Προς το περιεχόμενο

λάθος χρεώσεις σε συμβόλαιο της wind


nikoskam

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

καλημέρα σας! καταρχήν είμαι αγανακτησμένος με τη wind και θα ήθελα τα σχόλια σας και τη συμβουλή σας. Τον Αύγουστο κάναμε ένα οικογενειακό συμβόλαιο 4 γραμμών στη wind όπου μας είπαν ότι οι 3 γραμμές θα έχουν 140 λεπτά δωρεάν χρόνο ομιλίας, η μία γραμμή 100 λεπτά δωρεάν χρονο ομιλίας και οι 4 απεριόριστο χρόνο μεταξύ τους πληρώνοντας 120 ευρώ περίπου μαζί με φορους κλπ. οι δυο πρώτοι μήνες κυλισαν καλά...μετά άρχισαν να χρεώνουν τις ενδοοικογενειακές κλίσεις περαν της μίας ώρας πήγαμε τους το είπαμε και υποτίθεται το άλλαξαν...σήμερα ήρθε ο νέος λογαριασμός δε χρεώνει τις ενδοοικογενειακές κλίσεις αλλά χρεώνει όλες τις υπόλοιπες χωρίς να καταναλώνει τον δωρεάν χρόνο ομιλίας και ενώ ο λογαριασμός επρεπε να είναι γυρω στα 120 ευρώ ήρθε στα 300.... μπορώ να κάνω κάτι γι' αυτό? γ.γ. καταναλωτή κλπ?

 

ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας,

νικος

Δημοσ.

Πολύ απλά φίλε μου όταν θα ξαναπάς στο κατάστημα μην αφήσεις τον πωλητή να στο "φτιάξει" αλλά δώσε βάση 5 λεπτά να καταλάβεις το πρόγραμμα στο οποίο είσαι.

Κάθε γραμμή έχει δικό της χρόνο ομιλίας προς τρίτους.

Για ενδοεπικοινωνία έχουν 60λεπτά ή απεριόριστο(ένα από τα δύο για όλες τις γραμμές!)

;)

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...