washcloud Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2008 Ειναι μια ταινια που ετσι κι αλλιως την κατατασσω στις 10 πιο αγαπημενες μου με τον sellers να τα δινει ολα σε 3 διαφορετικους ρολους και δεν τη χορταινω οσες φορες και να τη δω. ...παίζει ο Sellers ; ! σόρι αλλά ΔΕΝ υπήρχε περίπτωση να μην το κάνω... ...Μ' έψησες ακόμα περισσότερο dis ... Ειδικά που τον πάω τον Peter σαν κωμικό, με τις μοναδικές του εκφράσεις, κινήσεις, "αέρα"... Προβλέπω να βλέπεται λίαν συντόμως. Την είχα που την είχα "στη μπούκα"... (είχα αρχίσει να την βλέπω κάπου online αλλά κάτι έγινε και την άφησα στα πρώτα 2-3 λεπτά..) Κι η αλήθεια είναι ότι ΠΑΡΑΗΜΟΥΝ πιτσιρικάς την πρώτη (και μοναδική φορά..) Πολύ πιο πριν κι απ' την αγγλικού ήταν...
livewire Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2008 washcloud, λατρεύω τον Κιούμπρικ και το Πορτοκάλι υπερβολικά, για να επιχειρηματολογίσω σοβαρά σε ένα τόπικ που όσο και να προσπαθήσεις εσύ και ο frenzy, δεν σώζεται. Ίσως σε κάποια άλλη φάση. Πάντως, αυτό το ποστ με καλύπτει άριστα όσον αφορά τις αντικειμενικές αρετές της ταινίας. Αν και είμαι της άποψης ότι τόσο multi-layered κινηματογράφος έχει να προσφέρει πολλά διαφορετικά πράγματα σε διαφορετικούς θεατές. Βάζω μια τελεία κάπου εδώ, γιατί κινδυνεύω να γίνω washcloud και αυτός είναι ένας. Υποψιάζομαι πως δεν έχεις ακόμα σφαιρική άποψη για το έργο του Big ol' Stan, επομένως θα σε παραπέμψω στη πλήρη φιλμογραφία του, μιας και πιστεύω πως θα σε βοηθήσει να καταλάβεις(=εντοπίσεις) τα trademarks που τον κάνουν τόσο ξεχωριστό. Δεν σου υπόσχομαι ότι θα ξετρελαθείς ή θα αλλάξεις γνώμη, αλλά ο Κιούμπρικ είναι πέρα από καλό ή κακό σινεμά. Είναι κάτι που πρέπει να βιώσεις ως θεατής, όπως ακριβώς πρέπει να φας χοχλιούς μπουμπουριστούς αν πας στην Κρήτη.
disqualified Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2008 Πάντως κανένας από σας που τη θεωρείτε καλή ταινία δεν έδωσε ούτε ένα λόγο! Μήπως κάποιος σας είπε ότι είναι καλή και το κατεβάσατε αμάσητο; Τη δεκαετίες του 1950-60 είχαν μεγάλες ελπίδες για την ψυχανάλυση. Οι κλαψιάρηδες που φοβούνται οτιδήποτε, πίστευαν τότε ότι θα φτάσουμε σύντομα σε σημείο να επανα-προγραμματίζουμε τον άνθρωπο. Αυτή η σαχλαμάρα είναι το "βαθύ νόημα". Τίποτα άλλο δεν έχει η ταινία. Και 3 και 10 φορές να τη δείτε δεν έχει τίποτα άλλο. Μια μπαρούφα είναι. αναγνωριζοντας το δικαιωμα σου να μη σ αρεσει και χωρις διαθεση να σε πεισω για κατι θα θελα να σε ρωτησω ακομα πιστευεις οτι δε δοθηκε κανενα επιχειρημα για ποιο λογο θεωρουμε οτι ειναι πολυ καλη ταινια; Απο μερους μου εχω ηδη γραψει τι λατρευω στην ταινια αλλοι εδωσαν link που εισχωρουν ακομα περισσοτερο στην σκιαγραφηση της ταινιας, των χαρακτηρων και αναλυσης σκηνων απο αυτη Σαχλαμαρα ειναι ο επαναπρογραμματισμος η πλυση εγκεφαλου (που η πιο κοινη μορφη της ερχεται μεσα απο την τηλεοραση; ) σαχλαμαρα η χειραγωγηση των ανθρωπων και του οχλου; Σαχλαμαρα η ωμη βια που συναντιεται παντου, ο τσαμπουκας ο τραμπουκισμος και οι εγκληματικες ενεργειες; (δοσμενη οχι με ξεκοιλιασματα και ραμποειδης συμπεριφορες) Σαχλαμαρα μια ταινια που εχει προκαλεσει τοσες αντιδρασεις εχει χυθει τοσο μελανι; Γιατι μη μου πεις οτι εχουν γραφτει τοσα πολλα για το τρελο σαββατοκυριακο στου Μπερνι (το οποιο και παλι θα εβλεπα για ακομα μια φορα αν το πετυχαινα στην τηλεοραση και δεν ειχα κατι αλλο να κανω) Κατεβασαμε αμασητα;;; μια ταινια που αλλοι την εχουμε δει τουλαχιστον τρεις φορες και θα συνεχισουμε να τη βλεπουμε αχορταγα και να ανακαλυπτουμε καινουρια πραγματα καθε φορα οπως συμβολισμους, παρομοιωσεις, αντιδιαστολες, ενα υβριδιο γλωσσας που σε παρακινει να διαβασεις το βιβλιο στο οποιο στηριχθηκε, πανεμορφα προσεγμενα πλανα τα οποια οπως ειναι γνωστο ο κιουμπρικ γυριζε παρα πολλες φορες μεχρι να παρει αυτο που ηθελε Η ουσια ειναι οτι μπορει να μη σου αρεσει η ταινια και να τη βαριεσαι αφορητα (δεκτο) και ειναι ανωφελο να σε πεισουμε (ισως και φασιστικο), αλλα ακομα επιμενεις οτι δεν εχει δωθει καποιος λογος για τον οποιο μπορει να αρεσει στους αλλους? Προσεξα παρα πολυ ωστε ουτε να μη γραψω κατι που θα σε προσβαλλει ελπιζω να το αναγνωρισεις τουλαχιστον αυτο
afentiko7 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2008 Eγώ πάντως είμαι σίγουρος πως σε όσους άρεσε το κουρδιστό πορτοκάλι θα τους άρεσε και το έργο με την κονέλι και τους δονητές. Δεν το χω δει απλά οι "φιλόσοφοι" στο pirates 2 μια τέτοια σκηνή θα την χλευάζανε, ενώ στο ρέκβιεμ θα την εκθείαζαν. Οπως και πέρσι, όλοι οι κριτικοί γράψανε διθυράμβους για τους Κόεν, ναι εμείς οι κοινοί θνητοί δεν τα πιάσαμε τα νοήματα Εγώ ξέρω ότι στο ποδόσφαιρο συμφωνούν όλοι πότε μια ομάδα παίζει μπάλα και πότε όχι. Το ίδιο και για τα βιντεογκειμς. Για τα κόμικ το ίδιο. Ε ρε πούστη, τι είναι οι δήθεν σινεφίλ στον κινηματογράφο, τπτ εξωγηινοι με ανεπτυγμένο εγκέφαλο?
kaiowas Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2008 Εγώ ξέρω ότι στο ποδόσφαιρο συμφωνούν όλοι πότε μια ομάδα παίζει μπάλα και πότε όχι. Για αυτο εχω τεραστιες αμφιβολιες.... Κανενα απο αυτα που ανεφερες δεν ανηκει στην τεχνη, ενω ο κινηματογραφος ανηκει σε αυτην. Δεν γινετε καποιο εργο τεχνης να αρεσει σε ολους, παραδειγμα οι πινακες του Πικασσο, Μονε, Νταλι κτλπ. Δεν εχει να κανει με εξωγιηνους εχει να κανει με γουστο και αντιληψη των πραγματων απο προσωπικη πλευρα και το νοημα της τεχνης. Σχετικα με το θεμα: Υπαρχουν ανθρωποι που ξεκινανε να βλεπουν μια ταινια εχοντας στο μυαλο τους οτι καποιος εβαλε πολυ δουλεια για να την κανει. Παρακολουθουν την ταινια και διασκεδαζουν/αναπτυσουν το μυαλο τους βλεποντας τα καλα της ταινιας και προσπαθωντας να αντηλησουν κατι απο αυτην, χωρις να επικεντρωνονται στα αρνητικα. Δεν βιαζονται να κρινουν αυτο που βλεπουν, εχοντας σεβασμο σε αυτον που την σκηνοθετησε(αν το εκανε βαζοντας αρκετη προσπαθεια, και οχι ταινια τυπου American Pie N 457 που βγαινει για να κονομησει καποιο studio), γιατι στην τελικη προκειτε για τεχνη. Αν η ταινια δεν εδωσε καμια τροφη για σκεψη και κανενα ερεθισμα στον ακροατη τοτε την κατατασουν σκουπιδι. Υπαρχουν αλλοι που ξεκινανε να βλεπουν ταινιες με σκοπο να βρουν τα αρνητικα στοιχεια της και με σκοπο να βγαλουν γελιο αν η ταινια δεν τους καθησε καλα στο πρωτο 5λεπτο. Η πρωτη φορα που ειδα την ταινια ηταν οταν πρωτοβγηκε στο σινεμα στην Αγγλια το 1999-2000, παρεα με 4 φιλους. Οι 4 φιλοι γελουσαν με την ταινια και γενικα ενοχλουσαν το μισο σινεμα, μεχρι που τους εκραξαν οι γυρω. Εγω προσπαθησα να συγκεντρωθω στην ταινια γιατι η αρχη μου φανηκε πολυ περιεργη και μου κεντρισε το ενδιαφερον. Δεν ξετρελαθηκα οταν τελειωσε αλλα με εκανε να σκεφτω διαφορα. Οταν την ειδα 2η φορα σε DVD με αλλη παρεα μας αρεσε γενικα και την συζητησαμε αρκετα. Πιστευω οι ταινιες του Σταν (χαιδευτικα γιατι ημουνα και εγω μαζι του στο στρατο) δεν ειναι για ατομα που ανηκουν στην δευτερη κατηγορια. Ειτε γιατι ξεκινανε αργα και αργουν να μπουν στο νοημα, ειτε γιατι εχουν αρκετες κρυφες παρομοιωσεις και θελουν μεγαλη προσοχη, ειτε γιατι ειναι τις μοδας να εναντιονομαστε σε οτιδηποτε ειναι αρεστο στο ευρυ κοινο. Το οτι καποιος βλεπει καποιο νοημα εκει που αλλοι δεν βλεπουν δεν ειναι απαραιτητα κακο, εχει να κανει με την προσωπικοτητα και την αντιληψη του καθενος. Οπως εγω δεν θα καταλαβω ποτε την τεχνη σε αυτο http://en.wikipedia.org/wiki/No._5,_1948 ετσι και καποιος αλλος μπορει να μην καταλαβει την ταινια του Σταν. Δεν την κατατασω ουτε στις 30 καλυτερες ταινιες που εχω δει ομως την συμπεριλαμβανω στον ορο τεχνη γιατι περιλαμβανει ολα τα κρητηρια του ορου.
george___ Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2008 Ο κάποιος και στις δύο περιπτώσεις λέγεται φρενζυ. Και δεν παρεξήγησα κανέναν. Τον κατηγόρησα ευθέως πως σκοπό είχε να ικανοποιήσει την νεύρωσή του που του υπαγορεύει πως αντικονφορμισμός είναι να αντιδράς υπερβολικά σε κατεστημένες αξίες (βλέπε επαναστάσεις και αγώνες κλπ σχόλια). Τον αποκάλεσα επίσης ευθέως ηλίθιο καθώς δε βλέπω κάτι ιντελεκτουέλ στο να μπαίνεις σε ένα θρεντ για μια ταινία που είτε δεν έχεις δει ή δεν θυμάσαι και να κάνεις και πρώτο ποστ κατακρίνοντας. Επίσης δε βλέπω καμία εξυπνάδα στο να κατεβάζεις την ταινία μετά από 2-3 ποστ για να σιγουρευτείς πως ήταν πατάτα. Άρα είχα τους λόγους μου και μπορεί ο όρος ηλίθιος να ακούγεται βρισιά αλλά στην πραγματικότητα είναι απλά μια κατάταξη προσαρμοστικής ικανότητας. Oχι, ως τωρα δεν με ειχες πει ευθεως ηλιθιο. Τωρα το εκανες και με δικαιωσες που ειπα οτι εχεις χαμηλο επιπεδο Σπανια πεφτω εξω κι εσυ κανεις μπαμ απο μακρυα. Λοιπον, θα ελεγα οτι αν θες να δεις καποιον διαπιστωμενο ηλιθιο δεν εχεις παρα να κοιταξεις εναν καθρεφτη Λέει ο καθένας τη γνώμη του και βγάζει αυτό που είναι και κρίνεται επίσης. Δεν έχω και δεν θα έχω ποτέ κανένα πρόβλημα με αυτό. Αφου δεν εχεις προβλημα γιατι δεν αφηνεις κι εμενα να πω τη δικη μου γνωμη?
washcloud Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2008 Δεν σου υπόσχομαι ότι θα ξετρελαθείς ή θα αλλάξεις γνώμη, αλλά ο Κιούμπρικ είναι πέρα από καλό ή κακό σινεμά. Είναι κάτι που πρέπει να βιώσεις ως θεατής, όπως ακριβώς πρέπει να φας χοχλιούς μπουμπουριστούς αν πας στην Κρήτη. το πορτοκάλι είπαμε το είδα προ αμνημονεύτων, και γι' αυτό ακριβώς αφήνω περιθώρια το dr strangelove ακόμα πιο μικρός το 2001 με ξενέρωσε μεγάλο, οπότε... αλλά αφήνω περιθώρια αυτό που μου τη σπάει είναι που ξέρω ότι δεν είμαι βλήμα, και 5 πράμματα έχω δει και γνωρίζω, οπότε και να ξεχωρίσω κάποια πράγματα μπορώ, και να εκτιμήσω κριτικάρω κατατάξω αξιολογήσω κτλήσω , και είμαι και γαμώ τους παρατηρητικούς αναλυτικούς σχολαστικούς μπλαμπλα, και ΠΑΡ ΟΛ ΑΥΤΑ,,,"πρέπει" να ξαναδώ κάτι. (δεν το λέτε εσείς...εγώ μου το λέω) Καλό θα ήταν να σου αφήνει κάτι το κάτι για να πεις να ξαναδείς αυτό το κατιτίς που μπορεί να έχασες με τη μία, παλιά, μικρός και ολ' αυτά, αλλά να, φοβάμαι ότι ΠΑΛΙ ξενέρα θα φάω. Άντε να δούμε...Συντόμως ο strangelove θα μπει στο πρόγραμμα ...Όσο για τους χοχλιούς....τους βίωσα φέτος τον Αύγουστο στο Ηράκλειο ...βίωσα και κάτι γίδες στα Σφακιά...Μιλάμε για πολύ βία...
afentiko7 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2008 @kaiowa και τα games και τα κόμικ (ιδίως αυτά) είναι μορφή τέχνης. Για μένα το μεγαλύτερο impact ο σινεμάς το κατόρθωσε το 95 με το τρένο που ερχόταν καταπάνω στους θεατές στο παρίσι. Τώρα εντάξει εγώ είμαι βλαμμένος και μ αρέσει το high school musical γιατί ρε φίλε είδα αναπτυξη χαρακτήρων και όχι ανούσιου διαλόγους μεταξύ ενός κρατούμενοου και ενός σωφρονιστικού υπαλλήλου, τελείως τυπικούς δλδ. Ασε τον πρωταγωνιστή, πάρε παράδειγμα τους φίλους του, αναπτύσσεται καθόλου ο χαρακτήρας τους, όχι από το πουθενά από κακοποιοι γίνονται μπάτσοι χωρίς να μας λέει τι διαμεσολάβησε γι' αυτό? Και θες 2 ταινίες που μου ρχονται γρήγορα στο μυαλό. Ο spacey γίνεται gay στο american beauty λόγω συγκεκριμένων γεγονότων, το ίδιο και ο αφλεκ στη δολοφονία του τζεσσε. Μα αυτό δεν είναι ο κινηματογράφος, η ανάπτυξη χαρακτήρων (όταν το επιτρέπουν τα έργα) και όχι τα σκηνοθετικά κλισέ?
Επισκέπτης Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2008 Eγώ πάντως είμαι σίγουρος πως σε όσους άρεσε το κουρδιστό πορτοκάλι θα τους άρεσε και το έργο με την κονέλι και τους δονητές. Δεν το χω δει απλά οι "φιλόσοφοι" στο pirates 2 μια τέτοια σκηνή θα την χλευάζανε, ενώ στο ρέκβιεμ θα την εκθείαζαν. Το να δείχνεις μια κατάσταση, δε σημαίνει τίποτα. Όπως είπες, μπορεί να υπάρχει και σε τσόντα. Το πως την σχολιάζεις έχει σημασία καθώς και το πως την παρουσιάζεις. Είναι σαν να μου λες "είπε το ίδιο αστείο ο Jim Carrey και ο Βενιζέλος και αυτοί οι κομπλεξικοί τους άρεσε μόνο από τον Carrey, λες και ο Βενιζέλος δεν είπε ακριβώς το ίδιο ανέκδοτο". Ο Κιούμπρικ, έχει κάνει ένα εργό που είναι σαν ύμνος στη βία, όχι βέβαια με τη λογική ότι είναι κάτι καλό, απλά ότι είναι στη φύση του ανθρώπου. Το Ρέκβιεμ για ένα όνειρο δεν έχει καμία σχέση (δεν είναι καν αυτό το κεντρικό της θέμα, τα ναρκωτικά είναι). Οπως και πέρσι, όλοι οι κριτικοί γράψανε διθυράμβους για τους Κόεν, ναι εμείς οι κοινοί θνητοί δεν τα πιάσαμε τα νοήματα Εγώ ξέρω πάρα πολλούς που πιάσανε τα νοήματα και είναι όλοι κοινοί θνητοί. Ελπίζω το ίδιο και για τον εαυτό μου. Εγώ ξέρω ότι στο ποδόσφαιρο συμφωνούν όλοι πότε μια ομάδα παίζει μπάλα και πότε όχι. Εντελώς όχι. Είμαστε πολλοί που μας αρέσει το ιταλικό ποδόσφαιρο. Υπάρχουν πολλοί που το θεωρούνε βαρετό. Το ίδιο και για τα βιντεογκειμς. Πράγματι το ίδιο. Με αυτό που είπα από πάνω.
afentiko7 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2008 Το να δείχνεις μια κατάσταση, δε σημαίνει τίποτα. Όπως είπες, μπορεί να υπάρχει και σε τσόντα. Το πως την σχολιάζεις έχει σημασία καθώς και το πως την παρουσιάζεις. Είναι σαν να μου λες "είπε το ίδιο αστείο ο Jim Carrey και ο Βενιζέλος και αυτοί οι κομπλεξικοί τους άρεσε μόνο από τον Carrey, λες και ο Βενιζέλος δεν είπε ακριβώς το ίδιο ανέκδοτο". Ο Κιούμπρικ, έχει κάνει ένα εργό που είναι σαν ύμνος στη βία, όχι βέβαια με τη λογική ότι είναι κάτι καλό, απλά ότι είναι στη φύση του ανθρώπου. Το Ρέκβιεμ για ένα όνειρο δεν έχει καμία σχέση (δεν είναι καν αυτό το κεντρικό της θέμα, τα ναρκωτικά είναι). Οκ θυμήσου το γκολ του Ζιντάν στον τελικό με τη Λεβερκούζεν. Ολοι είπαν πω πω τι γκολάρα μπήκε. Ε αν κάτσεις και δεις στιγμιότυπα διαφόρων πρωταθλημάτων από supersport πολλά τέτοια γκολ θα δεις. Ωραία πάμε στους κόεν. Τι σούπερ ντούπερ νόημα είχε η ταινία? Α ότι και τότε και τώρα και πάντα θα σκοτωνόμαστε και ότι ο μπαρδέμ είναι ο θάνατος. Ναι ε, εγώ πάντως άνθρωπο αθάνατο δεν έχω συναντήσει? Και είναι 3 ταινίες σε μία. Α κάτι μου θυμίζει το doomsday την πατάτα που έπιανε από μαντ μαχ μέχρι lotr. Και συγγνώμη αλλά το πετρέλαιο πέρσι είχε σωρηδόν περισσότερα νοήματα (απληστία, σκοταδισμός από τους παπάδες... ) και παράλληλα ανάπτυξη χαρακτήρων. Αλλά ναι είπαμε είναι Κιουμπρικ, Κοεν, Ταραντίνο, σκοτ και ότι και να βγάλουν αυτοί θα πρέπει να πάρει 10.
george___ Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2008 1. αν θες να κανεις quote να κανεις ολο το μηνυμα για να αποδωθει σωστα το νοημα αυτων που γραφω, 2. απαξιωνεις την ταινια με το χαρακτηρισμο πατατα και μετα την κατεβαζεις να τη δεις επειδη δεν τη θυμασαι!!! 3. Επισης ουτε σε φιμωσα αλλα επισης εχω γραψει οτι ειναι θεμα γουστου και οτι καθε αποψη δεκτη, 4. Καληνυχτα ελπιζω για τα καλα αυτη τη φορα 1. Aν καπου ηθελες να πεις κατι διαφορετικο απ αυτο που καταλαβα και σε παρερμηνευσα, καλο ειναι να το διευκρινησεις. 2. Αυτο που ειπα ειναι οτι μου θυμιζε μια πατατα που ειχα δει πριν πολλα χρονια. Την κατεβασα αμεσως και βεβαιωθηκα οτι oντως ηταν αυτη η πατατα που ειχα στο νου μου. 3. Οταν μου απαγορευεις να χαρακτηρισω τη ταινια οπως θελω(πατατα) τοτε ειναι σα να με φιμωνεις(προσπαθεις δηλαδη, αλλα δεν τα καταφερνεις. Εισαι υπερ της λογοκρισιας?) 4. Δε νομιζεις οτι ειναι λιγο εγωιστικο να θες να πεις μόνο τα δικα σου και μετα να καληνυχτισεις?... Η αλλη πλευρα δεν δικαιουται αντιλογο? -Φιλε washcloud, εγραψες ενα μκροσκελες μυνημα αλλα δυστυχως το χαρακτηριζει απελπιστικα η μονομερεια σε βαρος μου. Δυστυχως δεν εχω αρκετο χρονο για να απαντησω σε ολα οπως θα επρεπε, αλλα θα κανω μερικα quotes για να καταλαβεις πόσο λαθος εισαι: Εγώ θα μιλήσω για ανώριμη συμπεριφορά, χωρίς την παραμικρή διάθεση μείωσης (πόσο μάλλον που η δική μου αίσθηση για την ταινία δεν απέχει και τόσο απ' την δική σου), και φυσικά θα δώσω και τον λόγο Aνωριμη συμπεριφορα εχουν ολοι αυτοι που αναλωνονται σε προσωπικες επιθεσεις και χαρακτηρισμους. Γιατι μια προσωπικη επιθεση ειναι επομενο να προκαλεσει αναλογη απαντηση. Αλλο να χαρακτηρισεις κατι οπως πχ. μια κιν.ταινια και αλλο εναν ανθρωπο. Είναι ΟΚ για 'σενα να βγεις και να ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙΣ το γούστο κάποιου(και το γούστο για τους ανθρώπους ΔΕΝ είναι αστείο : Είναι τα συναισθήματά τους, είναι οι ιδέες τους, είναι μέρος της προσωπικότητας και της ύπαρξής τους, και είναι όλα αυτά που συνθέτουν την υπόστασή τους ως ανθρώπους), μιλώντας για λαχανικά. Mα και το δικο μου γουστο ΠΡΟΚΑΛΕΙΤΑΙ οταν προσπαθουν να μου περασουν μια αθλια αηδια ως αριστουργημα (και μαλιστα με το ζορι!). Θα το καταλαβαινες αυτο εαν δεν εβλεπες τοσο μονοπλευρα τα πραγματα. Αλιμονο αν η αντιθετη γνωμη θεωρειται προκληση!! Προκληση ειναι οι υβρεις και η χυδαια συμπεροφορα, οπως πχ. αυτη του Frenzy. Όταν όμως, εμμέσως πλην ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ, κάποιος ΟΝΤΩΣ α)σε...παρεξήγησε (..δε νομίζω με την καμμία ότι "μπήκες" εδώ μέσα για να κάνεις τζερτζελέ, απλά όντως τον ευατό σου κατέθεσες) β)σε χαρακτήρισε με ΟΝΤΩΣ άθλιο τρόπο (..χάνοντας ΚΑΙ αυτός, ακόμα περισσότερο κι από 'σενα, στα μάτια μου),,,τότε το πράγμα όντως άρχισε να ξεφεύγει. Κι εντάξει, άνθρωπος είναι ΚΑΙ αυτός, αλλά ρε πούστη μου τι θα γίνει, θα το τραβάει ο καθ' ένας ΠΟΛΥ μακρύτερα απ' ό,τι του αρμόζει ;; Kαλα αστον αυτον, τελειως αθλιος ο τυπος. Οπως ειδες οχι μονο δεν απολογηθηκε αλλα επανηλθε δριμυτερος και πιο φαυλος. Αλλά βγήκες και με τη μία είπες έναν χαρακτηρισμό, χωρίς ΕΣΤΩ στο καπάκι να τον δικαιολογήσεις. Καν. Και για την ακρίβεια, όπως προείπα, θα "έπρεπε" ΠΡΩΤΑ να δικιολογήσεις, και ΜΕΤΑ να κοτσάρεις και τον χαρακτηρισμό. To δικαιολογησα πολλες φορες. Εαν καποιος φανατισμενος-φαυλος συνομιλητης δεν δεχτει τα επιχειρηματα σου, αυτο δε σημαινει οτι δεν υπαρχουν. Μία εξαίρεση ο disqualified, who...qualified for me, και ΔΥΣΤΥΧΩΣ τον πήρε κι αυτόν η "μπάλα ΣΟΥ". Και ΑΥΤΟΝ, εγώ νιώθω πως τον αδίκισες. Σ' ΑΥΤΟΝ, ΔΕΝ έπρεπε να κάνεις την τρίχα τριχιά. Eαν ελεγε εσενα "λιγο", θα του ελεγες κι ευχαριστω?
washcloud Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2008 ...το να είσαι με την πεποίθηση ότι είμαι λάθος, σημαίνει ότι απλά έχεις ταμπουρωθεί γύρω από την υπαράσπιση του εαυτού σου. Το οποίο δηλώνει ανώριμη συμπεριφορά. Για καλό στο λέω. ΔΙΑΒΑΣΑ ό,τι δικά μου περέθεσες και σχολίασες, και δεν βλέπω να "αποδεικνύεις" ότι έχω κάποιο λάθος στην κρίση μου. Για την ακρίβεια, δεν έχεις λάβει υπ' όψιν και άλλα πράγματα που είπα μαζί με αυτά, συν το ότι με κανένα Χριστό δεν θέλεις να συνειδητοποιήσεις (μιας και δεν βλέπω να σχολιάζεις κάτι γι' αυτό) ότι ουσιαστικά, ΕΣΥ το χόντρυνες σε κάποια φάση όταν μίλησες για φαυλότητα, χωρίς φαυλότητα να είχε υπάρξει. Μέχρι εκείνο το σημείο, μιλαγες εσύ για πατάτες (κι όπως σου ΕΞΗΓΗΣΑ κάτι τέτοιο ΠΡΕΠΕΙ να καταλάβεις ότι ΠΡΟΚΑΛΕΙ, οπότε όπως προκαλείς εσύ, έτσι να περιμένεις αντίστοιχες προκλήσεις. Ο p_under πχ δε νομίζω να σε χαρακτήρισε σαν ΑΝΘΡΩΠΟ, όταν σε είπε "λίγο" για να καταλάβεις ΑΥΤΗΝ την ταινία, σύμφωνα με τα γούστα του. Δε χαρακτήρισε την ηθική σου, την πνευματικότητά σου, την αξία σου ως σπουδαστή/εργαζομένου/πατέρα/γκόμενου/αδερφού/ιεραπόστολου/βουλευτή Ο,ΤΙ ΚΙ ΑΝ ΕΙΣΑΙ...το γούστο σου το κινηματογραφικό χαρακτήρισε) (...να στο πω κι αλλιώς : Πας σε κάποια χώρα με τελείως ξεκάρφωτες πολιτιστικές συνήθειες. Εκεί βλέπεις κάτι που χαρακτηρίζει τον συγκεκριμένο λαό, πχ "υποχρεώνουν" τις γυναίκες να μην κυκλοφορούν μόνες τους. Δεν σου αρέσει. Το σχολιάζεις ως κάτι κακό και ανελεύθερο κτλ. Ωραία. Κατέθεσες την άποψή σου. Και βγαίνουν οι ντόπιοι και σου "επιτίθενται" χαρακτηρίζοντάς σε ως ανήθικο, απολίτιστο, άπιστο, μπαστουνόβλαχο . Για πες μου, θα έβγαινες και έτσι απλά θα τους χαρακτήριζες ΦΑΥΛΟΥΣ ; Εγώ πάντως στη θέση σου, τουλάχιστον θα ΠΕΡΙΜΕΝΑ τις αντιδράσεις, δε θα το χειροτέρευα, κι αν ήταν να κάνω παιχνίδι θα έκανα λαμβάνοντας υπ' όψιν κάποιους ΚΑΝΟΝΕΣ. Τους ΕΚΕΙ κανόνες.) Σ' ένα Αστερίξ κάποτε είχε πει ο εν λόγω ήρωας του Οβελίξ "στη Ρώμη να φέρεσαι σα Ρωμαίος". Σπουδαίος ο Goscinny - κι ας είναι κι ακόμα ρήση αλλουνού. Εν κατακλείδει, δε σου λέει κανείς να μην πεις την άποψή σου. Αλλά να έχεις την διαύγεια να περιμένεις αντιδράσεις, και να μην φέρεσαι σαν την Οσία Μαρία που της την πέσανε. Αν συνεχίζεις να έχεις κάτι ν' απαντήσεις σ' αυτά, απλά χάνω το χρόνο μου.) Είπες επίσης μια ΜΕΓΑΛΗ πατάτα, το "περί μονομέρειας του ποστ μου προς εσένα" . ..Και κάτι ακόμα σχετικό με τον...frenzy (κοίτα που φτάσαμε ) : Προσωπικά, η "αθλιότητά του" για 'μενα, ήταν που αρχικά σε αποκάλεσε εμμέσως ό,τι σε αποκάλεσε. Για 'μενα ήταν α pussy's way, όπως το καταλαβαίνω, γι' αυτό και είπα ότι "έπεσε στα μάτια μου". Ας είχε τα κότσια να σε αποκαλέσει όπως νόμιζε, δεχόμενος όλες τις σχετικές επιπτώσεις, ή ας το βούλωνε εξ' αρχής. Το..."έσωσε" βέβαια σε επόμενο ποστ Προσωπικά αν έβγαινε και Μ' έλεγε ηλίθιο, δε θα μου έκανε ούτε κρύο ούτε ζέστη. Μ' αυτόν θα ασχολιόμουνα ; Στο κάτω-κάτω, φαίνεται το επίπεδο και το δικό μου, και το δικό σου, και ολονών, αν αυτό που νοιάζει είναι το πως φαινόμαστε στους άλλους. Σαν τί να κάνω δηλαδή, να του φέρω το...πληκτρολόγιο στο κεφάλι ; ...Σε παρεξήγησε όμως, και το είπα. Ούτε ο χαρακτηρισμός που σου απέδωσε νομίζω ταιριάζει, ούτε το πως σ' έχει καταλάβει. Ο σωστότερος για 'μενα είναι ότι είσαι ξεροκέφαλος. Αλλά σιγά μην κάτσει τώρα ο κάθε frenzy να αναλύσει και να εξηγήσει όπως κάνουν κάτι άλλοι μαλάκες.. Σου τραβάει μια με το λοστό στα πόδια, κι άντε βγάλε εσύ ό,τι συμπέρασμα θες Χέστηκε κι όλας. Και σα να έχει δίκιο, τηλεπαράθυρο πάει να γίνει το τόπικ. Σεβόμενος (άλλωστε έχω κάνει εμφανείς παραινέσεις να συνεχιστεί το θρεντ, αν και δε με χαλάει να γίνονται ΚΑΙ αναφορές σε "προσωπικά" ένα θρεντ) τα παιδιά που θέλουν να πούνε απόψεις (υπέρ πχ Disqualified ΚΑΙ κατά πχ Μanuel), το κόβω από μεριά μου με τα "προσωπικά σας". Κι όποιος κατάλαβε-κατάλαβε μέχρι τώρα,,,ό,τι τέλος πάντων κατάλαβε. Α, κι ΑΝ θες, κάνε μια ΣΥΜΠΥΚΝΩΜΕΝΗ ανάλυση των αρνητικών της ταινίας, ΑΡΧΙΖΟΝΤΑΣ με ανάλυση, και ΚΑΤΑΛΗΓΟΝΤΑΣ στο "...γι' αυτό ΗΤΑΝ πα-τα-τά-ρααααααα") Και κάτι θα προσφέρεις στο τόπικ (δε μετράνε ΜΟΝΟ τα καλά) Και τροφή για σκέψη θα μεταφέρεις σε ενδιαφερόμενους Και "σεβασμό" θα σου αποδώσουν οι "αντίπαλοί " σου (λες να 'ναι τόσο μαλάκες, που αν τους πεις χωρίς ΑΠΛΑ χαρακτηρισμούς, αλλά ΚΑΙ με μερικές επεξηγηματικές προτάσεις ΠΟΥ διαφωνείς και ΠΩΣ την είδες εσύ, να συνεχίσουν ΟΛΟΙ, ΑΠΛΑ, να σου λένε "τράβα δες Ράμπο τότε" ; ΕΣΥ το προκάλεσες αυτό...) ...Για δοκίμασέ το, έτσι για τον χαβαλέ
frenzy Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2008 Όπως είπε και ο Σέλερς πιο πάνω το να απαξιώνεις έναν άξιο σου προσδίδει κύρος, το να απαξιώνεις όμως έναν ηλίθιο -κάτι ανώφελο και πασιφανές- σε βάζει στα διψήφια νούμερα της κλίμακας IQ. Δεν θα το κάνω λοιπόν... έμμεσο; Εγώ για γάμμα το είδα...Όρθιος το 'φαγε Καλά Χριστούγεννα
disqualified Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2008 Δε νομιζεις οτι ειναι λιγο εγωιστικο να θες να πεις μόνο τα δικα σου και μετα να καληνυχτισεις?... Η αλλη πλευρα δεν δικαιουται αντιλογο? ε καλα δε σου πηρα και το στυλο απο το χερι, απλα ειπα οτι δε μπορω να το κανω αυτο για πολυ ωρα. Οσον αφορα τη λογοκρισια, λογοκρισια ειναι να παιρνεις ενα κομματι των λογων του αλλου που σε συμφερει και αυτο που δε σε συμφερει το αφηνεις απ εξω κατι που εκανες εσυ στα κομματια που λεω οτι ειναι θεμα γουστου να μη σου αρεσει η ταινια, αλλα δε συμφωνω με το χαρακτηρισμο πατατα για μια απο τις πιο πολυσυζητημενες ταινιες που εχουν γυριστει ποτε ποσο μαλλον απο καποιον που δηλωνει κινηματογραφοφιλος. Αυτο δεν ειναι κριτικη ταινιας γνωστη του χωρου αλλα κριτικη αλανας και διαλλειματος Ακομα ομως δε μπορω να καταλαβω πως πως θεωρεις οτι σε φιμωνω οταν αναγνωριζω το δικαιωμα σου να μη σου αρεσει η ταινια και το εχω γραψει πολλακις, αλλα απλα κανω κριτικη πανω σε αυτα που λες εσυ και ο nikos bruin και οχι πανω στο γουστο σας. Δλδ αν εγραφα οτι αυτα που λες ειναι πατατες δε θα ειχες προβλημα; (καταλαβες που το παω ε; ) Ομως ειναι λιγο δυσκολο να σωσεις το γεγονος οτι αφορισες μια ταινια που δεν εισαι σιγουρος ποια ηταν, ποσο μαλλον για το κουρδιστο πορτοκαλι οταν αυτο αφορα ενα κινηματογραφοφιλο το οποιο προσωπικα θεωρω οτι ειναι ειναι σα να μην ειναι σιγουρος ενας φιλος της τεχνης για το ποια ειναι η μονα λιζα και τι ακριβως κανει τον πινακα ξεχωριστο (χρησιμοποιω παρομοιωση αλλου φιλου εδω μεσα). Αλλα και παλι δικαιωμα σου να βλεπεις οποιες ταινιες θες. Αυτο που θελω να πω ειναι να προσεχουμε τι δηλωνουμε και τι λεμε για να μην εκτεθουμε. Δεν αμφιβαλλω οτι εισαι αλλα θα πρεπει να συμπεριφερεσαι οπως αρμοζει σε αυτο που δηλωνεις, γιατι αν δε σεβεσαι μην περιμενεις να σεβαστουν οι αλλοι εσενα. Ο.τι δωσεις θα παρεις, και στη συγκεκριμενη περιπτωση πατατες εδωσες πατατες θα λαβεις...αντε το πολυ και καμια ντοματα (χιουμοριστικο) Ακομα βεβαια δεν ειδα κανενα σχολιο για ολα τα επιχειρηματα που εχουν δωθει απο μενα και απο αλλους για το τι κανει το κουρδιστο πορτοκαλι ξεχωριστο και γιατι μας αρεσει, κατι το οποιο εχεις ζητησει. Και το να αποδεχθεις τα επιχειρηματα δε σημαινει και οτι θα επρεπε να σου αρεσει.
Freddie Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2008 Η ταινία η συγκεκριμένη, μιας και ιδιαίτερη, ή τη γουστάρεις ή όχι. Εμένα προσωπικά δεν μου είπε τίποτα το έργο. Απλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί θεωρείται κάποιος κουλτουριάρης αν του άρεσε το έργο αυτό; Επειδή είναι Kubrick???
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.