Προς το περιεχόμενο

Console Gaming - Off-topic Συζήτηση


klainmaingr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Φυσικά.

Ο νόμος 3037/02. Είχε γίνει μεγάλο θέμα γενικά.

Προκειμένου να απαγορεύσουν τα παράνομα φρουτακια απαγορεύσαν όλα τα ηλεκτρονικά παιχνίδια.

Στην ουσία είχαν κάνει παράνομα όλα τα Internet cafes. :P

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
  • Απαντ. 2,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δεν θέλω να ανοίξω νέο θέμα ακόμα γιατί είναι νωρίς ακόμα αλλά, FUCK ME, να κάτι καλό επιτέλους. Ολοι οι παλιοί καλοί μάχιμοι του Castlevania είναι εδώ για ένα νέο Metroidvania με άλλο όνομα όμως. 

 

 

Υπόψη το kick-starter είναι ήδη 100% επιτυχημένο και σε μόλις 3.5 ώρες μάζεψε το μισό μύριο που χρειαζόταν. Πλέον έχει target goals τα οποία είναι επίσης πολύ ωραία bonus αν τα πιάσουν και προσωπικά είμαι σίγουρος ότι θα το πιάσουν. 

 

Κανονικότατα physical και digital εκδόσεις για PC, PS4, XBone με το παιχνίδι να είναι σε 2.5D με unreal engine 4. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

^ άντε να δούμε ! γιατί μετά το SOTN το μόνο που μου άρεσε (αν και ήταν παντελώς διαφορετικό στυλ) ήταν το Lords of Shadow 1 ... 

προς το παρόν τη βγάζουμε με το famicom για τη δόση  :-D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε συ Keropi, σπυριά βγάζω όταν ακούω τέτοιες κουβέντες. Πρώτον μου φαίνεται εξαιρετικά απίστευτο να έχεις παίξει τα παιχνίδια μετά το Sympony και να μην σου άρεσε κανένα και δεύτερο να θεωρείς διαφορετικό στυλ το Lords of shadow το οποίο είναι επιστροφή στα παλιά καλά Castlevania. Δεν λέω, το Sympony εξαιρετικό αλλά αν τα δεις πλέον όλα τα Castlevania με σύγχρονη ματιά θα δεις ότι κάποια το φτάνουν και ένα συγκεκριμένο το ξεπερνάει (Portrait of Ruin, που το μόνο του "σφάλμα" είναι ότι υιοθέτησε ένα εξαιρετικά anime στυλ στο artwork).

 

Πάντως αυτό φαίνεται σαν άξιος διάδοχος του Castlevania που δυστυχώς έμεινε το όνομα με την Konami που μάλλον θα το σκοτώσει τελειωτικά.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

sorry man , αλλά τα CV του DS δε μου αρέσουν καθόλου σχεδόν. Και τα 3 τα έπαιξα και δεν τέλειωσα κανένα γιατί τα βαρέθηκα - μου φάνηκε ότι κάποιος τα έκανε λες και ήταν αγγαρεία. Αυτό με το ΑΝΙΜΕ στυλ είναι ένα θέμα, ποτέ δε μου άρεσε σε κανένα παιχνίδι - ειδικά τα CV τα κάνει να φαίνονται παιδικά. Έλεος με τους "μυστήριους και χαρούμενους" χαρακτήρες που μοιάζουν σαν 15χρονα....

Πιο ενδιαφέροντα βρήκα τα 2 του GBA.  Δε νομίζω όμως να διαφωνείς ότι κανένα τους δεν φτάνει το SOTΝ ούτε κατά διάνοια. 

 

Το Lords είναι διαφορετικό στυλ παιχνιδιού ρε συ, αφού είναι 3Δ action adventure και όχι platform. Πώς επιστρέφεις στα παλιά/καλά cv με αυτό; Το artwork είναι τέλειο ΑΛΛΑ τί σχέση έχει με τα παλιά; Το παιχνίδι είναι σαν το god of war σε κάτι φάσεις. Δε το μειώνω αλλά είναι παντελώς διαφορετικό το στήσιμο του παιχνιδιού. Το γούσταρα τρελά, ότι καλύτερο έχει βγει σε 3D castlevania.

 

Για μένα τα "πραγματικά" cv τελειώσανε με το SOTN. ΙΜΗΟ που λένε και στο χωρίο μου  :lol:

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ρε σεις εβλεπα αυτο το βιντεο

<-- 10 Banned Video Games και χαζευοντας το τοπ 1 ειναι οτι το 2002 για ενα χρονικο διαστημα ειχε απαγορευυθει εδω ελλαδα το gaming σε δημοσιου χωρους και τιμωρουυταν με 12 μηνες φυλακιση....θυμαται κανεις τπτ???
Χαχαχαχα! Το θυμάμαι αυτό! Μέχρι και το φιδάκι στα κινητά είχαν απαγορεύσει (παρόλο που ήταν προ-εγκατεστημενο), για να καταπολεμησουν "και καλά " το τζόγο! Η ελληνική πολιτική ηλιθιότητα στα φόρτε της!
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...

http://www.vgchartz.com/article/259502/video-game-revenue-to-beat-movies-amp-music-combined-in-2015/

 

Eντυπωσιακα στατιστικα! Eχει μεγαλωσει πολυ η βιομηχανια και νομιζω οτι με αυτο τον τροπο ερμηνευεται και η ελλειψη φρεσκων ιδεων. Ειναι μεγαλα τα ρισκα, ενω ως developer ή publisher, αν ακολουθεις την πεπατημενη, απευθυνεσαι σε ενα τεραστιο κοινο, οπου με προϋποθεση τη σοβαρη δουλεια, πανω σε γνωστες ιδεες, μπορεις να επιτυχεις, εμπορικα παντα μιλωντας και να γεμισεις τα ταμεια σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η έλλειψη ιδεών - ή, μάλλον, ο τρόμος του ρίσκου - εγώ νομίζω ότι σχετίζεται και με τη διαφορά στην "ουρά" που έχει ένα έργο στο κάθε ένα από αυτά τα μέσα. Στον κινηματογράφο και στη μουσική τα έσοδα για έναν καλλιτέχνη δεν περιορίζονται στο box office ή στην πώληση του δίσκου. Εχεις επανεκδόσεις σε DVD/Blu Ray, έχεις δικαιώματα σε σταθμούς, έχεις έσοδα από streaming, υπάρχει safety net ώστε να ρισκάρει ένας καλλιτέχνης να βγάλει κάτι νέο ή να πειραματιστεί. Δε νομίζω να δουλεύει κανείς δημιουργός εκτός του video game industry σε μια συνεχή κατάσταση του "όλα ή τίποτα" με κάθε νέα κυκλοφορία. Δε λέω ότι είναι όλα τα στούντιο έτσι στο gaming, αλλά αν σκεφτείς πόσο χρήμα χρειάζεται η ανάπτυξη ενός τίτλου μέχρι την κυκλοφορία του και πόσο βασίζονται στις πωλήσεις του πρώτου 2μήνου για να επιβιώσουν, αυτό είναι πολύ βαθιά προβληματικό. 

 

Ενδιαφέρον σχετικό άρθρο πρόσφατα στο Eurogamer: 

 

http://www.eurogamer.net/articles/2015-05-31-we-need-to-talk-about-emulation

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν το συζητουμε ισχυει αυτο που γραφεις. Θα ειχε ενδιαφερον να δουμε ποσο επηρεαζει και η πειρατεια τις συγκεκριμενες βιομηχανιες για να βγαλουμε πιο ασφαλη συμπερασματα. Εχω την αισθηση πως μουσικη και κινηματογραφος, ελεω κονσολων με τις επακολουθες δυσκολιες που επιφερει ο κλειστος χαρακτηρας τους στους επιδοξους ψηφιακους Jack Sparrow, πληττονται πρρισσοτερο..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ισως να πλήττονται περισσότερο αν συγκρίνουμε απλώς τα νούμερα, αλλά στην πραγματικότητα υπάρχουν πολλά έσοδα μέσω των οδών που προανέφερα. Επίσης, τουλάχιστον στις μεγάλες αγορές των ΗΠΑ και της Ευρώπης, υπάρχουν πολλές νόμιμες επιλογές για φτηνή πρόσβαση σε περιεχόμενο κινηματογράφου και τηλεόρασης που αφορά δεκαετίες. Αμα εγώ θέλω τώρα να δω τις παλιές σειρές Star Trek έχω όχι μία, αλλά 2 πολύ φτηνές νόμιμες επιλογές στη διάθεσή μου (τουλάχιστον στο UK). Αμα θέλω να παίξω ένα παλιό παιχνίδι κονσόλας και δεν έχει βγει σε remaster δεν έχω άλλη επιλογή από το να ψάξω μεταχειρισμένη κονσόλα και παιχνίδι, κάτι το οποίο δε βοηθά καθόλου τον δημιουργό του, άρα και I might as well pirate it, επειδή θα μου κοστίσει δυσανάλογα πολύ και τα λεφτά θα τα πάρει ένας άσχετος. Είναι φάση που θες να δώσεις λεφτά για το έργο κάποιου στο δημιουργό του και δεν υπάρχει τρόπος*. Γι' αυτό έχουν ξεκωλωθεί να βγάζουν remasters της προηγούμενης γενιάς τώρα, για να μειώσουν το οικονομικό ρίσκο ανάπτυξης νέων παιχνιδιών, επειδή δεν υπάρχει περιθώριο απώλειας με τόσο που κοστίζουν. 

 

Δε λέω ότι αυτή είναι η καλύτερη λύση, αλλά είναι μια λύση που μάλλον δουλεύει αρκετά ώστε να μην ψάχνουν για κάτι καλύτερο, ξέρω 'γώ; Αν αυτή η γενιά κρατήσει 4-5 χρόνια, ώς συνήθως, αντί για 10 που κράτησε η προηγούμενη, πολύ αμφιβάλλω πως η ίδια τακτική θα είναι αποτελεσματική στην επόμενη γενιά.

 

*Πέρα από donations, αλλά δεν είναι αυτή λύση για διάφορους λόγους.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...