PaRaNo1d Δημοσ. 7 Μαΐου 2017 Δημοσ. 7 Μαΐου 2017 Το MMO δεν τραβαει πλεον γιατι δεν υπαρχει καλο παιχνιδι πλεον. εχει κουρασει παρα πολυ να περιμενεις τοσα χρονια για παιχνιδια που εχουν κανει διαφημιση πριν 5 χρονια...βλεπε Lineage Eternal , Lost Ark και Bless πχ.... αν ειναι δυνατον τοσο πολυ αναμονη για ενα παιχνιδι... 1
Gilmaru Δημοσ. 7 Μαΐου 2017 Δημοσ. 7 Μαΐου 2017 Fulgore θα διαφωνήσω. Τα ΜΜΟ είναι όντως μεν σε ύφεση και αυτό επηρεάζει το πόσα καινούργια παιχνίδια βγαίνουν, αλλά από άποψη διαθέσιμων επιλογών κάποιος που ψάχνει ένα ΜΜΟ να παίξει τώρα έχει περισσότερες από ποτέ. Το αν δεν είναι top εμπορικά ή αν δεν μιλάνε όλοι γι αυτό δεν έχει τόσο μεγάλη σημασία καθώς γενικά ένα MMO πεθαίνει δύσκολα και συνήθως κρατάει ένα κομμάτι κόσμου που το εκτιμά γι αυτό που είναι. Το αν θα είσαι σε ένα παιχνίδι με 40 server ή σε ένα με 5-10 δεν θα επηρεάσει τόσο την εμπειρία σου στο παιχνίδι και ούτε καν το πόσο κόσμο θα βλέπεις στον server αναγκαστικά. Ειδικά κάποια παιχνίδια όπως το ESO έχουν γενικά καλή διαχείριση στο κομμάτι της κατανομής του πληθυσμού. To θέμα είναι να βρεις το game που σου ταιριάζει. 1
AbsolutOwner Δημοσ. 8 Μαΐου 2017 Δημοσ. 8 Μαΐου 2017 χρονο με τον χρονο το wow πέφτει και χανει κοσμο και οταν βγαζει καποιο expansion ανεβαινει σταδιακα και μετα ξανα πεφτει ...Το FFειναι αυτο που ειναι και ειναι καπως πιο σταθερο θα ελεγα ...το GW2 με το καινουριο expansion ανεβηκε και κρατιεται ακομα καλα και το ESO ειναι αρκετα αξιολογο http://www.metacritic.com/game/pc/the-elder-scrolls-v-skyrim αποοτι βλεπω.Ισως κανουμε λιγη υπομονη να βγει το expansion του ESO και να αγορασουμε καποιο bundle ειτε να δωσουμε μια ευκαιρια στο wow.Το FF να πω την αληθεια δεν νομιζω οτι μας ταριαζει.
Damachi Δημοσ. 8 Μαΐου 2017 Δημοσ. 8 Μαΐου 2017 Ειναι και το wow που τραβαει πολυ μεγαλη μεριδα και εχει κλεισει τοσα αλλα - αλλα και πολλα με την απαιτηση συνδρομων η freemium μονα τους σβηνουν . θυμαστε ενα φιλοδοξο Darkfall το "ελληνικο" MMO ;
Gilmaru Δημοσ. 8 Μαΐου 2017 Δημοσ. 8 Μαΐου 2017 Και ναι και όχι. Ο κόσμος που έπαιζε ΜΜΟ πριν το wow ήταν αρκετά λιγότερος. Η Blizzard αναγνώρισε την δυναμική που είχε το είδος εκείνο τον καιρό και με το wow άνοιξε την ΜΜΟ αγορά ουσιαστικά. Το wow χάνει κόσμο και προς άλλα παιχνίδια μεν, αλλά χάνει και επειδή όλο και λιγότερος κόσμος παίζει ΜΜΟ σταδιακά. Κατά την άποψή μου αυτό και πάλι οφείλεται εν μέρη στο επικρατές μοντέλο στα ΜΜΟ. Με το wow καθιερώθηκε το instanced gaming στα ΜΜΟ σαν κυρίαρχο μοντέλο. Το πρόβλημα είναι ότι αν σε κάθε τι που κάνω στο παιχνίδι νιώθω ότι είμαι σε ένα instanced multiplayer (battlegrounds, arenas, dungeons, κλπ), γιατί να μην παίζω ένα online multiplayer και να μπαίνω και να παίζω κατευθείαν, αντί να χρειάζεται να σπαταλάω ώρες για να κάνω ένα κάρο grinding για level up ή οτιδήποτε άλλο. Γι αυτό και η νεότερη τάση στο online gaming είναι προς όφελος των πιο απλών ή γρήγορων παιχνιδιών που δεν απαιτούν να σπαταλάς χρόνο σε άσχετες δραστηριότητες. Παιχνίδια που μπαίνεις και παίζεις, π.χ. moba, multiplayer fps, κλπ. Οι δύο νεότερς επιτυχίες της Blizzard είναι σε αυτήν την κατεύθυνση (Overwatch, Hearthstone). Από την άλλη προσωπικά έχω την αίσθηση ότι οφείλεται και στο ότι ο κόσμος γενικά προτιμά όλο και περισσότερο να παίζει ανταγωνιστικά και το wow και τα περισσότερα ΜΜΟ κυρίως έγιναν ότι έγιναν από το PVE και όχι τόσο από το pvp. Επομένως αφενώς το pvp πλέον δεν προτιμάται στα instanced ΜΜΟ γιατί υπάρχουν καλύτερα competitive games, αφετέρου δεν είναι τόσο πολλά τα άτομα που παίζουν πλέον ένα ΜΜΟ με βασικό τους ενδιαφέρον το pve. Πάντως, για να να γυρίσω στο θέμα του wow, γενικά όταν ένα παιχνίδι καθιερωθεί ως κολοσσός σε ένα είδος δεν ανατρέπεται εύκολα. Και η Blizzard π.χ. προσπάθησε να χωθεί στα moba με το hots και παρά το καλό marketing που πάντα κάνει, τα μεγέθη δεν είναι καν συγκρίσιμα με το πρώτο παιχνίδι στο είδος (LoL) από πλευράς πληθυσμού. Σημαίνει ότι είναι αποτυχία; Όχι, αρκετός κόσμος το παίζει και το απολαμβάνει. Σημαίνει ότι το hots είναι χειρότερο παιχνίδι από το LoL; Δεν έχω άποψη, αλλά όχι αναγκαστικά. Απλά έτσι λειτουργεί η αγορά. Μπορεί να κρατήσει ένα κομμάτι κόσμου ή ακόμη και να μεγαλώσει λίγο, αλλά ποτέ δεν θα είναι εμπορικά στο επίπεδο του LoL. Κοίτα να δεις που όλο πάω να απαντήσω με μια παράγραφο και τελικά μου βγαίνουν σεντονάκια. Κάτι έχω πάθει τελευταία. 1
perselstar Δημοσ. 8 Μαΐου 2017 Δημοσ. 8 Μαΐου 2017 (επεξεργασμένο) Για τους Fans των Fantasy mmorpgκαι ξέρω οτι είσαστε πολλοί αξίζει να εγγραφείτε εδώhttps://www.ashesofcreation.com/ref/Persel/ έχετε την ευκαιρία να κερδίσετε ενα early access key και να δείτε οι ίδιοι το φανταστικό project που ετοιμάζετε τώρα...ότι καλύτερο έχει να προσφέρει το mmorpg genre που κάνει πάταγο με τις καινοτομίες & τα γραφικά του απο μια ομάδα που εχει δουλέψει σε μερικούς απο τους μεγαλύτερους τίτλους οπως Planetside, Everquest, Starwars ,Call of Duty και αλλα.. Eπισης εχει ενα πολυ ενδιαφέρων referral πρόγραμμα,,που θα λαμβάνεται 15% σε σε game gredits h cash απο οτι ξοδεύουν στην συνδρομη τους η στο in game shop απο όσους εχετε <στρατολογήσει> ,οπως και στα 7 referrals εσεις θα παίζετε δωρεάν ,μια και θα ειναι subscription model με εκτιμώμενη τιμη τα 15 $. Να αναφέρω εδώ οτι το in game shop θα εχει μόνο διακοσμητικά αντικείμενα, και κανένα χαρακτήρα pay to win.