torrentleech Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2008 Λοιπόν παιδιά, οι άσχετοι του e-shop απλά κάνανε πιο εύκολα τα πράγματα για την καταγγελία μας στον Συνήγορο του Καταναλωτή... μην τυχόν τους αφήσει κανείς χωρίς καταγγελία (μαζί με τα απαντητικά emails και τα screenshots αγοράς). Είναι αστεία τα άτομα, επειδή ανακάλυψαν και αυτοί ότι δεν υπάρχει όρος για "τυπογραφικά" λάθη στο site τους βρήκαν την δικαιολογία ότι επρόκειτο για προϊόντα βιτρίνας;;; (πρώτη φορά το ακούω στην ζωή μου αυτό για αποκλειστικά ηλεκτρονικό κατάστημα.) ή προϊόντα stock; στο screenshot που έχω βγάλει εγώ με την παραγγελία μου που φαίνεται και ξεκάθαρα η διαθεσιμότητα ΠΟΥΘΕΝΑ δεν ανέφερε ότι το προϊόν είναι μεταχειρισμένο. Εδώ μιλάμε για παραπλάνηση καταναλωτή και ακύρωση αγοράς, ίσως και για συγκέντρωση προσωπικών πληροφοριών από τους αγοραστές που "τσίμπισαν" με αυτή την τιμή. Οπότε απαντητικό email στον κύριο Μιχάλης Θανάσης ([email protected]) , η παράδοση της παραγγελίας στην συμφωνημένη τιμή η ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ.
driver4 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2008 Μέσα και εγώ, μην μας δουλεύουν κιόλας!! Μπράβο torrentleech, και συμπληρώνω, αφού ήταν λίγα κομμάτια βιτρίνας γιατί επί 1 ημέρα δεν τελείωσε το stock;
Theos_Gr Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2008 μολις εστειλα και γω ε-μαιλ και πραγματικα θα κανω την καταγγελια αν δεν παρω απαντηση
snik Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2008 Έμενα ακόμα δεν μου ήρθε το περιβόητο mail,μου είναι στο στάδιο έλεγχος διαθεσιμότητας άλλα λογικά φαντάζομαι ότι θα πρέπει να το λάβω και εγώ αυτό το email. Αν μου πουν την ίδια δικαιολογία το σκέφτομαι σοβαρά να προσφύγω στον συνήγορο του καταναλωτή γιατί ωραία το τυπογραφικό το δέχομαι άλλα το ότι όπως λένε πάνε να πουλήσουν μεταχειρισμένο προϊόν σαν καινούριο πάει πολύ νομίζω.
Melinbonian Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2008 Δε παίζει να ήταν stock για τον απλούστατο λόγο ότι αν θυμάμαι και στα Mediamarkt πριν καιρό για κάτι οθόνες που έκανα πχ 300 ερώ έδινε αυτές τις βιτρίνας γύρω στα 225.Και καλά μέχρι να φύγουν όλα. Τώρα να κόβουν τη τιμή ως προς το ένα δέκατο είναι αδιανόητο, είτε αυτό έκανε 5 είτε 15 είτε 150. Το ότι το έκαναν για διαφημιστικούς σκοπούς είναι πολύ πιθανό αλλά μου φαίνεται κάπως θα έχουν καλύψει τους εαυτούς στους σε περίπτωση λάθους. Το πολύ πολύ να τα χρεώσουν σε αυτούς που έστειλαν το μαιλ που έλεγε οτι ειναι σε στοκ και όχι οτι είναι τυπογραφικό λάθος.
androu Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2008 εγώ που πήρα τηλέφωνο για να ρωτήσω τελικά πόσο έχουν, μου τις ακυρώσαν
snik Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2008 εγώ που πήρα τηλέφωνο για να ρωτήσω τελικά πόσο έχουν, μου τις ακυρώσαν Λογικο μου ακουγεται,εγω περασα απο εκει σημερα το πρωι να παρω κατι που ηθελα...ελεγα να τους ρωτησω τι γινεται με τους δισκους αλλα λεω αστο. Απο Δευτερα αν δεν επικοινωνησουν μαζι μου θα αρχισω τα mail και τα τηλεφωνα.
N1ghtW0lf Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2008 Εγώ απάντησα στο email που μου στείλανε και είπα ότι σε περίπτωση μη εξόφλησης της παραγκελίας μου θα προσφύγω στον συνήγορο του καταναλωτή! Έχει κανείς άλλος όρεξη να ακολουθήσει? Μεσα και εγω...οριστε και το mail που εστειλα... Αγαπητέ κύριε Μιχάλη Αθανάσιε, Θα προτιμούσα να ήταν το customer service της εταιρίας που εκπροσωπείτε ειλικρινές και οχι με δικαιολογίες τύπου "περιορισμένο άριθμο τεμαχιών του stock house καθώς επίσης σε εκθεσιακά τεμάχια και προϊόντα βιτρίνας". Είμαι σίγουρος πως επρόκειτο για τυπογραφικό λάθος σας, αλλά τέτοια λάθη πληρώνονται με βαρύ τίμημα για την εταιρία σας που αμαυρίζει το όνομα που έχει δημιουργήσει τα τελευταία χρόνια στο χώρο του online shopping στον ελληνικό χώρο. Ως καταναλωτής αισθάνομαι αδικημένος όπως και πολλοί άλλοι Ελληνες μιας που μαζικα ακυρώνετε παραγγελίες λόγω δικού σας λάθους και ανικανοτητας καποιου στην διαχειριση της σελίδας σας. Εγω κανει πολλές αγορές τα τελευταία χρόνια απο το site σας. Λυπάμαι που εμπιστεύτηκα το eshop για την αγορά μου. Δεν πρόκειται να ξαναεπαναληφθεί. Τάσος Καλοκαιρινός
Mr V Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2008 χαχαχαχαα καλο θα στειλω και εγω κατι αναλογο μολισ λαβω e-mail...
CloudConnected Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2008 Μα ρε παιδιά, και που τα στέλνουμε, περιμένετε να τα διαβάσουν?...
torrentleech Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2008 Μα ρε παιδιά, και που τα στέλνουμε, περιμένετε να τα διαβάσουν?... όταν κοινοποιηθούν στους κατάλληλους φορείς και να τα διαβάσουν θα είναι υποχρεωμένοι αλλά και να απαντήσουν εγγράφως...
user12 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2008 Τι μαμακιες λενε αφου εμεμνα μου την πηρε την παραγελια :lol: μετα καταλαβαν οτι δεν εχουν stock:devil::devil:
freeworld Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2008 Ούτε σε εμένα, έχει έρθει απαντήτικό email αλλά είδα στον έλεγχο της παραγγελίας ότι "κόλλησε" στον "έλεγχος ομαλότητας παραγγελίας". Υπολογίστε και την δική μου συμμετοχή σε περίπτωση ομαδικής, αλλά θα προχωρήσω και σε ατομική.
alexzzz Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2008 Καλά ήταν πάντως... πέρασαν ευχάριστα οι μέρες με κάτι να ασχολούμαστε.
Super Moderators paredwse Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2008 Super Moderators Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2008 [offtopic] Πιστεύετε πραγματικά ότι έχετε δίκιο κι ότι θα σας δικαιώσει ο Συνήγορος του Καταναλωτή; Αμφιβάλλω σφόδρα... Και όσοι λέτε ότι θα κινηθείτε νομικά: Είστε αποφασισμένοι να ξοδέψετε πολλαπλάσια λεφτά για να γλυτώσετε 100 ευρώ; [/offtopic]
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.