activex Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2010 (επεξεργασμένο) Έχει την φάση του πάντως: Εκεί π πετσοκόβεις τους σκελετούς κ αισθάνεσαι τουμπανος σ πετάγεται ένας σκορπιός κ έχεις ψοφήσει πριν καν το καταλάβεις. Πάντως στο lvl σου δε θα έπρεπε οι σκορπιοί να σε έχουν τόσο εύκολα... ήδη από το lvl 13-14 είχα σφάξει αρκετούς από δαύτους! ιδικά στα στενά dungeons πετάς 2-3 creatures (κατά προτίμηση τους ογκώδες σκορπιούς!) αν έχεις summon και αφού τους κλείσεις το δρόμο, χτυπάς από μακριά Για πιο fairplay καταστάσεις, πάρε δυο καλά one hand οπλάκια και είσαι άρχοντας. Σημείωση αν δε το κάνεις ήδη, να χτυπάς με κρατημένη άμυνα! έτσι μπορούν να σε πετύχουν μόνο στο νεκρό χρόνο, αν σε βρουν στην αντεπίθεση. Γλυτώνεις το μεγαλύτερο αριθμό των χτυπημάτων (αναλόγως και τα skills) εγώ έτσι τις ασπίδες τις έχω καταργήσει ως περιττές Επεξ/σία 17 Νοεμβρίου 2010 από activex
dapos Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2010 (επεξεργασμένο) πολυ ωραιο το παιχνιδακι αλλα με χαλαει παρα πολυ το motion blur... βρηκα διαφορα console tweaks που βελτιωνουν τη θολουρα γενικως, ενεργοποιουν anistropic filtering και για το aa που ανεφερε ο john2gr αλλα το motion blur το απενεργοποιει μονο το να βγαλεις το hdr (engine.hdr 0)εντελως που ασχημαινει το παιχνιδι πολυ... λοιπον δημιουργειτε στο Main game folder εναν φακελο parameters και δημιουργειτε εκει ενα αρχειο autoexec2.con βαζετε μεσα τα παρακατω: Engine.farplane 1200 (βελτιωνει τη ποιοτητα των αντικειμενων μακρια) Engine.GrassUserDistance 3 (βελτιωνει το grass) Engine.MBlurIntensity 0 (υποτιθεται μειωνει το motion blur αλλα ελαχιστα) Engine.Mblurscale 0 (υποτιθεται μειωνει το motion blur αλλα ελαχιστα) Engine.EdgeAABlend 0.2 (βγαζει τη θολουρα απο τα textures. με 0 το απενεργοποιειτε εντελως, με 1 ειναι το default) engine.BloomMultiplier 0.5 (μειωνει την ενταση της φωτεινοτητας του bloom απο 0 ως 1 που ειναι το default. νομιζω με 0.5 ειναι καλυτερα) engine.fov 65 (πηγαινει τη καμερα λιγο πιο πισω. και 70 καλα ειναι, προτιμω 65) Engine.MaxAnisotrophy 16 Επισης για να ενεργοποιησετε το anistroping filtering, το βαζετε οσο θελετε π.χ. 16x στο nvidia control panel σε ενα profile για το two worlds 2 και επειτα καθε φορα που ξεκιναει το παιχνιδι (δυστυχως αυτο δεν το εκτελει το autoexec2) θελει να ανοιγετε την κονσολα με το ` και να βαζετε το παρακατω: engine.parallaxonterrain 0 αν βρει κανεις τιποτα καλυτερο για το motion blur ας πει..... Παντως δουλευουν και Patch για να βαλουν το af και τη μειωση του bloom intensity... Επεξ/σία 17 Νοεμβρίου 2010 από dapos
dapos Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2010 φανταζομαι ναι, αν κανεις force το anisotropic filtering απο το αντιστοιχο control panel της ati. δεν ειχα ποτε ΑΤΙ οποτε δεν ξερω το software της.
activex Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2010 φανταζομαι ναι, αν κανεις force το anisotropic filtering απο το αντιστοιχο control panel της ati. δεν ειχα ποτε ΑΤΙ οποτε δεν ξερω το software της. Ναι, το κάνω force αλλά δε το δέχεται, λογικά με αυτό "engine.parallaxonterrain 0 " θα είναι οκ
Inler Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2010 Το μονο σπαστικο μεχρι στιγμης οι λαβυρινθοι που ευκολα μπαινεις αλλα δυσκολα βγαινεις....Εχω κολλησει σε εναν και δεν μπορω να βγω...
john2gr Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2010 Το Anisotropic Filtering δεν το δέχεται εξαιτίας του Parallax Occlusion Mapping (POM) που έχουν βάλει στο έδαφος. Με το να βάλετε το "engine.parallaxonterrain 0 ", απενεργοποιείτε το POM και γι αυτό δουλεύει το AF. Το έδαφος όμως γίνεται έτσι περισσότερο flat εξαιτίας της απουσίας του POM.
activex Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2010 Σωστή η παρατήρηση με το Pom, τα ίδια είχαμε και στο crysis πριν το Mod
dapos Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2010 ναι αλλα μου φανηκε πιο ωραιο! (νομιζω.....) κατι που βρηκα για οσους εχουν ati: Possible Performance Boost for ATI Users.This is a fix that has worked for multiple games for people running with ATI Cards. My own game runs fine but some people might experience preformance problems related to this issue. The issue lies with ATI installing a sound-driver that overlayers the already installed sound driver. For instance, i'm using Realtek and when i had this issue ATI installed a sound-driver aswell and it doubled the sounds causing a conciderably amount of lag. Fix: Right click My Computer on the (desktop/start menu) and then open Properties In the Properties window, look at the left side of the screen and you will see a line named Device Manager click it. Once Device Manager is expand the tab named Sound, Video and Game Controllers Once expanded you should see two drivers, one which is your main sound driver and another named "ATI High Definition Audio" right click the ATI driver and choice remove. NOTE: If the ATI driver is the only driver on the list then do not remove it. It will disable your sound, so only do this if you have two sound drivers. - Cain επισης εδω εχει ενα post με μερικα screenshot που συγκρινει μερικα απο τα παραπανω tweaks http://board.zuxxez.com/showthread.php?t=35749&page=2
activex Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2010 Mια μικρή διορθοσούλα, το σωστό είναι engine.paralaxonterrain 0 (με ένα "L") Καμιά σχέση με AF και χωρίς, το προτιμώ χιλιες φορές με AF και χωρίς pom. Άσε που σε μερικά σημεία δε κολλάει και καθόλου...
dspug7 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2010 Το μονο σπαστικο μεχρι στιγμης οι λαβυρινθοι που ευκολα μπαινεις αλλα δυσκολα βγαινεις....Εχω κολλησει σε εναν και δεν μπορω να βγω... σε ολους τους λαβυρινθους εχει κατι που σου δειχνει το δρομο, πτωματα,νεκρα ποντικια,βαρελια, κτλ. εχω κολλησει ασχημα με το παιχνιδι. απο τα ποιο διασκεδαστικα που εχω παιξει.ξεκινησα παιζοντας με ενα σπαθι σε καθε χερι και τοξο για δευτερευον αλλα μου την εδινε που δεν μπορεις να κανεις snipe. μετα ανεβασα ενα two handed axe που εκανε τρελο damage και κολλησα με αυτο,και εχω και ενα two handed blunt με τα σπαθια να εχουν περασει σε δευτερη μοιρα. εχτες πηγα στην τριτη ηπειρο και αγορασα και βαρκα! εχει καποια bugs που ειναι λιγακι ενοχλητικα(περνας μεσα απο τοιχους,εχει τρυπες το εδαφος και πεφτεις αιωνια,) αλλα το πιο σπαστικο ειναι οτι σε μερικους διαλογους αλλα λενε οι χαρακτηρες και αλλα δειχνουν οι υποτιτλοι!!
>-Nosakos<- Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2010 Πάντως στο lvl σου δε θα έπρεπε οι σκορπιοί να σε έχουν τόσο εύκολα... ήδη από το lvl 13-14 είχα σφάξει αρκετούς από δαύτους! ιδικά στα στενά dungeons πετάς 2-3 creatures (κατά προτίμηση τους ογκώδες σκορπιούς!) αν έχεις summon και αφού τους κλείσεις το δρόμο, χτυπάς από μακριά Για πιο fairplay καταστάσεις, πάρε δυο καλά one hand οπλάκια και είσαι άρχοντας. Σημείωση αν δε το κάνεις ήδη, να χτυπάς με κρατημένη άμυνα! έτσι μπορούν να σε πετύχουν μόνο στο νεκρό χρόνο, αν σε βρουν στην αντεπίθεση. Γλυτώνεις το μεγαλύτερο αριθμό των χτυπημάτων (αναλόγως και τα skills) εγώ έτσι τις ασπίδες τις έχω καταργήσει ως περιττές Και εγώ κάπου εκεί ξεκίνησα κ τους πάταγα,απλά έλεγα φάση π μ τύχε με to random lvl επίπεδο στους εχθρούς(γύρω στο 9 lvl ήταν), τώρα σπέρνω ψόφο πολύ άνετα σε όλους warior style btw το dodge βόλευε άπειρα σε τέτοιους εχθρούς:dodge->jump attack->3- repeat γτ το καταραμένο δηλητήριο με κατέβαζε κ με ασπίδα κ έτσι το πολύ να φας ένα hit Κ γω με το AF παίζω κ είναι χίλιες φορές καλύτερο!!
dapos Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2010 σε ολους τους λαβυρινθους εχει κατι που σου δειχνει το δρομο, πτωματα,νεκρα ποντικια,βαρελια, κτλ. εχω κολλησει ασχημα με το παιχνιδι. απο τα ποιο διασκεδαστικα που εχω παιξει.ξεκινησα παιζοντας με ενα σπαθι σε καθε χερι και τοξο για δευτερευον αλλα μου την εδινε που δεν μπορεις να κανεις snipe. μετα ανεβασα ενα two handed axe που εκανε τρελο damage και κολλησα με αυτο,και εχω και ενα two handed blunt με τα σπαθια να εχουν περασει σε δευτερη μοιρα. εχτες πηγα στην τριτη ηπειρο και αγορασα και βαρκα! εχει καποια bugs που ειναι λιγακι ενοχλητικα(περνας μεσα απο τοιχους,εχει τρυπες το εδαφος και πεφτεις αιωνια,) αλλα το πιο σπαστικο ειναι οτι σε μερικους διαλογους αλλα λενε οι χαρακτηρες και αλλα δειχνουν οι υποτιτλοι!! τι εννοεις δεν μπορεις να κανεις snipe?? πατας το x και κανεις
Inler Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2010 Τελικα στο λαβυρινθο που ειχα κολλησει υπηρχαν ποντικια τα οποια και ακολουθησα και βγηκα σε 1 λεπτο...Ευχαριστω...Λογικα για να πας στο επομενο νησι χρειαζεται να ολοκληρωσεις τις κεντρικες αποστολες και οχι ολες....Ειμαι 26 level και ακομα στο πρωτο...Στο reputation log που αναγραφονται τα ποσοστα ειναι για το νησι που βρισκεσαι λογικα ή για ολα; Γιατι μετα απο 16 ωρες και πολλες αποστολες μονο την arena εχω βγαλει 100% και τα υπολοιπα σχεδον στο 50(τα Guilds)..Ειναι τοσο μεγαλο σε διαρκεια οσο μου φαινεται;
dapos Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2010 (επεξεργασμένο) ΠΑΙΔΕΣ!!! Ενας γερμανος σε ενα αλλο φορουμ καθησε και εκανε καταπληκτικη δουλεια! http://forum.worldofplayers.de/forum/showthread.php?p=14468957#post14468957%29 κατεβαστε το autoexec2.com και παθετε πλακα!! ο τυπος εβγαλε εντελως το motion blur και επισης εκανε παρα πολλες βελτιωσεις! Κατεβαστε το! Υ.Γ. και καποιος που ξερει γερμανικα ας μας πει στο περιπου τι αλλαξε! //Two Worlds II Autoxec Config by Tranit // // //////////////////////////// Engine Rendering //-- Anti-Aliasing + Anisotrophy Engine.EdgeAABlend 0.3 Engine.MaxAnisotrophy 16 //-- Motion Blur Engine.MBlurIntensity 0 Engine.MBlurScale 0 //-- Depth Of Field Engine.UseDOF 0 Engine.DOFScaleFct 0 //-- High Dynamic Range Engine.HDR 1 Engine.HistogramRange 2.2 Engine.TM 0.947430 Engine.GammaPower 0.5439 //-- Bloom Engine.BloomMultiplier 0.9 Engine.BloomAdderA 0.8 Engine.BloomAdderB 0.2 //-- Screen-Space Ambient Occlusion Engine.SSAOMissThreshold 0.7 Engine.SSAORadius 0.8 Engine.SSAOMissSlope 0 Engine.SSAOFilterAmp 0.3 ///////////////////////////// Distance //-- Zuviel bei DstFP und FarPplane // und es kommt zu clipping Fehler Engine.DstFarPlane 9000.6 //-- Farplane Console Bug: // Muss manuell in der console eingegeben werden Engine.FarPlane 2.8 ///////////////////////////// Weather Settings //-- Land Fog (1/0) graph.enablefog 0 //-- Fog Heaven Intensity Engine.FogHazeFactor 0.656 Engine.FogHazePower 0.8 //-- Sun Engine.SunFlareFadeTicks 45 //-- Sun: Horizont Erscheinung/Untergang 0: Mitte des Horizont graph.SunBetaStart -9 //-- Sun: Horizont Tiefe/Höhe graph.SunBetaRange 52 //-- Moon: Horizont Erscheinung/Untergang 0: Mitte des Horizont graph.MoonBetaStart -10 //-- Moon: Horizont Tiefe/Höhe graph.MoonBetaRange 45 //-- Wind graph.WindSpeedMul 0.06 ///////////////////////////// Grass Settings //-- FadeFnc: FrontContinue?/ FadeEnd: hmmm..yes Engine.GrassFadeFnc 500 Engine.GrassFadeEnd 11250 Engine.GrassUserDistance 1.8 ///////////////////////////// Grapics and Camera Settings //-- Zoom Distance (Mausrad) cam.zoom.max 200 // -- Hero: Field Of View (Run mode) cam.run.FOVin 10 //-- Hero: Headbobbing (Links/Rechts Kamergewackel) cam.bank.move 0 //-- Hero: Enable/Disable MotionBlur in FastRun Mode graph.SetFastRunSpecialEFX 0 // -- Bogen: Zooming and Left/Right Center cam.autobow.zoom 20 cam.autobow.xoff 9 //-- Bogen: Sniper Sensibilität cam.sniperbow.StepMulY 0.25 cam.sniperbow.StepMulX 0.25 //-- Bogen: Sniper Field Of View and Left/Right Center cam.sniperbow.tighten.fov 10 cam.sniperbow.tighten.xoff 4 // -- Magic: Left/Right Center cam.magic.tighten.xoff 8 //-- Magic: Sniper Field Of View and Left/Right Center cam.snipermagic.tighten.fov 10 cam.snipermagic.xoff 4 ///////////////////////////// Crosshair //-- Bogen- und Sniper-Bogen Auflade Cross Graph.ShootAimProgressSizeY 29 Graph.ShootAimProgressSizeX 29 //-- Magic- und Sniper-Bogen Auflade Cross Graph.CastingMagicProgressSizeY 48 Graph.CastingMagicProgressSizeX 48 ///////////////////////////// Various Interface Settings //-- Hitinfo (Exp Points on Attack) Size graph.DrawHitInfoMaxFontHeight 80 graph.DrawHitInfoMinFontHeight 30 graph.DrawHitInfoFont3DHeight 0 //-- Automtisch -Pad- initalisieren interface.AutoEnablePad 0 //-- Karten Rotation 0us/1n interface.RotateMap 0 //-- Menü interface.SpaceHeightBetweenOptions 0 interface.CustomizeCharacterSpaceHeightBetweenButtons 0 //-- intern interface.UseFontWidthsCache 1 //-- Tscha? interface.QuickAssign.IconSize 8 interface.QuickAssign.SelIconSize 12 interface.DrawExtraInfo 1 /////////////////////////////////////////////////////////// --Snip -- Two Worlds 2 Console Commands: Werte in der klammer sind standard (Viel Spass ) Edit: Die ganzen befehle zu erklären würde ...... Also mädels geht ein bissel Logisch vor oder fragt nach und sonst hilft google ja auch noch weiter Επεξ/σία 17 Νοεμβρίου 2010 από dapos
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα