dimitris74 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2008 σημερινο σκηνικό πελατης παραγγελνει μητρική asus και του φέρνουν απο στοκ house με το socket πνιγμενο στην θερμοαγώγιμη αν δεν ημουν εκει να την δω μιας και δεν γνωριζει πολλα απο pc θα την ειχε φαει κανονικά και οχι μονο αυτό αλλα του την χρεωνουν και παραπανω απο την κανονική της τιμή που εχει στο site σαν αγορα καινουριας
o_magazatoras Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2008 Δεν θα πήρε ακόμη την επιδότηση των καμένων ο Γεράρδος...
giorgos147 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2008 Αν επιτρέπεις σε πιο Πλαίσιο;Ποιας περιοχής; Πάντως δε το περίμενα αυτό απο το Πλαίσιο...
Super Moderators Thresh Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2008 Super Moderators Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2008 συμβαίνουν και στις καλύτερες οικογένειες εδώ και χρόνια (με δίσκους/cpu/ram λόγω bulk συσκευασίας) πιστεύω ότι αν τους το είπε δεν θα είχαν αντίρρηση να του την αλλάξουν άμεσα
dimitris74 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2008 Μέλος Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2008 απο την κεντρικη αποθήκη ηταν και οχι απο συγκεκριμένο κατάστημα. οσο για αλλαγή θα εξαρτηθεί μιας και η αντιπροταση που του έγινε μετα απο αρκετα τηλέφωνα δεν τον ικανοποιησε.
michalis2610 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2008 Η μλκ παίδες είναι όταν την τρως σε online παραγγελία. Αντε μετά να αποδείξεις ότι δεν την χρησημοποίσες και μετά την γυρίζεις πίσω (λες και είσαι μαζοχιστής και γουστάρεις να τραβιέσαι). Ξεκίνα την μανούρα μετά να παίρνεις τηλ να εξηγείς το πρώτο τηλ μετά να τα ξαναλές στον "υπέυθυνο" και ξανά μανά όλη η χαζοταλαιπωρία για μια μκλ τους. Δε λέω ότι δεν μπορεί να συμβεί...οκ κάποια στιγμή θα κάτσει κάπου μια στραβή δεν είναι τίποτα τραγικό αλλά ειδικάαάμα δεν κάνεις αγορά από το κατάστημα σε αναγκάζουν να εκνευριστείς άσκοπα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.