Προς το περιεχόμενο

Console Gaming - Off-topic Συζήτηση


klainmaingr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Οπως παντα απιστευτος. Μπορει να μην συμφωνουμε ολοι μας μαζι του αλλα ο τυπος σιγουρα σε βαζει να σκεφτεις και λιγο παραπανω και ας βγαζει βιντεο μια φορα στα 2 χρονια. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

δεν ξερω να ειναι το σωστο topic στο xbox one εχω καλυτερη εικονα με limited rgb και στο PS4 με Full Rgb με ιδιες ρυθμισεις η τηλεοραση μου ειναι η samsung B8000

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οπως παντα απιστευτος. Μπορει να μην συμφωνουμε ολοι μας μαζι του αλλα ο τυπος σιγουρα σε βαζει να σκεφτεις και λιγο παραπανω και ας βγαζει βιντεο μια φορα στα 2 χρονια. 

 

 

To έβλεπα αυτό πριν μερικές μέρες και πραγματικά απλα δείχνει να μην του αρέσει τίποτα απο τη σειρά zelda γενικά και θα ήθελε ένα εντελώς διαφορετικό παιχνίδι.

 

Τα περισσότερα απο όσα λέει για τη γραμμικότητα λύνονται ήδη απο το albw που είναι πιο "free" απο ότι είναι συνήθως τα zelda αλλα όπως και να'χει αδυνατεί να κατανοήσει και τους τεχνικούς περιορισμούς.

 

Επίσης μπορεί να καταλάβει κανείς πόσο λάθος είναι απο το wannabe skyward sword trolling. Το SW είναι μια χαρά απο όλες τις απόψεις. Αλλα η κόντρα φέρνει views so..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασικα αμα διαβασεις αυτα που λεει δεν κατακρινει το παιχνιδι για τις επιλογες που εκαναν, απλα οτι ξεφυγαν πολυ απο το αρχικο design του τιτλου. Πηγαμε απο ενα free roaming παιχνιδι (με focus ομως) σιγα σιγα προς την απολυτη γραμμικοτητα που ειναι και το Skyward Sword. Ειναι αυτο που λεγαμε οτι ολοι νομιζουν οτι η σειρα Zelda ειναι το ιδιο καθε φορα ενω δεν ειναι αληθεια. Το καθε παιχνιδι ειναι απιστευτα διαφορετικο απο το προηγουμενο παρα το γεγονος οτι "αισθανεσαι" σαν να μην αλλαξε κατι. 

 

Τωρα ο τυπος βασικα το λατρευει το Zelda, το λεει και στο ιδιο το βιντεο του αλλωστε οτι καθεται και τα "βαζει" με την αγαπημενη του σειρα games ever και οτι απλα το LBW το καταλατρευει γιατι ειναι επιστροφη και παλι στα παλια. Καποιος που δεν εχει παιξει Ocarina of time θα νομιζει οτι ο τυπος και το θαβει αλλα και οτι το παιχνιδι προκειται απλα για υπερτιμημενη παραγωγη. Αυτος που εχει ασχοληθει ομως ξερει και καταλαβαινει γι αυτο που μιλαει ο τυπος ειδικα αν μπεις στη διαδικασια της συγκρισης. 

 

Εγω σε ενα πραγμα βεβαια συμφωνω απολυτα πανω σε αυτα που λεει. Οτι "περιμενεις" πολυ για καποια πραγματα. Περιμενεις να ανοιξει το σεντουκι για να εμφανιστει ο θυσαυρος, περιμενεις τον αντιπαλο να κανει κινηση πριν κανεις τη δικη σου, περιμενεις να παιξει πρωτα το Χ τραγουδι απο την ocarina πριν γινει το ταδε εφε κτλ κτλ. Τωρα για το οτι ο κοσμος του ανοιγει λιγο λιγο δεν το βρισκω ιδιαιτερα κακο αν και θα προτιμουσα να μπορουσα να παιξω τα dungeons με οποια σειρα θελω και αναλογα στο που βρισκομαι στο παιχνιδι οπως και επισης θα γουσταρα να εχεις ορισμενα random dungeons στο παιχνιδι. 

 

Το Link Between Worlds επι ευκαιρια το επιασα προχτες στα χερια μου και δεν λεω να το βαλω κατω. Ειναι -ακριβως- αυτο που εψαχνα και ηθελα να παιξω αυτον τον καιρο. Μακαρι το design του να το πανε και στο νεο Zelda καθως προκειται για μια επιστροφη στην αισθηση του adventuring το οποιο ομως εχει κανονικη μηχανικη απο πισω στο πως λειτουργει ο κοσμος και ποια ειναι η θεση σου σε αυτον. Το μοτιβο πρεπει να αλλαξει και το LBW το καταφερε περιφημα γι αυτο και (μεχρι τωρα τουλαχιστον) το θεωρω το καλυτερο Zelda που εχω παιξει εδω και πολλα χρονια. Αν καταφερει να κρατησει ετσι μεχρι το τελος τοτε σιγουρα θα σταθει στα ισια με το Link to the past (το αγαπημενο μου 2D Zelda ever) και θα ξεπερασει με ανεση τα προηγουμενα 2d Zelda. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πράγματι τα zelda είναι πολύ διαφορετικά παιχνίδια παρόλο που έχουν το ίδιο μοτίβο. Και το γραμμικό skyward sword αλλα και το albw που παίζω τώρα τα λάτρεψα το καθένα για τους δικούς του λόγους. Η γραμμικότητα του ss επέτρεψε περισσότερη συνοχή και συνέχεια στην ιστορία ενώ η ψευδαίσθηση της ελευθερίας του albw οδήγησε στο "A με έσωσες yey, carbon scene και πάμε στον επόμενο sage" που αν και υπέροχα δομημένο το βρίσκω λίγο οπισθοδρομικό με τον τρόπο που παρουσιάζεται.

 

Το να επιλέξεις τη σειρά που θα πιάσεις τα dungeon με ένα "rent" gimmick δεν το λέω και πολύ ελευθερία. Το διασκεδάζω αφάνταστα και το λατρεύω αλλα το μόνο που επέτρεψε όλο αυτό είναι να παίζω "hardcore" mode μιας και έχω αυτοσκοπό να μη χάσω ποτέ. Nothing more nothing less. Αν και πάλι όντας προς το τέλος του παιχνιδιού έχω φτάσει να έχω τα πάντα αγορασμένα οπότε και αυτό χάθηκε σιγά σιγά.

 

Τέλος πάντων το albw έδειξε πράγματι το δρόμο και αν μπορέσουν να πατήσουν πάνω σε αυτό και να κάνουν το Zelda U όπως πρέπει θα μας τρέχουν τα σάλια. Προς το παρόν δε μπορώ να φανταστώ πως θα μπορέσω να ξαναπαίξω link to the past μετά απο το albw μιας και κάνει ότι έκανε ο προκάτοχος του αλλα 100 φορές καλύτερα. Αγαπημένο μου feature btw είναι τα maiamais που έχουν βαλθεί να ξεκάνουν τον completionist μέσα μου και με κάνουν να ψάχνω ότι γωνία έχει ο χάρτης...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Μετά απο δύο εβδομάδες (και πολλά χρόνια εκτός internet caffee)... Επιτέλους πάλι επαφή με το internet!!!!!!

Φαντάζομαι έχω χάσει πολλά επεισόδια..

Επίσης ευχαριστώ για τα λόγια και τις συμβουλές σας!! :)

 

υγ : μπορείτε να ανοίξετε ένα topic να μπαίνω να ενημερώνομαι για να μην ψάχνομαι, ή ζητάω πολλά..? :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...