Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ναι είναι. Διάβασε το post μου προσεχτικότερα. Το link σου δεν δουλεύει.

 

Περισσότερα έσοδα έφερε στην παγκόσμια αγορά το PC παρά οι κονσόλες, άρα δεν είναι και σημείωσε ότι η αγορά του PC όλο και επεκτείνεται.

 

Άνοιξε ξανά το link, μια χαρά δουλεύει:

 

http://www.forbes.com/sites/jasonevangelho/2014/04/28/as-global-pc-game-revenue-surpasses-consoles-how-long-should-console-makers-keep-fighting/

 

Κάτσε να σου δώσω κι άλλο ένα:

 

http://www.dsogaming.com/news/pc-games-have-surpassed-console-games-revenue-pc-platform-has-now-broader-audience/

Δημοσ.

άλλο link πόσταρες πριν, άλλο τώρα.

 

Το άρθρο επιβεβαιώνει πως άλλο πράγμα το PC gaming (moba, mmo, social) και άλλο το console gaming (παράδειγμα watch dogs). Τα έσοδα που επιμένεις στο PC δεν έχουν να κάνουν με παιχνίδια τύπου Watch Dogs:

 

As you’d expect, the most profitable PC genres are MOBAs, MMOs, strategy games, first person shooters and Free-To-Play titles.

 

Επίσης όπως σου είπα διάβασε το post μου προσεχτικά: το ταυτόχρονο launch είναι το πρόβλημα. Οι κονσόλες είναι ασύγκριτα εμπορικά δυνατότερες τους πρώτους μήνες κυκλοφορίας του παιχνιδιού. Το pc θα δει κέρδη σε βάθος χρόνου  ειδικά μετά από περιόδους εκπτώσεων που κάνουν το κόσμο να αγοράζει μεγάλο αριθμό από τίτλους (που τους περισσότερους δεν παίζουν καν !).

 

Και στην τελική το ερώτημα είναι γιατί η ubisoft να νοιαστεί για το 15 % των PC gamers που έχουν high end μηχανήματα από την στιγμή που έτσι κι'αλλιώς το launch είναι η πιο αδύναμη εμπορικά περίοδος για το PC ?

 

edited

  • Like 1
Δημοσ.

άλλο link πόσταρες πριν, άλλο τώρα.

 

Το άρθρο επιβεβαιώνει πως άλλο πράγμα το PC gaming (moba, mmo, social) και άλλο το console gaming (παράδειγμα watch dogs). Τα έσοδα που επιμένεις στο PC δεν έχουν να κάνουν με παιχνίδια τύπου Watch Dogs:

 

As you’d expect, the most profitable PC genres are MOBAs, MMOs, strategy games, first person shooters and Free-To-Play titles.

 

Επίσης όπως σου είπα διάβασε το post μου προσεχτικά: το ταυτόχρονο launch είναι το πρόβλημα. Οι κονσόλες είναι ασύγκριτα εμπορικά δυνατότερες τους πρώτους μήνες κυκλοφορίας του παιχνιδιού. Το pc θα δει κέρδη σε βάθος χρόνου  ειδικά μετά από περιόδους εκπτώσεων που κάνουν το κόσμο να αγοράζει μεγάλο αριθμό από τίτλους (που τους περισσότερους δεν παίζουν καν !).

 

Και στην τελική το ερώτημα είναι γιατί η ubisoft να νοιαστεί για το 15 % των PC gamers που έχουν high end μηχανήματα από την στιγμή που έτσι κι'αλλιώς το launch είναι η πιο αδύναμη εμπορικά περίοδος για το PC ?

 

Με όλο το συμπάθειο αλλά το ίδιο link είχα και πριν , τώρα εάν θέλεις και δεξιότητες να το ανοίξεις πες το μου.

 

 

Έχει περισσότερο revenue (κάντο google να δεις τι σημαίνει) το PC ναι ή τσου??

 

Τώρα εάν θέλεις να αναλύσουμε και σε ποια σημεία έχει το revenue (επιμένω να το κάνεις google) είναι μεγάλο θέμα.

 

Δεν ανέφερα καν το Faildogs και ούτε πρόκειται.

 

Βρε δεν πάει το PC να έχει μόνο το Flappybird ή το Ms . Pacman ??

 

Η ουσία είναι ότι το PC κατάφερε να είναι επικερδές σε σύγκριση με τις κονσόλες, κάτι που δεν ίσχυε πριν.

 

Υ.Γ Ξεκίνησες κι εδώ το PC vs Console...watch out....

 

edited

Δημοσ.

Βρε δεν πάει το PC να έχει μόνο το Flappybird ή το Ms . Pacman ??

 

Η ουσία είναι ότι το PC κατάφερε να είναι επικερδές σε σύγκριση με τις κονσόλες, κάτι που δεν ίσχυε πριν.

Δευτερεύον σχόλιο αλλά επικερδές σημαίνει έχεις τζίρο (profit) όχι έσοδα (revenue).

 

Η ουσία που λες και εσύ είναι πως τo PC για να έχει αυτό το revenue εγκατέλειψε το κλασσικό gaming τύπου Watch Dogs και προχώρησε σε παιχνίδια που έχουν συγκεκριμένα χαρακτηριστικά (free to play, mmo, micro transactions, moba, online strategy, social).

 

Επειδή ειλικρινά δεν καταλαβαίνω την επιμονή σου θα σου θυμίσω πως η συζήτηση άρχισε με:

 

Η αλήθεια είναι πως οι ταυτόχρονες εκδόσεις σε πολλές πλατφόρμες επηρεάζουν αρνητικά τη πιο αδύναμη εμπορικά, το PC.

 

Το PC είναι πιο αδύναμο εμπορικά για παιχνίδια τύπου Watch_Dogs και ειδικά στην launch περίοδο.

Δημοσ.

Το pc δεν εγκατέλειψε τίποτα και κανένα είδος παιχνιδιών,οι εταιρίες εγκατέλειψαν το pc.

 

Και πως λες βρε ότι το PC είναι αδύναμο εμπορικά για action games ?

 

Το ζήτημα με το PC είναι πως για να πουλήσει ένα παιχνίδι πρέπει να είναι και καλά δουλεμένο,να ικανοποιεί τους gamers.

Αν πάρεις το Crysis 1 που ήταν PC exclusive,έχει κάνει 5 εκατομύρια πωλήσεις στο PC.

Το δεύτερο που ήταν multiplatform πούλησε πολύ λιγότερο στο PC λόγο του ότι ήταν κακό port (πριν το patch) αλλά στις κονσόλες πούλησε 3 εκατομμύρια συνολικά (και 360 και ps3).

 

Παρομοίως το Skyrim (action rpg) αν και στη πραγματικότητα port ήταν και αυτό,επειδή όμως η Bethesda σεβάστηκε το modding community και έκανε το παιχνίδι ευκολομοντάριστο,έτσι και το Skyrim πούλησε εκατομμύρια στο pc,περισσότερα και απ το Crysis.

 

 

Αν όμως βγάλουν port-πατάτες,λογικό είναι ότι δεν θα πουλήσουν καλά. Είναι όπως έκανε η Ubisoft πάλι ports στο Wii.

Όπως τα ports στο wii ήταν κακά,έτσι και πολλά port στο PC είναι κακά,και για αυτό και δεν πουλάνε.

 

Δώσε όμως είτε στους κατόχους wii κάνα καλοδουλεμένο παιχνίδι που να χρησιμοποιεί τις δυνατότητες της πλατφόρμας όπως το smash bros,ή στους κατόχους PC κάνα καλοδουλεμένο παιχνίδι που να χρησιμοποιεί τις δυνατότητες,και θα πουλήσει πολύ καλά.

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν πρέπει να ξεχνάμε την πειρατία στον χώρο του pc (κυρίως) που είναι ένας ακόμη λόγος για να "γράφουν" κανονικά αυτή την πλατφόρμα

Δημοσ.

Το pc δεν εγκατέλειψε τίποτα και κανένα είδος παιχνιδιών,οι εταιρίες εγκατέλειψαν το pc.

 

Το λάθος σου είναι πως το PC δεν είναι πλατφόρμα, δεν είναι ιδιοκτησία κάποιου (ms / sony ακόμα και valve). Είναι πρότυπο που δεν το αντιπροσωπεύει κάποιος αλλά όλοι. Οι εταιρίες που εγκατέλειψαν το PC ΗΤΑΝ το gaming για χρόνια.

 

Το ζήτημα με το PC είναι πως για να πουλήσει ένα παιχνίδι πρέπει να είναι και καλά δουλεμένο,να ικανοποιεί τους gamers.

Αν πάρεις το Crysis 1 που ήταν PC exclusive,έχει κάνει 5 εκατομύρια πωλήσεις στο PC.

Το δεύτερο που ήταν multiplatform πούλησε πολύ λιγότερο στο PC λόγο του ότι ήταν κακό port (πριν το patch) αλλά στις κονσόλες πούλησε 3 εκατομμύρια συνολικά (και 360 και ps3).

 

wikipedia

 

 

Sales[edit]

 

According to The simExchange, the NPD Group reported that Crysis moved 86,633 retail units in the first two weeks of its release in North America,[56] but while it beat their expectations, the sales were considered disappointing overall.[57] Two months later, on Electronic Arts' earnings conference of the quarter, it was reported that Crysis had reached the 1 million units mark, and that it had exceeded their expectations.[58] On the other hand, Cevat Yerli stated during an interview with PC Play in April 2008 that he was disappointed to see the game leading the charts in piracy and because of that his studio would not produce any more PC exclusives, as he believed a game such as Crysis would sell four to five times more copies if it was released on consoles.[59] Piracy figures released by TorrentFreak indicate that Crysis was indeed one of the most pirated PC games of the year.[60] In June 2008 Cevat stated that while their hopes have not been met, the game has reached their real expectations[61] and in August he added that despite its million budget the game has turned profitable for them.[62] By May 2010 the game has sold over 3 million units (and its standalone expansion about 1.5 million units)[63] making it one of the best selling PC games of all time.

Παρομοίως το Skyrim (action rpg) αν και στη πραγματικότητα port ήταν και αυτό,επειδή όμως η Bethesda σεβάστηκε το modding community και έκανε το παιχνίδι ευκολομοντάριστο,έτσι και το Skyrim πούλησε εκατομμύρια στο pc,περισσότερα και απ το Crysis.

 

Και κάνεις λάθος το Crysis 2 δεν ήταν "κακό" πορτ, απλά δεν εκμεταλλευόταν τα high-end μηχανήματα. Κακό πορτ ήταν το Dark Souls. Η θεση σου δεν στέκει και τόσο: τo diablo 3 ΔΕΝ ήταν καλοδουλεμένο παιχνίδι και πούλησε. Επίσης πολύ σημαντικό πως το Crysis αυτά τα 3 εκ τα πούλησε σε ΒΑΘΟΣ χρόνου μέχρι το 2010. Οπότε γυρνάμε στις θεωρίες συνωμοσίας: γιατί στο launch να βγαίνει το παιχνίδι χωρίς PC customization.

  • Like 1
Δημοσ.

Δευτερεύον σχόλιο αλλά επικερδές σημαίνει έχεις τζίρο (profit) όχι έσοδα (revenue).

 

 

Για να αναφέρω την λέξη revenue,υπήρξε σκοπιμότητα, οπότε η διόρθωση σου άστοχη και άτοπη

  • Moderators
Δημοσ.

Από το αρχικό post

(...) Εδώ βάζουμε ότι δεν αξίζει να έχει δικό του θέμα. Funny/μικροnews/rumors και όλα τα σχετικά.

Παρακαλώ να μην χρησιμοποιηθεί για spamfest αλλα για bits and pieces της gaming σκηνής που δεν είναι απαραίτητα related με κάποιο game. Επίσης δεκτές και γρήγορες ερωτήσεις που δεν αξίζουν να έχουν και αυτές ολόκληρο thread.

(...)

Το θέμα έχει ελαφρύ ύφος και σε καμιά περίπτωση δεν προορίζεται για να συγχύζεστε ή να κολλάτε σε κάτι που έγραψε κάποιος.

 

Επίσης, δεν είναι αυτό το θέμα για το Console Vs PC debate (και δεν υπάρχει πλέον θέμα για αυτό).

Παρακαλώ να επανέλθετε on-topic στην... gaming offtopic συζήτηση.

  • Like 2
Δημοσ.

Δεν γινεται να υπαρξει parity σε εναν τιτλο με lead platform ενα μηχανημα το οποιο ειναι οσο δυνατο θες εσυ και που εχουν παρουσιασει next gen χαρακτηριστικα (κλειδωμενα μεσα στο ιδιο το παιχνιδι) 2 χρονια πριν. Ολοι το καταλαβαινουν αυτο, ολοι το αποδεχονται και συνεπως δεν υπηρχε κανενας λογος κλειδωματος.

 

Φρέσκα νέα. Δεν είναι "κλειδωμένα" όπως λες τα settings, είναι ξεχασμένα. Είναι αυτό που είχα γράψει, έκαναν customize το παιχνίδι για τις κονσόλες και μετά κατευθείαν port χωρίς να χαθεί ούτε εργατοώρα.

 

“The PC version does indeed contain some old, unused render settings that were deactivated for a variety of reasons, including possible impacts on visual fidelity, stability, performance and overall gameplay quality,” Ubisoft confessed.

 

http://www.mcvuk.com/news/read/ubisoft-confirms-deactivated-graphics-options-in-pc-watch-dogs/0134302

 

Καθαρά θέμα customize.

Δημοσ.

Anonymous 06/21/14(Sat)17:14:12 No.249465965▶>>249467976

>>249464818 #

>In addition to that, we are proud to announce that our official NISA Europe Online Store will be launching on July 1. This means that all our fans in Europe will now have the chance to preorder and purchase the same limited editions that are released in North America.

 

Upon launch, the following limited editions will be available with preorder details for our European customers: Disgaea 4: A Promise Revisited, Danganronpa 2: Goodbye Despair, Fairy Fencer F, as well as the Persona Q: Shadow of the Labyrinth: The Wild Cards Premium Edition.

 

>Wild Cards Premium Edition.

 

inb4 digital download premium edition

Δημοσ.

Η Crytek αντιμετωπίζει σοβαρά οικονομικά προβλήματα.

http://www.gamestar.de/specials/reports/3057060/crytek_krise.html

 

Gamestar.de: The vultures are circling over Crytek

 

 

  • Crytek got financial problems
  • there are working over 800 employees
  • Microsoft and Crytek talked about Ryse 2, but yet it is not in development, because microsoft wants the trademark and crytek don't want to give it up
  • Reasons for the problems: Free-2-Play & Cryengine not work as well as expected, crysis 3 and ryse aren't big sellers etc.
  • they got saved for now but maybe not forever
*Information is from a half dozen independent sources, according to Yerli "dramatized rumors" from disgruntled ex-employers

*Salaries are paid late and leading employees are sending applications to other studios at home and abroad

*Warface doesn't work outside of Russia, other attempts at F2P were unsuccessful

*G-face was a flop

*The development of Ryse was catastrophic: mere months before release, the title was severely behind, only with additional manpower they were able to finish it

*Disagreements with MS over the ownership of Ryse's IP could be a red flag for other publishers

*Adoption of CryEngine not going as planned, word-of-mouth at GDC was negative

*Too many employees, burn-rate too high (3-5 M euro).

*"The vultures are already circling," says a leading representative for a major publisher.

*Big publishers are not interested in buying outright,would rather wait for bankruptcy, sign the talent and shop the IPs.

*Belarusian Free2Play giant Wargaming is listed as a possible buyer of Crytek

* Avni Yerli says a cash injection for the company is finally imminent. The contract has not been signed yet, but is as good as in the bag. "It's not all great. Our transition to Free2Play studio was not painless. But that is now behind us, "he concludes.

Δημοσ.

Ε λοιπόν κάτι μαγευτικό στο Skyrim,είναι πως δεν σταματά να ανανεώνεται. (τουλάχιστον στο pc)

Βρήκα τώρα λοιπόν ακόμα νεώτερες φωτογραφίες από μονταρισμένο Skyrim,και ο φωτορεαλισμός τους είναι πρωτοφανής,πλησιάζει αν δεν έχει ήδη περάσει τα επίπεδα μονταρισμένου Crysis.

Είναι πραγματικά μαγευτικό!  :wub:

 

περισσότερες pics: https://www.flickr.com/photos/javiercc/sets/72157631720926946/

 

tKipYTr.jpg

 

aa6B6nf.jpg

 

sCaRXM2.jpg

 

iLieEiK.jpg

 

 

 

3Bxtj9g.jpg

Δημοσ.

η crytek φτιαχνει ενα lol κλωνο για nextgen κονσολες, που υποψιαζομαι οτι μπορει να παει καλα, απο τη στιγμη που δεν υπαρχει αλλο moba για κονσολες...ακομα και το gome θα μπορουσε να ειχε πιασει στις last gen κονσολες αν ηταν f2p

 

και το αλλο f2p που ετοιμαζουν, το hunt δεν φαινεται ασχημο

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...