RedPanda Δημοσ. 23 Απριλίου 2013 Share Δημοσ. 23 Απριλίου 2013 Ένα χρόνο αργότερα βγήκε το 2ωρο παρακαλώ review του Silent Hill Downpour από το TwinPerfectChannel Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Bourdoulas Δημοσ. 24 Απριλίου 2013 Share Δημοσ. 24 Απριλίου 2013 2ωρο; Ταινία τράβηξαν; 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
RedPanda Δημοσ. 25 Απριλίου 2013 Share Δημοσ. 25 Απριλίου 2013 Donations έγιναν για να γίνει το review. Το είδα όλο, απολαυστικότατο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vag.patrick Δημοσ. 27 Απριλίου 2013 Share Δημοσ. 27 Απριλίου 2013 στο xbox βλεπω antialiasing....μ αρεσει.....ωρα να βρω κανα μεταχειρο xbox..... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ask Δημοσ. 4 Μαΐου 2013 Share Δημοσ. 4 Μαΐου 2013 εχω ενα παιχνιδι χωρισμενο σε δυο μερη.πως το καιω σε ενα δισκακι για να το παιζει η κονσολα;κανονικα αν τα βαλω σαν iso θα ενοποιηθουν εικονικα στην κονσολα; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
RedPanda Δημοσ. 15 Μαΐου 2013 Share Δημοσ. 15 Μαΐου 2013 Dark Souls 2: BALLS DEEP http://www.oxm.co.uk/53991/namco-talks-dark-souls-2-marketing-were-treating-this-as-a-massive-massive-triple-a-title/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Bourdoulas Δημοσ. 16 Μαΐου 2013 Share Δημοσ. 16 Μαΐου 2013 In other news.... ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΤΟ online pass!!! http://www.destructoid.com/ea-will-be-killing-off-the-online-pass-253790.phtml Η ΕΑ αποφάσισε να μην το ξαναχρησιμοποιήσει. Άντε να ακολουθήσουν και άλλοι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Vole Maulder Δημοσ. 16 Μαΐου 2013 Share Δημοσ. 16 Μαΐου 2013 Κάτσε πρώτα να δούμε το πραγματικό γιατί Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Bourdoulas Δημοσ. 17 Μαΐου 2013 Share Δημοσ. 17 Μαΐου 2013 Μα γιατί ακούνε τον κόσμο βρε λέμε και καμιά μ@@@@ να περνάει η ώρα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Bourdoulas Δημοσ. 18 Μαΐου 2013 Share Δημοσ. 18 Μαΐου 2013 Για όσους πιστεύουν ότι όσο περνάνε τα χρόνια, τα παιχνίδια γίνονται πιο "ηλίθια" (μαζί και οι gamers). Ήρθε η δικαίωση τους! http://www.destructoid.com/wii-u-owners-don-t-know-how-to-play-super-metroid-253895.phtml Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ikaruga24 Δημοσ. 18 Μαΐου 2013 Share Δημοσ. 18 Μαΐου 2013 Για όσους πιστεύουν ότι όσο περνάνε τα χρόνια, τα παιχνίδια γίνονται πιο "ηλίθια" (μαζί και οι gamers). Ήρθε η δικαίωση τους! http://www.destructoid.com/wii-u-owners-don-t-know-how-to-play-super-metroid-253895.phtml ΧΑΧΑΧΑΧΑ εξαιρετικοτατο θα ελεγα. Η αποδειξη αυτου που ηδη ξερουμε αλλα κανεις δεν παραδεχεται. Προσωπικα το βρισκω περισσοτερο καταθληπτικο παρα αυτο αισθημα "ανωτεροτητας" και επισης οτι εμεις -πραγματι- περασαμε πολυ καλυτερα gaming χρονια. Τα τοτε παιχνιδια ηταν παιχνιδια για gamers, οχι για movie-club τυπους οπως σημερα. Παντως ενταξει, πιασανε και ιδιαιτερη περιπτωση παιχνιδιου αλλα τι να πεις. Και σοβαρα τωρα, πραγματικα υπαρχει gaming κοσμος εκει εξω που πιστευει οτι το Super Metroid ειναι ΝΕΟ παιχνιδι??? Αληθεια τωρα? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
skanjos Δημοσ. 18 Μαΐου 2013 Share Δημοσ. 18 Μαΐου 2013 εμένα η άποψη μου είναι αντίθετη, δεν έχει να κάνει με πιο χαζούς gamers ή πιο έξυπνους παλιότερα, ούτε οτι επειδή τώρα τα παιχνίδια είναι έυκολα δεν θα μπορούσε κάποιος να παίξει παλιό παιχνίδι και να τα πάει καλά. που βασίζω την άποψη μου, γενικά άποιρες φορές δοκίμασα παλιότερα παιχνίδια δυσκολότερα παιχνίδια και κόλλησα κάποιες φορές guess what i did? σε 10 λεπτά τσέκαρα το νετ για λύση, την βρήκα λοιπόν ξεκόλλησα, τι θα έκανα στο παρελθόν? δεν θα υπήρχε αυτή η επιλογή και θα πειραματιζόμουν με τα πάντα στο παιχνίδι ,θα ξόδευα άποιρες ώρες και θα έβρισκα μέχρι και κρυφές πόρτες(wonder boy) χωρίς καν guides επειδή πάτησα το πάνω σε 28938729437298 σημεία καταλάθος στο παιχνίδι.... τι μου λέει αυτό για τώρα? οτι γενικά έχουμε επιλογές και πάντα διαλέγουμε τον έυκολο δρόμο, πιστέυει κανείς οτι αν βάλεις έναν Cod gamer που δεν του κόβει και πάρα πολύ να τερματίσει το Ninja gaiden δεν θα το κάνει? θα ξοδέψει ώρες ,μέρες,μήνες θα γίνει καλός ,θα κάνει memorise patterns και θα το βγάλει,αυτό κάναμε ,είχαμε χρόνο,λίγα παιχνίδια λόγο χρημάτων και δεν είχαμε το internet. και φυσικά είχαμε και τότε τους άμπαλους,που αντί να πατήσουν το δεξιά πατουσαν το αριστερά και πέφτανε στα Pits,ή δεν τους έκοβε να πηδήξουν πάνω απο τα μανιτάρια ή τα tar pits. απλά δεν τους έκοβε, σιγά σιγά όμως βελτιωνόντουσαν(check wow raids,το naxramas ήταν uber deadly και δεν το έβγαζαν με τπτ,και μετά το κάνανε full casual γιατί κάποιοι δεν ήξεραν να φέυγουν απο τα poison pits...) φυσικά και γίνονται πιο casual τα games για να κάνουν apeal περισσότερο κόσμο,πλέον πέρνουμε και full hardcore games όπως το demon souls, αλλα πλέον τα 90% των παιχνιδιών είναι casual. δεν είναι πιο ντουγάνια οι gamers απλά ασχολούνται λιγότερο χρόνο και έχουν το internet, μπορεί να κοροιδέυουμε τους cod guyz αλλα αν πας να παίξεις με έναν καμμένο που ξόδεψε όσες ώρες εμείς στο mario1 θα σε γαζώσει για πλάκα και δεν θα έχεις ελπίδα... οπότε συμπέρασμα μου είναι οτι όλα είναι θέμα εξάσκησης και να μην έχεις κάποιο πρόβλημα στον εγκέφαλο (κανονικό),φυσικά υπάρχουν και prodigies που πάντα θα τα πάνε καλά σε games,με ότι και να ασχοληθούν.αντανακλαστικά,αντίδραση ,πολλά παίζουν ρόλο και τα έχουν σε μεγαλύτερο βαθμό απο τους περισσότερους.πχ οσο και να λιώσεις street fighter τον daigo δεν τον κερδίζεις... ,ή αρκετά παλικάρια (όπως και εγώ)είναι καλοί στο pro γιατί το έχουν λιώσει τόσες ώρες ,άλλους τους κόβει και περισσότερο και πάντα θα υπάρχει κάποιος καλύτερος Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ikaruga24 Δημοσ. 18 Μαΐου 2013 Share Δημοσ. 18 Μαΐου 2013 Σκατζο δεν μιλαμε ρε συ για κανενα σοβαρο γριφο. Δεν μιλαμε για Ocarina of time, water temple. Μιλαμε για το πρωτο κομματι του παιχνιδιου (του metroid) που πρωτοπαιρνεις την morph ball και δεν μπορουν να φυγουν απο εκεινο το σημειο. Ειναι ΤΟΣΟ δυσκολο να κανουν κατω-κατω και να γινουν μπαλα για να φυγουν βλεπεις... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
skanjos Δημοσ. 18 Μαΐου 2013 Share Δημοσ. 18 Μαΐου 2013 Σκατζο δεν μιλαμε ρε συ για κανενα σοβαρο γριφο. Δεν μιλαμε για Ocarina of time, water temple. Μιλαμε για το πρωτο κομματι του παιχνιδιου (του metroid) που πρωτοπαιρνεις την morph ball και δεν μπορουν να φυγουν απο εκεινο το σημειο. Ειναι ΤΟΣΟ δυσκολο να κανουν κατω-κατω και να γινουν μπαλα για να φυγουν βλεπεις... φίλε είχα ξάδερφο που δεν μπορούσε να χοροπηδήξει με τον Mickey mouse πάνω στον αντίπαλο στο mega drive για να τον σκοτώσει ,του πήρε 20λεπτά για να καταλάβει οτι δεν τρέχεις πάνω του αλλα πηδάς πάνω .... μάλλον τα ξεχάσαμε αλλα στα εκατομμύρια φαντάσου πόσοι noobs Θα υπάρχουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ikaruga24 Δημοσ. 18 Μαΐου 2013 Share Δημοσ. 18 Μαΐου 2013 Ναι με τη διαφορα οτι τοτε το gaming ηταν ακομα "καινουργιο" και επισης εξαιρετικα δυσκολο σε βαθμο τιμωριας για τα λαθη σου. Εδω περα μιλαμε για gamers του σημερα που προφανως για να μπορουν να γραφουν στο mii-verse εχουν μια σχετικη εμπειρια στο gaming. Ειδικα γι αυτους τους τραγικους που θεωρουν οτι το super metroid ειναι παιχνιδι του σημερα χρειαζονται ειδικο δικο τους forum ολοκληρο. Επι ευκαιρια στο αρθρο απο κατω τα σχολια ειναι ολα τα λεφτα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα