Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Bourdoulas είπε

 

Πραγματικα δεν ηξερα καν οτι υπηρχε αυτη η εταιρεια.

Μου φαινεται πλεον μονο με nintendo και from software θα ασχολουμαι.

Δημοσ.
Στις 6/3/2024 στις 9:04 ΠΜ, Bourdoulas είπε

 

https://kotaku.com/sweet-baby-inc-consulting-games-alan-wake-2-dei-1851312428

Αναφορά σε κείμενο

The assumption that team members at Sweet Baby Inc. (or any marginalized person, for that matter) can only offer up content that is based on their identity is incredibly frustrating for the team—and for marginalized industry members at large. ”People can’t imagine that we might do anything else but DEI,” Belair says. “They can’t imagine that we’re just talented writers, that we’re talented narrative designers and that people are hiring us because we tell good stories, because we collaborate well, and because we write video games. They have to diminish our accomplishments to our identities. They can’t imagine that the work I did on Spider-Man was story work versus adding pride flags, you know?”

“We are a narrative company. That primarily is our work. We are not censors. We have no interest in false diversity or in tokenization. We have an interest in making stories better, and making characters more interesting, and in developing a stronger language around narrative design…Those are the things that we are really passionate about,” Belair says toward the end of our conversation. “If you’re gonna come for my work, you can do that. If someone says I wrote a story and you say it’s not good, that’s totally fine. But if you’re gonna come for me at least come correct…don’t be loud and wrong.”

Spoiler

DEI = Diversity, equity, and inclusion

Βλέπω το βιτριόλι του drinker δεν περιορίζεται πια στις ταινίες και τις σειρές. Τι καλά...

  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, stevenfins said:

https://kotaku.com/sweet-baby-inc-consulting-games-alan-wake-2-dei-1851312428

  Reveal hidden contents

DEI = Diversity, equity, and inclusion

Βλέπω το βιτριόλι του drinker δεν περιορίζεται πια στις ταινίες και τις σειρές. Τι καλά...

Απολογητικό ύφος το άρθρο. Το cry baby kotaku που δεν το διαβάζουν ούτε οι αφυπνισμένοι ακόμα να κλείσει ; DEI, ξεDEI οι χρήστες δεν είναι χαζοι ν αντιληφθούν ποτέ γίνεται race swap  ή χρησιμοποιείται το μέσο για ιδεολογικό lecturing. 

https://www.geeksandgamers.com/sweet-baby-inc-does-exactly-what-gamers-think-they-do/

Ας θαυμάσουμε την CEO της sweet baby:

Μερικα χαρακτηριστικά της tweet. Κλασικό παράδειγμα αντίστροφου ρατσισμού.

IMG-1661.jpg

Επεξ/σία από Lotof
  • Like 1
Δημοσ.
32 λεπτά πριν, Lotof είπε

Sorry, δεν θα απαντήσω σε όλα που παραθέτεις γιατί φοβάμαι πως θα ξεφύγει πολύ η κουβέντα, αν και μπορώ να πω πως και εμένα μου φαίνονται αρκετά άστοχα τα tweets της, που έλεγε ότι είχε εφιάλτη πως ήταν white male gamer ή το pay me to shoot down your white male lead game ideas. 

Θα κάνω όμως ένα σχόλιο για το παραπάνω απόσπασμα που είδα ότι αναφέρθηκε και στο βίντεο που ακολουθούσε. Το απόσπασμα αυτό ήταν μέρος της ομιλίας της, που βρίσκεται στο παρακάτω βίντεο.

 Σε αυτό το βίντεο την ακούμε να λέει στο 24:50 :

Αναφορά σε κείμενο

If you're in development and you are part of like that dominant voice, you're like a cis hetero white dude or just adjacent to that, do not wait until the end to call your consultants. Bring them in at the beginning and instead of asking them "Ηey is this very racist thing we did, very racist?" or "Ιs this deeply offensive thing we did, deeply offensive? Are you hurt by it?", ask them what they want to see, ask them what would thrill them, what would bring them joy and if you have a team lead, put that request to them very very early.
If you are a creative working in AAA, which I did for many many years, put this stuff up to your higher-ups and if they don't see the value and what you're asking for when you ask for consultants, when you ask for research, go have a coffee with your marketing team and just terrify them with the possiblity of what's going to happen if they don't give you what you want.

Εγώ από το παραπάνω καταλαβαίνω ότι αν είσαι δημιουργός, όσο καλές προθέσεις και να έχεις, επειδή απλώς δεν γίνεται να γνωρίζεις αν δεν είσαι ο ίδιος, πως είναι να είσαι άτομο από περιθωριοποιημένη ομάδα ( διαφορετικού χρώματος, σεξουαλικού προσανατολισμού, αναπηρίας κλπ), είναι πολύ εύκολο να κάνεις λάθη άθελα σου, με αποτέλεσμα το παιχνίδι να εμφανίζεται εχθρικό απέναντι σε ομάδες ανθρώπων (ακόμα και ρατσιστικό), κάτι που φυσικά δεν είναι επιθυμητό.

Για αυτό είτε πηγαίνεις στον team leader και του λες ότι χρειαζόμαστε συμβούλους, ώστε να αποφύγουμε τα λάθη, ή αν δεν σε ακούσει πας στο marketing και τους αναφέρεις το πόσο αρνητικό θα είναι το αντίκτυπο αν δεν υπάρξουν διορθώσεις, τόσο ηθικά, όσο και οικονομικά. Όσον αφορά το "terrify them" από όπου πιάστηκαν όλοι, το αναφέρει περιπαικτικά και όχι κυριολεκτικά, όπως λέει και η ίδια στη συνέχεια. Ακόμα και να μην το διευκρίνιζε, δεν νομίζω ότι θα προσπαθούσε πραγματικά να τους τρομοκρατήσει.

~

Αυτά από εμένα για το συγκεκριμένο θέμα. Καλή συνέχεια.

  • Like 1
Δημοσ.

 

Αφου εκνευρισε και πολυ κοσμο μετα το περιστατικο του Yuzu, εχει ξεκινησει ηδη το "μαγειρεμα" με αντιστροφη μηχανικη (reverse engineering) και δεν θα περασουν και πολυ καλα οι της Nintendo.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, Mr_Terror said:

 

το ποπαυ ήταν το πρώτο μου "ηλεκτρονικό"

Επεξ/σία από pollop
Δημοσ.

ειχα την τυχη ο νονος μου να δουλευε  το 82 στην τζεντα της της Σαουδικής Αραβίας.Μου ειχε φερει τοτε το parachute και το fire attack.Εχω και το snoopy tennis.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...