Προς το περιεχόμενο

ALCE - 11888 - Κριτήρια επιλογής


katerina_a_86

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Και για να δείτε για τι κωλογλώσσα μιλάμε δείτε το ποστ του hellaslover στο τοπικ για αμερική πως μια λέξη μπορεί να έχει 4 σημασίες. Αυτή η γλώσσα δε μου φαίνεται εμένα φυσιολογική. Η οι αμερικάνοι είναι ηλίθιοι. Γιατί παιδί 3ης λυκείου να μην μπορεί να καταλάβει τη σημασία μιας λέξης μέσα στο κείμενο ε δεν μου φαίνεται και πολύ σόι

 

ενω τα ελληνικα ρε κομμαντο ειναι η γλωσσα με μια λεξη = μια σημασια?

ελα τωρα, που με ρωτανε να τους μαθω ελληνικα και δεν ξερω τι να πω

  • Απαντ. 69
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
wtf???? Καλά, μας δουλεύεις??? Δηλαδή θεωρείς το ΕΜΠ χειρότερο από το ΑΠΘ?? Δεν λέω ότι το ΑΠΘ είναι κακό, και δεν ξέρω ποιές σχολές συγκρίνεις (μπορεί κάποιες μεμονωμένες σχολές να είναι όντως καλυτερες), αλλά το να λες ότι στο ΕΜΠ έχει μείνει μόνο το όνομα, είναι πολύ τραβηγμένο. Δεν θέλω να αρχίσω flame, και είναι και off-topic, αλλά το λέω ως φοιτητής που τελειώνω φέτος. Το μόνο πρόβλημα είναι οι καταλήψεις και η γενική ανοργανωσιά, που προφανώς συμβαίνει σε όλα τα ελληνικά πανεπιστήμια.

 

Συγκρίνω τους πολ.μηχ. ΕΜΠ και ΑΠΘ.

Σπουδάζω πολ.μηχ. στο ΑΠΘ και έχω στενή σχέση με άτομο που σπουδάζει πολ.μηχ. στο ΕΜΠ και είμαι σε θέση να ξέρω το επίπεδο κατάρτησης και των 2 σχολών.

Δημοσ.

Προφανώς και μία λέξη μπορεί να χει πολλές σημασίες.

 

Εγώ πώς το βλέπω ( το όλο αγγλικά not αμερικάνικα που λέω). Άγγλοι και αμερικάνοι έχουν την αγγλική γλώσσα. Εάν η αγγλική έχει 30 επίθετα για να περιγράψει κάτι, μπορεί μόνο ο Stephen Fry να τα ξέρει όλα. Ο άγγλος και ο αμερικάνος όμως που ξέρουν τα 10 πχ, διαφέρουν στο ότι ο αμερικάνος χρησιμοποιεί τα 2 εφόσον τον καλύπτουν ενώ ο άγγλος προσπαθεί έστω να χρησιμοποιήσει τα διάφορα που ξέρει γιατί θέλει ο λόγος του να μην είναι επιφανειακός.

 

Ναι υπάρχουν και άγγλοι που μιλάνε χειρότερα από το σκύλο μου, είμαι σίγουρος, αλλά οι αμερικανοι είναι αυτοί που εκλέγουν rednecks και hillbillies να τους κυβερνάν.

 

Προτιμώ βρε αδερφέ να μάθω τη γλώσσα από τους

Δημοσ.

[οff topic]

Δηλαδή θες να πεις ότι έχεις κοιτάξει το πρόγραμμα σπουδών και στις 2 σχολές και στο ΑΠΘ κάνουν πιο εξειδικευμένα πράγματα? Ή μήπως εννοείς ότι το ΑΠΘ έχει πιο στριμμένους καθηγητές (αυτό δεν κάνει μία σχολή δύσκολη, απλά κάνει τον καθηγητή μαλάκα).

 

Το αν μια σχολή είναι καλή ή όχι εξαρτάται από πάρα πολλά πράγματα. Κυρίως από το πρόγραμμα σπουδών. Και δεν εννοώ να το κοιτάξεις από τους τίτλους των μαθημάτων. Εννοώ πόσο πολύ σε βάθος μπαίνουν στο κάθε τομέα. Τώρα αν το ΕΜΠ έχει εύκολους καθηγητές και το ΑΠΘ δύσκολους, αν το ΕΜΠ έχει χαλαρές επιτηρήσεις ενώ το ΑΠΘ σκληρές, πάω πάσσο. Και αν συμβαίνει το τελευταίο, δεν γίνεται η σχολή εύκολη. Ο φοιτητής είναι απλά καραγκιόζης και υποβαθμίζει το πτυχίο του. Τέλος, για να μην παρεξηγηθώ, δεν είμαι φοιτητής της συγκεκριμένης σχολής, αλλά είμαι φοιτητής του ΕΜΠ, οπότε καταλαβαίνω τι λέμε. Ενδεικτικά σου αναφέρω ότι όταν το καλοκαίρι είχα δει φοιτητές από άλλες σχολές (ίδιου αντικειμένου), δεν είχαν ιδέα για τι μιλούσαμε. Θα μου πείς ότι μπορεί να έπεσα και στην περίπτωση.. Ναι, μπορεί... Μην μιλήσω για τα ΤΕΙ, που τους έλεγα ότι κάνουμε ρευστά ΙΙ και ΙΙΙ και λέγανε ότι τα κάνουνε και αυτοί. Βέβαια σε εμάς τα ρευστά ΙΙ ήταν οριακά στρώματα, υδροδυναμικά έδρανα, ανοιχτοί αγωγοί και τα ΙΙΙ ήταν συμπιεστό ρευστό, και εκείνοι λέγανε για γραμμές ροής (κάτι που σε εμάς ήταν στο πρώτο κεφάλαιο στα Ι). Τέσπα, δεν λέω ότι στο ΕΜΠ την έχουνε μεγαλύτερη από το ΑΠΘ, δεν μπορώ να ξέρω κιόλας τι γίνεται για την συγκεκριμένη σχολή που μιλάς, πάντως το να λες ότι στο ΕΜΠ έχει μέινει μόνο το όνομα είναι πολύ τραβηγμένο. Και μία απλή σύγκριση στους τίτλους των μαθημάτων, δεν επαρκεί για να βγάλεις συμπέρασμα. Και κάτι ακόμα. Μία σχολή, δεν μπορεί να είναι καλή στα πάντα. Π.χ. θέλω στο μεταπτυχιακό μου να ασχοληθώ με έρευνα πάνω σε έναν συγκεκριμένο τομέα. Στο Stanford δεν ασχολούνται και τόσο πολύ με αυτό, ενώ στο ΕΜΠ ασχολούνται και πιθανώς και στο ΑΠΘ. Αυτό τι σημναίνει? Ότι ΕΜΠ και ΑΠΘ είναι καλύτερα από Stanford???

 

[/off topic]

 

Στο θέμα μας τώρα, είναι προφανές ότι όλα αυτά τα διπλώματα είναι για να τρώνε τα λεφτά του κόσμου. Βέβαια, αν το κοιτάξεις από μία πλευρά, πρέπει να έχεις ένα πιστοποιητικό για να δείχνεις ότι ξέρεις αγγλικά. Εγώ συγκεκριμένα, είχα περάσει και τα 2 prof πριν από 8 χρόνια. Τώρα για το μεταπτυχιακό, δεν μετρούσε, οπότε έπρεπε να πάω να δώσω IELTS ή ΤΟΕFL. Με μηδενική προετοιμασία (κυριολεκτικά, μόνο 1 μέρα για να μάθω το τεστ), πήρα πάνω από 110/120. Αυτό βέβαια μου κόστισε 185 δολάρια αν δεν κάνω λάθος και απέκτησα ένα κωλόχαρτο, που δεν μετράει πουθενά, παρά μόνο στα πανεπιστήμια. Α, και σε 2 χρόνια λήγει (σαν το γιαούρτι, ένα πράγμα). Στο τέλος όμως, αυτό που μετράει τελικά είναι να μπορείς να συννενοηθείς με τον άλλον. Οπότε ναι, πέταξες χρήματα για το κωλόχαρτο, ναι, δεν σου το αναγνωρίζει κανένας επειδή δεν γράφει michigan πάνω (τυπικούρες και μαλακίες, λες και άμα το έγραφε τηα ήξερες παραπάνω αγγλικά), αλλά στο τέλος, αυτό που μένει και μετράει είναι τα αγγλικά που ξέρεις. Και αυτο ισχύει για τα πανεπιστήμια. Μπορεί να έχει ένα πτυχίο στα χέρια σου, αλλά άμα έχεις περάσει με σκονάκια, γλυψίματα, αντιγραφές κλπ και δεν ξέρεις τίποτα, δεν έχει κανένα νόημα. Και αυτό είναι που φαίνεται και που στο τέλος μετράει....

Δημοσ.
[οff topic]

Δηλαδή θες να πεις ότι έχεις κοιτάξει το πρόγραμμα σπουδών και στις 2 σχολές και στο ΑΠΘ κάνουν πιο εξειδικευμένα πράγματα? Ή μήπως εννοείς ότι το ΑΠΘ έχει πιο στριμμένους καθηγητές (αυτό δεν κάνει μία σχολή δύσκολη, απλά κάνει τον καθηγητή μαλάκα).

 

Το αν μια σχολή είναι καλή ή όχι εξαρτάται από πάρα πολλά πράγματα. Κυρίως από το πρόγραμμα σπουδών. Και δεν εννοώ να το κοιτάξεις από τους τίτλους των μαθημάτων. Εννοώ πόσο πολύ σε βάθος μπαίνουν στο κάθε τομέα. Τώρα αν το ΕΜΠ έχει εύκολους καθηγητές και το ΑΠΘ δύσκολους, αν το ΕΜΠ έχει χαλαρές επιτηρήσεις ενώ το ΑΠΘ σκληρές, πάω πάσσο. Και αν συμβαίνει το τελευταίο, δεν γίνεται η σχολή εύκολη. Ο φοιτητής είναι απλά καραγκιόζης και υποβαθμίζει το πτυχίο του. Τέλος, για να μην παρεξηγηθώ, δεν είμαι φοιτητής της συγκεκριμένης σχολής, αλλά είμαι φοιτητής του ΕΜΠ, οπότε καταλαβαίνω τι λέμε. Ενδεικτικά σου αναφέρω ότι όταν το καλοκαίρι είχα δει φοιτητές από άλλες σχολές (ίδιου αντικειμένου), δεν είχαν ιδέα για τι μιλούσαμε. Θα μου πείς ότι μπορεί να έπεσα και στην περίπτωση.. Ναι, μπορεί... Μην μιλήσω για τα ΤΕΙ, που τους έλεγα ότι κάνουμε ρευστά ΙΙ και ΙΙΙ και λέγανε ότι τα κάνουνε και αυτοί. Βέβαια σε εμάς τα ρευστά ΙΙ ήταν οριακά στρώματα, υδροδυναμικά έδρανα, ανοιχτοί αγωγοί και τα ΙΙΙ ήταν συμπιεστό ρευστό, και εκείνοι λέγανε για γραμμές ροής (κάτι που σε εμάς ήταν στο πρώτο κεφάλαιο στα Ι). Τέσπα, δεν λέω ότι στο ΕΜΠ την έχουνε μεγαλύτερη από το ΑΠΘ, δεν μπορώ να ξέρω κιόλας τι γίνεται για την συγκεκριμένη σχολή που μιλάς, πάντως το να λες ότι στο ΕΜΠ έχει μέινει μόνο το όνομα είναι πολύ τραβηγμένο. Και μία απλή σύγκριση στους τίτλους των μαθημάτων, δεν επαρκεί για να βγάλεις συμπέρασμα. Και κάτι ακόμα. Μία σχολή, δεν μπορεί να είναι καλή στα πάντα. Π.χ. θέλω στο μεταπτυχιακό μου να ασχοληθώ με έρευνα πάνω σε έναν συγκεκριμένο τομέα. Στο Stanford δεν ασχολούνται και τόσο πολύ με αυτό, ενώ στο ΕΜΠ ασχολούνται και πιθανώς και στο ΑΠΘ. Αυτό τι σημναίνει? Ότι ΕΜΠ και ΑΠΘ είναι καλύτερα από Stanford???

 

Δεν λέω ότι λέω με βάση το πόσο στριμμένοι είναι οι καθηγητές, παντού υπάρχουν τέτοιοι.

Τα μαθήματα είναι πάνω κάτω τα ίδια είναι.

Ότι είπα όμως το είπα γνωρίζοντας τις απαιτήσεις που έχει το κάθε μάθημα και στις 2 σχολές. Έκρινα με βάση προσωπικές παρατηρήσεις που ήμουν σε θέση να κάνω. Ως προς τα ΤΕΙ είναι άσχετοι εντελώς. Αυτό και τίποτα άλλο.

Δημοσ.

Ρε παιδια μη τσακωνεστε...Και οι δυο τα ιδια λεφτα θα παίρνετε....:devil:

Κοιτατε πιο Πανεπιστημιο εχει καθηγητες που μπορουν να σε χωσουν σε περισσοτερες δουλιτσες..Εκει να το παραδεχτω... Αλλά οχι να συγκρινετε μαθηματα και επιτηρήσεις... Στην αγορα εργασίας ολα αυτά ακούγονται παιδικάαααααααα...... :)

Δημοσ.
Ως προς τα ΤΕΙ είναι άσχετοι εντελώς. Αυτό και τίποτα άλλο.

 

ωραια , εζησα και αυτην την εμπειρια , να ερχετε ο καθε τυχαιος και να με λεει ασχετο.

Δημοσ.

Ειμαι 32 χρονων τεχνολογος μηχανολογος,δουλευω εδω και 6 περιπου χρονια στη συντηρηση ενος εργοστασιου σαν μηχανικος παραγωγης,παιρνω περιπου 1300 ευρω και κατα καιρους εχω 'χρεωθει' βοηθο (συμβασιουχο) μηχανολογο-αεροναυπηγο ελληνικου πανεπιστημιου ο οποιος ειχε απολαβες της ταξης των 800 ευρω και που τρομαζαμε να τον στειλουμε σε καμια βλαβη,μηπως και εβαζε καμια φωτια....

Συμπερασμα.....the truth is out there...ασχετα με το τι πτυχια εχει καποιος.....το θεμα στον ιδιωτικο τομεα ειναι το τι μπορεις να κανεις.....η ποιοτητα της εργασιας σου παντα σε σχεση με το τι κοστιζεις στον εργοδοτη σου.

Αυτονοητο ειναι οτι το παραπανω ΔΕΝ ισχυει για τους δημοσιους υπαλληλους....αυτονοητο επισης οτι η θεωρητικη εμβαθυνση σε θεματα μηχανικης,φυσικης θερμοδυναμικης,ροης ρευστων των πανεπιστημιων σε σχεση με τα ΤΕΙ ειναι χαωδης....οπως και της πρακτικης εμπειριας των πανεπιστημιακων συναδελφων σε σχεση με τους τειτζηδες.

Οι Αμερικανοι που ειναι μανουλες στο να βρισκουν εξυπναδες να γραφουν εχουν ενα σωστο γνωμικο 'Αυτος που ξερει το πως,θα εχει παντα δουλεια.....αυτος που ξερει το γιατι θα ειναι παντα το αφεντικο του'

Δυστυχως οπως καταλαβαινεται η γνωση δεν σου εξασφαλιζει (καποιες φορες)και την θεση εργασιας.

Δημοσ.

Κατερίνα το ALCE αναγνωρίζεται από το ΑΣΕΠ.

 

Σε δουλεύουν στον ΟΤΕ, πιο ηλίθια δικαιολογία δεν έχω ακούσει στη ζωή μου, άκου δε γράφει Michigan πάνω.

Δημοσ.
Κατερίνα το ALCE αναγνωρίζεται από το ΑΣΕΠ.

 

Σε δουλεύουν στον ΟΤΕ, πιο ηλίθια δικαιολογία δεν έχω ακούσει στη ζωή μου, άκου δε γράφει Michigan πάνω.

 

Επιτέλους το είπε κάποιος πιο απλά! +100000

Δημοσ.
ωραια , εζησα και αυτην την εμπειρια , να ερχετε ο καθε τυχαιος και να με λεει ασχετο.

 

