insi Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2008 δεν εχω λαβει e-mail. η παραγγελια μου(99 τμχ.) εξελισεται κανονικα. ιδωμεν. λετε να μου κατσει? ειναι στον ελεγχο διαθεσιμοτητας
alexzzz Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2008 δεν εχω λαβει e-mail.η παραγγελια μου(99 τμχ.) εξελισεται κανονικα. ιδωμεν. λετε να μου κατσει? ειναι στον ελεγχο διαθεσιμοτητας Εμένα μου την ακύρωσαν χωρίς email... έτσι... στεγνά... χωρίς ένα πως... ένα γιατί... μια ακόμα τρύπα στο ζωνάρι τους ήμουν τελικά...
Sta Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2008 Συγγνώμη ρε παιδιά, αλλά κάπου πρέπει να ακουστεί και η φωνή της λογικής. Ένας άνθρωπος - από απόφοιτος δημοτικού έως διδάκτορας - έκανε ένα τυπογραφικό λάθος για έναν οιονδήποτε λόγο: μπορεί να ήταν πιωμένος, ζαλισμένος ή απλά αφηρημένος, εξάλλου όλοι κάνουμε λάθη. Εμείς όλοι λοιπόν σπεύσαμε να εκμεταλλευθούμε αυτό το λάθος προς όφελός μας. Το λάθος όμως διαπιστώθηκε και οι παραγγελίες ακυρώθηκαν. Παίξαμε και χάσαμε, τόσο απλά... Πώς εγείρεται η απαίτηση να μας πουλήσει το προϊόν και μάλιστα σε όλους σε μία τέτοια τιμή τελείως παράλογη αναλογικά με τις ισχύουσες στην αγορά; Επειδή είναι το e-shop και κάνει 45M τζίρο το χρόνο; Αν ήταν το συνοικιακό μαγαζί θα είχαμε τις ίδιες απαιτήσεις; Αλλά στο κάτω κάτω επαγγελματίες έμποροι δεν είναι και οι δύο και δεν οφείλουν να προστατεύσουν - με σωστό βέβαια τρόπο - τα συμφέροντά τους; Η αιτιολόγηση που έδωσαν μπορεί να μη μας αρέσει, αλλά ας μείνουμε στην ουσία. Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο, αλλά όχι κι έτσι...
kamui Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2008 Πάντως παιδιά μπορεί να γίνει κανονικά και νόμιμα ομαδική καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή. Όσο για δικηγόρο και λεφτά νομίζω πως δεν θέλει φράγκα...τα πληρώνει το κράτος επειδή είναι κρατική υπηρεσία. Επίσης υπάρχει και το ΚΕΠΚΑ. Κάποιος με νομικές γνώσεις μπορεί να μας πει πως έχει το πράμα. Και ναι τέτοια λάθη πληρώνονται. Οχι κλείνουμε το μαγαζί νωρίς νωρίς για διακοπές κ γράφουμε ότι θέλουμε.
driver4 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2008 Στο LA έτσι χειρίζονται τους πελάτες τους;
choutos Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2008 δεν εχω λαβει e-mail.η παραγγελια μου(99 τμχ.) εξελισεται κανονικα. ιδωμεν. λετε να μου κατσει? ειναι στον ελεγχο διαθεσιμοτητας Εμ, έτσι είναι εσύ πλέον είσαι πελάτης χονδρικής Εμάς που παραγγείλαμε 2 και 3 κομμάτια μας γειώσαν. Ενώ σου λέει αυτός μπορεί μεθαύριο να παραγγείλει και 20 λαπτόπια
alexzzz Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2008 Αν έχουν ανάλογη τιμή τα λαπτοπ γίνομαι και εγώ πελάτης χονδρικής --- Και μέσα σε όλα μου ήρθε ιδέα για το τι να κάνουμε. Δεν με καίει κιόλας αλλά έχω όρεξη σήμερα: Θα παραγγείλουμε όλοι 3-4 δίσκους, παραλαβή από eshop point και μόλις έρθουν θα τους στείλουμε email (όλοι το ίδιο) ότι είμαστε οι ριγμένοι πελάτες και ότι δεν θα τους παραλάβουμε έτσι για το γαμώτο.
snowPrincess Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2008 Τελικά όλα τα προϊόντα του e-shop είναι stock και βιτρίνας όπως οι δίσκοι? Έπρεπε να είμασταν αμερική, να βλέπαμε πως θα τη γλίτωνε το στοκατζίδικο. Υπάρχει καμία διεθνής ένωση καταναλωτή να ενημερώσουμε πως το e-shop πουλάει στοκατζίδικα για καινούρια?
torrentleech Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2008 [offtopic]Πιστεύετε πραγματικά ότι έχετε δίκιο κι ότι θα σας δικαιώσει ο Συνήγορος του Καταναλωτή; Αμφιβάλλω σφόδρα... Και όσοι λέτε ότι θα κινηθείτε νομικά: Είστε αποφασισμένοι να ξοδέψετε πολλαπλάσια λεφτά για να γλυτώσετε 100 ευρώ; [/offtopic] paredwse δεν περίμενα αυτό το σχόλιο από εσένα που είσαι του αντικειμένου... μπορείς να αμφιβάλλεις όσο σφοδρά θέλεις, αλλά οι νόμοι και οι κανόνες είναι για όλους και μέσα στα όρια αυτών κινούμαστε όλοι. Όσο για τα δικαστικά έξοδα που αναφέρεις δεν υφίστανται... έχουμε εξάλλου μέχρι να φτάσουμε σε αυτό το σημείο, ας περιμένουμε την απάντηση του e-shop σε Συνήγορο Καταναλωτή, ΕΚΠΟΙΖΩ, ΙΝΚΑ... πάρτε και τα links όσοι ενδιαφέρεστε για καταγγελίες στις συγκεκριμένες υπηρεσίες: ΕΚΠΟΙΖΩ: http://www.ekpizo.gr/el/complaint/ INKA: http://www.inka.gr/
Super Moderators paredwse Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2008 Super Moderators Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2008 Καλώς, σας εύχομαι καλή επιτυχία.
philos Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2008 Συγγνώμη ρε παιδιά, αλλά κάπου πρέπει να ακουστεί και η φωνή της λογικής. Ένας άνθρωπος - από απόφοιτος δημοτικού έως διδάκτορας - έκανε ένα τυπογραφικό λάθος για έναν οιονδήποτε λόγο: μπορεί να ήταν πιωμένος, ζαλισμένος ή απλά αφηρημένος, εξάλλου όλοι κάνουμε λάθη. Εμείς όλοι λοιπόν σπεύσαμε να εκμεταλλευθούμε αυτό το λάθος προς όφελός μας. Το λάθος όμως διαπιστώθηκε και οι παραγγελίες ακυρώθηκαν. Παίξαμε και χάσαμε, τόσο απλά... Πώς εγείρεται η απαίτηση να μας πουλήσει το προϊόν και μάλιστα σε όλους σε μία τέτοια τιμή τελείως παράλογη αναλογικά με τις ισχύουσες στην αγορά; Επειδή είναι το e-shop και κάνει 45M τζίρο το χρόνο; Αν ήταν το συνοικιακό μαγαζί θα είχαμε τις ίδιες απαιτήσεις; Αλλά στο κάτω κάτω επαγγελματίες έμποροι δεν είναι και οι δύο και δεν οφείλουν να προστατεύσουν - με σωστό βέβαια τρόπο - τα συμφέροντά τους; Η αιτιολόγηση που έδωσαν μπορεί να μη μας αρέσει, αλλά ας μείνουμε στην ουσία. Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο, αλλά όχι κι έτσι... Συμφωνώ. ok ένα τυπογραφικό έγινε και όλοι κατά βάθος το γνωρίζαμε πριν κάνουμε τις παραγγελίες. Όπως και να 'χει, ό,τι απάντηση και να έδινε το e-shop θα υπήρχαν γκρίνιες. Χαλαρώστε... -petros
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2008 Moderators Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2008 paredwse δεν περίμενα αυτό το σχόλιο από εσένα που είσαι του αντικειμένου...μπορείς να αμφιβάλλεις όσο σφοδρά θέλεις, αλλά οι νόμοι και οι κανόνες είναι για όλους και μέσα στα όρια αυτών κινούμαστε όλοι. Όσο για τα δικαστικά έξοδα που αναφέρεις δεν υφίστανται... έχουμε εξάλλου μέχρι να φτάσουμε σε αυτό το σημείο, ας περιμένουμε την απάντηση του e-shop σε Συνήγορο Καταναλωτή, ΕΚΠΟΙΖΩ, ΙΝΚΑ... πάρτε και τα links όσοι ενδιαφέρεστε για καταγγελίες στις συγκεκριμένες υπηρεσίες: ΕΚΠΟΙΖΩ: http://www.ekpizo.gr/el/complaint/ INKA: http://www.inka.gr/ Δεν αμφιβάλλει σφοδρά, σφόδρα αμφιβάλλει Εάν εστω και με τα πιο ψιλα γραμματα αναφερει καπου ''δεν φερουμε ευθυνη για τυχον τυπογραφικα λαθη'', τοτε δε μπορεις να κανεις τιποτα και λυπαμαι τοσο πολυ γιαυτο... Εαν οχι, καλο αγωνα φιλε [και οταν δικαιωθεις εδω θα μαστε να σε ακουσουμε...]
General1 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2008 Συγγνώμη ρε παιδιά, αλλά κάπου πρέπει να ακουστεί και η φωνή της λογικής. Ένας άνθρωπος - από απόφοιτος δημοτικού έως διδάκτορας - έκανε ένα τυπογραφικό λάθος για έναν οιονδήποτε λόγο: μπορεί να ήταν πιωμένος, ζαλισμένος ή απλά αφηρημένος, εξάλλου όλοι κάνουμε λάθη. Εμείς όλοι λοιπόν σπεύσαμε να εκμεταλλευθούμε αυτό το λάθος προς όφελός μας. Το λάθος όμως διαπιστώθηκε και οι παραγγελίες ακυρώθηκαν. Παίξαμε και χάσαμε, τόσο απλά... Πώς εγείρεται η απαίτηση να μας πουλήσει το προϊόν και μάλιστα σε όλους σε μία τέτοια τιμή τελείως παράλογη αναλογικά με τις ισχύουσες στην αγορά; Επειδή είναι το e-shop και κάνει 45M τζίρο το χρόνο; Αν ήταν το συνοικιακό μαγαζί θα είχαμε τις ίδιες απαιτήσεις; Αλλά στο κάτω κάτω επαγγελματίες έμποροι δεν είναι και οι δύο και δεν οφείλουν να προστατεύσουν - με σωστό βέβαια τρόπο - τα συμφέροντά τους; Η αιτιολόγηση που έδωσαν μπορεί να μη μας αρέσει, αλλά ας μείνουμε στην ουσία. Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο, αλλά όχι κι έτσι... -------------------- Παιδιά καλησπέρα και Χρόνια Πολλά, Εγώ σπάνια γράφω, αλλά πολύ συχνά διαβάζω. Θα συμφωνήσω απόλυτα Sta. Θα προσθέσω ακόμη ότι μπορεί να μην είναι μόνο λάθος από τον καταχωρητή αλλά μπορεί να είναι και λάθος του συστήματος. Και άλλες φορές έχω διαβάσει αντίστοιχα περιστατικά (νομίζω Multirama, Πλαίσιο) και να «φωνάζουν» γιατί δεν τους παρέδωσαν τα προϊόντα. Συμφωνώ με την ατάκα «Παίξαμε και χάσαμε, τόσο απλά...» Πιστεύω ότι το μόνο που θα καταφέρετε να πετύχετε αν ζορίσουν τα πράγματα για το κάθε ηλεκτρονικό κατάστημα που έχει κάνει αντίστοιχο λάθος, είναι να την «ακούσει» ο υπάλληλος που την έκανε. Το θέμα είναι να μην γίνονται «λάθη» κατ’ επανάληψη…
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.