zaratustra100 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2008 Είμαι απόφοιτος μηχανικός Πολυτεχνείου (Μηχανικών Η/Υ και πληροφορικής) και θα φύγω Αγγλία για μεταπτυχιακό ( MSc πάλι για πληροφορική, software ή δίκτυα ) διάρκειας 1 έτους. Μόλις γυρίσω το Master θα περάσει απο διαδικασία αναγνώρισης για αντιστοίχηση σε Μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδίκευσης. Το ερώτημα μου είναι πως γίνεται η αναγνώριση απο το ΔΟΑΤΑΠ? Αρκεί το πανεπιστήμιο και το department του Αγγλικού Ιδρύματος να είναι στη λίστα του ΔΟΑΤΑΠ ή το κάθε MSc περνάει απο διφορετική αξιολόγηση και μπορεί να μην στο αναγνωρίσουν ακόμα και αν το πανεπιστήμιο είναι στη "λίστα" ?
jimarass Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2008 Εφόσον το πανεπιστήμιο είναι στη Λίστα των αναγνωρισμένων, απλά περνάς τυπικά από ΔΟΑΤΑΠ για να αποδείξεις ότι πήγες στη σχολή και παρακολούθησες επιτυχώς. ΜΕ άλλα λόγια για να σου πάρουν τα 100 ευρώ και κάτι σε παράβολα!!! Πρόσοχή! Πρέπει όταν αποφοιτήσεις, να επικοινωνήσεις με ΔΟΑΤΑΠ ΠΡΙΝ έρθεις Ελλάδα, διότι θα χρειαστεί να στείλει η γραμματία του Πανεπιστημίου σου φάκελο σφραγισμένο προβλεπόμενα κατευθείαν στο ΔΟΑΤΑΠ, όπου θα αναφέρεται ότι παρακολούθησες όλα τα μαθήματα, τα πέρασες και ότι ήσουν για όλο το χρονικό διάστημα στην πόλη της σχολής. Εγώ το αμέλησα και έπρεπε να παίρνω τηλέφωνα Αγγλία για να στείλουν σωστά το χαρτί, διότι ΔΕΝ κάνει να σταλεί σε εσένα, πρέπει να πάει κατευθείαν ΔΟΑΤΑΠ. Επίσης, ρώτα τι γίνεται με τα αποδεικτικά που θα σου ζητήσει το ΔΟΑΤΑΠ, διότι μπορεί να χρειαστεί να σφραγιστούν από την Ελληνική Πρεσβεία. (Εγώ ευτυχώς τη γλίτωσα και δε χρειάστηκε να τρέχω Αγγλία για λαλακίες).