Moderators Gi0 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2016 Moderators Share Δημοσ. 4 Ιουνίου 2016 Aφορμή ο νέος Θεσσαλονικιός. Δεν θα ήταν χρήσιμο να μπορούσαμε να κάνουμε μπαν εμείς οι απλοί χρήστες κάποιον άλλο? Πχ με threshold 100votes μέσα σε 6 ώρες, σαν την αναφορά. Θα έβγαζε και βάρος απο τους μοδεράτορες. Δεν ειναι κακη σαν ιδεα. Αλλα ελλοχευει αλλους κινδυνους η εφαρμογη της: Ποια μελη ειναι "προνομιουχα"? Ολα? Αρα 100 fake accounts θα μπορουν να κανουν ban εναν legit? Εαν δεν ειναι ολα τα μελη "προνομιουχα", ποια θα ειναι και με ποια κριτηρια? Και καταληγουμε πρακτικα σε..moderation. Μια χαρα οπως ειπα μου ακουγεται, το implementation δεν ξερω κατα ποσο μπορει να γινει με σωστο τροπο. Κατα τ αλλα, δεν θα με χαλουσε καθολου αυτες οι 12 αναφορες που υπηρχαν για το προφιλ του συγκεκριμενου + οι καμια 15αρια ακομα για τα ακυρα θεματα, να τον εστελναν μια ωρα νωριτερα και αυτον και τα σκουπιδια που εκανε. Και αντι να καθομαι τετοια ωρα να ασχολουμαι με τις παπαριτσες του, να βολταρα στο νετ πριν τον υπνο. 5 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
funbreaker Δημοσ. 4 Ιουνίου 2016 Share Δημοσ. 4 Ιουνίου 2016 Ας υπάρχει κριτήριο να έχουν 20 posts. Με 15 αναφορες για διαγραφή θα πρέπει να έχει φτιάξει κάποιος 15 fake λογαριασμούς = 300 μηνύματα. Αν και θα προτιμούσα κάποια αναλογία με λιγότερες αναφορες και περισσοτερα μηνύματα για πιο γρήγορα και πιο αξιόπιστα αποτελέσμστα. π.χ 8x500. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators Snoob Δημοσ. 4 Ιουνίου 2016 Super Moderators Share Δημοσ. 4 Ιουνίου 2016 TL;DR: Υπάρχουν ήδη -απλούστεροι- μηχανισμοί για αυτά που προτείνονται και δεν χρησιμοποιούνται. Αμφιβάλλω ότι ένας συνθετότερος μηχανισμός θα βοηθούσε. Περιπλέκονται αχρείαστα τα πράγματα. Αναλυτικότερα: Όταν έχετε απορία για ποιο λόγο σβήνεται ένα μήνυμα, ή αντίρρηση για το λόγο που υποψιάζεστε ότι σβήστηκε ένα μήνυμα, στείλτε προσωπικό μήνυμα στον αρμόδιο συντονιστή. Δεν θέλετε στο συντονιστή, στείλτε στο διαχειριστή. Για να υπάρξει αυτοματοποιημένη αποστολή μηνύματος, ο συντονιστής θα πρέπει κάθε φορά που εμφανίζεται μια λίστα να μαρκάρει κάποιο λόγο, άρα πώς θα είναι αυτόματο; Ας υποθέσουμε, όμως, ότι ο συντονιστής θα μαρκάρει μόνο την αιτία που διαγράφεται ένα νήμα (trolling, συνηθέστατα). Θα τα πάρει η μπάλα όλα τα μηνύματα; Γιατί; Άδικο δεν θα ήταν; Κάποιος, ας πούμε, που γράφει "ρε παιδιά, μην το ταΐζετε το ρημάδι" (παρακάμπτωντας πως θα ήταν για εμάς απείρως χρησιμότερο να στείλει μια αναφορά, και να μη βοηθήσει με ένα επιπλέον μείνει να παραμείνει στην επιφάνεια αυτό το θέμα...) να λάβει ειδοποίηση ότι διαγράφηκε μήνυμα λόγω "τρολαρίσματος"; Έπειτα, έχουμε άλλες περιπτώσεις: γράφει ένας μια χοντράδα, τσιμπάνε 2-3, γίνεται ο χαμός, έρχεται ο ψύχραιμος και γράφει γιατί δεν πρέπει να τσιμπάνε οι άλλοι, με ταυτόχρονη παράθεση του αρχικού μηνύματος ή των απαντήσεων. Εδώ, κανονικά διαγράφονται όλα αυτά τα μηνύματα. Για διαφορετικούς λόγους. Τι αυτοματοποιημένο μήνυμα να σταλεί; Αλλά, ας πούμε ότι ο συντονιστής επιλέγει από μια λίστα αιτιών, τικ σε μια περίπτωση, φεύγει το μήνυμα αυτόματα: αυτό βοηθάει μόνο στην περίπτωση που το μέλος είναι προετοιμασμένο να αποδεχτεί την απόφαση του συντονιστή. Και, από προσωπική πείρα 7 χρόνων εδώ ως συντονιστής, σας λέω πως αν το μέλος δεν είναι προετοιμασμένο να αποδεχτεί την απόφαση του συντονιστή, ένα αυτοματοποιημένο μήνυμα θα κάνει χειρότερα τα πράγματα: προσπαθώ κατά καιρούς να απαντώ παραθέτοντας τους όρους χρήσης. Ε, μονίμως "τι, μια ξερή παράθεση των όρων"; "δεν περίμενα κάτι καλύτερο" κτλ. Οπότε, για τους συντονιστές είναι περισσότερη δουλειά και πρακτικά θεωρώ εξαιρετικά αμφίβολο το κατά πόσο θα βοηθήσει. Για τη διαγραφή μελών μέσω των ψήφων χρηστών: Είμαι επίσης αντίθετος, για μια σειρά λόγων. Πρώτον, ουσιαστικά μιλάμε για μορφή συντονισμού. Δεύτερον, είναι δύσκολο να προσδιοριστούν κριτήρια. Τους συντονιστές τους επιλέγει ο διαχειριστής και ο αριθμός μηνυμάτων σπάνια (για να μην πω ποτέ...) είναι ο βασικός λόγος. Τρίτον, πολλά μηνύματα δεν σημαίνουν και ουσιώδη μηνύματα: έχω υπόψη μου μέλη με χιλιάδες άχρηστα μηνύματα και άλλα με μερικές δεκάδες ή εκατοντάδες γεμάτα ουσία. Ήδη είχαμε μια τέτοια μορφή συντονισμού μέσω των ψήφων των μελών (τις περίφημες αρνητικές, που μια εποχή, όταν ένα μήνυμα συγκέντρωνε πάνω από έναν άλφα αριθμό αρνητικών περνούσε σε απόκρυψη αυτόματα) και το μέτρο απέτυχε παταγωδώς, σε σημείο που αφαιρέθηκαν πλήρως οι αρνητικές ψήφοι. Ας πούμε, όμως, ότι βρίσκουμε ένα ιδανικό μέτρο: για να λειτουργήσει η πρόταση, θα πρέπει α) όλα αυτά τα μέλη να βρίσκονται συνδεδεμένα ταυτόχρονα β) όλα τα μέλη να θελήσουν να καταψηφίσουν το προβληματικό μέλος που σπαμάρει ανελέητα, ας πούμε. Σε ενότητα που ελέγχω, ξέρετε πόσες αναφορές ήρθαν για το τελευταίο κρούσμα; Δύο. Άρα; 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators Thresh Δημοσ. 4 Ιουνίου 2016 Super Moderators Share Δημοσ. 4 Ιουνίου 2016 Ήδη είχαμε μια τέτοια μορφή συντονισμού μέσω των ψήφων των μελών (τις περίφημες αρνητικές, που μια εποχή, όταν ένα μήνυμα συγκέντρωνε πάνω από έναν άλφα αριθμό αρνητικών περνούσε σε απόκρυψη αυτόματα) και το μέτρο απέτυχε παταγωδώς, σε σημείο που αφαιρέθηκαν πλήρως οι αρνητικές ψήφοι. κλίκες ftw Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Sheogorath Δημοσ. 4 Ιουνίου 2016 Share Δημοσ. 4 Ιουνίου 2016 Εγώ πάντως έκανα αναφορά στο προφίλ του και σε κάθε νέο thread που άνοιγε, και σε κάθε μήνυμα σε legit thread που έκανε, μόνο και μόνο για να το δείτε, μην ψάχνετε ένα ένα βραδιάτικα. Μου κάνει εντύπωση πως δεν ήρθαν εκατοντάδες αναφορές συνολικά. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
redhotstef Δημοσ. 4 Ιουνίου 2016 Share Δημοσ. 4 Ιουνίου 2016 Εγώ πάντως έκανα αναφορά στο προφίλ του και σε κάθε νέο thread που άνοιγε, και σε κάθε μήνυμα σε legit thread που έκανε, μόνο και μόνο για να το δείτε, μην ψάχνετε ένα ένα βραδιάτικα. Μου κάνει εντύπωση πως δεν ήρθαν εκατοντάδες αναφορές συνολικά. Στη mobile εκδοση απο την οποια πιστευω μπαινουν οι περισσοτεροι, δεν υπαρχει καποιο κουτακι αναφορας. Μονο τα κουτακια share facebook n twiter υπαρχουν και αυτο της απαντησης. Ειναι δηλαδη βαρετο να κανεις αναφορα. (πρεπει να το γυρισω στη κανονικη, να ρολαρω την οθονη πανω κατω δεξια αριστερα να βρω το κουτακι κλπ, και μετα να ξαναγυρισω στην mobile εκδοση). 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators Gi0 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2016 Moderators Share Δημοσ. 4 Ιουνίου 2016 Εγώ πάντως έκανα αναφορά στο προφίλ του και σε κάθε νέο thread που άνοιγε, και σε κάθε μήνυμα σε legit thread που έκανε, μόνο και μόνο για να το δείτε, μην ψάχνετε ένα ένα βραδιάτικα. Μου κάνει εντύπωση πως δεν ήρθαν εκατοντάδες αναφορές συνολικά. Υup, τα ειδα ολα και ηταν μεγαλη βοηθεια. Δυστυχως η παραπανω τακτικη δεν ειναι τοσο διαδεδομενη οσο πιστευεις, τα νουμερα τα ανεφερα νωριτερα 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Gigamestin Δημοσ. 4 Ιουνίου 2016 Share Δημοσ. 4 Ιουνίου 2016 Πρόταση μου για τις αγγελίες ειναι.Να δημιουργηθεί ενα πλαίσιο(κάτι σαν verifycation code) και κάθε φορα που θα γίνεται μια πώληση να στέλνεται αυτόματα ενας κωδικός στον αγοραστή και εναν στον πωλητή.Να κλείνει η αγορά μονο οταν και ο παραλήπτης θα δίνει τον κωδικό.Αν δεν τον δίνει εντος 3-4 ημερών να υπάρχει η δυνατότητα να ακυρώνεται η πώληση.Ετσι κάθε φορα που θα βλέπουμε ποιος πουλάει τί να δείχνει και πόσες ανοιχτές υποθέσεις έχει με άλλους.Τωρα με τα χρήματα για να μην χάνονται προσπαθώ να σκεφτώ μια λύση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
La_MoRt Δημοσ. 8 Ιουνίου 2016 Share Δημοσ. 8 Ιουνίου 2016 Όταν δοθεί "εξουσία" σε κόσμο εναντίον κάποιον άλλων πάντα έχει αρνητικές αντιδράσεις... Έτσι έχουν δείξει οι έρευνες, χωρίς να θέλω να θίξω κάποιον προσωπικά γενικά μιλώντας πάντα, θα γίνουμε κλέφτες και αστυνόμοι με το ban των χρηστών απέναντι σε κάποιους άλλους. Υπάρχει ένα εργαλείο το οποίο όσες φορές και να το έχω χρησιμοποιήσει εγώ τουλάχιστον έχει αποτέλεσμα, είναι η αναφορά. Απλά θα πρέπει να χρησιμοποιείται σωστά και όχι να τη πατάμε απλά για να γίνεται. Εγώ το μόνο που μπορώ να δω σα μέτρο είναι τα καινούρια μέλη να μπορούν να χρησιμοποιήσουν το site των αγγελιών μόνο μετά από κάποιο αριθμό μηνυμάτων. Με αυτό το τρόπο θα αποφευχθούν ως ένα σημείο πάντα τα 2 και 3 accounts. Αναφέρω το θέμα των αγγελιών γιατί για μένα η πηγή του κακού για τους trollers από εκεί προέρχεται. Αν ο καθένας έχει τη δυνατότητα να φτιάξει 2-3 accounts ή και περισσότερα και να μπει και να τρολλάρει με το ένα δε το νοιάζει ακόμα και αν φάει ban. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Federacion Δημοσ. 8 Ιουνίου 2016 Share Δημοσ. 8 Ιουνίου 2016 Παιδιά με τη Mobile έκδοση σε Android πραγματικά το έχετε αργήσει πάαααρα πολύ... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
corsair04 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2016 Share Δημοσ. 15 Ιουνίου 2016 εγώ θα ήθελα να υπάρχει αυτή επιλογή σε κειμενογράφο για γραμματοσειρά στο 16 γιατί το 14 είναι πολύ μικρή και το 18 πολύ μεγάλη Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
iTechBlogGr Δημοσ. 20 Ιουνίου 2016 Share Δημοσ. 20 Ιουνίου 2016 Καλησπέρα σε όλους θα ήθελα να πω την γνώμη μου για ότι αφορά τις αγγελίες θα ήταν πιο χρήσιμο να δίνεται η ευκαιρία η εκ νέου υποβολή μιας αγγελίας να είναι εκτός του ορίου που βάζει για τυχόν νέα αγγελία όπως επίσης και η επεξεργασία. Σε αυτή την περίπτωση και για να εγκριθεί θα πρέπει να φαίνεται ότι αποτελεί το ίδιο προϊόν και όχι μέσω αυτού άλλο προϊόν . Έτσι αν κάποιος πχ έχει μια μάζα από προϊόντα στην ίδια αγγελία να μπορεί οποιαδήποτε στιγμή να σβήνει ένα που έχει πουληθεί η ακόμα και να υπάρχει επιλογή ότι πωλήθηκε ένα προϊόν και όχι απλά να κλειδώνει. Επίσης θα ήταν φρόνιμο με κάποιον τρόπο να μπορούν να δηλώνουν ενδιαφέρον οι αγοραστές μέσω της αγγελίας και όχι απλά να πρέπει να στέλνουν μήνυμα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nikos903 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2016 Share Δημοσ. 20 Ιουνίου 2016 H επιπλέον ανανέωση δεν θα παρακάμπτει το όριο των 2 αγγελιών την βδομάδα στην ουσία όμως; Άρα.... Το edit επίσης καλό είναι που μπλοκάρεται μετά τις 3 μέρες, πες οτι πουλάς κάτι και σου έρχεται μετά απο 1 βδομάδα και έχει θέμα, στο μεταξύ όμως ο άλλος έχει κάνει edit και έχει γράψει οτι πωλείται με το τάδε θέμα τότε τι κάνεις; Όχι οτι και τώρα δεν γίνεται αυτό αλλά όσο να είναι σε καλύπτει λίγο, αν δεις οτι έκανε υποβολή ξανά φαίνεται οτι κάτι έγινε. Το κομμάτι να εγκριθεί κτλπ καλύτερα το αφήνουμε απέξω γιατί ποιος θα κάτσει αν εγκρίνει τόσο πράμα; Ξέρεις τι γίνεται εδώ στις αγγελίες; Ο χαμός.... Τώρα έτσι όπως πάει απλά στην βδομάδα απάνω κάνεις update και ανανέωση, αν στείλει κανένας στην 4η μέχρι 7η μέρα απλά λες έφυγε.... Αν γίνεται χαμός όμως (καλά 3 μέρες τίποτα και στην 4η να στείλουν όλοι; ) τότε κάνεις αναφορά και λες να σου το σβήσει κάποιος mod. Αυτό με το ενδιαφέρον δεν το πολυκατάλαβα... Πάντως προσωπικά είμαι οπαδός του απλού.... Γιατί να μπερδεύουμε το πράγμα; Στέλνεις ένα "Γεια σου φίλε το Χ υπάρχει ακόμα;" και παίρνεις απάντηση... Τι να βάζουμε κουμπιά και κουμπάκια στην αγγελία... Έξτρα κώδικας, έξτρα πεδία, έξτρα συντήρηση.... Να ήταν site καθαρά αγγελιών οκ,μπορεί, αλλά τώρα.... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
technology_guy Δημοσ. 21 Ιουνίου 2016 Share Δημοσ. 21 Ιουνίου 2016 Μια ιδέα θα ήταν να δημιουργηθεί ένα subforum στο Μπλα Μπλα για τα φιλοζωικά ζητήματα και ό,τι έχει να κάνει με τα ζώα, καθώς δημιουργούνται αρκετά θέματα τελευταίως που αφορούν ζώα. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Geo-nar Δημοσ. 27 Ιουνίου 2016 Share Δημοσ. 27 Ιουνίου 2016 Καλημέρα. Αν γίνεται κάντε τις αγγελίες πέρα των 90 ημερών να ανοίγουν, αφου υπάρχουν που υπάρχουν στη σελίδα.Πολλές περιέχουν σημαντικές πληροφορίες για αντικείμενα και συνήθως μετά απο επικοινωνία με τον πωλητή μπορείς να αγοράσεις κάτι που του έμεινε αλλά δεν ανανέωσε την αγγελία. Ευχαριστώ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις