλλά αν δεν εμπεριέχουν καλλιτεχνικό και κινηματογραφικό κριτήριο...είναι λάθος μου!!!

 

Και τι εννοώ... Προσωπικά θα ήθελα η Μεριλ Στρηπ να έχει 10 Οσκαρ(!!!) Και ο Σον Πεν, και ο Νικολσον, ο Πατσινο, Ο Νορτον, η Μπλανσετ, η Κλοουζ, Ο Σπεηση, πολλά παραπάνω!! Αλλά όχι, δεν είναι έτσι τα πράγματα. Δεν ψηφίζουν ποτε έτσι. Και ευτυχως!

 

 

Για αυτό και βλέπεις άγνωστους ηθοποιούς να προτείνονται με γνωστούς και να το παίρνουν οι πρωτοί. Καθως και ηθοποιούς να προτείνονται για 8 φορές ( Πητερ Ό Τουλ) και να το χάνουν από κάποιον άλλον, που είναι καλύτερος τους την χρόνια εκείνη ( χωρις να ειναι απαραιτητα και καλυτερος τους ως ηθοποιος γενικα). Γιατι ψηφιζουν με την χρονια, οχι με την συνολικη πορεια του ηθοποιου. Μπορει ενας μετριος ηθοποιος, να δωσει μαι συγκλονιστικη ερμηνεια εκεινη την χρονια, και να το παρει.( Μικυ Ρουρκ φετος) Κια πριν και μετα, ας παιξει σε πατατες! Παραδειγματα παμπλολα!

 

Κια μετα λενε για χρεωστουμενα και δανεικα, κτλ. Καποιοι ερημοι δεν ειδαν ποτε τους Οσκαρ, μονο τιμητικα, γιατι οταν προτεινονταν, καποιοι αλλοι καλυτεροι τους, τους το επαιρναν!

 

 

Αν ψάξει ο καθένας μας θα βρει πολλά παραδείγματα αδικιών και παρατυπιών, αλλα ολα -σχεδον- εχουν και μια λογικη εξήγηση! Τουλαχιστον...κινηματογραφικη!!!

 

Ο Χίτσκοκ πχ. δεν πήρε ποτέ Οσκαρ. Σοκ! Προταθηκε 6 φορες, και δεν το πηρε ποτε! Είναι δυνατόν? ''Λες"...Ο Χίτσκοκ? Αν το κρίνεις με τα σημερινά κριτήρια, όχι. Τότε μπορεί. Αν δεις με ποιους ήταν υποψήφιος τότε, και τι δουλειά έκαναν αυτοί και τι αυτός, μπορεί και να αλλάξεις γνώμη. Π.χ Ο Ντι Καπριο στις μέρες μας θεωρείται ένας καλός ηθοποιός σωστα? Κάποιοι έλεγαν ότι έπρεπε να το είχε πάρει στον "Ιπτάμενο Κροίσο" ή στο "Ματωμένο Διαμάντι".

 

Κάποιοι, ότι είναι νωρίς ακόμα, ότι δεν έχει ωριμάσει τόσο πολύ για το Οσκαρ...Αν όμως περάσουν τα χρόνια, προταθεί και άλλες φορές, και το χάσει, φτάσει 60 χρονών και ακόμα δεν το έχει πάρει, ξέρετε τι θα λένε οι τότε, κινηματογραφόφιλοι? Ότι η ακαδημία τον αδίκησε στα νεανικα του χρόνια, οτι τα στουντιο εκαναν την δουλεια, οτι δεν ηταν εβραιος, οτι, οτι, οτι... Ότι λένε τώρα και για τον Πατσινο, που έχασε πολλές φορές το Οσκαρ την δεκαετία του '70 και το πήρε λίγο μεγάλος. Έχουμε μια τάση να κρίνουμε τα Οσκαρ, με σημερινά δεδομένα και όχι της εποχής τους. Τότε όμως βράβευαν, τότε είχαν τα συγκεκριμένα κριτήρια, τότε ήταν έτσι οι καταστάσεις!

 

 

Κάποιες φορές πάλι, θεωρώ ότι η Ακαδημία, διέπεται από συντηρητισμό, και προτείνει η βραβεύει ταινίες ακρως νερόβραστες ή παλιομοδίτικες για κάποιους! ( Για καλύτερη ταινία μιλάω) Δεν μπορώ να ξεχάσω όμως ότι βράβευσε ταινίες πολυ μπροστα απο την εποχη τους, πολυ πρωτοποριακες, και λογοκριθηκαν ασχημα για αυτο...όπως "Η σιωπή των Αμνών"(1991) "Το "Καουμπόη του Μεσονυχτιού"(1969) τον "Άνθρωπο Από τη Γαλλία"(1971) τη "Φωλιά του Κούκου"(1975) το "Τομ Τζοουνς"(1963) τον "Ελαφοκυνηγό"(1971) την "Ιστορία ενός Εγκλήματος"(1967) τον "Άρχοντα των Δαχτυλιδιών"(2003)τον" Πληροφοριοδότη",(2006) το "Crash",(2005) και πέρυσι, το "Καμία πατρίδα για τους μελλοθάνατους" Και είχε προτείνει ταινίες όπως, το Όταν Ξέσπασε η βία, Εξορκιστης, Pulp Fiction, Τίγρη και Δράκο, Καλα παιδια, Νταρλινγκ, κ.α. (Βεβαια, απο την αλλη εχει βραβευσει και τον "Σωφερ της Κυριας Νταιζη"!!!)

 

Χωρίς τα παραπάνω παραδείγματα να σημαίνουν και κάτι, θεωρώ ότι η Ακαδημία κινήθηκε σύμφωνα με την εποχή της, τα ρεύματα της, το νέο αίμα στην κινηματογραφία, και ανάλογο ανέδειξε με τις βραβεύσεις της, οτι η ιδια θεωρουσε οτι αξιζε μια τετοιου ειδους τιμη!

Δημοσ.
Καλύτερος ρόλος ήταν άνετα αυτός του καπετάνιου κατ' εμέ.

ααα... αυτές οι ατάκες του captain... :-)

 

benjygumppz1.jpg

 

Αν υποψιαστώ ότι μπέρδεψα τις ταινίες.... axoummds6.gif

 

6,2 /10 επιεικώς!

και μόνο για τον εκτεθειμένο γοφό της σλουρπ-σλουρπ-Blanchett :o

Δημοσ.

δεν καταλαβα να το δω ή οχι γιατι πρωσοπικη αποψη απο οτι εχω ακουσει και ειδα στα τρειλερ φαινεται καλουτσικο....

Δημοσ.

καταρχήν τα όσκαρ θα γίνουν σε ένα μήνα.

η ταινία εμένα μου άρεσε πολύ. θα σου πρότεινα να το δεις οπωσδήποτε.

 

 

-----Προστέθηκε 26/1/2009 στις 12 : 38 : 55-----

 

 

εμ

κανονικό βρέφος. Ξεκίνησε ως μπέμπης με χαρακτηριστικά παππού. Στο τέλος θα ήταν πιο λογικό να είναι σαν παππούς με μωρουδίστικα χαρακτηριστικά (βέβαια δεν ξέρω ίσως δεν είναι τόσο εφικτό/δε δουλεύει στην πράξη όσο ακούγεται).

Θα βοηθούσε αν σκεφτόσουν τον παππού σου (ή έναν παππού τεσπα) με δερματάκι και πρόσωπο μωρού

 

 

εγώ κατάλαβα οτι στο τέλος γερνούσε εσωτερικά, γι΄αυτό και έχασε και τη μνήμη του. αν θυμάσαι δεν πήγαινε να παίξει με τα άλλα παιδάκια. καθόταν πάντα μόνος του.

 

Δημοσ.
ναι αυτο εννοουσα υπηρχε και ενα παλιοτερο ιδιο με αυτο..

 

νομιζω οτι έχουμε κάποιο πρόβλημα συνεννόησης. λες οτι υπήρχε παλιότερη ταινία benjamin που είχε πάρει όσκαρ;

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...