Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Γιατί η αναγνώριση είναι το βασικό κίνητρο; Από ένα single-player game που δεν υπάρχουν καν άλλοι άνθρωποι για να σε αναγνωρίσουν, τι μένει;

 

Τιποτα, βεβαια.

Βασικο κινητρο ειναι για μενα. Τωρα αλλοι μπορει να εχουν αλλα κινητρα.

 

Στο WoW υπάρχει η ικανοποίηση ότι κατάφερες κάτι δύσκολο με άλλους 4-39 ανθρώπους, το οποίο είναι εφικτό μόνο με πολύ καλή συγκέντρωση και επικοινωνία/συνεργασία.

 

Ναι, αλλα οι αλλοι μπορει να σε παρουν στο λαιμο τους ή να σε καψουν ε?

 

Αλλά και η αναγνώριση προκύπτει εντός του παιχνιδιού, όταν φαίνεται να κυκλοφορείς με εντυπωσιακό gear το οποίο όλοι οι συμπαίκτες γνωρίζουν ότι είναι πολύ δύσκολα αποκτίσημο, ή όταν φαίνεται ότι ανήκεις σε ένα guild το οποίο δέχεται μόνο πολύ ικανούς παίκτες (και όλοι γνωρίζουν πάνω κάτω τα σημαντικότερα guilds).

 

Ενδιαφερον ακουγεται αυτο... Και σε αναγνωριζουν με ενα συγκεκριμενο nick ε?

Εχω ακουσει οτι καποιοι πουλανε τον ετοιμο χαρακτηρα τους σε αλλους χρηστες εναντι πραγματικης αδρας αμοιβης?

 

Παλια που επαιζα στο yahoo chess ειχα ενα σκορ 1600+ (αφορα εξπερ παιχτες) και εβλεπα αλλους που ειχαν 2000 και βαλε, αυτοι θεωρουνταν μεγιστοι... Αργοτερα εμαθα οτι χρησιμοποιουσαν το Fritz:lol:

 

Όταν ένας δίωρος καφές κοστίζει συνήθως 3+ ευρώ, όταν για 1,5 ώρα στο cinema δίνεις 8 ευρώ, όταν παιχνίδια με χρόνο ζωής 15 ώρες πωλούνται 30 ευρώ, τα 13 ευρώ το μήνα για ένα παιχνίδι που μπορεί να σε ψυχαγωγήσει κυριολεκτικά ατέλειωτες ώρες δεν είναι παράλογο ποσόν.

 

Και δεν υπαρχουν FREE παιχνιδια που μπορουν να σε ικανοποιησουν το ιδιο και περισσοτερο?;)

 

 

......Το καλύτερο ίσως comment για το παιχνίδι είναι απο τους ήδη παίχτες, που αν τους ρωτήσεις "Να δοκιμάσω το WoW;" όλοι θα σου απαντήσουν "OXI!!!" ;)

 

Γιατι θα σου απαντησουν "ΟΧΙ!!!" ? Φοβουνται μη τους φας το ψωμι τους?

Ισα -ισα που λογικα πρεπει να θελουν κι αλλα ατομα, να μεγαλωνουν την κοινοτητα τους.

  • Απαντ. 65
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Gtroza πανταχού παρών! :whistle:

 

Ενδιαφερον ακουγεται αυτο... Και σε αναγνωριζουν με ενα συγκεκριμενο nick ε?

Εχω ακουσει οτι πολλοι πουλανε τον ετοιμο χαρακτηρα τους σε αλλους χρηστες εναντι πραγματικης αδρας αμοιβης?

Πράγματι' date=' ένας λογαριασμός μπορεί να πουληθεί περισσότερα από 1.000 ευρώ. Ευτυχώς όμως οι άσχετοι "ebayers" βγάζουν μάτι και είτε καταγγέλλονται στην Blizzard είτε περιθωριοποιούνται.

 

Δεν υπαρχουτν FREE παιχνιδια που μπορουν να σε ικανοποιησουν το ιδιο και περισσοτερο?

Για gamers που είναι απαιτητικοί και τους αρέσουν τα MMORPG με προσεγμένες λεπτομέρειες και διάρκεια, όχι. Η Blizzard απασχολεί full-time πολυάριθμους developers για να συντηρούν τους servers, να προσθέτουν διαρκώς νέο, ουσιαστικό και διακοσμητικό, περιεχόμενο και να αναπροσαρμόζουν τις ισορροπίες κλάσεων και αντικειμένων. Αυτές είναι πολύ δύσκολες και κουραστικές δουλειές και πολλά προβλήματα ισορροπίας δεν έχουν λύση -μετά από 5 χρόνια και πολλές στροφές, ακόμα αναζητούν σχεδιαστικές λύσεις σε προβλήματα όπως το σύστημα rage της Warrior class ή η βιωσιμότητα των Retribution Paladins-.

 

Χωρίς να απασχολεί full time developers μία εταιρία δε μπορεί να προσφέρει έναν αποδεκτά bug-free κόσμο που να εξελίσσεται τόσο γρήγορα ώστε να μην είναι εύκολο να τον εξαντλήσει ένας παίκτης που θα παίζει δύο ώρες κάθε μέρα.

 

Βέβαια κάποιος που έχει χαμηλότερες απαιτήσεις μπορεί να δοκιμάσει κάποιο "free" wow-clone. Free εντός εισαγωγικών, γιατί απλά ακολουθούν διαφορετικό μοντέλο για να βγάλουν λεφτά: πουλάνε ισχυρά αντικείμενα και ευκολίες εντός παιχνιδιού (π.χ. γρηγορότερη μετακίνηση εντός του κόσμου) τα οποία είτε δε μπορείς να αποκτήσεις είτε πρέπει να αφιερώσεις πολύ χρόνο για να το κάνεις.

 

......Το καλύτερο ίσως comment για το παιχνίδι είναι απο τους ήδη παίχτες' date=' που αν τους ρωτήσεις "Να δοκιμάσω το WoW;" όλοι θα σου απαντήσουν "OXI!!!"[/quote']

Γιατι θα σου απαντησουν "οχι!!!" ? Φοβουνται μη τους φας το ψωμι τους?...

Ισαα -ισα που λογικα πρεπει να θελουν κι αλλα ατομα, να μεγαλωσουν την κοινοτητα τους

Λόγω της περιπλοκότητας του παιχνιδιού, συμβαίνει για να γίνει κάποιος καλός παίκτης να πρέπει να έχει παίξει για μεγάλο διάστημα και να έχει μάθει αρκετά θεωρητικά πράγματα για τη μηχανική του παιχνιδιού και τον κώδικα σωστής συμπεριφοράς.

 

Οι νέοι παίκτες μέχρι να γίνουν έμπειροι κάνουν τον κόσμο πιο δυσάρεστο για τη πλειοψηφία των έμπειρων, οι οποίοι δεν έχουν την πολυτέλεια να συνεργάζονται αποκλειστικά με γνωστούς τους ή άλλους παίκτες του guild για τις διάφορες ομαδικές δραστηριότητες, αλλά αναγκάζονται να συνεργάζονται και με αγνώστους. Είναι λογικό λοιπόν να προτιμούν όλοι οι συμπαίκτες να είναι έμπειροι και ικανοί.

 

Επίσης, ένα αρκετά μεγάλο ποσοστό νέων παικτών (για να μην πω το μεγαλύτερο) δε γίνονται ποτέ αρκετά έμπειροι ώστε να μην κάνουν ανόητα πράγματα τα οποία θα σπαταλούν χρόνο και θα προκαλούν αγανάκτηση στους άλλους. Αυτό σπρώχνει την Blizzard που θέλει να τους κρατήσει, να κάνει το παιχνίδι πιο εύκολο και ελκυστικό για αυτούς (και, μοιραία, πιο βαρετό και απωθητικό για τους άλλους). Οπότε ναι, υπάρχει μία προκατάληψη απέναντι στις ορδές των "κακών n00bάδων" οι οποίοι, εξαιτίας της απληστίας της Blizzard, "ήρθαν απ' το πουθενά και εκφύλισαν το παιχνίδι". :-)

Επεξ/σία από nske
Δημοσ.

Eτσι οπως τα λες, οι "απαιτητικοι των MMORPG" δεν εχουν αλλη λυση απ το να γινουν συνδρομητες επι πληρωμης στο wow.

 

Για το θεμα των νεων μελων, οπως σε ολες τις κοινοτητες αν σταματησει να μπαινει νεο αιμα και μεινει κλειστος κυκλος, η κοινοτητα καποια στιγμη θα μικρυνει και θα σβησει. Η δε εταιρια θα σταματησει την υποστηριξη.

Αν μπουν νεοι και ασχετοι δεν θα ειναι πιο ευκολο για σας τους παλαιμαχους να τους νικησετε?

 

Η ιδεα παντως οτι εξαρτασαι απο αλλους της ομαδας ειναι απωθητικη.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Eτσι οπως τα λες, οι "απαιτητικοι των MMORPG" δεν εχουν αλλη λυση απ το να γινουν συνδρομητες επι πληρωμης στο wow.

Όχι ειδικά στο WoW, αλλά ναι, αν είναι απαιτητικοί θα πρέπει να γίνουν συνδρομητές επί πληρωμής σε κάποιο. Από κάπου πρέπει να πληρώνονται οι developers, administrators και game masters που απασχολούνται full time -μέχρι στιγμής δεν έχει φανεί να μπορεί να στηριχθεί κάτι συγκρίσιμο με εθελοντική πρωτοβουλία από free projects. Αν αμφιβάλλεις δεν έχεις παρά να δοκιμάσεις και να συγκρίνεις ο ίδιος τα διάφορα MMORPG.

 

Για το θεμα των νεων μελων, οπως σε ολες τις κοινοτητες αν σταματησει να μπαινει νεο αιμα και μεινει κλειστος κυκλος, η κοινοτητα καποια στιγμη θα μικρυνει και θα σβησει. Η δε εταιρια θα σταματησει την υποστηριξη.

Αυτό θα συμβεί ούτως ή άλλως κάποτε. Πολλοί θα προτιμούσαν να συμβεί πιο σύντομα με το να απευθύνεται το παιχνίδι σε πιο περιορισμένο target group, αλλά στο μεταξύ να διατηρηθεί ένας διαφορετικός χαρακτήρας που υπήρχε αρχικά.

 

Αν μπουν νεοι και ασχετοι δεν θα ειναι πιο ευκολο για σας τους παλαιμαχους να τους νικησετε?

Όπως είπα το έχω παρατήσει το παιχνίδι. Αλλά στο PvE δεν μάχεσαι εναντίον παικτών, συνεργάζεσαι μαζί τους.

 

Η ιδεα παντως οτι εξαρτασαι απο αλλους της ομαδας ειναι απωθητικη.

Μόνο αν οι άλλοι της ομάδας δεν είναι αξιόπιστοι και ικανοί (στην οποία περίπτωση η εξάρτηση είναι μια απωθητική ιδέα σε οποιοδήποτε σενάριο, όχι μόνο σε ένα online game). Αλλά εν πάσι περιπτώσει, αν θέλεις να είσαι εντελώς ανεξάρτητος, με τα θετικά και τα αρνητικά που αυτό συνεπάγεται, δε νομίζω να βρεις MMORPG που να σε ικανοποιήσει.

Επεξ/σία από nske
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...