Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 2,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Moderators
Δημοσ.

Xbox: The Oral History of an American Video Game Empire

"The team also looked to tap Microsoft’s deep financial resources to secure exclusive games. It approached various companies to propose an acquisition.

BOB MCBREEN (head of business development) The first company we reached out to buy was EA. They said, “No, thanks,” and then Nintendo.

BACHUS Steve made us go meet with Nintendo to see if they would consider being acquired. They just laughed their asses off. Like, imagine an hour of somebody just laughing at you. That was kind of how that meeting went."

Ouch. 

  • Like 1
Δημοσ.
6 ώρες πριν, Malthador είπε

Xbox: The Oral History of an American Video Game Empire

"The team also looked to tap Microsoft’s deep financial resources to secure exclusive games. It approached various companies to propose an acquisition.

BOB MCBREEN (head of business development) The first company we reached out to buy was EA. They said, “No, thanks,” and then Nintendo.

BACHUS Steve made us go meet with Nintendo to see if they would consider being acquired. They just laughed their asses off. Like, imagine an hour of somebody just laughing at you. That was kind of how that meeting went."

Ouch. 

Θα σκέφτηκαν ότι οι Γιαπωνέζοι φτιάχνουν παιδικά παιχνίδια οπότε γιατί να πουν όχι στα λεφτα; 

Χμ, μάλλον δεν πρέπει σκέφτηκαν το οτιδήποτε. 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Bourdoulas είπε

Θα σκέφτηκαν ότι οι Γιαπωνέζοι φτιάχνουν παιδικά παιχνίδια οπότε γιατί να πουν όχι στα λεφτα; 

Χμ, μάλλον δεν πρέπει σκέφτηκαν το οτιδήποτε. 

Τι να σκεφτηκαν.Eνας απο τους λογος που πηραν τοτε την rare ηταν γιατι νομιζαν οτι θα επαιρναν και το donkey kong

https://www.nintendolife.com/news/2013/06/microsoft_execs_thought_they_owned_donkey_kong_after_acquiring_rare

Δημοσ.
1 ώρα πριν, dekulinkgr είπε

Τι να σκεφτηκαν.Eνας απο τους λογος που πηραν τοτε την rare ηταν γιατι νομιζαν οτι θα επαιρναν και το donkey kong

https://www.nintendolife.com/news/2013/06/microsoft_execs_thought_they_owned_donkey_kong_after_acquiring_rare

Ε εντάξει δεν λέει ακριβώς αυτό. Κάποιοι executives νόμιζαν ότι θα έπαιρναν και το συγκεκριμένο IP. Οι δικηγόροι τους σίγουρα το ήξεραν ότι δεν θα έπαιρναν το DK πάντως. 

Δημοσ.

Όποιος έχει διαβάσει ή θυμάται δηλώσεις και δεδομένα από αυτήν την περίοδο γνωρίζει πως η MS έκαψε πολύ χρήμα σαν να μην υπάρχει αύριο. Η τεράστια δυναμική σε κεφάλαιο των Sony και MS συγκριτικά με την Ν ήταν αυτά που οδήγησαν την τελευταία στην διαφορετικότητα (ουσιαστικά προσαρμογή σε ένα νέο ανταγωνιστικό περιβάλλον) και στην αρχή μιας νέας φιλοσοφίας με την δημιουργία των NDS/Wii. Βέβαια τα 3DS/WiiU απέτυχαν συγκριτικά με τους προκάτοχους τους διότι η Ν δεν είχε διαβάσει σωστά την αγορά και συγκεκριμένα την τεράστια αλλαγή που προκάλεσαν ή κυκλοφορία και εδραίωση των smart devices. Ευτυχώς κατάφεραν να προσαρμοστούν ξανά γρήγορα μέσω του NSW.

Επιστρέφοντας στο ΧΒ πολλοί πιστεύουν πως είναι η κονσόλα με την μεγαλύτερη χασούρα στην ιστορία της βιομηχανίας αγνοώντας πως την πρωτιά την καταλαμβάνει το PS3.

  • Like 1
  • Confused 1
Δημοσ.

Υπάρχει και η άλλη ιστορία της Microsoft και του xbox η όποια είναι πολύ πιο ενδιαφέρουσα:

 

Αναφορά σε κείμενο

 

Ιn 2011, Boyd Multerer, the then-director of development for Xbox One, had a problem.  Multerer, who helped create Xbox Live, the gaming and entertainment service, and the father of the popular XNA video game programming language, had decided with his team that Xbox One needed a virtual machine if both games and apps were going to run on the console.

The initial thinking was that it might be too hard to work.

“We weren’t sure we could do it,” Multerer recalls. “We knew we would need someone really special to pull it off.  So we asked ourselves, ‘Well, do we know anyone who could do this type of specialized work’ and Dave’s name was about the only one that came up.  He’s got that depth of knowledge at the bottom of the operating system – how it interfaces with the hardware, how you build virtual machines.  All that experience was there, but he’s legendary and intimidating, so we figured there’s no way we’d ever get him to join our team.”

