Προς το περιεχόμενο

OpenCL καλωσόρισες!


tmjuju

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μπράβο στην Nvidia

Αίσχος και πάλι αίσχος για τις πρακτικές της Μ$ -

βλπ. Διαίρει και βασίλευε vs open standards.

 

Ο Bill έφυγε αλλά έχει κάνει τα μαθήματα του στους «αντικαταστάτες του»\

  • Super Moderators
Δημοσ.
Μπράβο στην Nvidia

 

όχι μόνο στην Nvidia αλλά και στην ΑΤΙ...

 

από ότι θυμάμαι είχα δει full support στο OpenCL σε Roadmap της πριν από μερικούς μήνες

Δημοσ.

Παραφέρθηκα περί της Μ$... καθώς από όσο καταλαβαίνω δεν υπάρχει λόγος να μην συμβιώσουν και τα δύο πρότυπα στο ίδιο σύστημα.

Εκτός εάν κάτι δεν έχω καταλάβει ως τώρα (και υπάρχει κάποιο ‘εμπόδιο’), απλά ο προγραμματιστής έχει επιλογές.

Δημοσ.
Παραφέρθηκα περί της Μ$... καθώς από όσο καταλαβαίνω δεν υπάρχει λόγος να μην συμβιώσουν και τα δύο πρότυπα στο ίδιο σύστημα.

Εκτός εάν κάτι δεν έχω καταλάβει ως τώρα (και υπάρχει κάποιο ‘εμπόδιο’), απλά ο προγραμματιστής έχει επιλογές.

 

Το έχουμε ξαναδεί το story (ξεκινώντας από το HTML πριν 1,5 αιώνα).

Δημοσ.

Να υπενθυμίσουμε ότι το OpenCL είναι πρωτοβουλία της Apple. Λογικό και επόμενο να υπάρξουν παράλογες ανταποκρίσεις από πλευράς M$.

Δημοσ.
Τι μας..υπόσχεται το νέο αυτό API?

 

Στόχος του είναι η καλύτερη εκμετάλλευση πόρων (τόσο από πλευράς CPU όσο και από πλευράς GPU) για οτιδήποτε αφορά general processing (GP). Επειδή με GP μπορούν να επιταχυνθούν ακόμα και λειτουργίες multimedia, θα ήταν σαφώς καλύτερο να μην βρίσκονται ορισμένες εταιρίες κάτω από την συνηθισμένη και διαρκής άρνησή τους.

 

Υπεραπλουστευμένα έχεις 4 πυρήνες στην CPU και άλλες 24 μονάδες επεξεργασίας σε μια GPU. Αντί να κάθονται να πλέκουν πουλόβερ ένα ποσοστό αυτών σε Χ εφαρμογή στόχος εδώ είναι να μεγιστοποιείται η εκμετάλλευση επεξεργαστικών πόρων.

Δημοσ.

Υπεραπλουστευμένα έχεις 4 πυρήνες στην CPU και άλλες 24 μονάδες επεξεργασίας σε μια GPU. Αντί να κάθονται να πλέκουν πουλόβερ ένα ποσοστό αυτών σε Χ εφαρμογή στόχος εδώ είναι να μεγιστοποιείται η εκμετάλλευση επεξεργαστικών πόρων.

 

άντε μπράβο να καταλάβουμε και εμείς:lol::lol:

Δημοσ.

Ουσιαστικά μιλάμε για επιτάχυνση διεργασιών από τις gpu. Το γνωστό μέχρι τώρα CUDA (nvidia-physx) και stream (ATI-AMD-Havoc). Οι δύο δρόμοι που τραβούσαν τα δύο στρατόπεδα ήταν ασύμβατοι μεταξύ τους, με αποτέλεσμα να έχουμε επιτάχυνση από τις gpu μας ανάλογα με το software και τι αποφάσιζε να υποστηρίξει ο κατασκευαστής του. Π.x. Κάποια παιχνίδια υποστήριζαν physx, άλλα havoc κτλ. To OpenCL είναι ένα ανοικτό πρότυπο, που υποστηρίζεται πλέον και από AMD και από Nvidia, οπότε οι software developers δε χρειάζεται να γράψουν vendor optimized κώδικα. Απλά γράφουν σε OpenCL και τα υπόλοιπα τα αναλαμβάνουν οι drivers των gpu μας.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/OpenCL

  • Super Moderators
Δημοσ.
οπότε οι software developers δε χρειάζεται να γράψουν vendor optimized κώδικα.

 

δυστυχώς όμως το "δεν χρειάζεται" απέχει από την πραγματικότητα και τα συμφέροντα :-(

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...