Προς το περιεχόμενο

Επιστροφή συσκευής σε κατάστημα VODAFONE


default

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 67
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Απο τη στιγμη που μπορεις να τα επιστρεψεις κ ως καταναλωτης ξερεις οτι διασφαλιζεις τα δικαιωματα σου στο 100% για ποιο λογο σ ενοχλει?

Δημοσ.
ναι αλλά εκεί συνήθως το αναφέρουν ότι είναι από επιστροφή...

 

 

 

Αν το λενε τοτε επιλογη τους !!! Αν ξαναλεω το λενε !!

 

 

Απο τη στιγμη που μπορεις να τα επιστρεψεις κ ως καταναλωτης ξερεις οτι διασφαλιζεις τα δικαιωματα σου στο 100% για ποιο λογο σ ενοχλει?

 

Δηλαδη αν σου πουλησει ενα μαγαζι κατι στην ιδια τιμη με του καινουργιου και σου πει οτι ναι μεν εχει χρησιμοποιειθει αλλα εχεις την πληρη εγγυηση δεν σε πειραζει ??

 

Εγω αγορασα tv απο Πλιασιο πριν κατι μερες και επειδη ηταν εκθεσιακο το κομματι μου εκαναν 10% εκπτωση.

 

Η μοναδικη φορα που πηρα επιστροφη χρηματων ηταν πριν κατι χρονια με μια καρτα μετατροπης VHS σε dvd της Pinnacle που την ειχα δοκιμασει μεν αλλα υπηρχε προβλημα με τον συγχρονισμο ηχου και εικονας.

Δημοσ.

Aμα πληρωνουμε τα μαλλιοκεφαλα μας κ εχουμε κ προβλημα με την εγγυηση κ το σερβις οπως στην ελλαδα φυσικα κ θα ενοχλουσε τον καθενα.

 

Οταν ομως τα ηλεκτρονικα ειναι ξεφτιλα τιμες οπως στην αμερικη κ συν τοις αλλοις ησουν 100% σιγουρος για το σερβις η για το οτι θα μπορουσες να την επιστρεψεις αν δεν καλυπτε τις αναγκες σου τοτε πιστευω οτι δεν θα ειχαν πολλοι προβλημα.. Ουτως η αλλως αυτο συμβαινει κ στην Ελλαδα αλλο π δεν παιρνουμε χαμπαρι τι μας πλασαρουν

Δημοσ.
Aμα πληρωνουμε τα μαλλιοκεφαλα μας κ εχουμε κ προβλημα με την εγγυηση κ το σερβις οπως στην ελλαδα φυσικα κ θα ενοχλουσε τον καθενα.

 

Οταν ομως τα ηλεκτρονικα ειναι ξεφτιλα τιμες οπως στην αμερικη κ συν τοις αλλοις ησουν 100% σιγουρος για το σερβις η για το οτι θα μπορουσες να την επιστρεψεις αν δεν καλυπτε τις αναγκες σου τοτε πιστευω οτι δεν θα ειχαν πολλοι προβλημα.. Ουτως η αλλως αυτο συμβαινει κ στην Ελλαδα αλλο π δεν παιρνουμε χαμπαρι τι μας πλασαρουν

 

 

Μιλαμε με τα Ελληνικα δεδομενα...Το τι μας πλασαρουν ειναι μεγαλη αληθεια οτι δεν ειμαστε σιγουροι ποτε.

 

Καπου εδω παλια ειχα διαβασει για δισκους pc που πουληθηκαν απο Πλαισιο με περιεχομενο. Το περιεχομενο ηταν...δωρεαν!!!!

Δημοσ.

δεν προκειται να ασχοληθω αλλο με το θεμα μιας και αναφερθηκαν "αερολογιες" την στιγμη που αντιγραφω τμημα της εφημεριδας της κυβερνήσεως, συγκεκριμένα του νόμου του 2002 τον οποιο οοοολοι αναφέρουν αλλά ποτέ κανεις δεν ασχολήθηκε να διαβάσει, απλά τον δέχονται οπως το άκουσαν. Γιάννη θα σου αναφέρω τα εξής για να σου λύσω τις απορίες σου.

1) Αγοράζω δίσκους οι οποίοι για οποιοδήποτε λόγω δεν μου κάνουν, τους επιστρέφω με ανοιγμένο φυσικά το σακουλάκι αλλά κομμένο στο πάνω μέρος ωστε να μπορεί να ξανακλείσει με ταινία. Τον δίσκο τον δεχονται κανονικά πίσω....αν μου έπεσε στην διαδρομή είναι πλέον δικό τους πρόβλημα.

2) Αγοράζω ρουτερ με κωδικούς απο πελάτη ΟΤΕΝΕΤ πάνω......

3) Παω να πάρω μια DSLR, ζητάω να την ανοίξουν για να την δοκιμάσω, μιας και δεν πρόκειται να πάρω γουρούνι στο σακί, και η απαντηση του πωλητή είναι "δεν μπορώ να την ανοίξω, αν θες την αγοράζεις και αν δεν σου κάνει, μέσα σε 7 μέρες την φέρνεις και παίρνεις άλλη ή σου δίνω πίσω τα χρήματά σου". Φίλη πωλήτρια στο ίδιο κατάστημα μου ανέφερε οτι η πολιτική της εταιρίας είναι, αν ο πελάτης θέλει να ανοίξουμε μια τηλεόραση 50", θα την ανοίξουμε. Η πολιτική του πωλητή ηταν, αγορασε το, ριξε το κατω, βγάλε καμια 1000αδα φωτογραφιες, αν πηρες καμια άλλη και την χάλασες τσίμπα κανενα φακό απο μέσα, αλλαξε κανενα καλώδιο, πάρε την μπαταρία της και δώσε μας την δική σου που την έχεις ξεσκισει, και εμεις κάνουμε αποσυρση.......

4) Αγοράζω για φίλη μια MS webcam η οποια είχε ασχετα χρώματα, τραβαγε λίγο προς το μπλέ, προφανώς λόγω του οτι έκανε 15 ευρω. Μετά απο 4 μέρες την πήγα πίσω και μου έδωσαν μια logitech πληρώνοντας την διαφορα. Αν εγώ την έριξα κάτω η της εκανα μια γρατζουνιά στο φακο, ποιος θα το πει στον επόμενο?θα του πει κανεις οτι θα την πάρει φτηνότερη γιατι την έχει χρησιμοποιησει άλλος, η θα του πουν οτι την ανοίξαμε για να δει καποιος πως ειναι?

 

Γενικά ειναι πλέον τακτική μου να αγοράζω απο εκει γιατι, αν δεν μου αρέσει αυτό που πήρα η αν καλυπτει τους πελάτες μου, το επιστρέφω και μου λενε και ευχαριστώ.....

 

οριστε και αποσπάσματα-αερολογίες απο καταστήματα

Multirama

Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, χωρίς δηλαδή να έχουν αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους, μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο.

 

Ε-shop

Όροι Επιστροφής

1. Η ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας με την ημερομηνία υποβολής της αίτησης για επιστροφή να μη ξεπερνάει τις 14 ημερολογιακές ημέρες.

2. Η συσκευασία να μην έχει παραβιαστεί και να βρίσκεται στην αρχική της (εργοστασιακή) κατάσταση.

 

Πλαισιο

Για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις τα προς αντικατάσταση-επισκευή προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν (να συμφωνεί το ΙΜΕΙ) και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ).

 

Νομίζω οτι εχω εδραιωσει την θέση μου και σου ελυσα καποιες απορίες που έχεις...

Δημοσ.

Γιατί αερολογίες; Προφανώς αναφέρονται σε επιστροφές "μη ελαττωματικών" προϊόντων. Δικαιούσαι να επιστρέψεις χρησιμοποιημένο προϊόν ΜΟΝΟ εφόσον έχει κάποιο πρόβλημα και ΟΧΙ γιατί "δε σου αρέσει". Αν "δε σου αρέσει" μπορείς να το επιστρέψεις, αλλά με σφραγισμένη συσκευασία.

Δημοσ.

Παιδιά αν κι εγώ είμαι 100% υπέρ της δυνατότητας επιστροφής με λογικούς όρους... η γενική γραμματεία καταναλωτή τα λέει αλλιώς:

 

http://www.efpolis.gr/content/qdetails.asp?catid=56&offset=40&faqID=328

 

Αγόρασα κάποια προϊόντα από μια εταιρία και συμφωνήσαμε να αρχίσω να τα πληρώνω σε μερικούς μήνες. Παρέλαβα τα προϊόντα και μια απόδειξη που αναφέρει ότι οποιαδήποτε επιστροφή ή αλλαγή πρέπει να γίνει εντός 15 ημερών. Δεν επιθυμώ να κρατήσω τα προϊόντα, τα οποία σημειωτέον, είναι άθικτα. Μπορώ να τα επιστρέψω δεδομένου ότι δεν έχω καταβάλλει ακόμα στον πωλητή κανένα ποσό;

 

ΑΠΑΝΤΗΣΗ : Επιστροφή ενός προϊόντος μπορεί να γίνει μόνον όταν (α) αυτό είναι ελαττωματικό (βλ. Ν. 3043/2002) ή (β) υπάρχει σχετική αναγραφή για το δικαίωμα αλλαγής ή επιστροφής εντός του καταστήματος ή στην απόδειξη.

 

Με άλλα λόγια η πολιτική του καταστήματος καθορίζει το δικαίωμα επιστροφής αν δεν μας άρεσε.

Να δούμε όμως και τι σημαίνει ότι το προιόν είναι "ελλατωματικό" :

 

Ν. 3043/2002 (άρθρο 1)

Ο πωλητής υποχρεούται να παραδώσει το πράγμα με τις συνομολογημένες ιδιότητες και χωρίς πραγματικά ελαττώματα.(άρθρο 534 Α.Κ.)

Στην περίπτωση πώλησης πράγματος με πραγματικό ελάττωμα ή έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται να απαιτήσει από τον πωλητή, χωρίς επιβάρυνσή του, ή τη διόρθωση του πράγματος ή την αντικατάσταση του πράγματος με άλλο ή να μειώσει το τίμημα ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση. (άρθρο 540 Α.Κ.)

Τα παραπάνω δικαιώματα του αγοραστή παραγράφονται μετά την πάροδο δύο ετών από την παράδοση του πράγματος. (άρθρο 554, 551 (1) )

Άρθρο 534

Πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων

Ο πωλητής υποχρεούται να παραδώσει το πράγμα με τις συνομολογημένες ιδιότητες και χωρίς πραγματικά ελαττώματα.

(Όπως αντικαταστάθηκε από το άρθρο 1 παρ.1 του ν 3043/2002)

Άρθρο 535

Ο πωλητής δεν εκπληρώνει την κατά το προηγούμενο άρθρο υποχρέωσή του, αν το πράγμα που παραδίδει τον αγοραστή δεν ανταποκρίνεται στη σύμβαση και ιδίως:

1. δεν ανταποκρίνεται στην περιγραφή που έχει γίνει από τον πωλητή ή στο δείγμα ή υπόδειγμα που ο πωλητής είχε παρουσιάσει στον αγοραστή.

2. δεν είναι κατάλληλο για το σκοπό της συγκεκριμένης σύμβασης και ιδιαίτερα για τη σύμφωνη με το σκοπό αυτόν ειδική χρήση.

3. δεν είναι κατάλληλο για τη χρήση για την οποία προορίζονται συνήθως πράγματα της ίδιας κατηγορίας.

4. δεν έχει την ποιότητα ή την απόδοση που ο αγοραστής ευλόγως προσδοκά από πράγματα της ίδιας κατηγορίας, λαμβάνοντας υπόψη και τις δημόσιες δηλώσεις του πωλητή, του παραγωγού ή του αντιπροσώπου του, στο πλαίσιο ιδίως της σχετικής διαφήμισης ή της επισήμανσης, εκτός αν ο πωλητής δεν γνώριζε ούτε όφειλε να γνωρίζει τη σχετική δήλωση.

 

Αν κάνει κοτσάνα λοιπόν ο πωλητής και σε παραμυθιάσει έστω και λίγο έχεις κάθε δικαίωμα να το επιστρέψεις.

 

Εννοείται ότι αυτά αφορούν μόνο αγορές από το κατάστημα, καθώς στις online αγορές υπάρχει νόμιμο δικαίωμα να υπαναχωρήσεις εντός 10 ημερών χωρίς πολλά πολλά - δεν πιστεύω να διαφωνεί κανείς σ'αυτό :)

Δημοσ.
Αν κάνει κοτσάνα λοιπόν ο πωλητής και σε παραμυθιάσει έστω και λίγο έχεις κάθε δικαίωμα να το επιστρέψεις.

 

 

Ετσι ακριβως,Επεστρεψα πλυντηριο ρουχων γιατι ο πωλητης μου ειχε πει οτι εχει και παροχη για νερο απο ηλικαο θερμοσιφωνα και δεν ειχε.

 

Για τις επιστροφες αλλο μετανοιωσα για την αγορα και το επεστρεψα πριν το ανοιξω και αλλο αφου το ανοιξα.

Δημοσ.

Αυτό που ρωτούν διάφοροι και τι γίνονται τα είδη που έχουν επιστραφεί. Στα Saturn στη Γερμανία, φτιάχνουν κάποιες στοίβες με μεταχειρισμένα που ανάλογα την κατάσταση κι ίσως κάποιους ακόμα παράγοντες ορίζουν τις τιμές τους και τα πωλούν. Μεταχειρισμένο κινητό με ζελατίνες άντε να είναι 20-30 ευρώ φτηνότερο και πάει λέγοντας...

Δημοσ.

K μου χει συμβει επιστροφη και στο Πλαισιο κ στο e-shop το θεμα ειναι οτι απο γνωστους μου μερικες φορες εχω δει να αρνουνται να παρουν πισω το ανοιγμενο προιον (e-shop) αλλα μετα τις σχετικες αναφορες στην ισχυουσα νομοθεσια (κ πως αυτη υπερβαινει οτι παρανομους-καταχρηστικους ορους βαζει στο μαγαζι του ο καθε μαγαζατορας) ολα να βαινουν ομαλως. Εχω ακουσει βεβαια κ για περιστατικα οπου πελατης εφερε την αστυνομια σε e-shop για να του γινει η επιστροφη.

 

Πλαισιο:

 

Στην περίπτωση που κάποιο είδος που παραλάβατε είναι προβληματικό μπορείτε να φέρετε/στείλετε το προιόν σε κάποιο Πλαίσιο Service, όπου επιβαρύνεστε το κόστος της μεταφοράς. Εφόσον το προιόν εμφανίζει κάποιο κατασκευαστικό ελάττωμα, το αντικαθιστούμε αμέσως δωρεάν

 

Στην περίπτωση που σας στείλαμε λάθος είδος, σας στέλνουμε το σωστό και αναλαμβάνουμε κάθε κόστος μεταφοράς, παλιού και νέου προϊόντος

 

Στην περίπτωση που δε σας κάνει, μπορείτε να το αλλάξετε μέσα σε 20 ημέρες (με την πλήρη συσκευασία του), αναλαμβάνοντας το κόστος της μεταφοράς του σε κάποιο κατάστημα Πλαίσιο

 

Multirama:

 

Εάν οποιοδήποτε τμήμα της παρούσας Συμβάσεως αποδειχθεί άκυρο ή ανεφάρμοστο με απόφαση δικαστηρίου, η υπόλοιπη Σύμβαση θα συνεχίσει να ισχύει.(δηλ ειμαστε παρανομοι κ τρεξτε σε δικαστηρια)

 

Τελος παντων σ αυτο το topic καλουμαστε να αποδειξουμε οτι η γη δεν ειναι επιπεδη..κ ορισμενοι επιμενουν οτι ειναι..

 

Αυτοι παντως που διαφωνουν οτι ισχυουν αυτα που λεμε, περιμενω στην επομενη λανθασμενη αγορα τους να μεινουν αυτοι οι μακακες της υποθεσης κ να μην γυρισουν τα προιοντα πισω.

 

 

-----Προστέθηκε 4/1/2009 στις 09 : 24 : 51-----

 

 

Οπως παραθετει ο φιλος πιο πανω:

 

2. δεν είναι κατάλληλο για το σκοπό της συγκεκριμένης σύμβασης και ιδιαίτερα για τη σύμφωνη με το σκοπό αυτόν ειδική χρήση.

 

4. δεν έχει την ποιότητα ή την απόδοση που ο αγοραστής ευλόγως προσδοκά από πράγματα της ίδιας κατηγορίας, λαμβάνοντας υπόψη και τις δημόσιες δηλώσεις του πωλητή, του παραγωγού ή του αντιπροσώπου του, στο πλαίσιο ιδίως της σχετικής διαφήμισης ή της επισήμανσης, εκτός αν ο πωλητής δεν γνώριζε ούτε όφειλε να γνωρίζει τη σχετική δήλωση.

 

Πιστευω εχουμε καλυφθει πληρως

 

(το πρωτο παραδειγμα που αναφερει στο ιδιο ποστ ο mezger ειναι ακυρο καθως τα προιοντα δεν εχουν ανοιχτει). Οποτε μην σας παραμυθιαζουν οτι δεν σας αρεσει πισω. Και συγκεκριμενα στον φιλο π ανοιξε το thread μπορει να ισχυριστει ωραιοτατα τις διαταξεις αυτου του νομου κ να το παρει πισω κ με το ζορι η vodafone

Δημοσ.

Πως δεν εχει? Συγκεκριμενα ηταν κατι μνημες π δεν ταιριαζαν στο mobo νομιζω κ την εφερε επειδη το ι-σοπ δεν του τις αλλαζε παρα μονο τις εστελνε για τεστ στους τεχνικους στα κεντρικα, κατι που ηταν ατοπο αφου δεν ηταν doa οι μνημες. Η αστυνομια εξυοηρετει το σκοπο οτι κανεις δεν μπορει να σου παρακρατησει δικα σου λεφτα απο τη στιγμη π δικαιουσαι επιστροφη μη ελαττωματικου προιοντος. Τραβηγμενο μεν, αλλα παρανομο και αυτο που εκανε το ι-σοπ.

Δημοσ.
Πως δεν εχει? Συγκεκριμενα ηταν κατι μνημες π δεν ταιριαζαν στο mobo νομιζω κ την εφερε επειδη το ι-σοπ δεν του τις αλλαζε παρα μονο τις εστελνε για τεστ στους τεχνικους στα κεντρικα, κατι που ηταν ατοπο αφου δεν ηταν doa οι μνημες. Η αστυνομια εξυοηρετει το σκοπο οτι κανεις δεν μπορει να σου παρακρατησει δικα σου λεφτα απο τη στιγμη π δικαιουσαι επιστροφη μη ελαττωματικου προιοντος. Τραβηγμενο μεν, αλλα παρανομο και αυτο που εκανε το ι-σοπ.

 

 

Φιλε μου εχεις μπλεξει δικαιοσυνη και αστυνομια !!!! Αν ειναι δυνατον για καθε αστικη διαφορα να επιλεμβανεται η αστυνομια !!!!

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...