Προς το περιεχόμενο

[split] Συζήτηση για την "προσφορά" του e-shop.gr με 12,30 ευρώ


greekboy

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators
Δημοσ.
[...]

 

τελος,παρεδωσε αφησε τους στρουθοκαμηλισμους παραπερα.οι λεξεις που αναφερεις εχουν χρησιμοποιηθει απειρες φορες,και πιο χειροτεροι χαρακτηρισμοι μαλιστα,τοσο προς το συγκεκριμενο καταστημα,οσο και για αλλα της ιδια λογικης-συμπεριφορας.

 

Δεν ξέρω τι υπονοείς και, για να σου πω και την αλήθεια, δεν με ενδιαφέρει.

 

Η επισήμανσή μου ισχύει για όλα τα μέλη. Μπορούμε να κάνουμε κριτική χωρίς να είμαστε υβριστές. Θεωρώ ότι μέλη με κάποιο επίπεδο νοημοσύνης θα καταλάβαιναν γιατί. Κι αν υπήρξαν στο παρελθόν ανάλογοι χαρακτηρισμοί για οποιοδήποτε κατάστημα ή επιχείρηση, είναι απαράδεκτοι.

 

Εφόσον γνώριζες κάτι τέτοιο, θα έπρεπε να αναφέρεις τα συγκεκριμένα μηνύματα στον αρμόδιο moderator χρησιμοποιώντας την Αναφορά Μηνύματος. Δεν θυμάμαι να'χω δει αναφορά σου. Οπότε τους στουθοκαμηλισμούς μάλλον αλλού πρέπει να ψάξουμε να τους βρούμε.

  • Απαντ. 267
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
...εχω αδικο σε αυτο που αναφερω;;;;;

Όχι,δεν έχεις καθόλου μα καθόλου άδικο,όσον αφορά τους χαρακτηρισμούς που προσάπτεις στους e-shopίτες.Και είναι επιεικέστεροι αυτών που θάλεγα εγώ,στην παρέα μου όμως...

Δημοσ.

Εγώ προσωπικά φαντάζομαι ότι ακόμα και στη περίπτωση που δικαιωθείτε, πράγμα που για μένα είναι πολύ δύσκολο, θεωρώ ότι το πολύ πολύ να τη πληρώσουν 2,3 εργαζόμενοι που σχετίζονται με το λάθος και αυτό εμένα με "χαλάει".

 

Μάλιστα βλέπω εδώ post να λένε ότι δε τους νοιάζει αν είναι λάθος εργαζομένου, να "τιμωρηθεί" αυτός και όχι εμείς ο "πελάτης" κλπ. Εγώ δέχομαι να έχει κάνει όλη η Ελλάδα παραγγελία και δέχομαι τα παράπονα από σχεδόν όλο το κόσμο για την αδικία και τη προσβολή νοημοσύνης.

 

Όμως πραγματικά αδυνατώ να αποδεχθώ όσους είμαστε εδώ, σε αυτό το τεχνολογικό φορουμ, που υποτίθεται έχουμε κάποια επίγνωση του τι συμβαίνει. Δηλαδή οκ να μας ενοχλεί το ότι μας κοροιδεύουν και να τους κάνουμε και μήνυση αν θεωρούμε ότι μπορούμε να το κάνουμε, αλλά δεν ενοχλεί και το γεγονός ότι το ελληνικό φαίνομενο της εκμετάλλευσης υπάρχει και σε εμάς τους πελάτες? Αμέσως δηλαδή να εκμεταλευτούμε το λάθος, που όλοι εδώ γνωρίζαμε? Δε λέω, κανά δυο κομμάτια να παραγγείλουμε μπας και όντως είναι κανα στοκ και γιαυτό έχουν τόσο χαμηλή τιμή και μας "κάτσει". Αλλά εδώ νομίζω πως ξεφύγαμε.

Δημοσ.
Όχι,δεν έχεις καθόλου μα καθόλου άδικο,όσον αφορά τους χαρακτηρισμούς που προσάπτεις στους e-shopίτες.Και είναι επιεικέστεροι αυτών που θάλεγα εγώ,στην παρέα μου όμως...

 

Μα, κι εδω, μια μεγαλη ομορφη παρεα δεν ειμαστε ;;;; :)

Δημοσ.
Μα, κι εδω, μια μεγαλη ομορφη παρεα δεν ειμαστε ;;;; :)

Ναι,την έχω πατήσει κι εγώ.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Παλιά...:X

Δημοσ.
Όταν όμως το ΠΛΑΙΣΙΟ και Multirama βάζουν λάθος τιμές,εμείς σφυρίζουμε αδιάφορα...:whistle:

 

Α,ξέχασα,αυτοί κάνουν λάθος την τιμή...πρός τα πάνω:X

Λιγο πιο πισω εγραψε καποιος οτι το λαθος που εγινε πριν λιγο καιρο στο μουλτιραμα το πληρωσαν...

για το πλαισιο κατι παρομοιο εγινε κ με ενα κινητο που το χαν 75ε αντι για ~250...μονο ενας το συνεχισε κ ισχυριστηκε οτι πειρε κ τα 6 απο τα 7 κινητα που χε παραγγειλει.

 

στο αλλο θεμα υπαρχει παλι ενα ψιλοαγνωστο σιτε που εβαλε μια φωτογραφικη σε περιεργη τιμη...236,80 θα εννοουν κ παλι... http://www.foxxmarket.gr/view_product.php?productid=8826&idcat=9&idsubcat=105&idsubsubcat=806&key=f9e226422eb36b6b7a5bcc6a2209c744&secref=efdc8c6cd28cd0adc7b52e75638eb36f

-----------------------

κανα account δεν εχει κανεις στο σκρουτζ να γραψει για το θεμα?εκει βλεπω απαντανε απο το eshop...

Δημοσ.

κανα account δεν εχει κανεις στο σκρουτζ να γραψει για το θεμα?εκει βλεπω απαντανε απο το eshop...

 

Για ποιόν λόγο υπάρχει περίπτωση το skroutz να βγάλει το e-shop όπως είχε κάνει με άλλο μαγαζί.Δεν βλέπω κάποιο λόγο να το κάνει για να του απαντήσει του έχει στείλει ίδη το mail δεν νομίζω να του πούν κάτι άλλο.

 

 

Όσο για το θέμα εμένα με πείραξε το mail που έστειλαν με την αισχρή δικαιολογία τους καλύτερα να μου έλεγαν οτι τους έφαγε τα τιμολόγια ο σκύλος τους και δεν μπορούν να πραγματοποιήσουν την παραγγελία.Και παρόλο που ούτε mail παραπόνων έστειλα γιατί θα το διαβάσει κάποιος υπάλληλος που δεν θα τον ενδιαφέρει,θα το ξανασκεφτώ πριν παραγγείλω απο το συγκεκριμένο κατάστημα

Δημοσ.
Σήμερα ματαιώθηκε και η δική μου παραγγελιά.

και εμενα το ιδιο,σου εστειλαν mail; Γιατι εγω ακομα δεν εχω λαβει κατι...

 

Εdit: Τελικα μου απαντησαν και εμενα,σας παραθετω το μυνημα που μου εστειλαν

 

Αγαπητέ/ή κύριε/α,

 

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι στον συγκεκριμένο κωδικό υπήρξε προσφορά στα 12,30€, σε περιορισμένο αριθμό εκθεσιακών τεμαχίων, η οποία εξαντλήθηκε από τα πρώτα λεπτά της εμφάνισής στο site. Η διαθεσιμότητα που έχετε κάνει prtscn, προφανώς έχει γίνει πριν την ανανέωση της ιστοσελίδας. Παρακαλώ σημειώστε ότι ανανέωση στους καταλόγους μας γίνεται περίπου κάθε δυο ώρες. Θα έπρεπε από την αρχή να μπει ο κωδικός στο stock house, αλλά το logistics έκρινε, εσφαλμένα, λόγω της άριστης κατάστασης (απλά αποσφραγισμένη συσκευασία, χωρίς χρήση), ότι έπρεπε να το εντάξει στην εμπορική αποθήκη. Τέτοιου είδους προσφορές -είτε στην εμπορική αποθήκη είτε στο stock house- ανακοινώνονται καθημερινά στο site μας, οι οποίες -σχεδόν πάντα- εξαντλούνται αμέσως, λόγω υπέρογκης ζήτησης.

 

Με εκτίμηση,

 

 

Το περιεργο ειναι οτι ποτε δεν τους εστειλα εγω κατι με prtscn οποτε μαλλον απαντουνε μαζικα στα μυνηματα και εχουν χασει την μπαλα...

Δημοσ.

εμένα μου ήρθε αυτή η απάντηση , τα συμπεράσματα δικά σάς , εγώ πάντως θα κινηθώ νομικά.....

 

 

γαπητέ/ή κύριε/α,

 

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι στον συγκεκριμένο κωδικό υπήρξε προσφορά στα 12,30€, σε περιορισμένο αριθμό εκθεσιακών τεμαχίων, η οποία εξαντλήθηκε από τα πρώτα λεπτά της εμφάνισής στο site. Η διαθεσιμότητα που έχετε κάνει prtscn, προφανώς έχει γίνει πριν την ανανέωση της ιστοσελίδας. Παρακαλώ σημειώστε ότι ανανέωση στους καταλόγους μας γίνεται περίπου κάθε δυο ώρες. Θα έπρεπε από την αρχή να μπει ο κωδικός στο stock house, αλλά το logistics έκρινε, εσφαλμένα, λόγω της άριστης κατάστασης (απλά αποσφραγισμένη συσκευασία, χωρίς χρήση), ότι έπρεπε να το εντάξει στην εμπορική αποθήκη. Τέτοιου είδους προσφορές -είτε στην εμπορική αποθήκη είτε στο stock house- ανακοινώνονται καθημερινά στο site μας, οι οποίες -σχεδόν πάντα- εξαντλούνται αμέσως, λόγω υπέρογκης ζήτησης.

 

Με εκτίμηση,

 

________________________________

 

Βασιλόπουλος Αλέξανδρος

Δημοσ.

Και εμένα το ίδιο ακριβώς.

 

Το σπαστικό είναι ότι συνεχίζουν την αρλούμπα τους. Ποιος σου είπε ρε φίλε ότι έκανα print screen; Έχεις χεστεί επειδή μερικοί είπαν ότι θα κάνουν καταγγελία; Δεν είμαστε όλοι έτσι. Ένα απλό: "η παραγγελία σας ακυρώθηκε λόγω τυπογραφικού λάθους, πως μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε αλλιώς" θα ήταν υπεραρκετό για εμένα, μιας και ήταν προφανές ότι έγινε λάθος.

 

Αλλά με το email αυτό με κοροϊδεύεις μέσα στα μούτρα μου και μου λες: "ήταν τόσο καλής ποιότητας το προϊόν που το σύστημα την έβαλε αυτόματα στα καινούργια με τιμή από stock house". Μπράβο ρε παιδιά το σύστημα σας είναι ένα βήμα πριν την τεχνητή νοημοσύνη και σκανάρει τα προϊόντα και τα βάζει μόνο του σε κατηγορίες. Είτε αυτό ή πουλάτε μεταχειρισμένα για καινούργια χωρίς να πείτε τίποτα. Ή απλά μας κοροϊδεύετε γενικώς και σας χρειάζεται όντως μια συγυρισμένη καταγγελία για εξαπάτηση. Αμφιβάλλω αν πουλήσατε έστω και έναν σκληρό.

 

Να βγει να πει ποιος τον πήρε σε αυτή την τιμή. Έστω και ένας. Γιατί αν δεν πουλήθηκε ποτέ σκληρός το ζήτημα είναι σοβαρό. "Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι στον συγκεκριμένο κωδικό υπήρξε προσφορά στα 12,30€, σε περιορισμένο αριθμό εκθεσιακών τεμαχίων, η οποία εξαντλήθηκε από τα πρώτα λεπτά της εμφάνισής στο site" είναι ψέμα αν δεν έδωσαν κανένα. Τι είναι, εστιατόριο που έχει το δικαίωμα να αρνηθεί να εξυπηρετήσει όποιον θέλει; Δεν είναι.

 

Κρατήστε τους σκληρούς σας αφού δεν θέλετε να τους δώσετε σε αυτή την τιμή. Δεκτό. Μη μας κοροϊδεύετε όμως, δεν είστε σε τόσο ευνοϊκή θέση στην αγορά.

Δημοσ.

ρε παιδια,μας λενε οτι καθε 2ωρες κανει refresh το site και καλα ετσι?λετε να μην εχουμε τοσες ωρες διαφορα ο καθενας μας απο την παραγγελια του?ελεος δηλαδη.αφου φαινετε

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...