Φίλε, μην το παίρνεις προσωπικά. Κανένας δεν υποτιμάει κανέναν. Όταν ζητηθεί από κάποιον μηχανικό να του λύσει στην πράξη ένα πρόβλημα, προφανώς και δεν θα ξέρει. Δεν έχει μάθει. Δεν λέω ότι δεν πρέπει να ξέρει. Απλά το ΑΕΙ δεν σου μαθαίνει αυτά τα πράγματα. Αυτά τα μαθαίνεις μόνος σου. Το ΑΕΙ σου δίνει τις βάσεις, το θεωρητικό υπόβαθρο και σου μαθαίνει να σκέφτεσαι. Το ΤΕΙ σου δίνει πρακτική γνώση. Μπορεί να ξέρεις το πώς και τι, αλλά δεν ξέρεις το γιατί.... Προφανώς ένας που μόλις αποφοίτησε από ΕΜΠ, δεν ξέρει τίποτα στην πράξη μπροστά σε έναν που μόλις αποφοίτησε από ΤΕΙ. Ο ΤΕΙτζής τον δείχνει με το δάχτυλο και τον δουλεύει κιόλας και καλά κάνει προφανώς, αφού στην πράξη, την δουλειά δεν ξέρει να την κάνει, ανεξάρτητα με το πόση παραπάνω μηχανική ή θερμοδυναμική ή ρευστομηχανική ξέρει αυτός από το ΑΕΙ σε σχέση με αυτόν από το ΤΕΙ. Όταν όμως περάσουν μερικά χρόνια, και αυτός από το ΑΕΙ αποκτήσει εμπειρία, τότε τον πατάει κάτω τον ΤΕΙτζή. Και ο λόγος είναι αυτό που είπα παραπάνω. Στο ΑΕΙ σου μαθαίνουν το ΓΙΑΤΙ και σε μαθαίνουν να σκέφτεσαι....Δεν είναι άσχετοι οι ΤΕΙτζήδες, απλά οι γνώσεις τους είναι πολύ πρακτικές, και φτάνουν μέχρι κάποιο σημείο. Μετά απλά δεν ξέρουν. Και δυστυχώς, οι περισσότεροι από αυτούς δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν και κάνουν μαλακίες συνέχεια, άσε που πάνε να την πούνε και στους ΑΕΙτζήδες, και τότε δημιουργούνται τα προβλήματα....

Δημοσ.
ωραια , εζησα και αυτην την εμπειρια , να ερχετε ο καθε τυχαιος και να με λεει ασχετο.

 

 

Και να φανταστείς ότι αυτούς τους κομπλεξικούς θα τους συναντήσεις και στην δουλειά σου μέσα , αργότερα....:P

 

Τώρα αν ανοίξω το στοματάκι μου και αναφερθώ σε κανά 2 μόνο δημόσια έργα, θα καταλάβεις πόσο σαίνια είναι οι Έλληνες μηχανικοί.

Δημοσ.
ενω τα ελληνικα ρε κομμαντο ειναι η γλωσσα με μια λεξη = μια σημασια?

ελα τωρα, που με ρωτανε να τους μαθω ελληνικα και δεν ξερω τι να πω

 

Πάρε οποιοδήποτε τεστ αγγλικών σε κείμενο και βρες μου μια ερώτηση από την οποία να κάνεις συλλογισμό του τύπου "ο σωκράτης έχει δυο πόδια", "ο άνθρωπος έχει 2 πόδια", με συμπέρασμα "ο σωκράτης είναι άνθρωπος". Μη μιλήσουμε το ότι οι μισές ελληνικές λέξεις έχουν κάποιο νόημα ενώ οι άγγλοι ορίσανε ότι η χ λέξη θα σημαίνει το y πράγμα.

 

ρε παληκάρια το θέμα μας δεν είναι σκατοαει vs σκατοτει, είναι τα πτυχία της αγγλικής

 

άσχετο, δεν ξέρω για τους ηλεκτρολόγους-μηχανολόγους, πάντως τόσο ασχημες που ναι οι ελληνικές πόλεις, οι αρχιτεκτονες έπρεπε να τουφεκίζονται για παραδειγματισμό

Δημοσ.
ωραια , εζησα και αυτην την εμπειρια , να ερχετε ο καθε τυχαιος και να με λεει ασχετο.

 

Συγγνώμη αν σε έθιξα μην το παίρνεις προσωπικά. Εσύ μπορεί να είσαι η εξαίρεση και να είσαι φοβερός μηχανικός. Εγώ μίλησα για την πλειοψηφία που δεν μπορεί να λύσει ούτε ισοστατικό φορέα και το συμπέρασμα αυτό το έβγαλα από τα άτομα που έχω γνωρίσει από το ΤΕΙ δομικών έργων και από αυτά που μου είπε ένας γνωστός μου που διδάσκει εκεί. Τα πράγματα είναι περίπου όπως τα είπε ο DarkOrion.

 

Κατερίνα το ALCE αναγνωρίζεται από το ΑΣΕΠ.

Σε δουλεύουν στον ΟΤΕ, πιο ηλίθια δικαιολογία δεν έχω ακούσει στη ζωή μου, άκου δε γράφει Michigan πάνω.

 

 

Anyway, θα τους πάω το lower το οποίο δέχονται και θα τελειώσει το θέμα.

Δεν πρόκειται να ασχοληθούν μαζί μου και να δεχτούν τελικά το ALCE.

Αν δεν είχα το lower θα το κυνηγούσα το θέμα αλλά τώρα είμαι ΟΚ.

(Ευτυχώς που αναγνωρίζεται από τον ΑΣΕΠ)

 

Και να φανταστείς ότι αυτούς τους κομπλεξικούς θα τους συναντήσεις και στην δουλειά σου μέσα , αργότερα....:P

 

Θα σου λεγα τίποτα τώρα περί κομπλεξισμού αλλά είναι και χρονιάρα μέρα.

Δεν μίλησα με κομπλεξισμό, είπα την άποψή μου για το επίπεδο των ΤΕΙ δομικών έργων.

Δημοσ.
ρε παληκάρια το θέμα μας δεν είναι σκατοαει vs σκατοτει, είναι τα πτυχία της αγγλικής

 

ναι, δίκιο έχεις, γι αυτό και τα δικά μου τα έβαζα σε off topic quotes. Βέβαια, συζήτηση κάνουμε και εκεί έφτασε. Σε κάθε περίπτωση, όσο κομπλεξικά μπορεί να φαίνονται τα ποστς, έχουν περισσότερο νόημα από κάτι ηλιθιότητες του στυλ ibtl (που ξεκινάει ένας μια μ@λ@κία, και μετά πρέπει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να γράψει ο καθένας ότι απαντησε πριν το κλειδώσει ο Luci) ή κάτι άλλα threads γι windows, που πετάγονται οι 10-20 κλασσικοί να μας πούνε πόσο πιο γ@μηστερό είναι το linux..(ΧΕΣΤΗΚΑΜΕ....). Σορρυ αν προσβάλω κανέναν, αλλά είναι η αλήθεια...

 

Anyway, θα τους πάω το lower το οποίο δέχονται και θα τελειώσει το θέμα.

Δεν πρόκειται να ασχοληθούν μαζί μου και να δεχτούν τελικά το ALCE.

Αν δεν είχα το lower θα το κυνηγούσα το θέμα αλλά τώρα είμαι ΟΚ.

(Ευτυχώς που αναγνωρίζεται από τον ΑΣΕΠ)

 

Αφού την κάνεις την δουλειά σου, μια χαρα είσαι. Μήπως μπορείς όμως να τοπ κυνηγήσεις λιγάκι το θέμα? Δηλαδή πήγες και έσκασες ένα σωρό λεφτά για το δίπλωμα το οποίο δεν έχει καμία αξία? Εκτός και αν το ήξερες από την αρχή...

 

Και να φανταστείς ότι αυτούς τους κομπλεξικούς θα τους συναντήσεις και στην δουλειά σου μέσα , αργότερα...

 

Σιγά ρε φίλε...Δηλαδή τι, όλοι οι ΑΕΙτζηδες είναι κομπλεξικοί? Έλεος πια. Υπάρχει ένα σωρό κόσμος που μια χαρά συνεργάζεται με του ΤΕΙτζήδες και κανένας δεν έχει πρόβλημα. Ο καθένας πρέπει να ξέρει την δουλειά του και να αναλαμβάνει και την ανάλογη ευθύνη. Προφανώς σε κάθε επάγγελμα υπάρχουν και καλοί και κακοί, είτε είναι από ΑΕΙ είτε από ΤΕΙ. Και έχω άπειρα προσωπικά παραδείγματα να σου αναφέρω, που ΤΕΙτζής αμφισβητούσε έμπειρο ΑΕΙτζή, με εμπερία 20 χρόνων, και δεν έλεγε να καταλάβει ότι έλγε μ@λ@κίες... Τι να κάνουμε τώρα. Να πούμε με αυτή τη λογική και τους ΤΕΙτζήδες κομπλεξικούς?? Και μην συγκρίνεις το δημόσιο. Όλοι οι βυσματίες μπαίνουν εκεί μέσα. Επειδή κάποιος μίλησε για δημόσια έργα. Τι περιμένεις? Αφού από τον προυπολογισμό του κάθε έργου, το 40% πάει στις τσέπες των μεσαζόντων, τι δουλειά περιμένεις να γίνει?

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...