Προς το περιεχόμενο

Εχετε πει ποτέ για ενα game "Μα είναι ηλίθιοι οι Developers?!!!!!"


GiorGhino

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πολλες φορές σε ορισμένα games εντοπίζουμε κάποια ψεγάδια τα οποία αντί για προβλήματα, θα λεγε κανείς πως μοιάζον με αφέλεια των δημιουργών.

 

 

Για παράδειγμα:

Το RED ALERT 3 (EA) στο Online δεν είχε δυνατότητα Private Chat μεταξυ 2 μελών σε Private Chat Window

( αν ειναι δυνατον ετη 2008 game! Ασε που στο προηγουμενο Strategy της ΕΑ είχε!! (???!!) )

 

Στο Age of Empires 3 (Microsoft) ειχαν αφαιρέση τα Advanced Formations και Behaviors που χε το 2 με αποτέλεσμα να πρεπει νταντευεις καθε Unit(αντι να εξελιζονται, υπο-εξελιζονται?!)

 

Στο Assassin's Creed (Ubisoft) οταν πολεμουσες μονομαχουσες με εναν και οι αλλοι καθοταν γυρω σου μπαστακωμενοι να σε κοιταν (ΑΙ χειρότερη και απ τους προκατοχούς του Prince of Persia)

 

 

Αν καταλάβατε επομένως μιλάμε όχι για λάθη, όχι για προβληματικό αποτέλεσμα, αλλα για στοιχεία που λείπουν μερικές φορές απο τα παιχνίδια και ειναι πέρα απο την δημιουργηκότιτα των Developers, ΓΙΑ απουσίες βασικών στοιχείων που είτε θεωρούνται κατεστημένα στo είδος του Game είτε υπήρχαν σε προηγούμενα παιχνίδια της Εταιρίας.

 

Λες και δεν τα βαλαν επίτηδες για να μας σπάσουν τα νευρα (και λες "Αν ειναι δυνατόν να θελουν κάτι τετοιο με τόσο ανταγωνισμό") λες και δεν εχει γινει κανενα Beta Testing

 

 

Να μην ειναι καλο ενα παιχνίδι αυτο ειναι θεμα δημιουργηκότητας, Να είναι μικρό σε διαρκεια το gameplay, να υπάρχουν προβλήματα καπου στα γραφικα, λες ότι βιαζόταν να το κυκλοφορήσουν...

 

ΑΛΛΑ να απουσιάζουν απλά πραγματάκια που συναντάς σε καθε αντοίστιχο game ( η σε προηγούμενο της σειράς) και που απλά κάνουν το παίξημο πιο ευκολο και πιο ευχάριστο, αυτό είναι ηλίθιο!

 

Εχετε καταφέρει να αιτιολογήσετε αυτό το φαινόμενο? Εγω προσπάθησα αλλα...

Δημοσ.
Πολλες φορές σε ορισμένα games εντοπίζουμε κάποια ψεγάδια τα οποία αντί για προβλήματα, θα λεγε κανείς πως μοιάζον με αφέλεια των δημιουργών.

 

 

Για παράδειγμα:

 

 

 

Αν καταλάβατε επομένως μιλάμε όχι για λάθη, όχι για προβληματικό αποτέλεσμα, αλλα για στοιχεία που λείπουν μερικές φορές απο τα παιχνίδια και ειναι πέρα απο την δημιουργηκότιτα των Developers, ΓΙΑ απουσίες βασικών στοιχείων που είτε θεωρούνται κατεστημένα στo είδος του Game είτε υπήρχαν σε προηγούμενα παιχνίδια της Εταιρίας.

 

Λες και δεν τα βαλαν επίτηδες για να μας σπάσουν τα νευρα (και λες "Αν ειναι δυνατόν να θελουν κάτι τετοιο με τόσο ανταγωνισμό") λες και δεν εχει γινει κανενα Beta Testing

 

 

Να μην ειναι καλο ενα παιχνίδι αυτο ειναι θεμα δημιουργηκότητας, Να είναι μικρό σε διαρκεια το gameplay, να υπάρχουν προβλήματα καπου στα γραφικα, λες ότι βιαζόταν να το κυκλοφορήσουν...

 

ΑΛΛΑ να απουσιάζουν απλά πραγματάκια που συναντάς σε καθε αντοίστιχο game ( η σε προηγούμενο της σειράς) και που απλά κάνουν το παίξημο πιο ευκολο και πιο ευχάριστο, αυτό είναι ηλίθιο!

 

Εχετε καταφέρει να αιτιολογήσετε αυτό το φαινόμενο? Εγω προσπάθησα αλλα...

 

Ναι η αληθεια ειναι πως ολοι σιγουρα το εχουμε πει αυτο. Οι developers δεν ειναι χαζοι, ποτε δε το πιστευα παρολο που το ελεγα στα νευρα μου, εινια ανθρωποι με γνωσεις και επιχειρηματικο μυαλο παντα. Αυτο που θα θελα να πω ειναι οτι για να σχεδιαστει, προγραμματιστει, στηθει και ολοκληρωθει ενα παιχνιδι για να βγει στην παραγωγη χρειαζονται πολλα... εκτος δλδ απο κοσμο να τρεξει, γνωσεις, χρονος.... χρειαζεται σωστο μαρκετινγκ και παρα μα παρα πολλα λεφτα.

 

Δες το σαν επενδυση.. οσα πιο πολλα δωσει μια ομαδα ανθρωπων στην δημιουργια ενος παιχνιδιου τοσο περισσοτερα θα παρει πισω απο τις ικανοποιητικες πωλησεις... Σε πολλα παιχνιδια ειναι ευδιακριτη η αδυναμια επιτυχους ολοκληρωσης του... και εκει απορεις "γιατι?"... τις περισσοτερες φορες εκτιμω οτι δεν ειναι θεμα κακου σχεδιασμου οσο αδυναμια καλυψης των πραγματικα μεγαλων εξοδων που απαιτουνται για ενα σωστο στησιμο απο τη βαση του παιχνιδιου.

 

Και λεω βαση, γιατι οκ εχει αποδειχθει οτι λιγο πολυ στο θεμα των γραφικων και ηχητικων αποδοσεων ολοι δειχνουν να κερδιζουν απο ενα βραβειο... αλλα στο θεμα του χειρισμου... ui... feeling... υστερουν σε τερσαστιο βαθμο.

 

Ας μιλησω και με παραδειγματα.. στο age of conan για παραδειγμα, το γνωστο mmo που κυριολεκτικα απετυχε... ενω ειχε εναν ισως μοναδικο σχεδιασμο (βαρυ ομως για εναν απλο υπολογιστη) με καταπληκτικα γραφικα και physics, ηχο πλουσιο, κινησεις ρεαλιστικες και πολυ καλο promotion και marketing... δεδωθηκε μεγαλη σημασια στις βασεις του παιχνιδιου. Ποιες ειναι αυτες? μα φυσικα το gameplay... χειρισμος εκνευριστικος και ανουσιος (combo system για οσους το επαιξαν και γνωριζουν), καθως και ενα "βαρυ" περιβαλλον..σε τετοιο βαθμο μαλιστα που το παιχνιδι εγινε instanced.Δηλαδη με λιγα λογια ενω ημουν στο ιδιο group/party με εναν φιλο μου, και στεκομασταν στο ιδιο σημειο, δεν εβλεπε ο ενας τον αλλο γιατι παιζαμε σε διαφορετικους mini servers, στον ιδιο σερβερ..

 

Συνεπως... δε νομιζω οτι οι ανθρωποι ηταν χαζοι που το εκαναν αυτο, ειτε προκειται για αρπαχτη, ειτε για αποτυχια οικονομικης στηριξης τους development.

Δημοσ.

A... εσύ λες αποκλειστικά για όταν δείνουν τόση σημασία σε εναν τομέα που νομίζουν οτι μονο αυτός θα φτάσει.

 

Στο Assassin's Creen π.χ. και εγώ αρχίζω πιστευω ότι αποροφήθηκαν να δημιουργησουν 3 ρεαλιστικότατες πολεις με ωραια γραφικα οπου θα σκαραφλωνεις οπουδήποτε και δεν τους εμεινε χρόνος για το gameplay (η χρήμα)

 

 

Εγω εκτός απο αυτό ανέφερα και όταν ενα παινίδι είναι άρτιο αλλα σου σπαν τα νευρα κατι μικροπράγματα και λες "τα κανα ολα, αυτο το σκατό που το χουν ολα τα παιχνιδια δεν μπορουσαν να το βάλουν???"

 

Οπως το παραδειγμα με το AoE 3 όπου δεν μπορούσες να δοσεις εντολη stand ground στα units ωστε να μην απομακρυνονται απο τα κανονια (προκειμενου να μην τα διαλυσουν ωστε να καταστρεψουν τη βαση). Την στιγμη που το Age of Empires 2 είχε! Αστο ρε φιλε τι σε πειράζει???

 

Σε τέτοιες περιπτώσεις δεν είναι ούτε θεμα χρόνου ούτε χρήματος. Μόνο η ηλιθιότητα σου ρχεται σο μυαλο. Αλλα ουτε αυτο μπορεις να το πιστεψεις σε τέτοιες εταιρίες. Αν είχαν τετοια ηλιθιότητα δεν θα φτιάγναν και τέτοια παιχνίδια

Δημοσ.

Warhammer...

Age of Conan...

 

Και τα δυο τα ειδα μονο στη βετα... αλλα απο αυτο που ειδα και μονο ... δε μου αρεσαν καθολου

Δημοσ.
A... εσύ λες αποκλειστικά για όταν δείνουν τόση σημασία σε εναν τομέα που νομίζουν οτι μονο αυτός θα φτάσει.

 

Στο Assassin's Creen π.χ. και εγώ αρχίζω πιστευω ότι αποροφήθηκαν να δημιουργησουν 3 ρεαλιστικότατες πολεις με ωραια γραφικα οπου θα σκαραφλωνεις οπουδήποτε και δεν τους εμεινε χρόνος για το gameplay (η χρήμα)

 

 

Εγω εκτός απο αυτό ανέφερα και όταν ενα παινίδι είναι άρτιο αλλα σου σπαν τα νευρα κατι μικροπράγματα και λες "τα κανα ολα, αυτο το σκατό που το χουν ολα τα παιχνιδια δεν μπορουσαν να το βάλουν???"

 

Οπως το παραδειγμα με το AoE 3 όπου δεν μπορούσες να δοσεις εντολη stand ground στα units ωστε να μην απομακρυνονται απο τα κανονια (προκειμενου να μην τα διαλυσουν ωστε να καταστρεψουν τη βαση). Την στιγμη που το Age of Empires 2 είχε! Αστο ρε φιλε τι σε πειράζει???

 

Σε τέτοιες περιπτώσεις δεν είναι ούτε θεμα χρόνου ούτε χρήματος. Μόνο η ηλιθιότητα σου ρχεται σο μυαλο. Αλλα ουτε αυτο μπορεις να το πιστεψεις σε τέτοιες εταιρίες. Αν είχαν τετοια ηλιθιότητα δεν θα φτιάγναν και τέτοια παιχνίδια

 

Ναι εχεις δικιο σε αυτο... τι να πω, αρχικα αυτο που ερχεται στο μυαλο ειναι η στιγμη που ανθρωποι (γιατι ανθρωποι ειναι και τα λαθη ειναι ανθρωπινα) προγραμματιζουν και σχεδιαζουν τον κωδικα του εκαστοτε παιχνιδιου, πιθανον εικαζω να ξεχασουν να συμπληρωσουν κατι... στην προκειμενη περιπτωση του AoE που ανεφερες, τη εντολη stand ground. Το ιδιο παραδειγμα μπορω ναφερω και μετα παιχνιδια ποδοσφαιρου οπου και παιζω αρκετα χρονια, δηλαδη φαινομενα οπως: σε μια εκδοση μιας σειρας ποδοσφαιρικου παιχνιδιου ο κοσμος στις κερκιδες να ειναι αψωγος, και στην αμεσως επομενη εκδοση του παιχνιδιου ο κοσμος σε στιγμες να μη φαινεται καν, αδειες κερκιδες.. το ιδιο συνεβη και με τις επιλογες της καμερας με την οποια μπορεις να παιξεις τον αγωνα, δλδ ενω σε παλιοτερες εκδοσεις ειχες τη δυνατοτητα επιλογης μιας αρκετα πιο ικανοποιητικης καμερας με πολλες ρυθμισεις υψους, zoom, γωνιες θεασης κλπ, σε μεταγενεστερες εκδοσεις των ιδιων σειρων παιχνιδιων ποδοσφαιρου δεν ειχες τις επιλογες και αναγκαζοσουν να παιξεις με καμερες αρκετα πιο απλες και αντιρεαλιστικες.

 

Φυσικα ειναι και θεμα χωρου σε μνημη ετσι... δηλαδη καθε λεπτομερεια που εμεις θελουμε στο πιατο, γι αυτους ειναι ποσοστητα δεδομενωνστο δισκο, σκεψου το και λογικα οταν πρεπει να "σφηνωσεις" σε ενα dvd ενα ματσο δεδομενων που απαρτιζουν το εκαστοτε παιχνιδι, προφανως δεν ειναι εφικτο να χωρεσουν ολα οσα αυτοι ή εμεις θελουμε, ουτε μπορουν να το πετυχουν, και αν μπορουσαν δε θα τους συνεφερε.. θελουν την αργη εξελιξη των παιχνιδιων και οχι τη γρηγορη μιας και ετσι πουλανε πολλες versions.

 

Κατι τελευταιο... οταν βγαινει στην κυκλοφορια ενα καινουριο παιχνιδι με πολλες ατελειες, μη σε προβλιματιζει και τοσο... σε βαθος χρονου θα δεις να "ερχεται" κανενα patch, κανα expansion.. δεν ειναι τυχαια, ειναι απλα business...moneymaking! Σου πουλανε με τροπους σαν αυτον και πλουτιζουν, δεν ειναι δυσκολο να το σκεφτεις.

Δημοσ.

Εμενα με εκνευριζει ακομα περισσοτερο οταν βλεπω το ιδιο λαθος στην επομενη εκδοση , και ενω τους εχουν χιλιοβρισει ολοι οι χρηστες. Εκει μπορω να πω οτι το παραταω....

Δημοσ.

Σου βγαζουν στα Previews συνεντευξεις για κατι ολοκαινουργια features, systems, για νεες μηχανες γραφικων για νεες Α.Ι.... και βλέπεις μετα να έχουν (η να χουν παραμεινει απο προηγουμενο οπως ειπε ο s33k3rgr) κατι σπατικές μικροελλειψεις..

 

Λες και είναι μπέμπια εκεί μέσα, λες και δεν εποικινωνούν με τον έξω κόσμο.

Αλλα απ την άλλη τους βλέπεις να περιφανευονται οτι διωρθόσαν λάθη που απασχολούσαν την κοινότητα του προηγουμενου παιχνιδιου (Α.Ι. κάποιο feature)

Δημοσ.

Πραγματικα για μενα τα μοναδικα παιχνιδια που βγηκαν προσφατα απο developer ως sequels και αξιζουν μεχρι τελευταιας δεκαρας ειναι τα Outrun και sega rally ... Απλα τελεια παιχνιδακια, καλοφτιαγμενα (και οχι ports της πλακας) παιζουν σε ολα τα pc... Οχι σαν τα NFS που μετα το HP2 ειχαμε μια αποτομη πτωση στην ποιοτητα... (Το porche και το HP2 ειναι βασικα στοιχεια σε καθε pc μου γιατι παιζουν σε xp...) :D

Δημοσ.

πολλα λεφτα θες,ολα τα αλλα τα βρισκεις αν εχεις αυτα...και καλους προγραματιστες και προγραμερς και ολα

Δημοσ.

Νομίζεις πως οι Game Developers είναι τα hi-tech freaks που μοιάζουν λίγο πολύ με τον Einstein ???

Δεν έχουν ιδέα τι κάνουν μόνο C++ ξέρουν. Mε 900 ευρώ το μήνα θα σε ένιαζε για το Chat-Box ???

Διάβασε και θα ανταμειφθείς :P μπούρδες...

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...