Προς το περιεχόμενο

Κουρδιστο Πορτοκαλι


p_under

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

lol Σάκη, είσαι καλά ρε ; :-D

 

 

(η διαφορά btw με 'σένα και τον Κιούμπρικ είναι ότι τον Κιούμπρικ δεν τον καταλαβαίνω και δεν τον πάω, ενώ εσένα απλά δε σε καταλαβαίνω...;) )

 

 

 

 

Sellers 3+1/3...κλασσικά :-D

  • Απαντ. 206
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Ειπα οτι αυτο το εργο ηταν τοσο απλο που ο καθενας θα το εκανε: μια παρεα σχιζοφρενων χουλιγκανων που εγκληματει, βιαζει και καταστρεφει... Σπουδαια τα λαχανα και βαθυστοχαστη ιδεα...:-)

 

Όπως είπε και ο Σέλερς πιο πάνω το να απαξιώνεις έναν άξιο σου προσδίδει κύρος, το να απαξιώνεις όμως έναν ηλίθιο -κάτι ανώφελο και πασιφανές- σε βάζει στα διψήφια νούμερα της κλίμακας IQ. Δεν θα το κάνω λοιπόν...

 

Η ταινία έχει εραστές κι εχθρούς. Nature Vs Nurture, στοχαστές και πραγματιστές, ψυχαναλυτικοί και συμπεριφοριστές. Την έχω δει αρκετές φορές, κάθε φορά με άλλη οπτική γωνία, ως έφηβος αντικονφορμιστής, ως πιωμένος στοχαστής, ως πατέρας (και νομίζω μια τέταρτη φορά ως βαριεστημένος εραστής αλλά δεν είναι του παρόντος αυτό). Ως μέσος άνθρωπος μέσης νοημοσύνης όλες τις φορές καθώς ούτε σινεφίλ (φίλος του κινηματογράφου ναι όμως), ούτε ψαγμένος, ούτε σοφός δηλώνω.

 

 

Ο Κιούμπρικ είναι μαιτρ κι έχει κατηγορηθεί από πολλούς, πάντα όμως ως μαιτρ. Δεν θα καθόταν να ασχοληθεί μαζί του κανείς αν ήταν σκηνοθέτης του συρμού. Μέχρι εκεί λοιπόν για να μπαίνει κάποιο όριο. Υπηρέτης της Τέχνης ήταν σίγουρα και αυτό δεν το έχει αμφισβητήσει κανείς, ποτέ (εννοώ κανείς σοβαρός).

 

Απίθανη σκηνοθεσία, φοβερά κουστούμια, οι διάλογοι είναι ευρηματικοί αν ξέρεις αγγλικά και η υπόθεση κάτι ανήκουστο στην κοινωνία του 1971. (Η έξαρση τέτοιας βίας ήρθε λίγο αργότερα με τον κατακλυσμό των δρόμων με κόκα και πρέζα και την παγκοσμιοποίηση της αγοράς αυτής). Σήμερα οι μπάτσοι σκοτώνουν παιδάκια στο δρόμο και η βία του Κιούμπρικ φαντάζει λίγη αλλά ήταν οραματιστής όχι μέντιουμ. Όσον αφορά στις θεραπευτικές μεθόδους που χρησιμοποιούνται στην ταινία μην ξεχνάμε πως ήταν cutting edge psychology την εποχή εκείνη αφού ο Skinner μάζευε βραβεία για τη δουλειά του στο συμπεριφορισμό δεξιά κι αριστερά δημιουργώντας σοβαρότατο κίνημα ώς αντίποδας της γερασμένης φροϋδικής ψυχαναλυτικής σχολής. Κι αυτά άλλαξαν όμως. Στο Μάτριξ (28 χρόνια μετά) η πραγματικότητα είναι κάτι το οποίο αισθανόμαστε με τα νευρικά κύτταρα και άρα "μαθαίνεται". Στο Κουρδιστό η πραγματικότητα είναι κάτι που γεννιέται και πεθαίνει μαζί μας.

Προφητική λοιπόν η ταινία και για τη βία και τις συμμορίες αλλά και για το θάνατο (μετενσάρκωση θα έλεγα) του συμπεριφορισμού σε μια εποχή που τίποτα τέτοιο δεν διαφαινόταν.

Το Nature Vs. Nurture συνεχίζει να απασχολεί κινηματογραφιστές και ψυχολόγους και η ταινία είναι πλέον κλασσική.

Δημοσ.

Τα 2 λεπτά μου.

 

Λοιπόν ύμνος στη βία και τα συναφή, έδενε ωραία η μουσική με τα ξυλίκια. Σενάριο όμως δεν είχε, οκ μπορούσαμε να πούμε για καταπάτηση της ελευθερίας μέσω της απαγόρευσης του μπετόβεν, αλλά το γεγονός ότι οι γονείς βρήκαν άλλο παιδί στη θέση του γιου τους, εντάξει παραείναι ασύνηθες. Και μου την έσπασε πως το μήνυμα της ταινίας, η καταπάτηση της ελευθερίας έβγαινε από το στόμα ενός ηθοποιού. Βολοδέρνει μεταξύ 6-7. Κλασσικό δεν ξέρω αν είναι, αλλά πρωτότυπο ναι. Κυρίως γιατί όπως κατάλαβα εγώ όσοι χρησιμοποιούν τη βία είναι ανελεύθεροι? Πχ οι φίλοι του που γίναν μπάτσοι. Η ο ζητιάνος που και αυτός χρησιμοποιησε βία (οχι και καλά ο καλος ζητιάνος και ο κακός τεντυμπου). Ο πρωταγωνιστής ουσιαστικά ήταν βίαιος λόγω νεανικής παρόρμησης.

Επίσης μήπως κατέκρινε και τους πότες-μπαρόβιους με το γαλατάκι που πιναν οι νεαροί?

Δημοσ.

Και τέλος πάντων δεν καταλαβαίνω γιατί να μην μπορεί κάποιος να πεί αυτή την ταινία πατάτα; Ποιός το κρίνει αυτό; Και γιατί πρέπει να μας νοιάζει;

Η άποψη του καθενός ή θα συνάδει με την δικιά σας ή θα χλευάζεται;

Τι βλακώδης ελιτισμός είναι αυτός;

 

Δεν νομίζω οτι είναι ελιτισμός. Είναι ένα πράγμα να μην σου αρέσει κάτι, και άλλο να το αποκαλείς πατάτα.

 

π.χ φαντάσου τον εαυτό σου στο λούβρο, να βλέπεις την τζοκόντα (που κατα την ταπεινή μου άποψη είναι μεγάλο μπάζο - και ανδροφέρνει :) ) και να χαρακτηρίσεις το κατα γενική ομολογία αριστούργημα αυτό πατάτα...

Πρέπει να λάβεις υπόψην σου ,μεταξύ άλλων και τα εξής - ποιος το έφτιαξε, πότε το έφτιαξε - και τι άλλο έχει φτιάξει- και κάτω απο ποιες συνθήκες.

Στην αγγλία (χώρα του σκηνοθέτη) πχ το κουρδιστό πορτοκάλι ήταν για χρόνια απαγορευμένο.

Δημοσ.

Πολύ χλεύη κι έπαρση βρε παιδί μου.

Μέχρι κι ο ακραίος7 καλά τα είπε...κοίτα να δεις.

 

george___ τελικά ίσως να μην χρειάζεται το edit.

Ίσως και να δικαιώνεσαι έστω ετεροχρονισμένα...

  • Super Moderators
Δημοσ.
[...]

 

Στην αγγλία (χώρα του σκηνοθέτη) πχ το κουρδιστό πορτοκάλι ήταν για χρόνια απαγορευμένο.

 

 

 

Στην Αγγλία, χώρα στην οποία ο Αμερικάνος (γεννηθείς στη Νέα Υόρκη) Stanley Kubrick ζούσε από το 1962 μέχρι το θάνατό του, η ταινία είχε αποσυρθεί με πρωτοβουλία του ίδιου του σκηνοθέτη μετά το σάλο που προκάλεσε η προβολή της και των απειλών που δέχθηκε ο σκηνοθέτης για τον ίδιο και την οικογένειά του.

 

;)

 

 

Δημοσ.

Όχι δεν δικαιώνεται washcloud γιατί δεν γίνεται να έχεις άποψη για όλα χωρίς να την δικαιολογείς και να απαντάς σε όλα τα ποστ λες και είσαι ο υπερασπιστής του παγκόσμιου κινηματογράφου. Εσύ π.χ. είπες δεν τον καταλαβαίνω δεν μου αρέσει και δεν σου είπε κανείς τίποτα, ο νικος μπρουιν είπε την άποψή του και τέλος. Αυτός έσπευσε να απαντήσει στον OP με τρολιά. "αποδίδεις βαθυστόχαστα νοήματα σε πατάτα". Αν μη τι άλλο λοιπόν πάσχει στους κανόνες καλής φορουμικής συμπεριφοράς και προκαλεί με μόνο σκοπό να αυτοεκπληρώσει την οποιαδήποτε νευρωσούλα του. Επειδή συνάδουν λοιπόν οι απόψεις σας μην πέφτεις στην παγίδα πως έχετε και την ίδια παιδεία...

Και απαντώ και στον κλαινμαιν ταυτόχρονα. Δεν είναι ελιτισμός απλά τα παιδιά απάντησαν όπως καλύτερα ήξεραν σε inflammatory ποστ. Ο Κιούμπρικ έχει πολλούς εχθρούς τελεία είναι πασίγνωστο. Όμως συνεισφέρεις στη συζήτηση αφήνοντας την να αναπτυχθεί και όχι καθηλώνοντάς την σε επίπεδο πατάτα-φανατίλα-φαυλότητα. Και το χειρότερο είναι πως κανείς δεν ασχολείται με το γεγονός πως δεν είχε δει την ταινία στο πρώτο ποστ. Οπότε τι να λέμε ; Πως μπήκε στο θρεντ να συνεισφέρει; Μπήκε για καυγά και ναι βγήκε δικαιωμένος. Κατέστρεψε το θρεντ του παιδιού ενσυνείδητα και τραμπουκίστικα.

Δημοσ.

Και να μου έλεγε κανείς, ή θα τον έγραφα, γιατί δεν μίλησα για το προσωπικό γούστο κανενός ονομαστικά, και φυσικά δεν προκάλεσα κανέναν με κάποια δηκτική δηλωσάρα. Αν πάλι κάποιος δεν του αρέσει που δεν ένιωσα τα ίδια πράγματα με αυτόν βλέποντας την ταινία και δε θέλει να το βλέπει σ' ένα thread που το χαίρεται, δεν έχει παρά να το δηλώσει και δεν πρόκειται την διάθεση να του χαλάσω, την δική μου αίσθηση για την ταινία κατέθεσα απλά, σ' ένα thread του οποίου ο τίτλος είναι...της ταινίας ο τίτλος.

Σε καμμία παγίδα επίσης δε νομίζω πως πέφτω.

Προσωπικά ναι μεν δεν τον "ξέρω" τον τύπο, απ' την άλλη δε δεν είμαι και σίγουρος για το αν "χρειάζεται" : Αυτά που έγραψε εδώ μου φτάνουν, για να βγάλω το δικό μου συμπέρασμα πως κάτι τρομερό δεν είπε. Μπορεί να ήταν "τραβηγμένο" να πει "σιγά τη βαθυστόχαστη ιδέα", ΚΥΡΙΩΣ γιατί αυτό που ίσως μετράει πιο πολύ στην ταινία να είναι ο ΤΡΟΠΟΣ της, κι όχι "η κεντρική ιδέα" και το πόσο ορίτζιναλ ήτανε, πόσο προφητική, και τα λοιπά, όμως δε νομίζω ότι δικαιολογεί το να του αποδώσει κανείς χαρακτηρισμούς.

Όπως είπα και πριν, ΠΙΟ χοντρό ήταν για 'μενα να μιλήσει περί "φαυλότητας" έτσι χαλαρά, παρά να αποκαλέσει "πατάτα" μια ταινία.

Κι επειδή το ένα φέρνει τ' άλλο, κι επειδή φαίνεται πως ΚΑΙ "προηγούμενα" υπάρχουν, ΚΑΙ σίγουρα του την πέσαν μερικοί πολύ εύκολα εξ' αρχής, "λογικό" είναι να φτάσει κι αυτός ν' "αμυνθεί" λέγοντας περί βαθυστόχαστης πατάτας.

Προσωπικά και ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ μου ταινία να ήτανε, δε θα είχα θιχτεί τόσο εύκολα, αλλά θα αναγνώριζα ότι για ΕΚΕΙΝΟΝ...το νόημα πήγε περίπατο.

Και...δεν κατάλαβα, τον paredwse τον εκτιμάμε "όλοι" νομίζω, τί πα' να πει όμως αυτό, αν νιώσω ότι λέει μαλακίες σύμφωνα με τη δικιά μου κρίση, να μη βγω να του το πω ; Γιατί, επειδή είναι μέλος της διαχείρισης ; Το ίδιο θα έκανα κι αν ήταν μέλος με εγγραφή σήμερα...

Προσωπικά δε νομίζω πως θα είχε λόγο ο paredwse, κι ο καθ' ένας να θιχτεί. Όπως λες με τον οποιονδήποτε "αποδίδεις νοήματα εκεί που δεν υπάρχουν", έτσι το 'πε και 'δω. Γιατί είναι ξεκάθαρο πως γι' αυτόν νοήματα ΔΕΝ υπάρχουν.

Και δε νομίζω καν πως έχει τόσο περισπούδαστο ύφος, ούτε τόσο μεγάλη ιδέα για τον εαυτό του. Από την άλλη πάλι, ΛΟΓΙΚΟ είναι να μην αρέσει η άποψή του. Το θέμα είναι να μην τραβιέται το σκοινί όμως.

Και σόρι, αλλά εσύ τώρα το τραβάς...

Συν το ότι δε νομίζω ότι "κατέστρεψε κανένα thread" (!).

Διαβάζοντας, εγώ έχω μείνει με την αίσθηση πως καμμιά 10αριά βρίσκουν την ταινία αριστούργημα, και τυχαίνει 2 να διαφωνούνε κάθετα, και άλλοι κα' να 2 να είναι στο φλου και στο περίπου.

So what. Mια χαρά στέκει το thread, και μάλιστα πάει "υπέρ" των όσων τη γουστάρουν, και καλά κάνει κι όλας....

Δημοσ.

Είχαμε ένα ωραίο τόπικ να κάνουμε λίγη πλάκα μέσα σε 2-3 σειρούλες ποστ και το καταστρέψατε με σεντόνια αναλύσεων για να αποδείξετε τι?

 

Ότι κάποιος που δεν (θυμάται αν) έχει δει ΤΗΝ ταινία και τη θεωρεί πατάτα, πρέπει και καλά να αναθεωρήσει!

 

Ε, λοιπόν, όχι.

Χρειάζονται και αυτοί οι τύποι.

 

Αν και καθυστερημένα, μια συμβουλή προς όσους μπουν στον κόπο να μιλήσουν τη γλώσσα της λογικής. Η ταινία φτιάχτηκε για να "ενοχλήσει". Δεν γίνεται να αγγίξει όλους.

 

 

 

 

 

 

 

 

Stay focused on the funny thide of sings

Δημοσ.

Όταν κάποιος ζητά την γνώμη των άλλων για οποιοδήποτε θέμα, πρέπει να είναι έτοιμος να ακούσει ΟΛΕΣ τις απόψεις. Απ το : καλά τι μ@λ@κι@ είναι αυτή, έως το, καλά έπαθα πλάκα θέλω να πεθάνω έχοντας ως τελευταία μου εμπειρία αυτήν την ταινία. Όλα είναι σχετικά. Δεν μ’ αρέσει ο Μπετόβεν, γιατί προτιμώ τον Βιβάλντι. – Καλά ρε είστε σοβαροί και ακούτε τους κάφρους, τους σατανιστές τους μεταλλάδες. Ενώ θα έπρεπε να σκαρφαλώνετε σαν τα κατσίκια πάνω στα τραπέζια με τον θεό τον Σωτη Βολανη. Και τούμπλαλιν.

Τι πάει να πει δεν έχει κάποιος το δικαίωμα να χαρακτηρίσει μια ταινία ως πατάτα. Αυτή είναι η άποψή του, πατάτα… πατάτα. Τι να κάνουμε. Αν εσύ (ο κάθε εσύ και εγώ μέσα) έχεις άλλη γνώμη. Μπορείς με δικά σου επιχειρήματα και όχι άλλων, να υπερασπιστής την θέση σου. Ε, ρε φίλε φανατισμός από μερικούς, ούτε σκηνοθέτης της ταινίας να ήταν.

Προσωπικά η ταινία μ’ άρεσε περισσότερο ως προς την φωτογραφία και το στήσιμο.

Δημοσ.

..γροθιά στο κατεστημένο κι έτσι ;

 

Προσωπικά πιστεύω (απ' όσα θυμάμαι δηλαδή) ότι αν δεν είχε παρουσιαστεί ο κεντρικός χαρακτήρας τόσο μα τόσο ακραίος, θα μπορούσαμε κατ' αρχάς να έχουμε ταυτιστεί περισσότερο μαζί του, και να πιάσουνε τα μηνύματα αυτοί που ζητήσανε την κεφαλή του Κιούμπρικ επί πίνακι.

Δεν λέω να παρουσιαζόταν απλά σαν ένας χούλιγκαν που πέταγε πέτρες, αλλά όχι κι αυτό που είδαμε.

Κατ' αρχάς ξεκολλάει τόσο απ' την πραγματικότητα με τον τρόπο που παρουσιάζεται, που χάνει επαφή με όσους έχουν τις καλύτερες των προθέσεων, και σα να μη φτάνει αυτό αφήνει μία αίσθηση (για πολλή ώρα) ότι περιγράφει την καθημερινότητα του μέσου Βρεττανού στις αρχές του '70.

Μην ακούσω για καμμια αξία της "υπερβολής που εξυπηρετεί την τέχνη", γιατί αυτό το έχω δει πχ στα comics του Pazienza (σ' ένα ΑΚΟΜΗ πιο στατικό μέσο δηλαδή), και παρ' όλ' αυτά εκείνα με αγγίξανε πιο πολύ από το Πορτοκάλι. Ακριβώς γαιτί η υπερβολή τους ΕΙΧΕ την επαφή με την πραγματικότητα, και μου άφηνε περιθώρια. Μου τράβαγε δηλαδή το σκοινί σε σημείο που να μη σπάσει, αλλά να με χώσει στον κόσμο τους, κι εκεί που χρειάζεται, να δίνει λάσκα. Για να έχω περιθώριο και να προκληθώ, και να αντιδράσω, και να σκεφτώ, και να αναθεωρήσω, και πολλά και. Εν ολίγοις ο Pazienza με κέρδισε, ενώ ο Κιούμπρικ μ' έχασε (κάτι πολύ χαρακτηριστικό είναι ότι μου λείπει το "υπόβαθρο του κεντρικό χαρακτήρα του Πορτοκαλιού, για να με "πείσει". Όπως σε πολύ χειρότερο βαθμό μου λείπει το ίδιο πχ στο "Τα Κουρέλια Τραγουδάνε Ακόμα").

Συν το ότι όπως είπα, θέμα Κιούμπρικ είναι κατά πολύ το ζήτημα, αφού παρόμοια αίσθηση είχα και σ' άλλη, τελείως διαφορετική του ταινία, κι ας μιλάμε για μεταφορές μυθιστορημάτων...Με λίγα λόγια, με κάνει πολύ και αμφιβάλλω για τις προθέσεις του.

Δημοσ.

Γενικά, ο Στάνλευ (δείτε οικιότητα ε?) γύριζε δύσκολες και περίεργες ταινίες. Έτσι ήταν το στυλάκι του Σταν. (Ποιος είμαι ο πούστης?)

 

Γενικά όταν πρωτοτελείωσα το κουρδιστό πορτοκάλι ένιωσα ένα πολύ περίεργο συναίσθημα. Σαν αυτή η ταινία να είχε κάτι το πολύ περίεργο στην εικόνα της. Αργότερα απο έναν που ασχολείται έμαθα ότι γυρίστε με έναν φακό μπλά μπλά μπλά απο γωνία μπλα μπλα μπλα και δεν συμαζεύεται. Γενικά δηλαδή ήταν σκηνοθέτης με άποψη. Άφηνε πολύ λίγα πράγματα στους τεχνικούς και ενίοτε αναλάμαβανε και την φωτογραφία.

 

Η Λάμψη όπως και να το κάνουμε τρομάζει σαν ταινία.

Οι σκηνές με το μικρό στο ποδήλατο είναι υπερκορυφαίες.

 

Η Λολίτα (του 62 παρακαλώ), δεν σας φάνηκε ότι άνετα θα μπορούσε να είχε γυριστεί και σήμερα? (Βέβαια εκεί έπαιζει και ο Θεός που την ανέβαζε κάποιες κλάσεις πιο πάνω αλλα αυτό είναι άλλο θέμα...)

 

Ε και τώρα πείτε μου ότι ούτε και το Dr Strangelove, σας είπε κάτι...

Δημοσ.

washcloud για να σου απαντήσω αναγκάζομαι να διαβάζω ολόκληρα τα ποστ σου κάτι που αποφεύγω lol οπότε σας ξαναλέω να τελειώνουμε: Την ταινία δεν την είχε δει καν όταν πόσταρε. Κι αυτό είναι άσχετο με τον Κιούμπρικ και το Πορτοκάλι θα το έκανα σε οποιαδήποτε ταινία είχα δει, είτε μου άρεσε είτε δε μου άρεσε. Σε θρεντ για ταινία που έχω ακουστά δεν θα έμπαινα παρα μόνο να διαβάσω και να αποφασίσω. My apoppypologies κιόλας

Δημοσ.

...όλοι μας έχουμε τις μικρές μας διαστροφές, δε χρειάζεται ν' απολογείσαι...:-D

 

 

 

...Επίσης, και 'γω έχω παρατήσει ταινίες και βιβλία στο 20λεπτο ή στην εικοστή σελίδα, και δε νομίζω ότι συνήθως αξίζει να το παλεύει κανείς μέχρι τέλους. Η αίσθηση που παίρνεις στην "αρχή" (γιατί αν δεν κάνω λάθος, την ταινία ο τύπος απλά δεν την είδε ΟΛΗ), νομίζω ότι φτάνει για να βγει ασφαλές συμπέρασμα αν το παρακάτω είναι για 'σενα ή όχι.

Και το director's cut να δει, και σε ανιχνευτή ψεύδους να τον βάλεις, δε νομίζω ότι η άποψή του θα αλλάξει και πολύ από την αρχική.

Να γίνει πουρές το πολύ.

Δημοσ.

ε τώρα το γαμάς...

"Φανατίλα και φαυλότητα" ρε μαν ;

Δε σε έβρισε ΚΑΝ κανείς (όπως ήδη είπες πολλές φορές πως συνέβη), και στο κάτω-κάτω τί περιμένεις, μπαίνεις σ' έναν "κύκλο" όπου κάποιοι κάτι γουστάρουν, και λες "..μα ΤΙ πατάτα ειν' αυτή", και περιμένεις να ΜΗΝ "πληγωθούν" και να ΜΗΝ είναι αρνητικά διακείμενοι απέναντί σου... ;

Koυφα πραγματα λες.

Καταρχην διαβασε ολο το thread για να δεις τι βρισιες δεχτηκα.

Δεν μπηκα σε κανεναν... "κυκλο", οπως ουτε και κανεις μπηκε στο κυκλο μου.

Καποιος εκανε thread για να πουμε τη γνωμη μας για το Κουρδιστο Πορτοκαλι, και ενω μετα απο μερες δεν ειχε απαντησει κανεις, εκανα τον κόπο να απαντησω εγω. Που να το φανταστω οτι θα συναντουσα ενα τοσο χαμηλό επιπεδο και προσωπικες επιθεσεις ...

Δεν υπαρχει προβλημα να ειναι καποιος εχθρικα διακειμενος απεναντι μου, το προβλημα ειναι να μην εχει τροπους.

δλδ ο ενας που συμφωνει μαζι σου και ο αλλος που δεν εχει δει την ταινια και λεει οτι οι αλλοι δεν εχουν επιχειρηματα? Μα πως να καταλαβει τα επιχειρηματα των αλλων αν δεν εχει δει την ταινια? (αυτο ειναι η σοβαροτητα-αντικειμενικοτητα?).

Δεν ειναι το θεμα η συγκεκριμενη ταινια αλλα η συμπεριφορα σας. Δεν μπορειτε να χλευαζετε και να προσβαλετε καποιον μόνο και μόνο επειδη δεν προσκυναει την "ταινιαρα" σας.

Συγνωμη klainmaingr δεν εχω κατι προσωπικο μαζι σου ουτε και με τον george, αλλα ρε συ george εχεις τον ιδιο ακριβως φανατισμο που μιλας για ολους τους αλλους και αυτο αποδυκνυεται με την αδιαλαξια της αποψης σου καθως....

Eγω δεν εβρισα κανεναν, τουλαχιστον οχι πρωτος.

Αρα δεν ειμαστε το ιδιο.

Όπως είπε και ο Σέλερς πιο πάνω το να απαξιώνεις έναν άξιο σου προσδίδει κύρος, το να απαξιώνεις όμως έναν ηλίθιο -κάτι ανώφελο και πασιφανές- σε βάζει στα διψήφια νούμερα της κλίμακας IQ. Δεν θα το κάνω λοιπόν...

Με το δευτερο σκελος (το να απαξιωνεις εναν ηλιθιο σε κατεβαζει) συμφωνω απολυτως, και δεν κανω ποτε κατι τετοιο.

Το πρωτο σκελος δεν ισχυει, δεν παιρνεις κυρος απαξιωνοντας εναν αξιο.

Απίθανη σκηνοθεσία, φοβερά κουστούμια, οι διάλογοι είναι ευρηματικοί αν ξέρεις αγγλικά και η υπόθεση κάτι ανήκουστο στην κοινωνία του 1971.

Προφανως μιλας για αλλη ταινια. Φοβερα κοστουμια τα γελοια ασπρα ρουχα?

Ευρηματικοι οι διαλογοι των σχιζοφρενων?! Η υποθεση ηταν αστειοτητα.

Bαζουμε 4 γελοιους καθυστερημενους με εγκληματικη συμπεριφορα, που πινουν γαλα(!), βαζουμε και κλασικη μουσικη για υποκρουση και περιμενουμε τις βαθυστοχαστες αναλυσεις απ τους ψευτοκουλτουριαρηδες...

Δεν νομίζω οτι είναι ελιτισμός. Είναι ένα πράγμα να μην σου αρέσει κάτι, και άλλο να το αποκαλείς πατάτα.

Ειναι δικαιωμα του καθενα να αποκαλει πατατα ενα εργο. Λογοκρισια θα μας επιβαλεις? Ελευθερια λογου εχουμε, φιλε μου.

Όχι δεν δικαιώνεται washcloud γιατί δεν γίνεται να έχεις άποψη για όλα χωρίς να την δικαιολογείς και να απαντάς σε όλα τα ποστ λες και είσαι ο υπερασπιστής του παγκόσμιου κινηματογράφου. Εσύ π.χ. είπες δεν τον καταλαβαίνω δεν μου αρέσει και δεν σου είπε κανείς τίποτα, ο νικος μπρουιν είπε την άποψή του και τέλος. Αυτός έσπευσε να απαντήσει στον OP με τρολιά. "αποδίδεις βαθυστόχαστα νοήματα σε πατάτα". Αν μη τι άλλο λοιπόν πάσχει στους κανόνες καλής φορουμικής συμπεριφοράς και προκαλεί με μόνο σκοπό να αυτοεκπληρώσει την οποιαδήποτε νευρωσούλα του. Επειδή συνάδουν λοιπόν οι απόψεις σας μην πέφτεις στην παγίδα πως έχετε και την ίδια παιδεία...

Και απαντώ και στον κλαινμαιν ταυτόχρονα. Δεν είναι ελιτισμός απλά τα παιδιά απάντησαν όπως καλύτερα ήξεραν σε inflammatory ποστ. Ο Κιούμπρικ έχει πολλούς εχθρούς τελεία είναι πασίγνωστο. Όμως συνεισφέρεις στη συζήτηση αφήνοντας την να αναπτυχθεί και όχι καθηλώνοντάς την σε επίπεδο πατάτα-φανατίλα-φαυλότητα. Και το χειρότερο είναι πως κανείς δεν ασχολείται με το γεγονός πως δεν είχε δει την ταινία στο πρώτο ποστ. Οπότε τι να λέμε ; Πως μπήκε στο θρεντ να συνεισφέρει; Μπήκε για καυγά και ναι βγήκε δικαιωμένος. Κατέστρεψε το θρεντ του παιδιού ενσυνείδητα και τραμπουκίστικα.

Αντιθετα, εσυ φερεσαι τραμπουκιστικα και πας γυρευοντας για καυγα. To post σου αυτο ειναι μνημειο αθλιοτητας, χυδαιοτητας και ψευτιας.

Ποιος σου ειπε οτι δεν ειχα δει τη ταινια? Ψευδολογεις συνειδητα (δηλωσα οτι την εχω δει).

Εχεις χαμηλο επιπεδο.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...