Προς το περιεχόμενο

Two Worlds II


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλά το σύστημα μάχης είναι για τα μπάζα ΕΝΤΕΛΩΣ. Χαλαρά χειρότερο ακόμα κι από του Risen. 35 ώρες μέχρι να αλλάξει σετ όπλων ο χαρακτήρας, αισθητό lag στις κινήσεις σου, ο Θεός να τα κάνει combos αυτά που κάνει το παλικάρι, δεν μπορείς να κάνεις ένα απλό roll που θα έδινε άλλο αέρα στο σύστημα μάχης, έβαλα ασπίδα και ο παπάρας ο χαρακτήρας μου έκανε άμυνα με το σπαθί του ρε κι όχι με την ασπίδα... μα αν είναι δυνατόν :lol: :lol:.Ειλικρινά μιλάμε για γελοία πράγματα:

 

twoworlds22010111901113.jpg

 

Και αυτοί οι σκελετοί στην αποστολή Runestones μου έχουν κάτσει στον λαιμό. Δεν είχα πρόβλημα με τους σκελετούς στο καράβι στην αρχή του παιχνιδιού αλλά αυτοί εδώ δεν σκοτώνονται με τίποτα να πούμε. Και ΟΚ, με τύχη βγάζεις κάποιον και παίρνεις το όπλο του. Ε δεν πα να χρησιμοποιείς το όπλο του στον επόμενο σκελετό, πάλι τα ίδια. Δεν πα να τους ρίχνεις μαγεία (είτε φωτιά, είτε νερό, τα ίδια σκ@τά, δεν χάνει ενέργεια), δεν πα να χρησιμοποιείς double handed swords... δεν χάνουν ενέργεια ρε παιδί μου. Κοιτώντας τα stats τους, οι Necris έχουν sharp protection (γι' αυτό δεν δουλεύουν τα σπαθιά), ice protection, poison protection και shock protection. Γιατί λοιπόν η φωτιά ή το τόξο (μιας και δεν έχουν piercing protection) δεν κάνουν δουλειά; ΟΕΟ. Γιατί έτσι, πρέπει να σου σπάσει το παιχνίδι τα νεύρα!

 

Ας υποθέσουμε λοιπόν ότι είναι μεγαλολεβήτες μιας και είναι τόσο δυνατοί. Θα έπρεπε λογικά να πάρεις της φουτάνας τα XP αν βγάλεις κάποιον. Αμ δε, ζήτημα να ανέβηκε ελάχιστα η μπάρα εμπειρίας μου με τρεις που έβγαλα. Η ακυροσύνη σε όλο της το μεγαλείο. Ή αλλιώς, epic fail. Και ούτε λόγως να γίνεται για τα animations γενικότερα ή το voice acting.

Επεξ/σία από john2gr
  • Απαντ. 211
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

ναι αυτό με την ασπίδα είναι γελοίο..... Σε όλα τα reviews αυτό λένε. Και εγώ σταμάτησα ακριβώς γιατί η μάχη είναι εντελώς άθλια.

Δημοσ.

Καλά το σύστημα μάχης είναι για τα μπάζα ΕΝΤΕΛΩΣ. Χαλαρά χειρότερο ακόμα κι από του Risen. 35 ώρες μέχρι να αλλάξει σετ όπλων ο χαρακτήρας, αισθητό lag στις κινήσεις σου, ο Θεός να τα κάνει combos αυτά που κάνει το παλικάρι, δεν μπορείς να κάνεις ένα απλό roll που θα έδινε άλλο αέρα στο σύστημα μάχης, έβαλα ασπίδα και ο παπάρας ο χαρακτήρας μου έκανε άμυνα με το σπαθί του ρε κι όχι με την ασπίδα... μα αν είναι δυνατόν :lol: :lol:.Ειλικρινά μιλάμε για γελοία πράγματα:

 

twoworlds22010111901113.jpg

 

Και αυτοί οι σκελετοί στην αποστολή Runestones μου έχουν κάτσει στον λαιμό. Δεν είχα πρόβλημα με τους σκελετούς στο καράβι στην αρχή του παιχνιδιού αλλά αυτοί εδώ δεν σκοτώνονται με τίποτα να πούμε. Και ΟΚ, με τύχη βγάζεις κάποιον και παίρνεις το όπλο του. Ε δεν πα να χρησιμοποιείς το όπλο του στον επόμενο σκελετό, πάλι τα ίδια. Δεν πα να τους ρίχνεις μαγεία (είτε φωτιά, είτε νερό, τα ίδια σκ@τά, δεν χάνει ενέργεια), δεν πα να χρησιμοποιείς double handed swords... δεν χάνουν ενέργεια ρε παιδί μου. Κοιτώντας τα stats τους, οι Necris έχουν sharp protection (γι' αυτό δεν δουλεύουν τα σπαθιά), ice protection, poison protection και shock protection. Γιατί λοιπόν η φωτιά ή το τόξο (μιας και δεν έχουν piercing protection) δεν κάνουν δουλειά; ΟΕΟ. Γιατί έτσι, πρέπει να σου σπάσει το παιχνίδι τα νεύρα!

 

Ας υποθέσουμε λοιπόν ότι είναι μεγαλολεβήτες μιας και είναι τόσο δυνατοί. Θα έπρεπε λογικά να πάρεις της φουτάνας τα XP αν βγάλεις κάποιον. Αμ δε, ζήτημα να ανέβηκε ελάχιστα η μπάρα εμπειρίας μου με τρεις που έβγαλα. Η ακυροσύνη σε όλο της το μεγαλείο. Ή αλλιώς, epic fail. Και ούτε λόγως να γίνεται για τα animations γενικότερα ή το voice acting.

 

Εμένα το σύστημα μάχης δεν με χάλασε καθόλου κ όσο για τα γραφικά μ φάνηκαν αποδεκτά. Μπορεί να έχει κάποια κουλά κ μετανιώνω π το παίζω τώρα κ δεν το αφήνω να patchαρηστεί πρώτα αλλά συνολικά έχω ευχαριστηθεί το game οσο λίγα παιχνίδια.

Τώρα απο τα λεγόμενά σ μ φαίνετε οτι είσαι η πολύ! μικρο lvl η σ χώνονται δύο μαζί κ σε ψοφάνε...τράβα έναν κ βάρα τον κανονικά(με bludgeonic όπλο, προτιμότερο twohanded) κ άμα βλέπεις ότι πάει να σ ρήξει καμία χρησιμοποίησε skill(το 3), θα σ πάρει κανα 2λεπτο αλλά θα πέσει..άμα θες να είσαι κ πιο σίγουρος(κ έχεις πιο πολύ υπομονή) βάστα την άμυνα όσο βαράς.

Να είσαι χαρούμενος π οι εχθροί είναι δύσκολοι σε αυτά τα lvl γτ αργότερα όλοι θα φευγουν με ένα hit (εγώ αναγκάζομαι να μην βάζω skill points για να κάνω τις μάχες πιο ενδιαφέρουσες)

Δημοσ.

Μωρέ η λύση είναι απλή, grinding μέχρι να φτάσεις σε γελοίο level και μετά επιστρέφεις για να ψοφάνε σαν κατσαρίδες. Το πρόβλημα δεν είναι αυτό. Το πρόβλημα είναι στο όλο σκηνικό της μάχης και του leveling και του εξαναγκασμού να κάνεις άδικο grinding (πράγμα που σιχαίνομαι στα RPGs όταν είναι αδικαιολόγητο και όταν το σύστημα μάχης είναι ΓΤΠ).

 

Όταν ήμουν μέσα στο dungeon, μέσα σε ένα κελί ήταν κάτι αλυσίδες. Λοιπόν όσο και να βαρούσα τον σκελετό, δεν του έχανα ενέργεια (ακόμα και με το block breaker ώστε να τις φάει τις επόμενες). Σε μια φάση εξαιτίας του block breaker κουνάει μια αλυσίδα και χτυπάει τον αντίπαλο και του χάνει 3/4 της ενέργειάς του :lol: :lol:. Η αλυσίδα εννοείται ότι χτύπησε και μένα και δεν έπαθα τίποτα (βάση του damage που έφαγε ο αντίπαλος, εγώ έπρεπε να είχα γίνει αλοιφή :P).

 

Όπως όμως είπα, μιας και υπάρχει τόσο χαοτική διαφορά στα levels, θα έπρεπε και τα XP που κερδίζεις να είναι ανάλογα ώστε να σε ανταμοίβει στην περίπτωση που δεν πας να κάνεις το άσκοπο grinding (όπως γίνεται στα περισσότερα RPGs κοινώς). Δεν μπορεί να σου δίνει 1/20 της μπάρας εμπειρίας για τρεις σκελετούς με τόσο μεγάλο level και στην στρουθοκάμηλο που την σκίζεις τόσο εύκολα (2 βέλη και νεκρή) να σου δίνει τα 3/20. It is broken :P. Στην αποφυγή βέβαια του άσκοπου grinding βοηθάει και ένα λειτουργικό και άμεσο σύστημα μάχης, που το Two Worlds 2 πολύ απλά δεν έχει. Ακόμα και στο Risen μπορούσες να κουμαντάρεις μεγαλολεβήτες αν πολεμούσες έξυπνα και σωστά... κι ας έπασχε κι εκεί το σύστημα μάχης. Το να σε ωθεί σε άσκοπο grinding ένα σύστημα μάχης σημαίνει πολύ απλά ότι το συγκεκριμένο σύστημα έχει αποτυχεί.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ δε μπορώ να καταλάβω τι λέτε για το σύστημα μάχης, δεν έχω προλάβει να το παίξω αρκετά ( αυτό με τις ασπίδες το ξέρω, ΟΚ ).

 

Αλλά χάλια το σύστημα μάχης στο Risen ;; Για πείτε μας 1 RPG τέτοιου στυλ με καλό σύστημα μάχης, γιατί έχω κουφαθεί ειλικρινά.

 

---------- Προσθήκη στις 12:57 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 12:53 ----------

 

EDIT: Μόλις βγήκε και Hotfix:

 

http://www.twoworlds2.com/de/357,erster-entwickler-hotfix--für-two-worlds-ii.html

 

---------- Προσθήκη στις 13:04 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 12:57 ----------

 

Κι άλλο link απευθείας για το .exe ( είναι Multi, μόλις το τρέξετε, επιλέγετε γλώσσα):

 

http://www.twoworlds2.com/download.php?id=1

 

Changes made in patch 1.0.1:

fixed crash in singleplayer campaign during streaming of levels (CD icon) or during teleportation.

fixed one crash in multiplayer.

fixed quality of rendering ogg videos (when HD video option is off)

if game crashes while playing wmv videos then it is switched to ogg mode and next time ogg will be played.

fixed missing in shops magic cards: Air Life and Air Lightning.

fixed type of potion ingredients generated in village shops.

fixed endless invisibility spell error.

fixed wrong direction of camera in sniper mode in reversed vertical view.

fixed problem with changing bid by +/- keys in dice minigame on laptop keyboards.

fixed displaying wrong number of equipment parts in "destroy equipment" message box

added missing "Check for updates" option to settings.

some player reported long time of making savegames in full screen. It was possible caused by taking screen shot. Save screen shots can be turned off by console command: game.MakeSaveScreenShot 0 - it should be added to autosaveGame3.con file in Parameters subdirectory of save game.

one change was made which could fix problem with saving multiplayer characters / village. Now if sending data to server fails then game make two more attempts to send.

 

fixed one crash in multiplayer - this fix was made previously for PS3 version.

Επεξ/σία από EKTELESTES
Δημοσ.

καλησπέρα

 

φόρτωσα το game στο laptop μιας και δεν έχω συνδέσει το σταθερό λόγο μετακόμισης.

αλλα μου βγάζει το εξής μήνυμα: an error has occured while initializing direct3D.

λογικά κάτι παίζει με τους drivers τις GPU ,το θέμα είναι όμως ότι το laptop (toshiba A200 με gpu ati mobility radeon hd 2600) έχει drivers του 2007 μονο...

υπάρχει κάποια λύση?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

καλησπέρα

 

φόρτωσα το game στο laptop μιας και δεν έχω συνδέσει το σταθερό λόγο μετακόμισης.

αλλα μου βγάζει το εξής μήνυμα: an error has occured while initializing direct3D.

λογικά κάτι παίζει με τους drivers τις GPU ,το θέμα είναι όμως ότι το laptop (toshiba A200 με gpu ati mobility radeon hd 2600) έχει drivers του 2007 μονο...

υπάρχει κάποια λύση?

 

δεν κάνεις μια εγκατάσταση τα τελευταία directX? Πιθανότατα αυτό φταίει.

Επεξ/σία από EyeofOne
Δημοσ.

δεν κάνεις μια εγκατάσταση τα τελευταία directX? Πιθανότατα αυτό φταίει.

 

το έκανα και αυτό και πέρασα και το directx που έχει μέσα το game αλλα τίποτα....

από ότι έψαξα στο net λένε ότι φτιάχνεται με καινούργιους drivers.

αλλα όπως είπα η toshiba δεν έχει βγάλει άλλους drivers για το laptop... =/

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.
1.1 Upgrade Two Worlds II

--------------------------------

 

- Several quests have been streamlined and augmented

- Game will no longer occasionally hang when buying a boat

- New Cassara voiceovers have been added

- Plants tooltip will now show their alchemy effect when viewed in the game world

- Player levels are now visible in the session menu (Multiplayer)

- Problem with hero not being able to loot some containers has been resolved

- Quivers can now be upgraded by additional 10 levels (using Bowyer skill)

- Reptiles will no longer deal triple damage on their knockdown attack

- Map terrain & clipping problems have been resolved

- Skills for non-physical resistance now offer greater protection

- Some items contain more crystal slots now (maximum +20 upgrade)

Mage staves: - 6

Body armor: - 5

Mage robes: – 6

- Torches can now be purchased at merchant shops

- "Jump", "Animate Dead", DOT, positive traps, "Invisibility" and "Open lock" spells have been repaired

- A crash issue on ATI cards has been addressed

- Character's face and all lighting bugs have been resolved

- Added and changed some unit sounds

- Additional graphics settings have been included in the menu

- Additional/Special mouse buttons are now properly supported

- Several tooltip display errors have been repaired

- Blinding and holding effects of spells now only have a 30% chance of working against other player characters in Multiplayer

- Bug with skipping skill requirements has been repaired

- Guild discounts are now properly calculated

- Several particle issues have now been addressed

- Skill descriptions now contain information about skill crystal bonuses

- Village quests frequency and reward has been changed

- Water rendering has been improved on low and medium detail settings

- Willpower now adds to the mana regeneration rate, mana formula has been changed, bugged mana costs have been augmented

- Summons' stats have been changed, summoned Stone Golems no longer knock down opponents

- Soulpatchers have been augmented

- "Delete character" button in the network menu has been moved to avoid accidental character deleting

- Action and Jump buttons can now be mapped separately

- Elemental resistances are now properly calculated

- Horse position will now be shown on the mini-map

- Inventory icons can now be set to a smaller size (via Interface options menu)

- It is possible to turn off bow & magic auto-targeting

- Mana shield spell has been changed

- Several data storage issues have been addressed

- Shield blocking animations have been added

- Shop prices were not properly calculated at some locations - this issue has been fixed

- Spell effects will be cancelled when one of the players scores a point in Duel mode

- Spell effects from a dying player in Team Deathmatch mode will be cancelled

 

 

http://www.insidetwoworlds.com/local_links.php?catid=36&linkid=382

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...