Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
o screenshot δεν κάνει τέτοια πράγματα, πρέπει να του τα εξηγήσεις εδώ :P

 

Ωραια...ας ανοιξει καποιος ενα νεο τοπικ,οπου θα ποσταρουμε και θα ποσταρουμε σχετικα με το γουοου...για χροοονια...μεχρι τελικα να αρχισουμε τα "φτερουγισματα"...:devil:

:lol:

  • Απαντ. 65
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το παιχνίδι είναι πολύ έξυπνα φτιαγμένο, γιατί μπορεί να σου δώσει πολλούς διαφορετικούς λόγους για τους οποίους μπορείς να "κολλήσεις".

 

Προσωπικά, οποιοδήποτε παιχνίδι έπαιζα, το βαριόμουν μετά απο 2-3 μήνες. Όσο καλό και να ήταν, μετά απο αυτό το διάστημα σίγουρα πήγαινα σε κάτι άλλο. Επίσης, το πιο σημαντικό οτι τα RPG ήταν και είναι το χειρότερο είδος παιχνιδιού για μένα. Τα βαριόμουν σε χρόνο ρεκόρ (πχ Diablo) και προτιμούσα 1000 φορές να παίξω pacman παρά αυτά.

 

Οπότε καταλαβαίνετε τι παίζει με το WoW για να έχω κολλήσει μαζί του 3.5 χρόνια τώρα και μάλιστα να μην έχω ασχοληθεί με άλλο παιχνίδι όλο αυτό τον καιρό.

 

Σίγουρα φαίνεται κουλό να διαβάζεις οτι καταθέτεις "βιογραφικό" σε guilds για να σε πάρουν αλλά δεν γίνεται κι αλλιώς. Στο WoW παίζουν ηλικίες που ξεκινάνες απο 10 ετών και φτάνουν ακόμα και 60. Οπότε για να καταφέρεις να φτιάξεις μια καλή ομάδα η οποία θα έχει γρήγορα και καλά αποτελέσματα, χρειάζεται να διαλέξεις καλούς παίχτες και υπεύθυνους.

 

To 1o χρόνο ήμουν πολύ casual παίχτης, δεν ήμουν καν σε guild. Το 2ο μπήκα σε ένα καλό guildάκι και είχαμε ένα αξιοπρεπές progress, ενώ τώρα είμαι σε ένα το οποίο είναι μέσα στα καλύτερα 250 του κόσμου (hardcore). Κι όμως, ως μέλος αυτού του guild ο χρόνος που ξοδεύω στο παιχνίδι είναι λιγότερος απο πριν και πιο αξιοποιήσιμος. Οπότε είναι σημαντικό να είσαι σε μια καλή ομάδα αν πράγματι σε ενδιαφέρει το PvE κομμάτι του παιχνιδιού και μπορείς να είσαι συνεπής στις ώρες που διεξάγονται τα raids.

 

Πάντως, δεν γίνεται να καταλάβεις τον εθισμό του παιχνιδιού αν δεν το δοκιμάσεις. Ότι και να λένε οι άλλοι, σίγουρα θα μένεις με την απορία "Γατί είναι τόσο εθιστικό;" Το καλύτερο ίσως comment για το παιχνίδι είναι απο τους ήδη παίχτες, που αν τους ρωτήσεις "Να δοκιμάσω το WoW;" όλοι θα σου απαντήσουν "OXI!!!" ;)

 

ΥΓ: Εδώ για μένα το καλύτερο και ποιό απολαυστικό ελληνικό review για το WoW. (ειδικά ο πρόλογος τα σπάει :lol: )

Επεξ/σία από Sorath
Δημοσ.

Όχι δεν έχω prob eyes απλά οποιοδήποτε παιχνίδι και να παίξω βαριέμαι απίστευτα.Και το Thief έχω δοκιμάσει και το Velvet assassin (αν δεν το έχει παίξει δες το αξίζει) Assasin Creed, WoW , Lineage2 , Shoot em κτλ Το μόνο που μπορώ να παίξε είναι καμια Dota με φιλαράκια

Δημοσ.

Φιλε Sorath,

απ οτι καταλαβα το wow ειναι rpg. Για μενα αυτη η κατηγορια ειναι πολυ ανιαρη και οπως βλεπω και στο link(156€ λεει πληρωνεις το χρονο), πολλοi και μικροι χαρακτηρες, πολυ γραμμα επι της οθονης για διαβασμα... Το θεμα ειναι, τι μενει? Yπαρχουν online games οπως το MOH ή το COD που απλα σκοτωνεις ή σκοτωνεσαι. Κατι παρομοιο γiνεται και στο wow? Νομιζω οτι δημιουργεις ενα χαρακτηρα και τον επαυξανεις σταδιακα? Και η δοξα τελικα ειναι να εχεις εναν χαρακτηρα με πολυ μεγαλο βαθμο?

 

Φιλε SpY,

εχεις δικιο, σχεδον ολα τα σημερινα pc games ειναι για κλαμματα. Εχω βαρεθει να βαζω και ξεβαζω αμεσως... Πιο καλα ειναι τα ΜΑΜΕ που παιζαμε τη δεκαετια του 80 στα -παρανομα πλεον- καταστηματα:-)

 

o screenshot δεν κάνει τέτοια πράγματα, πρέπει να του τα εξηγήσεις εδώ :P

 

Ποθεν προκυπτει αυτο, φιλε Τhresh? :fear:

  • Super Moderators
Δημοσ.

ε δεν είσαι ιδιαίτερα φίλος με το ψάξιμο, ειδικά εκεί που ζητάγαμε αποδείξεις κάτι για τα "προβληματικά" windows 2000 :-(

Δημοσ.

Αμα δεν ημουν φιλος με το ψαξιμο τωρα θα ημουν γενικα ασχετος, οπως τοσοι αλλοι...

Το θεμα των Win2000 ειναι στανταρ και δεν χρειαζεται ψαξιμο. Οσοι αμφιβαλλουν μπορουν να ψαξουν.

  • Super Moderators
Δημοσ.

συνήθως αυτοί που λένε κάτι πρέπει να στηρίξουν τα λεγόμενα τους, όχι να ζητάνε από τους άλλους να το βρουν αν αμφιβάλουν :o

 

anyway είμαστε offtopic...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
πολυ γραμμα επι της οθονης για διαβασμα...

Ναι, ευτυχώς υπάρχει πολλή κειμενική πληροφορία στην οθόνη ανά πάσα στιγμή, και υπάρχει ολόκληρο framework μέσω του οποίου μεταξύ άλλων μπορείς να τη διαχειρίζεσαι και να την εμφανίζεις όπως σε βολεύει (nske <-- big text whore).

 

Το θεμα ειναι, τι μενει? Yπαρχουν online games οπως το MOH ή το COD που απλα σκοτωνεις ή σκοτωνεσαι. Κατι παρομοιο γiνεται και στο wow?

Στο WoW δεν υπάρχουν συγκεκριμένα συνολικά objectives. Είναι ένας τεράστιος ανοιχτός κόσμος στον οποίο μπορείς να κινηθείς με ελευθερία και να επιδοθείς σε διάφορες δραστηριότητες. Προφανώς η έννοια της "ζωής" έχει κεντρικό ρόλο σχεδόν σε όλα τα παιχνίδια (no pun intended :P), όμως στο WoW ο "θάνατος" είναι αναστρέψιμος και σε πάρα πολλές δραστηριότητες δεν διακόπτει κάποια συνέχεια ούτε καθορίζει κάποιο αποτέλεσμα αλλά αποτελεί απλά μία "ενόχληση" / "καθυστέρηση" στην πορεία για την επιτυχία. Σε αρκετές δραστηριότητες βέβαια (π.χ. "αρένα") ο θάνατος είναι πρακτικά μη αναστρέψιμος και καθοριστικής σημασίας για το αποτέλεσμα,

 

Νομιζω οτι δημιουργεις ενα χαρακτηρα και τον επαυξανεις σταδιακα? Και η δοξα τελικα ειναι να εχεις εναν χαρακτηρα με πολυ μεγαλο βαθμο?

Ναι, δημιουργείς έναν χαρακτήρα (ή πολλούς, απλά μόνο έναν θα μπορείς να χρησιμοποιείς ανά πάσα στιγμή) και τον κάνεις πιο ισχυρό. Η ισχύς δεν αντιπροσωπεύεται απλά από έναν "βαθμό", είναι συνάρτηση πάρα πολλών παραγόντων (προκύπτει από αμέτρητες διαφορετικές, "mutually exclusive" επιλογές) και είναι σχετική: δεν λες απλά "ισχυρός", αλλά ισχυρός σε συγκεκριμένους τομείς.

 

Για παράδειγμα, κάποιος μπορεί να είναι ισχυρός ως "tank", δηλαδή να είναι αποτελεσματικός στο να κρατάει πάνω του "τους κακούς" και να έχει αντοχή στα διάφορα είδη damage που μπορούν αυτοί να προκαλέσουν, όσο τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας κάνουν ο καθένας το δικό του ρόλο (damage, healing). Και εντός αυτής της υποδιαίρεσης, υπάρχουν άλλες υποδιαιρέσεις, π.χ. μπορεί ως tank να έχει επενδύσει, μέσω τις επιλογές αντικειμένων, talents, enchantments, professions, inscriptions κ.α., σε διαφορετικούς τομείς ώστε να είναι πιο αποτελεσματικός ή να ανταποκρίνεται ευκολότερα σε διαφορετικές καταστάσεις -και αναγκαστικά λιγότερο σε άλλες. Άλλος μπορεί να είναι ισχυρός σαν healer, δηλαδή στο να κρατάει ζωντανούς τους υπόλοιπους -ή να τους ενισχύει τα στατιστικά-, ή άλλος να είναι ισχυρός σαν "damage dealer", δηλαδή να προκαλεί damage στους άλλους. Κι εκεί υπάρχουν διάφορες υποδιαιρέσεις και επιλογές που πρέπει να κάνει κάποιος. Παράλληλα υπάρχουν στατιστικά που ενισχύουν την αποτελεσματικότητα παιχτών ειδικά όταν μάχονται άλλους παίχτες, προκειμένου να επιβληθεί ένας διαχωρισμός ανάμεσα σε παίχτες που προτιμούν δραστηριότητες Player Vs Player και σε αυτούς που προτιμούν το Player Vs Environment.

 

Αυτό που έχει σημασία είναι ότι οι "πόροι" που καθορίζουν την ισχύ ενός παίχτη είναι περιορισμένοι: κανείς δε μπορεί να είναι καλύτερος σε όλα, απλά επιλέγει τις θυσίες που θα κάνει, ανάλογα την εκάστοτε πρόκληση και το play style του. Επίσης υπάρχουν διαφορετικές κλάσεις χαρακτήρων, κάθε κλάση έχει εντελώς διαφορετικές ικανότητες και τρόπο παιξίματος.

 

Τελικά το WoW είναι ένα κράμα από Action, RPG, Strategy και resource management elements και το ενδιαφέρον του βρίσκεται στο μέγεθος του κόσμου του και την ελευθερία κίνησης σε αυτόν, την ποικιλία δραστηριοτήτων και την ποικιλία δυνατών στρατηγικών, συλλογικών ή ατομικών, combat-time ή character development, αποφάσεων.

 

Η Blizzard τα τελευταία χρόνια γλυκάθηκε από την απήχηση, και έκανε tone down τη σημασία των RPG elements, ώστε να προσελκύσει πιο casual παίχτες και παίχτες *πολύ* μικρών ηλικιών. Δυστυχώς βλέπεις παίχτες ακόμη και κάτω από 10 ετών να παίζουν και να βρίσκουν τουλάχιστον κάποιες πτυχές του παιχνιδιού αρκετά κατανοητές ώστε να τους κρατάει το ενδιαφέρον -και αυτό λέει πολλά για τις παραχωρήσεις που έχουν υπέρ των Action elements εις βάρος των RPG και Strategy.

 

Προσωπικά ποτέ δεν έβρισκα το gameplay ιδανικό (δεν μου αρέσει το action, real-time, playstyle) αλλά με κρατούσε το ότι είχε αρκετά πολύπλοκα mechanics με ανοιχτούς, documented factors, και είχε σημασία να αναλύσεις την αποδοτικότητα όλων των δυνατών επιλογών ("theorycrafting") ώστε να μεγιστοποιήσεις τις πιθανότητες επιτυχίας. Πλέον η σημασία είναι ελάχιστη, οπότε δε με τραβάει πια.

Επεξ/σία από nske
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν υπάρχει ένας συνολικός δείκτης "σκορ". Υπάρχει μόνο για την Αρένα, η οποία είναι απλά μία οργανωμένη PvP δραστηριότητα -με την οποία πολλοί δεν ασχολούνται καν-. Οπότε έχει σημασία μόνο για αυτούς που ασχολούνται με PvP και Αρένα.

