Προς το περιεχόμενο

Two Worlds II


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
τι εννοεις δεν μπορεις να κανεις snipe?? πατας το x και κανεις

 

εχεις δικιο το ειχα ξεχασει αυτο. εννοουσα οτι δεν μπορεις να πετυχεις τιποτα που κινειται απο αποσταση,περπαταει το mob με ρυθμο χελωνας και ποτε δεν το πετυχαινω.αλλα με manual targeting λογικα αν σημαδεψεις λιγο πιο μπροστα το πετυχαινεις.

 

μολις πηρα και την πρωτη μου heavy armor!

  • Απαντ. 211
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

πολυ καλες οι εντυπωσεις απο το παιχνιδι. Βεβαια δεν λειπουν καποια προβληματα κυριως με το an animation. Εχω μια samsung p2370 με native resolution 1920χ1080 , οταν κατεβαζω την αναλυση στα 1440χ900 (και γενικα σε ολες τις χαμηλοτερες αναλυσεις) χανει πολυ σε ποιοτητα η εικονα. Ξερεις κανεις αν υπαρχει τροπος να βελτιωθει καπως οι ποιοτητα?

Δημοσ.
Εχω μια samsung p2370 με native resolution 1920χ1080 , οταν κατεβαζω την αναλυση στα 1440χ900 (και γενικα σε ολες τις χαμηλοτερες αναλυσεις) χανει πολυ σε ποιοτητα η εικονα. Ξερεις κανεις αν υπαρχει τροπος να βελτιωθει καπως οι ποιοτητα?

 

Αν και offtopic... όλες οι TFT έχουν τη καλύτερη ευκρίνεια στη native ανάλυση, από εκεί και κάτω χαλάει το πράμα.

Στις νεώτερες έχει βελτιωθεί το φαινόμενο, αλλά πάντα θα υπάρχει ένα θέμα και δεν υπάρχει τρόπος να το στρώσεις.

Δημοσ.

ευχαριστω activex. Επισης παρατηρησα οτι οταν επιλεγω να φορεσει καποιο καπελο ο χαρακρηρας μου εξαφανιζονται τα μαλλια του :-) Δεν ξερω αν συμβαινει και σε σας αυτο?

Δημοσ.
ευχαριστω activex. Επισης παρατηρησα οτι οταν επιλεγω να φορεσει καποιο καπελο ο χαρακρηρας μου εξαφανιζονται τα μαλλια του :-) Δεν ξερω αν συμβαινει και σε σας αυτο?

 

Απλά δε το προέβλεψαν προγραμματιστικά :o

Δημοσ.

η μεγαλυτερη ξενερα που εχω φαει σε παιχνιδι...οσο μου αρεσε στην αρχη τοσο με απογοητευσε τωρα.

 

superdupermega spoiler

 

 

η τριτη και μεγαλυτερη ηπειρος ειναι αδεια!!!!σε 2 μονο μικρα τμηματα της παιζεις το τελευταιο μερος του παιχνιδιου, ενω ενα αλλο κομματι χρησιμοποιειται μονο για το multiplayer!

 

μονο 2 πολεις και δυο-τρια χωριουδακια?! σε rpg του 2010???!!!

 

Δημοσ.
η μεγαλυτερη ξενερα που εχω φαει σε παιχνιδι...οσο μου αρεσε στην αρχη τοσο με απογοητευσε τωρα.

superdupermega spoiler

 

ε γιατι μας το κάνεις τώρα αυτό ; :P

Θέλω να ανοίξω το spoiler αλλά κάτι μου λέει πως δε κάνει!

 

Δε γίνεται να μας αποκαλύψεις το ξενέρωμα σου χωρίς να χάσουμε από τη δράση ή κάτι τέτοιο ; :o

Δημοσ.
ε γιατι μας το κάνεις τώρα αυτό ; :P

Θέλω να ανοίξω το spoiler αλλά κάτι μου λέει πως δε κάνει!

 

Δε γίνεται να μας αποκαλύψεις το ξενέρωμα σου χωρίς να χάσουμε από τη δράση ή κάτι τέτοιο ; :o

 

βασικα δεν ειναι κατι κρυφο,απλα μια μικρη παραπλανηση απο την δημιουργο εταιρια για τον χαρτη του παιχνιδιου. εψαξα στο ιντερνετ και ειδα οτι εχει γινει μεγαλος ντορος με το θεμα και οτι ηταν γνωστο απο πριν,οχι ομως απο τοτε που η εταιρια παρουσιαζε το παιχνιδι. εγω παντως δεν το ηξερα και μου δεν μου εκατσε καλα.

Δημοσ.

Το SLI implementation είναι για τον πέορ. Μέχρι να νιώσει η Nvidia (τελευταία πολλές π@παριές έχει κάνει), τρέξτε το σε Single GPU.

 

Με AFR2 ή με το SLI compatibility bit που έδωσα πριν, όταν στον εξωτερικό χώρο πατάτε να προχωρήσετε υπάρχει αισθητή πτώση του framerate (5-10fps). Αν σταματήσετε να προχωράτε και μείνετε ακίνητοι, επανέρχεται το framerate. Συν ότι δεν έχουμε καλό GPU usage στους εξωτερικούς χώρους (ενώ στους εσωτερικούς υπάρχει 95% usage). Σε Single GPU mode δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα (πέρα του ότι δεν τρέχει με 60άρι σε 1920x1440 + Max Details).

 

Α ρε Nvidia... α ρε Nvidia!

Δημοσ.

Δεν πιστεύω να είναι θέμα της nvidia αλλά γενικά πρόβλημα με τις dual λυσεις και τις εκμετάλευσης τους από τα παιχνίδια. Oι υλοποιήσεις της amd τρέχουν σωστά σε αυτό το game με dual?

Δημοσ.

Εμένα πάντως μετά από 1 ώρα παιχνιδιού με ξενέρωσε και το άφησα....πολύ χάλια γραφικά και bugs για παιχνίδι του 2010.

Ο χειρισμός και η ιστορία κάτι λένε.....τίποτα άλλο όμως.

Δημοσ.
Χάλια γραφικά ;;; ;;;; Άλλο παιχνίδι έπαιζες;;

 

Η ποιότητα δεν ήταν άσχημη απλά τα animations και τα textures ήταν πολύ προχειροδουλειά. Τουλάχιστον αυτή είναι η γνώμη μου.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...