chek2fire Δημοσ. 11 Απριλίου 2009 Δημοσ. 11 Απριλίου 2009 Σαν επανέκδοση του jet set willy είναι αλλά αυτή την φορά μαζεύεις κομμάτια από puzzle και το jsw ήταν τελείως σουρεαλιστικο..
VAssassin Δημοσ. 11 Απριλίου 2009 Δημοσ. 11 Απριλίου 2009 Ειναι πολυ δυσκολο το game η μου φαινεται ;
Moderators Praetorian Δημοσ. 11 Απριλίου 2009 Moderators Δημοσ. 11 Απριλίου 2009 Ειναι πολυ δυσκολο το game η μου φαινεται ; Βασικά σε ρίχνει κάπως απότομα στα βαθειά, πριν προλάβεις να εξοικειωθείς με το τι ακριβώς μπορείς να κάνεις. (μερικές φορές επίσης το τι μπορείς να κάνεις διαφέρει από πίστα σε πίστα). Πάντως στο artistic design σκίζει. (μόνο το demo έχω παίξει).
VAssassin Δημοσ. 11 Απριλίου 2009 Δημοσ. 11 Απριλίου 2009 Πάντως στο artistic design σκίζει. . Οντως και η μουσικη ειναι ολα τα λεφτα. Παιζεις και σε ηρεμει... Παντως χωρις να εχω ασχοληθει πολυ (κι εγω μονο απο demo), υπαρχουν κατι πιστες που δε μπορω να σταυρωσω κομματι απ' το puzzle.
ilos Δημοσ. 12 Απριλίου 2009 Δημοσ. 12 Απριλίου 2009 Καλά μιλάμε για epic mind-cluster-fucking. Ακολουθεί ίσως το πιο γλαφυρό ρεζουμέ που έχει δοθεί ποτέ σε videogame. Αφού έχεις τελειώσει (γαμηθεί ουσιαστικά αφού πολλά είναι στο χιλιοστό του timing και του χώρου) όλα τα puzzles και έχεις φτιάξει την ψυχολογία σου για να βρεις την Ιθάκη σου στην αγκαλιά της απόμακρης πριγκηπέσας (συμβάλουν και τα βιβλία με το νουβελικό ύφος τους σε αυτό το σκοπό) και μετά το γ@μημένο rush στο τελευταίο level ... Τι να πώ ... Αν δείτε προσεκτικά το απαραίτητο rewind θα καταλάβετε (αν και φαινότανε αφού ο "κακός" ήταν ιππότης //damsel in distress - knight in shining armor πιο κλισέ δεν γίνεται. Ναι κύριοι, για αυτόν τον λόγο το παιχνίδι τελειώνει (στην πραγματικότητα αρχίζει - ίσως μόνο ο ήρωας "τελειώνει" LMAO) έξω από την κρεβατοκάμαρα της κοιμώμενης πριγκηπέσας. Στην πραγματικότητα είστε ένας ελεεινός stalker με απατηλές ψευδαισθήσεις και φρούδες ελπίδες (για συνεύρεση? sic) σαν τις τελειωμένες σκατόφατσες που ακούμε κατά καιρούς στις ειδήσεις να τριγυρνάνε στα ανσανσερ σε πολυκατοικίες με κατσαβίδια και άλλα "συναφή". Υ.Γ. Μετά από αυτό το αγανακτισμένο rant μάλλον θα μπω και εγώ στο πάνθεον με τα "κουφά" του insomnia... //όχι ότι το είχα και καημό lol
Merdock Δημοσ. 13 Απριλίου 2009 Δημοσ. 13 Απριλίου 2009 Το τερμάτισα σήμερα.Φανταστικό παιχνίδι με μόνο αρνητικό ότι είναι σχετικά μικρό σε διάρκεια.(μου πήρε γύρω στις 5 ώρες) Btw ξέρει κανείς αν γίνεται να βρούμε από κάπου το soundtrack του;
alexzzz Δημοσ. 13 Απριλίου 2009 Δημοσ. 13 Απριλίου 2009 Btw ξέρει κανείς αν γίνεται να βρούμε από κάπου το soundtrack του; να στείλω pm;;;
liakjim Δημοσ. 13 Απριλίου 2009 Δημοσ. 13 Απριλίου 2009 Απιστευτο παιχνιδι. Ειναι η απαντηση στα γραφικα (αλλα με ρηχο gameplay) του Crysis. Καμια φορα το μονο που απαιτειται για να ευχαριστηθεις ενα παιχνιδι ειναι απλα η εμπνευση των δημιουργων του. (Γι αυτο και το αγορασα) . Μπραβο
the_valliant Δημοσ. 13 Απριλίου 2009 Δημοσ. 13 Απριλίου 2009 να στείλω pm;;; Yes, plz!!! Το έχω παίξει για ~15' λεπτά μόνο, αλλά έχει ήδη στοιχειώσει τα όνειρά μου!
aliakas Δημοσ. 13 Απριλίου 2009 Δημοσ. 13 Απριλίου 2009 έχω κολλήσει στα σύννεφα 3ο world αν δεν κάνω λάθος ειναι θεμα timing ? ή θέλει και τίποτα άλλο
john2gr Δημοσ. 13 Απριλίου 2009 Δημοσ. 13 Απριλίου 2009 Κάνε rewind ανά τακτά διαστήματα μέχρι να βρεις το σωστό pattern
kostacurtas Δημοσ. 15 Απριλίου 2009 Μέλος Δημοσ. 15 Απριλίου 2009 Braid PC Has Hidden Level Editor Jonathan Blow has confirmed that the recently released PC edition of his time-bending platformer Braid contains a level editor, thus opening the door for user-created maps, and easing the suffering of those bummed about Blow's refusal to do a sequel. Documentation for the editor will be posted "after I get a new version [of the game] out in a few days that fixes the problems some people are having, and when more people have played/finished the game," Blow wrote in a forum post noticed by Destructoid. Along with the documentation, he plans to release a tool "that lets you take Photoshop files and import them into the game, if you want to put new graphics in your levels." The editor is accessible by launching the game with the "-editor" parameter, and then pressing F11. The "-universe universe_name" command line then dictates the location where the custom level will be saved. In Blow's own words: If you make a new folder in your Braid directory called "universes", and another one in there with the name of the universe (for example "test") Then make a folder in test called data, and a folder in data called entities. So this folder exists, e.g. if Braid is installed into Program Files\Braid: c:\Program Files\Braid\universes\test\data\entities and then run with the command line options: -editor -universe test Then any editor files you save should go into that folder. Actually running the levels you save involves an extra step, but we can talk about that after you have got this working. (I am going to release a little kit pretty soon that makes this easier... if you want the simple test universe I made, send me a pm here and I will give you a download of it.)
chek2fire Δημοσ. 14 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2009 Απιστευτο puzzle game. Το έχω ξεκινήσει αυτές τις μέρες και δεν έχω μετανιώσει καθόλου τα 10 ευρώ που έδωσα για να το πάρω μέσω steam. Φοβερή εμπειρία σαν παιχνίδι και αρκετά ευρηματικό.
activex Δημοσ. 16 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2009 τέτοιο ενθουσιασμό και πρωτοτυπία σε Puzzle παιχνίδι είχα να νιώσω από τον καιρό του αξέχαστου zelda Ocarina of time! πόσα επίπεδα έχει ; βλέπω μόνο 5 Puzzle και μια...σκάλα! γιαυτό ανησυχώ
chek2fire Δημοσ. 16 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2009 Aυτά είναι αλλά αν δεν προσπερνάς τα puzzle και προσπαθείς να τα ολοκληρώσεις μόνος σου χωρίς να δεις στο youtube ε θα σου πάρει αρκετή ώρα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα