RedPanda Δημοσ. 19 Ιουνίου 2014 Share Δημοσ. 19 Ιουνίου 2014 Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω αυτό το κόμπλεξ κατωτερότητας και γιατί αναπαράγουμε flame bait του 4chan... Το PS4 έχει καλύτερα γραφικά επειδή έχει την καλύτερη pixel / δολάριο αναλογία. Δεν υφίσταται σύγκριση με το PC, γιατί τo PC δεν είναι συγκεκριμένη πλατφόρμα, είναι απλά ένα πρότυπο. Εξαιτίας του ότι είναι general-purpose computer ποτέ δεν θα έχει την απόδοση της κονσόλας. Consoles run 2x or so better than equal PC hardware, but it isn’t just API in the way, focus a single spec also matters. (John Carmack). Τo PC ΔΕΝ έχει καλύτερα γραφικά, το να χρησιμοποιείς αυτό το πρότυπο σου δίνει την δυνατότητα να έχεις καλύτερα γραφικά με προϋποθέσεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
RedPanda Δημοσ. 19 Ιουνίου 2014 Share Δημοσ. 19 Ιουνίου 2014 Σημερινό θέμα PC vs Console Graphics Discussed by Frostbite Tech Director; Criticizes 30 FPS Over 60 FPS Choice http://www.dualshockers.com/2014/06/19/frostbite-tech-director-discusses-pc-vs-console-graphics-criticizes-30-fps-over-60-fps-choice/ Embarrassing to hear devs say their console versions is the same quality as “ultra high” on PC. Then you are _not_ taking advantage of PC! -Frostbite Technical Director This triggered a response from a few other developers, like Treyarch Software Engineer Dan Olson, who asked “Whose PC?” and then added that “Going by steam survey matching console spec on PC seems like you’re maxing out 85%… that’s more people than have SSE4.1 available.” “Whose PC?” “Whose PC?” “Whose PC?” “Whose PC?” 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
RedPanda Δημοσ. 20 Ιουνίου 2014 Share Δημοσ. 20 Ιουνίου 2014 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ikaruga24 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2014 Share Δημοσ. 20 Ιουνίου 2014 Σημερινό θέμα PC vs Console Graphics Discussed by Frostbite Tech Director; Criticizes 30 FPS Over 60 FPS Choice http://www.dualshockers.com/2014/06/19/frostbite-tech-director-discusses-pc-vs-console-graphics-criticizes-30-fps-over-60-fps-choice/ Embarrassing to hear devs say their console versions is the same quality as “ultra high” on PC. Then you are _not_ taking advantage of PC! -Frostbite Technical Director This triggered a response from a few other developers, like Treyarch Software Engineer Dan Olson, who asked “Whose PC?” and then added that “Going by steam survey matching console spec on PC seems like you’re maxing out 85%… that’s more people than have SSE4.1 available.” “Whose PC?” “Whose PC?” “Whose PC?” “Whose PC?” Το ιδιο δεν εγινε και με την εκδοση του Watch Dogs στο PC που για καποιο λογο (κατα πασα πιθανοτητα η Sony) κλειδωσαν τα options του παιχνιδιου για να υπαρξει console-PC parity? Οσο υπαρχει συγκεκριμενο συμφερον καπου οι devs σχεδον παντα θα δεχονται τα λεφτα της εταιριας και θα σαμποταρουν τον ιδιο τους τον τιτλο. Ωριστε και το σχετικο πρωτο βιντεο αν και υπαρχουν πολλα για το θεμα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 20 Ιουνίου 2014 Share Δημοσ. 20 Ιουνίου 2014 Καλα αυτη την επιλογη τους μπορεις να την διαβασεις με πολλους τροπους.Απο οτι φαινεται ο καθενας την διαβαζει οπως θελει-ακουει-ξερει ή τον βολευει. Ενας ακομα πιο λογικος ειναι οτι η ιδια η ubi δεν ηθελε να φυγει πειρατικο το παιχνιδι σε pc εκδοσεις,oποτε ηθελε parity.Εδω που τα λεμε τα εξτρα εφε τα εχουμε δει ήδη στο ps4 σε παρομοιο με παιχνιδι(με μεγαλυτερο poly count και 1080p40fps).Επειδη τα σκατωσαν με το optimisation στις κονσολες μπορει να εκαναν αυτο που κανει χρονια η Rockstar και σε χειροτερη μορφη.(Αργει να βγαλει ή δεν βγαζει καθολου τα παιχνιδια της στο pc) για τους ιδιους λογους. Αυτη η sony ολους τους πληρωνει αλλα παραλληλα χρεωκοπει.Δεν μου βγαινουν οι πραξεις. Μια επισης πιο λογικη εξηγηση απο το ''πληρωσε η sony'' ειναι η επιλογη να δωσουν χειροτερη ποιοτητα για να υπαρχουν λιγοτερα προβληματα στο παιχνιδι.(αυτο δεν ξερω αν ισχυει, γιατι δεν ξερω πως τρεχει με τα επιπλεον εφε). Σιγουρα μια ματια στην βιομηχανια και στις πολιτικες των εταιριων απεναντι σε κονσολες και pc,μπορει να δωσει απαντησεις πιο κοντα στην πραγματικοτητα απο το ''πληρωσε η sony''. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ikaruga24 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2014 Share Δημοσ. 20 Ιουνίου 2014 θα μπορουσε να ειναι "πληρωσε η MS" αλλα δεν γινεται αν σκεφτεις το ποσο ενεργα ειναι εμπλεκομενη η Sony στο Watch Dogs. Οσο χρεωκοπημενη και αν ειναι μια εταιρια παντα θα εχει λεφτα να ριξει για την προωθηση του image της και φυσικα την προωθηση για ενα προιον στο οποιο θα υπαρξει υλικο και μετα το παιχνιδι (βλεπε την ταινια Watch Dogs που εννοειται το χρηματοδοτει η Sony pictures). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 20 Ιουνίου 2014 Share Δημοσ. 20 Ιουνίου 2014 Δεν με πειθει αυτο το σεναριο εμενα σε καμια περιπτωση.Ουτε απο MS ουτε απο sony(δεν βλεπω και τι σχεση μπορει να εχει η ταινια). Κραταω αυτο Σιγουρα μια ματια στην βιομηχανια και στις πολιτικες των εταιριων απεναντι σε κονσολες και pc,μπορει να δωσει απαντησεις πιο κοντα στην πραγματικοτητα απο το ''πληρωσε η sony''. Και γενικα δεν με αφορα κιολας Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ikaruga24 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2014 Share Δημοσ. 20 Ιουνίου 2014 Εμενα παλι δεν με πειθει το σεναριο μια εταιρια να σαμποταρει το ιδιο της το παιχνιδι (εκτος και αν αυτη η εταιρια λεγεται Microsoft και τιποτα δεν θα χαροποιουσε περισσοτερο την MS αν μπορουσε απλα να σταματησει τα games for windows και να κανει τον κοσμο να παρει Χbox). Ποιος ο λογος για το σαμποταζ λοιπον αν δεν συντρεχουν συμφερον/οικονομικοι/συμφωνιες λογοι απο πισω? Σαν να λεμε οτι η Naughty Dog επιτηδες θα σαμποταρει το Uncharted 4 με καποιους ηλιθιους και μη δικαιολογημενους τροπους προκειμενου να υποστηριξει οτι το εκανε για λογους "ευκολιας". Την ιδια δικαιολογια ακουσαμε και απο την Capcom για τα on disc DLC's, απο την EA για τα day one DLC's και γενικα η δικαιολογια και μπαρουφολογια παει συννεφο. Εγω εχω μαθει μεχρι σημερα οτι οταν εχουμε τετιου ειδους πρακτικες κατα 99.9% υπαρχει συμφερον/συμφωνια απο πισω για τον οποιονδηποτε λογο και δεδομενου φυσικα οτι αυτα που ειχαμε δει ως τωρα ηταν αληθινα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 20 Ιουνίου 2014 Share Δημοσ. 20 Ιουνίου 2014 Mα δεν ειναι θεμα σαμποταρισματος ρε συ.H rockstar τα καθυστερει ή δεν τα βγαζει καν εκει.Η ubi αποφασισε να δωσει parity.Για τους ιδιους λογους γινεται. Και απο οτι διαβαζω τωρα μιλησαν οι ιδιοι και ειπαν οτι ισχυει ο δευτερος λογος που ειπα στο προ-προηγουμενο ποστ μου. Αν και εξακολουθω να πιστευω οτι ισχυει ο πρωτος. Τεσπα το εξαντλησαμε.Προβλημα τους. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Vole Maulder Δημοσ. 20 Ιουνίου 2014 Share Δημοσ. 20 Ιουνίου 2014 Είναι απλά τα πράγματα, οι απλές εξηγήσεις είναι βαρετές. Και ναι, αντιλαμβάνομια την ειρωνία σε αυτό που λέω Το παιχνίδι τότε που μας το έδειχναν το φθινόπωρο φαίνεται πως απείχε πολύ από την ολοκλήρωση. Το ότι είχαν ετοιμάσει ένα vertical slice για παρουσίαση με κάποιες ρυθμίσεις Α δε σημαίνει ούτε ότι είχαν το υπόλοιπο έτοιμο ούτε ότι το είχαν τεστάρει. Αυτή είναι η φύση του vertical slice, άλλωστε. Το παιχνίδι ήθελε κι άλλη καθυστέρηση αν ήταν να τεστάρουν κι άλλα πράγματα και προτίμησαν να το βγάλουν όπως ήταν δοκιμασμένο, με τις ρυθμίσεις Β που είχαν δουλέψει για τις κονσόλες, για να μη φάνε κι άλλο κράξιμο. Είναι λίγο αστείο ότι παρά την παρατεταμένη γενιά των PS360 πολλοί developers πιάστηκαν απροετοίμαστοι σχεδόν και έτρεχαν και τρέχουν ακόμα να προλάβουν, αλλά όλα δείχνουν πως αυτό είναι το trend τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο. Οσο για τα conspiracy theories γύρω από τη Sony, η λογική είναι σαθρή. Χέστηκε η Sony για το PC, δεν ανταγωνίζεται αυτό. Το Xbox ανταγωνίζεται. Αν ήταν να ρίξει κάπου λεφτά θα ήταν για promotion και για κάνα timed exclusive DLC, όπως κι έκανε. Χώρια που η Ubi χρόνια τώρα δείχνει πόσο χεσμένο έχει το PC η ίδια. Τι έπαιζε τόσα χρόνια; Την πλήρωνε η MS (επειδή στο 360 έτρεχαν καλύτερα τα παιχνίδια της) για να σαμποτάρει τα Windows; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ikaruga24 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2014 Share Δημοσ. 20 Ιουνίου 2014 Καλα προσωπικα για την Ubi αν δεν ηξερα ποσο γραμμενη εχει το PC θα ελεγα απλα οτι ειχε σκοπο να βγαλει DLC το οποιο στο PC θα ειχε κοτσαρει και τα ultra-hd-super-duper next gen features σαν καροτακι μπροστα απο το γαιδουρι. Επειδη ομως την Ubi ουτε την ενδιαφερει καν το PC οσο βγαζει τις παπαριες της με το αθλιο porting θεωρω πιθανοτερο απλα να χρηματοδοτηθηκε για να αφησει τον τιτλο εκει που ειναι. Δεν γινεται να υπαρξει parity σε εναν τιτλο με lead platform ενα μηχανημα το οποιο ειναι οσο δυνατο θες εσυ και που εχουν παρουσιασει next gen χαρακτηριστικα (κλειδωμενα μεσα στο ιδιο το παιχνιδι) 2 χρονια πριν. Ολοι το καταλαβαινουν αυτο, ολοι το αποδεχονται και συνεπως δεν υπηρχε κανενας λογος κλειδωματος. Το ιδιο και η Rockstar η οποια σε αντιθεση με την Ubi ανοιχτα απεχθανεται το PC ασχετα αν κατα κανονα εφερνε σχεδον ολους τους τιτλους της εκει. Anyway ειναι κακο που κανουν στον εαυτο τους και απλα μπορουν να το βαλουν εκει που δεν φεγγει ηλιος. Η καμπανα ηδη χτυπαει για την ΕΑ και Activision. Ειναι θεμα χρονου να αρχισει να χτυπαει και για την Ubisoft. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Vole Maulder Δημοσ. 20 Ιουνίου 2014 Share Δημοσ. 20 Ιουνίου 2014 Αφού συμφωνείς κι εσύ όσον αφορά την αντιμετώπιση του PC από την Ubi, το άλμα δεν καταλαβαίνω πώς το κάνεις. Lead platform μπορεί να ήταν - αν όντως ήταν - το PC πριν την ανακοίνωση των νέων κονσολών. Αν και εγώ θα έλεγα ότι αυτός ο ισχυρισμός ήταν κάλυψη του γεγονότος ότι έρχονταν νέες κονσόλες. Αν θυμάσαι, όταν παρουσίασαν το παιχνίδι το '12 δεν υπήρχε καμία αναφορά σε νέα γενιά. Πώς θα δικαιολογούσαν τέτοια γραφικά αν δεν έλεγαν ότι ήταν lead platform το PC; Πολύ πιο πιθανό και ρεαλιστικό βρίσκω το σενάριο να έφτιαξαν ένα target render vertical slice κομμάτι για να εντυπωσιάσουν, να οριστικοποιήθηκαν μετά τα χαρακτηριστικά των νέων κονσολών και να είδαν ότι θα ήταν λιγότερη δουλειά να δουλέψουν με έναν κοινό παρανομαστή μεταξύ last-gen/next-gen και να αφήσουν το PC για τελευταίο. Δε νομίζω να χρειάζονταν λεφτά για να μην κάνουν απλώς έξτρα δουλειά (που δε θα έκαναν ούτως ή άλλως αν κρίνουμε από το ιστορικό τους). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
RedPanda Δημοσ. 20 Ιουνίου 2014 Share Δημοσ. 20 Ιουνίου 2014 Το ιδιο δεν εγινε και με την εκδοση του Watch Dogs στο PC που για καποιο λογο (κατα πασα πιθανοτητα η Sony) κλειδωσαν τα options του παιχνιδιου για να υπαρξει console-PC parity? Οσο υπαρχει συγκεκριμενο συμφερον καπου οι devs σχεδον παντα θα δεχονται τα λεφτα της εταιριας και θα σαμποταρουν τον ιδιο τους τον τιτλο. Ωριστε και το σχετικο πρωτο βιντεο αν και υπαρχουν πολλα για το θεμα. Δεν μπορώ να καταλάβω τι λες. Το ίδιο το βίντεο που έβαλες καταρρίπτει τις θεωρίες συνωμοσίας. Πιθανότατα η Sony να κάνει τι ? Να προσπαθήσει να τραβήξει το 15 % των PC gamers που έχουν high end rigs όταν ο ανταγωνισμός τους είναι το Xbox ? Δεν υπάρχει κανένα συμφέρον να κάνουν τίποτα. Το παιχνίδι ετοιμάστηκε για PS4 & Xbox και έγινε αυτούσιο port στο PC γιατί πολύ απλά δεν ήθελαν να ξοδέψουν ούτε μία παραπάνω εργατοώρα για την έκδοση του PC. Οι devs του Destiny είπαν το ίδιο στην ουσία πράγμα: γιατί να φορτωθούμε αυτή την στιγμή ΑΚΟΜΑ μια έκδοση (του PC) από την στιγμή που έχουμε τόσες εκδόσεις να ετοιμάσουμε. Η αλήθεια είναι πως οι ταυτόχρονες εκδόσεις σε πολλές πλατφόρμες επηρεάζουν αρνητικά τη πιο αδύναμη εμπορικά, το PC. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
HadesGR Δημοσ. 20 Ιουνίου 2014 Share Δημοσ. 20 Ιουνίου 2014 Η αλήθεια είναι πως οι ταυτόχρονες εκδόσεις σε πολλές πλατφόρμες επηρεάζουν αρνητικά τη πιο αδύναμη εμπορικά, το PC. Τσου δεν είναι , περισσότερα κέρδη θα έχει ένα studio από pc users εάν κάτσει στα σοβαρά και δώσει σωστό game, ναι μιλάω για το FailDogs και άλλα πολλά: http://www.forbes.com/fdc/welcome_mjx.shtml Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
RedPanda Δημοσ. 20 Ιουνίου 2014 Share Δημοσ. 20 Ιουνίου 2014 Τσου δεν είναι , περισσότερα κέρδη θα έχει ένα studio από pc users εάν κάτσει στα σοβαρά και δώσει σωστό game, ναι μιλάω για το FailDogs και άλλα πολλά: http://www.forbes.com/fdc/welcome_mjx.shtml Ναι είναι. Διάβασε το post μου προσεχτικότερα. Το link σου δεν δουλεύει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα