Προς το περιεχόμενο

μεταχειρισμενα απο πλαίσιο


dimitris74

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

σημερινο σκηνικό

πελατης παραγγελνει μητρική asus και του φέρνουν απο στοκ house με το socket πνιγμενο στην θερμοαγώγιμη

αν δεν ημουν εκει να την δω μιας και δεν γνωριζει πολλα απο pc θα την ειχε φαει κανονικά και οχι μονο αυτό

αλλα του την χρεωνουν και παραπανω απο την κανονική της τιμή που εχει στο site σαν αγορα καινουριας

  • Super Moderators
Δημοσ.

συμβαίνουν και στις καλύτερες οικογένειες εδώ και χρόνια (με δίσκους/cpu/ram λόγω bulk συσκευασίας) :P

 

πιστεύω ότι αν τους το είπε δεν θα είχαν αντίρρηση να του την αλλάξουν άμεσα :-)

Δημοσ.

απο την κεντρικη αποθήκη ηταν και οχι απο συγκεκριμένο κατάστημα.

οσο για αλλαγή θα εξαρτηθεί μιας και η αντιπροταση που του έγινε μετα απο αρκετα τηλέφωνα δεν τον ικανοποιησε.

Δημοσ.

Η μλκ παίδες είναι όταν την τρως σε online παραγγελία. Αντε μετά να αποδείξεις ότι δεν την χρησημοποίσες και μετά την γυρίζεις πίσω (λες και είσαι μαζοχιστής και γουστάρεις να τραβιέσαι).

 

Ξεκίνα την μανούρα μετά να παίρνεις τηλ να εξηγείς το πρώτο τηλ μετά να τα ξαναλές στον "υπέυθυνο" και ξανά μανά όλη η χαζοταλαιπωρία για μια μκλ τους.

 

Δε λέω ότι δεν μπορεί να συμβεί...οκ κάποια στιγμή θα κάτσει κάπου μια στραβή δεν είναι τίποτα τραγικό αλλά ειδικάαάμα δεν κάνεις αγορά από το κατάστημα σε αναγκάζουν να εκνευριστείς άσκοπα.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...