Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παίζω το halo1 για 3η φορά, οι άλλες 2 δεν με κράτησαν. Απλά έχω μια απορία. Αυτό που κάνω είναι να εφορμώ και μόλις δω ότι με έχουν να κρύβομαι (πορτες, βράχια κλπ). Το θέμα είναι ότι δεν μου επιτιθονται, με περιμένουν. Ετσι πάει όλο το παιχνίδι και τα sequels?

Δημοσ.

Παίζω το halo1 για 3η φορά, οι άλλες 2 δεν με κράτησαν. Απλά έχω μια απορία. Αυτό που κάνω είναι να εφορμώ και μόλις δω ότι με έχουν να κρύβομαι (πορτες, βράχια κλπ). Το θέμα είναι ότι δεν μου επιτιθονται, με περιμένουν. Ετσι πάει όλο το παιχνίδι και τα sequels?

 

το Α.Ι του HALO είναι το καλύτερο που μπορείς να βρεις σε FPS...δεν είναι Gears που οι locusts παίρνουν πόζες για να τους φας σαν κοτόπουλα...αυτό που λες δεν το θυμάμαι αλλά το σίγουρο είναι ότι δεν ορμάνε μπροστά γιούργια χωρίς λογική σαν κινητοί στόχοι

Δημοσ.

http://www.youtube.com/watch?v=UKUuUvDSXk4

 

Κανείς με άποψη στο κατα πόσο είναι fake ή όχι;

 

Ο τύπος που έφτιαξε το Minecraft στο blog του ανέλυσε τι συμβαίνει με αυτή τη τεχνολογία δήθεν νέας τεχνολογίας,και αποκάλεσε αυτό το βίντεο απάτη.

 

Η τεχνολογία που χρησιμοποιείται είναι γνωστή εδώ και περίπου 2 δεκαετίες και ονομάζεται voxel.

Έχει την δυνατότητα να απεικονήσει πολύ πιο λεπτομερή τρισδιάστατα αντικείμενα αντί των κλασσικών μοντέλων πολυγώνων (meshes) και έχει χρησιμοποιειθεί κατά το παρελθόν,αλλά ποτέ δεν διευρήνθηκε η χρήση της λόγο ενός αρνητικού στοιχείου της.

 

Επί της ουσίας αυτή η τεχνολογία χρησιμοποιεί πολύ μικρά στο μέγεθος κομμάτια,τα voxels τα οποία έχουν μικρότερο μέγεθος από τα πολύγωνα και έτσι μπορούν να απεικονίσουν περισσότερες ανάγλυφες λεπτομέριες.

Αλλά επειδή κάθε τρισδιάστατο μοντέλο (π.χ. ενός όπλου) θα απαιτούσε τεράστιο αριθμό voxels,αυτά τα voxels θα έπρεπε κάπου να αποθηκευτούν,και έτσι οι απαιτήσεις για αποθηκευτικό χώρο θα ήταν τεράστιες.

Για να φτιαχτεί μια μεσαίου μεγέθους πίστα σε FPS με εχθρούς κάνοντας χρήση αυτής της τεχνολογίας,λέει θα χρειαζόντουσαν μερικές χιλιάδες terrabytes μνήμης!

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Το halo 1 το άφησα για 3η φορά. Δεν ξέρω αν με κούρασε η επανάληψη των ιδιων εχθρών, που κινούνται στο ίδιο μότιβο ή τα ίδια επίπεδα. Απορώ γιατί έγινε τοσο hype με αυτό παιχνίδι. Καμιά σχέση με το allied assault (ιδια περίοδο πάνω κάτω). Για 12χρονα και πολύ λέω.

 

Αλλά θα το χωσω στη rockstar για το IV. Επαναστατικό το III. Εβλεπες σε τριτο πρόσωπο το χαρακτήρα, κι όχι από ψηλά και έβγαινες από το αυτοκίνητο. Και με δύσκολες αποστολές. Πάνω κάτω τα ίδια ίσχυαν και με τα επόμενα ειδικά με το san andreas και τον κόσμο του. Ομως δεν είμαστε στο 2002. Πλέον το να τρακάρω με άλλα αυτοκίνητα λόγω κακού χειρισμού, να συγκρουομαι με αστυνομικά και να με κυνηγάνε, να χρησιμοποιώ το αυτοκίνητο για scripted καταδιώξεις, να πατάω το χ για να τρέξω (μήπως θα έπρεπε να ταν by default?), να χάνω τα 2/3 του gaming χρονου σε άσκοπα πέρα δωθε, να μην μου βγαζει ένα gameover και να ξεκινάω αμεσως την αποστολή που απέτυχα, κλπ... καταντάνε βαρετά. Ενα 8 θα του έβαζα μόνο και μόνο γιατί γουστάρω τη φάση gangsta.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...