Hoi Vo, a distinguished engineer on Multerer’s development team, knew Cutler, having worked with him on Microsoft Azure.  He helped broker a meeting for Multerer, Cutler and himself in a “neutral” building on Microsoft’s campus, away from both the Xbox and Azure teams.

 

 

Αναφορά σε κείμενο

“It was probably the scariest meeting of my life,” Multerer said, “just the anticipation of it.”

 

Αναφορά σε κείμενο

 

Multerer and Vo walked Cutler through their plans for Xbox One.  Cutler sat silently through the entire meeting, never asking a question.  When the meeting was over Multerer recalls thinking, “OK, I have no idea how that just went.”

A couple days later, Cutler communicated to Multerer and Vo that he wanted to learn more.  Soon they set up a second meeting with the team’s distinguished and senior engineers.  The team was “scared to death,” Multerer recalls.  In the meeting, each engineer explained what she or he was doing, talking about the importance of performance, predictability and robustness.

 

Αναφορά σε κείμενο

Soon after, and a few months before his 70th birthday, Cutler joined the team.  He soon “set the bar for how hard people should work and how high they should hold the quality bar,” Multerer said.  Two years later, on Nov. 22, 2013, Xbox One shipped in North America.

Αναφορά σε κείμενο

 

Dave designed and wrote the hypervisor for Xbox One,” Multerer said, with an obvious sense of awe. “He wrote the entire bottom of the stack.  Because the hypervisor is there, Xbox games can run on Windows.  That’s why apps run on Xbox One.  The impact of that work is phenomenal.  And the amount of work he did was phenomenal.”

Having the opportunity to see Cutler work as an individual contributor, collaborating closely with a small number of other engineers on his team, Multerer got an opportunity to see what separates the best from the rest.

“Dave fits a pattern that I’ve seen from the very best software engineers,” Multerer said. “They have similar traits, one of them is you hold quality extremely high.  The best engineers like Dave are fanatical about quality.  That means they write a lot of test code. They ensure that the code they write works.  That’s what they hang their pride and reputation on.  Most software engineers measure their success in terms of volume of code.  The greats like Dave measure themselves in terms of quality of code – small amounts of quality, tuned, performant, robust code that doesn’t crash … It’s that fanatical embodiment of code quality that separates Dave from the rest.  He just won’t accept anything less, from himself or others.”

 

Αναφορά σε κείμενο

Multerer laughs, recalling a story to make his point. Jon Lange, who wrote the memory manager for Xbox One and worked closely with Cutler, was bouncing around the office one day, obviously extremely pleased.  “I think it was one of the happiest days of his life,” Multerer said. “He found a bug in Dave’s code and Dave said ‘Yeah, you’re right.  We need to fix that.’ That made Jon’s day.”

 

In 2008, Cutler was honored at a White House ceremony as one of the nation’s National Medal of Technology and Innovation Laureates.

 

 

Αυτός ο κύριος παραπάνω είναι υπεύθυνος για το XBOX BC (Hypervisor) και πολλά περισσότερα.

 

 

Αναφορά σε κείμενο

“… NT is unique because it lives within the constraints of ill-defined hardware, while providing a runtime environment for the myriad of legacy applications that ran on the loosely defined PC Windows operating systems of the early 1990s. Unlike other systems, he built a compatible, yet many-way scalable system that hosted multiple environments. Dave was the principal designer of the layering structure that ensured only a few components needed to be changed to run on either a different instruction-set architecture or on machines with radically different hardware and input/output subsystems. In 1989, NT was originally designed to be OS/2 and POSIX compatible. The Windows subsystem was added without core design changes. NT runs on a range of systems from gas pumps to 64-CPU 64-bit systems with more than a terabyte of memory, including clusters. With the introduction of Windows XP in 2001, it became the basis for all Microsoft PC-based operating systems.”

 

Όλη η Microsoft οφείλει την ύπαρξή της στην δουλειά του:

 

Αναφορά σε κείμενο

Ballmer’s viewpoint is more succinct: “There wouldn’t be a Microsoft today without Dave.”

Source: 

https://news.microsoft.com/features/the-engineers-engineer-computer-industry-luminaries-salute-dave-cutlers-five-decade-long-quest-for-quality/

 

Και κάπως έτσι ένας στα 70 του χρόνια έστησε όλο το οικοδόμημα όχι απλά για τα windows αλλά και για το Xbox να έχει αυτό το θαυμάσιο BC.

 

7 ώρες πριν, mansa2k είπε

Όποιος έχει διαβάσει ή θυμάται δηλώσεις και δεδομένα από αυτήν την περίοδο γνωρίζει πως η MS έκαψε πολύ χρήμα σαν να μην υπάρχει αύριο. Η τεράστια δυναμική σε κεφάλαιο των Sony και MS συγκριτικά με την Ν ήταν αυτά που οδήγησαν την τελευταία στην διαφορετικότητα (ουσιαστικά προσαρμογή σε ένα νέο ανταγωνιστικό περιβάλλον) και στην αρχή μιας νέας φιλοσοφίας με την δημιουργία των NDS/Wii. Βέβαια τα 3DS/WiiU απέτυχαν συγκριτικά με τους προκάτοχους τους διότι η Ν δεν είχε διαβάσει σωστά την αγορά και συγκεκριμένα την τεράστια αλλαγή που προκάλεσαν ή κυκλοφορία και εδραίωση των smart devices. Ευτυχώς κατάφεραν να προσαρμοστούν ξανά γρήγορα μέσω του NSW.

Επιστρέφοντας στο ΧΒ πολλοί πιστεύουν πως είναι η κονσόλα με την μεγαλύτερη χασούρα στην ιστορία της βιομηχανίας αγνοώντας πως την πρωτιά την καταλαμβάνει το PS3.

 

Πριν κάψει χρήμα το xbox, τι συνέβη? 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 hours ago, dekulinkgr said:

Τι να σκεφτηκαν.Eνας απο τους λογος που πηραν τοτε την rare ηταν γιατι νομιζαν οτι θα επαιρναν και το donkey kong

https://www.nintendolife.com/news/2013/06/microsoft_execs_thought_they_owned_donkey_kong_after_acquiring_rare

καλα σοβαρα νομιζεις η Microsoft δεν ηξερε τι αναγραφετε στο συμβολαιο? Ενας MS executive (απο τους χιλιαδες ασχετους με gaming) που ειχε παει επισκεψη στα αρχηγεια της rare το ειπε αυτο. 

Επισης ειχαν 7 συναντησεις για την περιπτωση πωλησης. Αρα σιγουρα υπηρχε ενδιαφερον για πωληση

 

Επεξ/σία από privateer
  • Like 3
Δημοσ.
26 λεπτά πριν, privateer είπε

καλα σοβαρα νομιζεις η Microsoft δεν ηξερε τι αναγραφετε στο συμβολαιο? Ενας MS executive (απο τους χιλιαδες ασχετους με gaming) που ειχε παει επισκεψη στα αρχηγεια της rare το ειπε αυτο. 

Επισης ειχαν 7 συναντησεις για την περιπτωση πωλησης. Αρα σιγουρα υπηρχε ενδιαφερον για πωληση

 

 

Και αυτό το partnership ακόμα κρατάει. Από τους τρεις ο ένας (η MS) είναι πολύ πιο κοντά στην Nintendo.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Thiccx είπε

Πριν κάψει χρήμα το xbox, τι συνέβη? 

Τι συνέβη;

Επεξ/σία από mansa2k
  • Moderators
Δημοσ.
13 hours ago, privateer said:

Επισης ειχαν 7 συναντησεις για την περιπτωση πωλησης. Αρα σιγουρα υπηρχε ενδιαφερον για πωληση

Δεν προκύπτει αυτό από τα λεγόμενα του McBreen. Οι 7 συναντήσεις αφορούσαν σε «partenership» (ότι κι αν σημαίνει αυτό), όχι σε αγοραπωλησία per se.

Καλά τι συζητάμε τώρα, πήγαν οι Αμερικάνοι στο Κυότο να ζητήσουν τα κλειδιά της πιο συντηρητικής εταιρείας στην Ιαπωνία από τον πιο σωβινιστή πρόεδρο που έχει περάσει ποτέ και περίμεναν να τους πουν «περάστε»; Αστεία πράγματα, σημαντική ένδειξη ότι η MS δεν γνώριζε από τότε πως να διαβάζει τις αγορές, το κοινό και τους ανταγωνιστές της.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 hours ago, Malthador said:

Δεν προκύπτει αυτό από τα λεγόμενα του McBreen. Οι 7 συναντήσεις αφορούσαν σε «partenership» (ότι κι αν σημαίνει αυτό), όχι σε αγοραπωλησία per se.

Καλά τι συζητάμε τώρα, πήγαν οι Αμερικάνοι στο Κυότο να ζητήσουν τα κλειδιά της πιο συντηρητικής εταιρείας στην Ιαπωνία από τον πιο σωβινιστή πρόεδρο που έχει περάσει ποτέ και περίμεναν να τους πουν «περάστε»; Αστεία πράγματα, σημαντική ένδειξη ότι η MS δεν γνώριζε από τότε πως να διαβάζει τις αγορές, το κοινό και τους ανταγωνιστές της.

Από πού προκύπτει ότι περίμεναν να τους πούνε περάσετε; απλά δοκιμαζαν πράγματα μέχρι να τους κάτσει κάτι 😄

Τώρα ότι δεν γνωρίζει να διαβάζει τις αγορες είναι λίγο αστείο να το ακούς για μία εταιρεία όπως είναι η ms. Ακόμη και στο gaming και εκείνη την εποχή ήταν άσχετοι επένδυσαν σε πράγματα που τώρα τα θεωρούμε δεδομένα και απέδωσαν πχ χβοχ live, ενσωματωμένο hdd, modem κτλ.

Επεξ/σία από privateer

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...