 

Για να συμπεράνεις την εμπειρία και την ικανότητα κάποιου στο PvE πρέπει να εξετάσεις το gear του και το progress του guild του -κι αυτό δεν είναι πάντα απόλυτο.

Επεξ/σία από nske
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Φιλε Sorath,

απ οτι καταλαβα το wow ειναι rpg. Για μενα αυτη η κατηγορια ειναι πολυ ανιαρη

 

Όπως ανέφερα κι εγώ, και για μένα ήταν και είναι πολύ ανιαρά τα RPG.

 

Το συγκεκριμένο όμως MMORPG, προσφέρει τόση ελευθερία κινήσεων και τόσα πολλά διαφορετικά πράγματα που μπορείς να ασχοληθείς που μόνο βαρετό δεν είναι. Δεν σε βάζει σε ένα καλούπι, όπου σε υποχρεώνει να κάνεις αυτό κι αυτό.

 

Σε αυτό που επιμένεις, οτι αν υπάρχει ένας δείκτης με high-score ή κάτι που να δείχνει τον καλύτερο παίχτη, δεν υφίσταται αλλά δεν έχει και νόημα.

 

Είναι πολύ δύσκολο (εως αδύνατο) να κατανοήσεις το παιχνίδι μέσα απο περιγραφές άλλων. Ακόμα και ένα trial 10ημερών, είναι πολύ μικρό για να πάρεις μια ιδέα. Προσωπικά όταν το ξεκίνησα, δεν είχα ιδέα τι συνέβαινε το παιχνίδι, δεν είχα κανένα γνωστό να με βοηθήσει και ούτε που ασχολήθηκα (λάθος μου) με τις βασικές οδηγίες του παιχνιδιού. Αυτό μου στοίχισε αρκετά καθώς μου πήρε αρκετούς μήνες ώστε να κατανοήσω πλήρως το παιχνίδι.

 

ΥΓ: nske, πολύ καλό το post σου! ;)

Επεξ/σία από Sorath
Δημοσ.

Σε αυτό που επιμένεις, οτι αν υπάρχει ένας δείκτης με high-score ή κάτι που να δείχνει τον καλύτερο παίχτη, δεν υφίσταται αλλά δεν έχει και νόημα.

Αντιθετα, θα ελεγα οτι αυτο εχει νοημα. Αγωνιζεσαι για ενα σκοπο, μια αναγνωριση. Αν γραφτεις σε τετοιο πινακα το ονομα σου μενει, οι κοποι ανταμειβονται, οι αριστοι ξεχωριζουν.

Ενω αν απλα παιζεις για το παιξιμο, τι μενει?...

Παραδειγμα: Δες εδω το Castle Defender, ενα απλο flash παιχνιδακι ευκολο για τον καθενα. Μόνο εγω ομως ειμαι στην κορυφη με 3503 ποντους(και με την ευκαιρια προκαλω οποιονδηποτε να το περασει).

 

 

Παρα αυτα που γραψατε για το wow, εξακολουθει να μην με ελκυει και τα βιντεακια που ειδα στο UTube δεν μου λενε τιποτα.

Τι διαφορα εχει να παιζεις μόνος σου απ το να εισαι σε ομαδα με την οποια δινεις ραντεβου και κανεις και "αιτηση"?

156€ το χρονο?

  • Super Moderators
Δημοσ.

φαντάζομαι ότι είναι πολύ πιο σύνθετο και δύσκολο και για αυτό δεν το κάνουν μιας και μιλάμε για πραγματικά πολλούς servers/realms

 

η διαφορά είναι ότι μόνος σου δεν μπορείς να κάνεις και πολλά, αναγκαστηκά χρειάζεται είτε party (5 άτομα) είτε raid (πάνω από 5) και για είναι αποτελεσματικό το 2ο πρέπει να είσαι σε guild ώστε να είναι "δεμένα" τα άτομα...

 

ότι και να γράφαμε δεν υπάρχει περίπτωση να σε έλκυε, πρέπει να παίξεις για να καταλάβεις...

 

αν θυμάμαι καλά είχες πει ότι δεν σου αρέσουν τα RPG, αν και δεν μπορώ να πω ότι το WoW είναι rpg καλύτερα να μην ασχοληθείς, τσάμπα χρόνο θα ξοδέψεις

Δημοσ.
Αντιθετα' date=' θα ελεγα οτι αυτο εχει νοημα. Αγωνιζεσαι για ενα σκοπο, μια αναγνωριση. Αν γραφτεις σε τετοιο πινακα το ονομα σου μενει, οι κοποι ανταμειβονται, οι αριστοι ξεχωριζουν.

Ενω αν απλα παιζεις για το παιξιμο, τι μενει?...[/quote']

Γιατί η αναγνώριση είναι το βασικό κίνητρο; Από ένα single-player game που δεν υπάρχουν καν άλλοι άνθρωποι για να σε αναγνωρίσουν, τι μένει;

 

  • Στο WoW υπάρχει η ικανοποίηση ότι κατάφερες κάτι δύσκολο με άλλους 4-39 ανθρώπους, το οποίο είναι εφικτό μόνο με πολύ καλή συγκέντρωση και επικοινωνία/συνεργασία.
     
     
  • Αλλά και η αναγνώριση προκύπτει εντός του παιχνιδιού, όταν φαίνεται να κυκλοφορείς με εντυπωσιακό gear το οποίο όλοι οι συμπαίκτες γνωρίζουν ότι είναι πολύ δύσκολα αποκτίσημο, ή όταν φαίνεται ότι ανήκεις σε ένα guild το οποίο δέχεται μόνο πολύ ικανούς παίκτες (και όλοι γνωρίζουν πάνω κάτω τα σημαντικότερα guilds).
     
     
  • Tουλάχιστον παλιά έτσι ήταν
     
     
  • Δε γίνεται να ενταχθούν σε μία κοινή κλίμακα αξιολόγησης παίχτες που επιδίδονται σε διαφορετικές δραστηριότητες. Πιο ψηλά πχ. θα αξιολογούταν αυτός που έχει καθαρίσει το τελευταίο dungeon και έχει σηκώσει όλα τα TR sets και τα rare weapons, αλλά δεν παίζει ποτέ του PvP, ή αυτός που παίζει αποκλειστικά PvP και έχει τα κορυφαία στατιστικά και τίτλους σε 2 seasons αρένας; Πιο ψηλά θα θα αξιολογηθεί ο Healer, το Tank ή ο Damage Dealer, που όλοι είναι κορυφαίοι στον τομέα τους;

 

Τι διαφορα εχει να παιζεις μόνος σου απ το να εισαι σε ομαδα με την οποια δινεις ραντεβου και κανεις και "αιτηση"?

Η διαφορά είναι ότι υπάρχουν διαφορετικού επιπέδου προκλήσεις οι οποίες δε θα μπορούσαν να υπάρξουν αν το παιχνίδι ήταν σχεδιασμένο να παίζεται από έναν μόνο παίχτη.

 

Ανοίγονται αμέτρητες νέες προοπτικές gameplay -δεν είναι δυνατόν ένας άνθρωπος να χειριστεί περισσότερους από έναν χαρακτήρες με τέτοια λεπτομέρεια, και ο συνδυασμός πολλών χαρακτήρων σε μία ομάδα ενισχύει το ενδιαφέρον, επιτρέποντας αμέτρητους συνδυασμούς επιλογών και απρόβλεπτα ενδεχόμενα που δε θα ήταν δυνατά διαφορετικά. Να επιλέξουμε τον A παίχτη για tank που είναι πιο απρόσεκτος αλλά έχει καλύτερο εξοπλισμό ή τον B; Σε τι τομείς υστερούν ποιοι παίχτες της ομάδας και πώς μπορούν να προσαρμόσουν τις επιλογές, τις αρμοδιότητες και τον τρόπο παιξίματός τους οι υπόλοιποι για να αναπληρώσουν;

 

156€ το χρονο?

Όταν ένας δίωρος καφές κοστίζει συνήθως 3+ ευρώ, όταν για 1,5 ώρα στο cinema δίνεις 8 ευρώ, όταν παιχνίδια με χρόνο ζωής 15 ώρες πωλούνται 30 ευρώ, τα 13 ευρώ το μήνα για ένα παιχνίδι που μπορεί να σε ψυχαγωγήσει κυριολεκτικά ατέλειωτες ώρες δεν είναι παράλογο ποσόν.

 

Το θέμα είναι κατά πόσον μπορεί να ψυχαγωγήσει εσένα -και αυτό δε μπορείς να το ξέρεις αν δεν το παίξεις, και μάλιστα αρκετά.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...