BaLsAmoMenos Δημοσ. 17 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2009 Δεν υπαρχουν ασχημες πωλησεις, υπαρχουν σωστες πωλησεις. Ενω η Ms πουλαει μονο στα αμερικανακια, η Σονυ επεκτενειτε σε πολλα αλλα ειδη ανθρωπων.
alexzzz Δημοσ. 17 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2009 3 κιόλας Αμερικανάκια έγραφαν αμέσως πριν από σένα...
klainmaingr Δημοσ. 20 Μαρτίου 2009 Μέλος Δημοσ. 20 Μαρτίου 2009 http://kotaku.com/5176062/trumpet-hero-mod-makes-rhythm-games-brassier (λολ)
alexzzz Δημοσ. 20 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2009 (επεξεργασμένο) Μόλις βγει Guitar Hero "Κεμετζές" θα πάρω και εγώ... το υπόσχομαι Ερώτηση κρίσεως προς συζήτηση... : Ποιο είδος παιχνιδιού θεωρείται πιο δύσκολο προγραμματιστικά να φτιαχτεί; Όχι από γραφικά αλλά από ΑΙ κτλ... ;;; RTS, RPG, sport κτλ.... και γιατί ;;; Επεξ/σία 20 Μαρτίου 2009 από alexzzz Αυτόματη ένωση μηνυμάτων
klainmaingr Δημοσ. 22 Μαρτίου 2009 Μέλος Δημοσ. 22 Μαρτίου 2009 Μπορώ να κάνω ΥΠΕΡπλήρη αντιστοίχηση στο insomnia... ΥΠΕΡ ΥΠΕΡ ΥΠΕΡ!
alexzzz Δημοσ. 22 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2009 ΜΠΑΜΠπππππππ!!! Ερώτηση κρίσεως προς συζήτηση... : Ποιο είδος παιχνιδιού θεωρείται πιο δύσκολο προγραμματιστικά να φτιαχτεί; Όχι από γραφικά αλλά από ΑΙ κτλ... ;;; RTS, RPG, sport κτλ.... και γιατί ;;;
Super Moderators Thresh Δημοσ. 22 Μαρτίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 22 Μαρτίου 2009 Μπορώ να κάνω ΥΠΕΡπλήρη αντιστοίχηση στο insomnia...ΥΠΕΡ ΥΠΕΡ ΥΠΕΡ! i dare you!
ultralisk Δημοσ. 22 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2009 Μόλις βγει Guitar Hero "Κεμετζές" θα πάρω και εγώ... το υπόσχομαι Ερώτηση κρίσεως προς συζήτηση... : Ποιο είδος παιχνιδιού θεωρείται πιο δύσκολο προγραμματιστικά να φτιαχτεί; Όχι από γραφικά αλλά από ΑΙ κτλ... ;;; RTS, RPG, sport κτλ.... και γιατί ;;; χμμμ από θέμα ΑΙ θα έλεγα τα shooters (FPS ή 3rd person the same)...μέχρι στιγμής το HALO απλά δεν το έχει φτάσει κανείς σε αυτόν τον τομέα προγραμματιστικά θα έλεγα μάλλον τα RPG σε στυλ Oblivion, Fallout κτλ ή τα sandboxes games στυλ GTA
SomeRandomGuy Δημοσ. 23 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2009 Σίγουρα τα RPG. Γιατί αλλιώς θα αντιμετωπίσουν οι εχθροί έναν Melee fighter, αλλιώς έναν Ranged, αλλιώς έναν Mage, και ανάλογα με τις αδυναμίες του να χρησιμοποιούν τα ανάλογα skills κτλ κτλ.
klainmaingr Δημοσ. 23 Μαρτίου 2009 Μέλος Δημοσ. 23 Μαρτίου 2009 http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_Go There there Θα διαφωνήσω στα rpg και fps που σκάνε χ εχθροί συγκεκριμένη στιγμή και έχουν συγκεκριμένες διαδρομές κτλ.. Η ερώτηση σου αλεχζζζ είναι πολυδιάστατη ;p Κατα τα άλλα thresh ήδη το έχω το chart in mind αλλα αν το ποστάρω θα με κάνει report το μισό ινσόμνια
alexzzz Δημοσ. 23 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2009 Καλά, τα rpg μπορεί να έχουν την πιο πολύ δουλειά (όγκος αντικειμένων, αριθμός αντιπάλων, ξόρκια, κατσαρόλες, 2 αυγά κτλ) αλλά προγραμματιστικά νομίζω ότι δεν είναι τόσο ζόρικα...
winmik2kx Δημοσ. 26 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2009 (επεξεργασμένο) "Guinness World Records Gamer's Edition 2008 , 2009" http://www.play.com/Books/Books/4-/3541057/Guinness-World-Records-Gamer-Edition/Product.html http://www.play.com/Books/Books/4-/7811756/Guinness-World-Records-Gamer-Edition-2009/Product.html Αξίζουν?? Επεξ/σία 26 Μαρτίου 2009 από winmik2kx
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα