Προς το περιεχόμενο

Αίτηση διακοπής HOL


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παιδιά θέλω να διακόψω τη σύνδεση λόγω μετακόμισης.

Μήπως γνωρίζετε τη διαδικασία? γιατί για να τους πιάσω

δε μπορώ.

 

Ευχαριστώ.

Δημοσ.

Διακοπή στην HOL??? πολύ ευχαρίστως...

μόνο έτσι καταλαβαίνουν κι αυτοί...

 

Κέντρο: 13844

(4) εξυπηρέτηση πελατών

 

Τμήμα Διακοπής Σύνδεσης: 213 0004758

FAX Αίτησης διακοπής: 213 0005769

 

Επιστροφή Εξοπλισμού με Γενική Ταχυδρομική χωρίς χρέωση

 

στείλε με φαξ το ονοματεπώνυμο σου το τηλεφώνο που έχεις την σύνδεση και γράψε οτι θέλεις να διακόψεις άμεσα την συνδεσή σου...

μην ξεχάσεις να στείλεις και την ταυτότητά σου μαζί...

 

αμέσως μετά να πάρεις τηλέφωνο στο τμήμα διακοπών για να τσεκάρεις οτι το λάβανε... προσοχή είναι μόνο 09:00-17:00...

 

και μετά από μια βδομάδα υποτίθεται σου στέλνουν τον εκκαθαριστικό λογαριασμό..

 

μην με ρωτήσεις τι γίνεται αν θέλεις παράλληλα να βάλεις άλλη εταιρεία... δεν ξέρω... ο θεός μαζί σου (ή όχι)

 

 

υ.γ. την επιστροφή του εξοπλισμού την έχει αναλάβει η γενική ταχυδρομική θα βρεις το τηλέφωνο στο ιντερνετ και θα έρθουν να το πάρουν από το σπίτι σου και θα το παραδώσουν στην hol χωρίς χρέωση

Δημοσ.
Παιδιά θέλω να διακόψω τη σύνδεση λόγω μετακόμισης.

Μήπως γνωρίζετε τη διαδικασία? γιατί για να τους πιάσω

δε μπορώ.

 

Ευχαριστώ.

 

αν είναι απλώς λόγω μετακόμισης γιατί δεν ρωτάς αν μπορούν να σε "μεταφέρουν" εκεί που πας?

Δημοσ.
Διακοπή στην HOL??? πολύ ευχαρίστως...

μόνο έτσι καταλαβαίνουν κι αυτοί...

 

Κέντρο: 13844

(4) εξυπηρέτηση πελατών

 

Τμήμα Διακοπής Σύνδεσης: 213 0004758

FAX Αίτησης διακοπής: 213 0005769

 

Επιστροφή Εξοπλισμού με Γενική Ταχυδρομική χωρίς χρέωση

 

στείλε με φαξ το ονοματεπώνυμο σου το τηλεφώνο που έχεις την σύνδεση και γράψε οτι θέλεις να διακόψεις άμεσα την συνδεσή σου...

μην ξεχάσεις να στείλεις και την ταυτότητά σου μαζί...

 

αμέσως μετά να πάρεις τηλέφωνο στο τμήμα διακοπών για να τσεκάρεις οτι το λάβανε... προσοχή είναι μόνο 09:00-17:00...

 

και μετά από μια βδομάδα υποτίθεται σου στέλνουν τον εκκαθαριστικό λογαριασμό..

 

μην με ρωτήσεις τι γίνεται αν θέλεις παράλληλα να βάλεις άλλη εταιρεία... δεν ξέρω... ο θεός μαζί σου (ή όχι)

 

 

υ.γ. την επιστροφή του εξοπλισμού την έχει αναλάβει η γενική ταχυδρομική θα βρεις το τηλέφωνο στο ιντερνετ και θα έρθουν να το πάρουν από το σπίτι σου και θα το παραδώσουν στην hol χωρίς χρέωση

Είναι ιδέα μου....Ή έχεις κάτι με τη HOL;

Δημοσ.

τους τα έχω μαζεμένα...

 

πριν 2-3 χρόνια που έγινε ο χαμός με τις dsl είχαν βγάλει το πακέτο προσφοράς χριστουγέννων Broadband Pack και έκανα γύρω στις 10 συνδέσεις... για μένα και φίλους μου...

 

εε δεν μπορείς να φανταστείς τι προβλήματα είχα τα επόμενα 2 χρόνια... και ακόμα έχω σε εκκρεμότητα 2 συνδέσεις για κλείσιμο...

Δημοσ.

Καλησπέρα,

 

Σήμερα μετά από τηλεφωνική ενημέρωση από την εταιρεία HOL,

έκανα μια αίτηση για ΝΕΑ σύνδεση και ήρθε ο courier με τον

εξοπλισμό δώρο αποκωδικοποιητή ELLKOR για τηλεοπτικά κανάλια

αλλά χωρίς τον router. Μου είπαν ότι η ενεργοποίηση

της συνδρομής θα γίνει μετά 2 εβδομάδες, άρα δεν μπορώ να

κάνω χρήση ADSL Internet άμεσα.

 

Είπα να δοκιμάσω την προσφορά Χριστουγέννων για το πακέτο

HOL-double play (απεριόριστο ADSL Internet,σταθερή τηλεφωνία)

με τιμή χρέωσης 39.90ευρώ/μήνα χωρίς πάγιο ΟΤΕ.

 

Στο πακέτο αναφέρεται ότι δίνεται 50ευρώ έκπτωση στον

πρώτο λογαριασμό.

 

Στο παρελθόν δεν είχα κάποια σύνδεση HOL και ανυπομονώ να

δω την ταχύτητα σύνδεσης.

 

Περιμένω σχόλια για την σύνδεση HOL από άλλα μέλη..

Δημοσ.
Περιμένω σχόλια για την σύνδεση HOL από άλλα μέλη..

Έχω HOL double play εδώ και 2,5 μήνες.

 

Μέχρι στιγμής είχα μόνο ένα πρόβλημα με την τηλεφωνία (δε μπορούσα να κάνω εξερχόμενες κλήσεις), το οποίο διορθώθηκε μέσα σε 24 ώρες.

 

Με το Internet δεν έχω κάποιο πρόβλημα. Κλειδώνω στα 17-18mbps, τα οποία πιάνω πάντα και προς προορισμούς του εσωτερικού και του εξωτερικού. Εξίσου θετική εμπειρία έχω με Vivodi και Otenet (και Altecnet μέχρι το μεγάλο μπαμ).

 

Πάντως αν ήθελα να είμαι σίγουρος και δε με ενδιέφερε το κόστος θα επέλεγα ΟΤΕ, καθώς από τη μέχρι τώρα εμπειρία μου έχω διαπιστώσει ότι έχει την καλύτερη ποιότητα υπηρεσιών και εξυπηρέτηση πελατών. Είναι αυτονόητο ότι σε κάθε τομέα το επίπεδο όλων των εταιριών που παρέχουν υπηρεσίες σε τόσο χαμηλές τιμές δεν θα είναι το ίδιο και ανησυχώ για το ενδεχόμενο να συναντήσω προβλήματα διαρκείας, όπως είχε συμβεί με την Forthnet (2-3 εβδομάδες χωρίς τηλέφωνο).

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...