Μέχρι στιγμής περιμένουμε 8 Races για να επιλέξετε,το καθένα από τα οποία θα διαθέτει διαφορετικά στατιστικά. Όσον αφορά τα Classes, θα υπάρχουν οκτώ Archetypesγια να επιλέξετε ως primary class και έπειτα θα μπορείτε να επιλέξετε και ένα secondary class. Συνολικά, θα υπάρχουν 64 διαφορετικά classes και θα σας δίνεται η δυνατότητα να κάνετε customize τα skills και τα abilities τους. Eπιγραμματικα μερικα featuresSandbox προσανατολισμος με node system (περιοχές σε ολο το χαρτη) ,οσο αναπτυσσεστε εσεις αναπτυσσετε και η περιοχη σας και εχετε περισσότερες επιλογές σε pvp pve ,και αναπτυσεται επισης και η Μητροπολη(ξεκινωντας απο camp μετα σε χωριο κλπ..φτανοντας Μητροπολη)Θα μπορειτε να εχετε το δικο σας σπιτι οπουδηποτε στον χαρτη (και σπιτι στην Μητροπολη ταυτοχρονα) οπου θα μπορειτε κανετε εκτροφη ζωων η παραγωγη αλλων προιοντων,blacksmithing klpΠολιορκιες σε καστρα πολειςΠολιτικη και εκλογεςΑνεπτυγμενη αγορα,caravansΑναπτυγμενο craftingΑναπτυγμενο Αrtificial Intelignce στο Pve - o εχθρος θα προσαρμόζεται αναλογα με την τακτική σας - Naval content & underwater environmentsUnderrealm node development -Expancive underground AreasActive seasons-immersive weather systemΟι Dev υποστηρίζουν σθεναρά οτι δεν θα ειναι και δεν θα γίνει ποτέ pay to win ..Στο kickstarter πριν λίγες ήμερες έπιασε τον στόχο του μεσα σε 12 ωρες (τα 750.000$) και συνεχίζει ακάθεκτο εχοντας ηδη 100.000 εγγραφες στο site του .Επίσης 3 φορες την εβδομαδα το dev-team παρουσιάζει και συζητα οτι αφορα το παιχνιδι livestream στο twitch Δευτερα-Τεταρτη-Παρασκευη,,,.συνηθως στις 1 μετα τα μεσάνυχτα,,,.https://www.twitch.tv/ashesofcreationΚαινοτομο και πρωτοποριακό project που δεν εχουμε δει παρομοιο του σε fantasy mmorpg..Αξίζει σίγουρα μια επίσκεψη,καλοστημένο site (τσεκάρετε τα βιντεακια ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ για να πάρετε μια άμεση πρώτη γεύση απο mechanics, info, gameplay, graphics etc...) και ενεργό φόρουμ για κάθε απορία,όπως επίσης και πολύ ενεργή παρουσία στο Discord...https://discord.gg/QuxHHWGKαι εδω ενα google doc που εχει ολες τις διαθεσιμες πληροφοριες εως τωρακαι αναφερεται σε καθε τομέα του παιχνιδιουClasses ,crafting,pvp,pve dungeons, flagging system κλπ,,κλπ.https://docs.google.com/document/d/14luppZ3Ub8jmcw_aK65QWxYY4xa8qAo9zRfpYWBxOXE/editΤο