Προς το περιεχόμενο

ρολόι χειρός: τί φοράτε/ποιο θα θέλατε?


ΦΡΑΝΤΣΕΣΚΑ ΣΑΝΤ

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εκεί στη Κολοκοτρώνη Αθήνα αν κατέβεις θα βρεις πολλά καταστήματα. Στη στεγανοποίηση απλά σου αλλάζει φλάντζα και το βάζει και σε ένα μηχάνημα.

Ετσι γίνονται πλούσιοι μερικοί. Με τη αλλαγή της μπαταρίας ζητά και έλεγχο στεγανότητας φυσικά και ποσό χρέωσης.

Παλιά το έκανε και ο Γερμανός. Τώρα δεν ξέρω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Εκεί στη Κολοκοτρώνη Αθήνα αν κατέβεις θα βρεις πολλά καταστήματα. Στη στεγανοποίηση απλά σου αλλάζει φλάντζα και το βάζει και σε ένα μηχάνημα.

Ετσι γίνονται πλούσιοι μερικοί. Με τη αλλαγή της μπαταρίας ζητά και έλεγχο στεγανότητας φυσικά και ποσό χρέωσης.

Παλιά το έκανε και ο Γερμανός. Τώρα δεν ξέρω.

 

Σε ευχαριστώ για την απάντηση σου.

Θεωρώ τραγική τιμή τα 37€ για ρολόι αξίας 200€. Αν υπήρχε μία κλίμακα στις χρεώσεις τους θα είχε περισσότερο νόημα.

 

Βρήκα το e-oro στο Ηράκλειο όπου μετά από τηλεφωνική επικοινωνία που είχα με ενημέρωσαν ότι για αλλαγή μπαταρίας και στεγανοποίηση με εγγύηση ενός έτους, η χρέωση είναι 10€. Παραλαμβάνω επίσης τα αποτελέσματα της στεγανοποίησης.

Την θεωρώ καλή τιμή και σκέφτομαι να πάω αύριο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θεωρώ τραγική τιμή τα 37€ για ρολόι αξίας 200€. Αν υπήρχε μία κλίμακα στις χρεώσεις τους θα είχε περισσότερο νόημα.

 

 

 

Καταλαβαίνεις ότι αυτό που λες δεν έχει και ιδιαίτερη λογική ε ; 

 

Σα να μου λες ότι εάν έχεις bmw 20ετίας και την πας στον Σπανό για λάδια θα πρέπει να σου χρεώσει το 1/5 σε σχέση με ένα Χ6...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λογική δεν υπάρχει σε αυτά.

Αφού ένα BMW 20ετίας κοστίζει πολύ λιγότερα από ένα fiat 500 περσινό μοντέλο μη σου πω ότι κανονικά θα πρέπει να αποσυρθεί.

Η λογική είναι να ψάχνουμε, να αξιολογούμε την αγορά και να πηγαίνουμε σε αξιόπιστα service με την πιο συμφέρουσα τιμή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταλαβαίνεις ότι αυτό που λες δεν έχει και ιδιαίτερη λογική ε ; 

 

Σα να μου λες ότι εάν έχεις bmw 20ετίας και την πας στον Σπανό για λάδια θα πρέπει να σου χρεώσει το 1/5 σε σχέση με ένα Χ6...

 

Θεωρώ κατά την γνώμη μου ότι συγκρίνεις εντελώς ανόμοια πράγματα.

Το αυτοκίνητο περιλαμβάνει πολλές παραμέτρους, μεταξύ αυτών και την ασφάλεια.

Αν για κάποιο λόγο, κάτι δεν πάει καλά στην αλλαγή των λαδιών (λέμε τώρα, παράδειγμα φέρνω μιας και το ανέφερες), το αυτοκίνητο μπορεί να σε αφήσει στον δρόμο.

Δεν νομίζω ότι είναι το ίδιο με το να σε αφήσει το ρολόι από μπαταρία.

 

Και στην τελική, το βλέπω τελείως ψυχρά: το φθηνότερο καινούριο ρολόι Tissot που βρήκα με μία πρόχειρη αναζήτηση κοστίζει 120€ (γυναικείο, με τη minimum ένδειξη για νερό 3bar).

37€ για αλλαγή μπαταρίας / στεγανοποίηση σημαίνει το 1/3 της αρχικής τιμής αγοράς.

Προσωπικά τα θεωρώ υπερβολικά πολλά.

 

Anyway, that's just me, με όλη την φιλική διάθεση :)

 

Λογική δεν υπάρχει σε αυτά.

Αφού ένα BMW 20ετίας κοστίζει πολύ λιγότερα από ένα fiat 500 περσινό μοντέλο μη σου πω ότι κανονικά θα πρέπει να αποσυρθεί.

Η λογική είναι να ψάχνουμε, να αξιολογούμε την αγορά και να πηγαίνουμε σε αξιόπιστα service με την πιο συμφέρουσα τιμή.

 

Το ρολόι το πήγα στο e-oro που ανέφερα πιο πάνω.

Αν και πριν του το δώσω του ανέφερα ξεκάθαρα ότι θέλω αλλαγή μπαταρίας και στεγανοποίηση όπως μιλήσαμε στο τηλέφωνο, μου έκανε διάφορα στην πορεία λέγοντας μου ότι τα 3bar είναι τίποτα και ότι δεν κάνουν συνήθως έλεγχο για 3bar κτλ.

 

Τελικά, τον έκανε τον έλεγχο κανονικά. Το ρολόι πέρασε το test και όλα good.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως 3bar σημαίνει Κατάλληλο για τη βροχή να πλένεις τα χέρια σου και κανά ντουζάκι.

Για αυτό σου το είπε αλλά καλά έκανες και το πέρασες τον έλεγχο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θέμα είναι στις πόσες ατμόσφαιρες θες να τεστάρει την στεγανοποίηση.( οι φλατζες δεν έχουν κανένα σοβαρό κόστος).

 

55€ + μεταφορικά είχα δώσει για το δικό μου αλλά είχε φτάσει μέχρι 125atm

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...