πρώτο βίντεο ειναι η παρουσίαση απο το Dev- team του project ,στο kickstarter,,,πολυ καλη ευκαιρια να παρετε μια συνοπτική εικόνα, για το τι είναι, και τι θελουν να πραγματοποιήσουν . [video=youtube;Vut1tIsfoww]https://www.youtube.com/watch?v=Vut1tIsfoww https://www.youtube.com/watch?v=hIVnt8SDdrY[video=youtube;mMvubbX-SHg]https://www.youtube.com/watch?v=mMvubbX-SHg [video=youtube;44HChA1Kkfk]https://www.youtube.com/watch?v=44HChA1Kkfk [video=youtube;6iNpeHv7l1Y]https://www.youtube.com/watch?v=6iNpeHv7l1Y Επεξ/σία 12 Μαΐου 2017 από perselstar 2
galanos Δημοσ. 8 Μαΐου 2017 Δημοσ. 8 Μαΐου 2017 Πρώτον. Έχει πάρα πάρα πολύ κόσμο το mmo rog Fulgore.. Κ αυτό φενεται σε κάθε αποτυχία που βγαίνει.. Πάρε Black desert hype.. Έγινε της πουτανας από κόσμο... Γέμισαν πόσοι σερβερ... Φαιλ φύγανε same story ξανα και ξανά... Archeage. Revelation online. Eso. Κτλπ κτλπ κτλπ. Απλά τώρα δεν υπάρχει κάτι καλό. Και όπως όλα δείχνουν μέχρι 2019? Δεν βλέπω κάτι που να αξίζει καπιος μα ασχοληθεί.. Μόνο το Ashes of creation όπως είπε το παιδί.. Που και εγώ νομίζω μόνο σε αυτό θα δώσω ευκαιρία... Εχω πάρει πακέτο για άλφα 1
Fulgore Δημοσ. 8 Μαΐου 2017 Δημοσ. 8 Μαΐου 2017 Αυτο που αναφερω για τα mmo δεν ειναι η αποψη μου αλλα ειναι γεγονος πλεον. Πανε οι εποχες που ο κοσμος ειχε υπομονη και ορεξη για ατελειωτο grinding και raiding. Οταν εχεις επιλογες ετσι ειναι(μεσα στις οποιες ειναι και οι κονσολες) http://store.steampowered.com/stats?l=greek Εδω νουμερα γνωστων mmo rpg παιχνιδιων.Συγκρινετε τα με τα παραπανω που αναφερω. http://steamcharts.com/app/39120 http://steamcharts.com/app/376570 http://steamcharts.com/app/212500 http://steamcharts.com/app/323370 http://steamcharts.com/app/304030 Και το Final fantasy http://steamcharts.com/app/39210 Αυτα τα νουμερα σας δειχνουν εσας το αντιθετο? Θα ελεγα τιποτα και για το hype που ειναι προιον των εταιρειων για να πουλανε περισσοτερα παιχνιδια και υπηρεσιες. Το Skyrim(που δεν εχει καν online) παιχνιδι του 2011 εχει περισσοτερο κοσμο απο ολα τα παραπανω mmo παιχνιδια μαζεμενα http://steamcharts.com/app/72850 Να και το elder scrolls online http://steamcharts.com/app/306130 Πρώτον. Έχει πάρα πάρα πολύ κόσμο το mmo rog Fulgore.. Κ αυτό φενεται σε κάθε αποτυχία που βγαίνει.. Πάρε Black desert hype.. Έγινε της πουτανας από κόσμο... Γέμισαν πόσοι σερβερ... Φαιλ φύγανε same story ξανα και ξανά... Archeage. Revelation online. Eso. Κτλπ κτλπ κτλπ. Απλά τώρα δεν υπάρχει κάτι καλό. Και όπως όλα δείχνουν μέχρι 2019? Δεν βλέπω κάτι που να αξίζει καπιος μα ασχοληθεί.. Μόνο το Ashes of creation όπως είπε το παιδί.. Που και εγώ νομίζω μόνο σε αυτό θα δώσω ευκαιρία... Εχω πάρει πακέτο για άλφα Το αν μαζευουν(σαν νεα παιχνιδια που ειναι)κοσμο με την καταλληλη διαφημιση δεν μου λεει απολυτως τιποτα. Το θεμα ειναι(περαν του τι ρολο βαρανε σαν παιχνιδια)ποσο απο αυτο τον κοσμο θα κρατησουν. Γι αυτό και η νεότερη τάση στο online gaming είναι προς όφελος των πιο απλών ή γρήγορων παιχνιδιών που δεν απαιτούν να σπαταλάς χρόνο σε άσχετες δραστηριότητες. Παιχνίδια που μπαίνεις και παίζεις, π.χ. moba, multiplayer fps, κλπ. Οι δύο νεότερς επιτυχίες της Blizzard είναι σε αυτήν την κατεύθυνση (Overwatch, Hearthstone). Από την άλλη προσωπικά έχω την αίσθηση ότι οφείλεται και στο ότι ο κόσμος γενικά προτιμά όλο και περισσότερο να παίζει ανταγωνιστικά και το wow και τα περισσότερα ΜΜΟ κυρίως έγιναν ότι έγιναν από το PVE και όχι τόσο από το pvp. Επομένως αφενώς το pvp πλέον δεν προτιμάται στα instanced ΜΜΟ γιατί υπάρχουν καλύτερα competitive games, αφετέρου δεν είναι τόσο πολλά τα άτομα που παίζουν πλέον ένα ΜΜΟ με βασικό τους ενδιαφέρον το pve. Το παραπανω οντως ειναι ενα ρεαλιστικο σεναριο και παλι ερχεται στα λογια μου οτι οταν εχεις τοσες επιλογες οι οποιες καλυπτουν ολα τα γουστα(μεσα σε αυτα μπαινει και ο χρονος που σωστα αναφερεται),τοτε ειναι προφανες τα mmo να μην τραβανε πλεον. Το αν βγαινει καποιο νεο mmo και εχει στην αρχη λιγο παραπανω κοσμο δεν μου λεει τιποτα. Μονο αν βγει mmo το οποιο να κοιταξει στα ισια τον καλυτερο του ειδους(δηλαδη wow)θα δουμε λαμπρες εποχες,αλλα θελει πολυ χρημα(και φυσικα πολλη δουλεια)για να γινει αυτο. Κατι τετοιο εν μερη εγινε με το final fantasy 14 που το ξανακυκλοφορησαν,αλλα φυσικα εδωσαν βαση κυριως στο pve κομματι του. Οσο για τα κορεατικα mmo το εχουμε ξαναπει απειρες φορες. Ναι μεν εχουν σε γενικες γραμμες ωραιο και γρηγορο gameplay και συστημα μαχης και δινουν βαρος στο pvp,αλλα σαν παιχνιδια αυτα καθαυτα σε γενικες γραμμες ειναι μετριοτητες γιατι σαν χωρα πανε με την νοοτροπια ποσοτητα>ποιοτητα. Αν αντι να εβγαιναν κορεατικα mmos με το τσουβαλι γινοταν μια ομαδικη προσπαθεια σιγουρα τα αποτελεσματα θα ηταν καλυτερα αλλα δυστηχως το μεγαλυτερο προβλημα ενος mmo περαν των παραπανω ειναι οτι χρειαζεσαι δυνατο lore για να σταθεις στα ποδια για το κομματι του pve,οτι δηλαδη χανουν ολα αυτα τα κορεατικα mmo. Σε αντιθεση βεβαια με final fantasy,warcraft,elder scrolls και lord of the rings βεβαια. Το μονο που ειναι εκτος του παραπανω κανονα(και εκανε και τοσο αισθηση που πατωσε)ηταν το Star Wars online.
Gilmaru Δημοσ. 8 Μαΐου 2017 Δημοσ. 8 Μαΐου 2017 (επεξεργασμένο) Μα δεν διαφώνησα ποτέ με το ότι η ζήτηση για ΜΜΟ είναι σε ύφεση. Ίσα ίσα που το είπα και είναι κάτι που έχω πει επαλειμμένα και σε άλλα θέματα. Άλλωστε αυτό ακριβώς εξηγώ στην 2η και 3η παράγραφο. Το ΜΜΟ genre συρρικνώνεται και ουσιαστικά σιγά σιγά γίνεται κάτι σαν niche market για άτομα με συγκεκριμένα γούστα. Άλλωστε το είπα Τα ΜΜΟ είναι όντως μεν σε ύφεση και αυτό επηρεάζει το πόσα καινούργια παιχνίδια βγαίνουν, αλλά από άποψη διαθέσιμων επιλογών κάποιος που ψάχνει ένα ΜΜΟ να παίξει τώρα έχει περισσότερες από ποτέ. Εκεί που διαφωνώ λοιπόν είναι στο Δυστηχως ή ευτυχως αυτα τα παιχνιδια εχουμ μεινει(αντε και elder scrolls ή Lord of the rings για το γαμωτο). Αφήνεις να εννοηθεί ότι δεν έχουμε πολλές επιλογές, ενώ στην ουσία υπάρχουν περισσότερα ΜΜΟ στην αγορά από ποτέ. Γι αυτό και έχουμε γενικά μια μεγαλύτερη κατανομή του κόσμου σε πολλά και διαφορετικά ΜΜΟ σε σχέση με παλιότερα. Το γεγονός ότι σαν είδος δεν κάνει θραύση εμπορικά πλέον δεν επηρεάζει τόσο τον παίχτη και την απόλαυση που παίρνει από το παιχνίδι. Γενικά υπάρχει η τάση να θεωρείτε πολλοί ότι αν δεν γίνεται ντόρος συνέχεια και δεν υπάρχει hype και πολύς κόσμος σε ένα παιχνίδι, τότε είναι νεκρό. Υπάρχουν πάρα πολλά ΜΜΟ με λίγους αλλά ενεργούς server και μικρό, αλλά εξίσου ενεργό community τα οποία μπορείς κάλλιστα να απολαύσεις. Και το λέω από πρώτο χέρι γιατί αυτό είναι που κάνω εδώ και χρόνια. Κάτι δεν είναι "καλύτερο" όταν είναι εμπορική επιτυχία, κάτι είναι καλύτερο όταν προσφέρει σε σένα ως άτομο αυτό που ψάχνεις και απολαμβάνεις περισσότερο. Και υπάρχει πολύ μεγαλύτερη ποικιλία τώρα από ποτέ, που σημαίνει μεγαλύτερη πιθανότητα να βρεις κάτι πιο κοντά σε αυτό που ψάχνεις ως ΜΜΟ player. Επεξ/σία 8 Μαΐου 2017 από Gilmaru
galanos Δημοσ. 8 Μαΐου 2017 Δημοσ. 8 Μαΐου 2017 Προφανος και έχει ύφεση.. Όταν δεν αξίζει τίποτα... δεν υπάρχει τίποτα αξιόλογο... Αν θυμάσαι καλα Fulgore εγώ το PC το έχω φτιάξει για mmo.. Και τώρα παίζω battlegrounds και κάνα cs.. Και συμφωνώ ναι δεν έχει αντέχει πια ο κόσμος να κάνει 100 ώρες griding εποχή lineage.. Αλλά αυτό δεν μ λέει κάτι γιατί εμείς πάει γεράσαμε... Η νέα γενιά :ρρρ κάτσε να βγει το Ashes και να κάνουν ότι λένε μια φορά στην ιστορία τον mmo... Και να δεις...
StigmaX Δημοσ. 8 Μαΐου 2017 Δημοσ. 8 Μαΐου 2017 Καλώς ή κακως τα ΜΜΟ αργοπεθαίνουν. Παρότι οι τεχνολογίες και η ευριζωνικοτητα είναι πλέον διαθέσιμες σε πολύ περισσότερους απότι ήταν στις χρυσές εποχές τους, ο κόσμος που ενδιαφέρεται για αυτά μειώνεται με σταθερούς ρυθμούς. Πιστεύω ότι δεν έχουν τελειώσει, θα ξανακάνουν μεγάλο μπαμ, απλά σε διαφορετική μορφή από αυτή που γνωρίζουμε σήμερα. Με την έλευση του VR ανοίγονται νέοι ορίζοντες για το είδος. Ίσως να είναι και το είδος που θα καθιερώσει και το επόμενο φορμα στο gaming. To μόνο που χρειάζεται είναι χρόνος, ώστε το VR να γίνει προσιτό και κάποιος κολοσσός να εκμεταλλευτει την ευκαιρία. 1
galanos Δημοσ. 8 Μαΐου 2017 Δημοσ. 8 Μαΐου 2017 Καλά..... Vr και mmo.... Το 2080 μπορεί... Έχει πολύ μέλλον πρωσοπικα νομίζω.... Επισεις μόνο κολο κορεάτικα mmo μας που πρέπει να λιώνεις 24/24 επίδει αυτοί είναι ροβοτακια
Fulgore Δημοσ. 8 Μαΐου 2017 Δημοσ. 8 Μαΐου 2017 Γενικά υπάρχει η τάση να θεωρείτε πολλοί ότι αν δεν γίνεται ντόρος συνέχεια και δεν υπάρχει hype και πολύς κόσμος σε ένα παιχνίδι, τότε είναι νεκρό. Για να μην ξεχασουμε αγαπητε και αυτα τα λιγα που ξερουμε MMO= Massively multiplayer online Ναι αν δεν ειναι τεραστιο οπως λεει και το ειδος του το mmo rpg τοτε δεν ειναι mmo αλλα σκετο rpg. Αρα προφανως και λεξεις ''νεκρο'',''παρατημενο'' κλπ μια χαρα στεκουν. Προφανως και αυτο δεν σημαινει οτι δεν μπορει καποιος να βρει ενα να περασει την ωρα του,αλλα χανεται το ολο νοημα τους οταν βλεπουμε να εχουν φτασει να εχουν τοσο χαμηλα νουμερα.
Gilmaru Δημοσ. 8 Μαΐου 2017 Δημοσ. 8 Μαΐου 2017 (επεξεργασμένο) Ε τώρα με συγχωρείς, αλλά αυτό είναι κάπως φτωχό επιχείρημα. Μιλάω για τον κόσμο που έχει ένα παιχνίδι συνολικά, ενώ εσύ μιλάς για τον κόσμο που βλέπεις σε ένα server μια δεδομένη στιγμή. Για να μην ξεχάσουμε λοιπόν αυτά που ξέρουμε, σε κάθε παιχνίδι υπάρχουν πολλοί server. Αν ένα παιχνίδι έχει λίγο κόσμο, απλά θα έχει π.χ. 5 server και όχι 50 και ο κόσμος που βλέπεις γύρω σου μπορεί να είναι και περισσότερος από ένα server χαμηλού πληθυσμού ενός παιχνιδιού με 50 server. Ακόμη και σε παιχνίδια που θεωρούνται "νεκρά" υπάρχει συνήθως υπέρ-αρκετός κόσμος για να έχεις μερικούς σέρβερ με καλό πληθυσμό. Και κάποια παιχνίδια όπως το ESO, θα μου επιτρέψεις να πω, ότι κάνουν καλύτερη διαχείριση και κατανομή του πληθυσμού από το WoW με αποτέλεσμα να βλέπεις κόσμο και στα πιο άκυρα σημεία. Να στο πάω αντίστροφα. Κάποιες "χρυσές" εποχές του wow που χτυπούσε 10 εκατομμύρια, που δεν υπήρχε cross-realm και έπαιζα στον Genjuros, είχε λιγότερο κόσμο από ότι έχει ο server του Archeage που είμαι τώρα. Τι σημαίνει αυτό; Δεν ήταν ΜΜΟ το WoW τότε επειδή δεν είχε κόσμο ο server; Επεξ/σία 8 Μαΐου 2017 από Gilmaru
lefteris210 Δημοσ. 8 Μαΐου 2017 Δημοσ. 8 Μαΐου 2017 Αν δεν βγάλει η blizz παιχνίδι.... μην περιμένετε δυστυχώς αυτό δείχνει η ιστορία τα τελευταία 10 χρόνια.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα