Mujahid Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2008 Καταρχήν είμαι φοιτητής (22) και τα οικονομικά μου είναι περιορισμένα (όσον αφορά την μελλοντική συντήρηση του αυτοκινήτου). Αυτοκίνητο αποφάσισα με τους γονείς μου να πάρω αλλά επειδή θα είναι το πρώτο μου δεν θέλω να περάσω (πολύ) τα 12-13 χιλιάρικα. Η μάνα μου επιμένει να πάρω καινούργιο (γιατί φοβάται για το αν το μεταχειρισμένο είναι ασφαλές κτλ) και μου λέει πως 15-16,000 μπρούμε να διαθέσουμε. Επειδή δεν είμαι φανατικός με το αντικείμενο μπορεί όποιος ξέρει κάτι παραπάνω να μου προτείνει μάρκες με βάση τις προτεραιότητες μου; (καινούργιο-μεταχειρισμένο δεν έχει σημασία) 1) ασφαλές 2) οδηγικά αξιόπιστο 3) μικρή κατανάλωση 4) μέχρι 14,500 5) μικρό (supermini - small family car ) 6) 1.2 - 1.4 Αν μπορείτε να μου υποδείξετε κάποια μάρκα λίγο παλαιότερη για μεταχειρισμένο γύρω στα 8-9,000 μην διστάσετε.
klainmaingr Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2008 Μην πάρεις. Θα στο κάψουν 207/fiesta/punto/polo/500 είναι κάποιες καλές επιλογές
freedubus Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2008 Ο,τι και να πάρεις, μη τσιγκουνευτείς μια καλή μεικτή ασφάλεια
DarkOrion Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2008 Κοίτα και το corsaki. Καινούριο θα σε συμβούλευα να πάρεις καλύτερα. Άμα πάρεις ένα τριετίας, θα σου εμφανίζει προβλήματα από την πρώτη στιγμή και θα πληρώσεις πάνω κάτω τα ίδια λεφτά.
lary7 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2008 Αν μενεις κεντρο μεγαλουπολης θα προτεινα Aygo-C1-P 107. Φοβερα πρακτικα. Αν οχι, Corsa-Polo-Punto Swift ειναι απο τα ποιο γνωστά ανάμεσα σε φοιτητες (με το Μιψρα αποκλειστικα για φοιτήτριες...)
ferongr Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2008 Γιατι δεν στρεφεσαι προς το Hyundai i10? Ειδικα καθως ψαχνεις φθηνη συντηρηση, θα σου ερθει κουτι.
Chrisxxx Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2008 Με αυτό το budget και εγω toyota θα κοιτουσα yaris ή aygo.
Mujahid Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2008 Μέλος Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2008 Γιατι δεν στρεφεσαι προς το Hyundai i10? Ειδικα καθως ψαχνεις φθηνη συντηρηση, θα σου ερθει κουτι. Το έχω στα υπόψην μου. Είναι γύρω στα 14,000 κομπλέ. Έχεις εμπειρία πάνω στο συγκεκριμένο μοντέλο. Πες σε παρακαλώ αν ξέρεις κάτι παραπάνω. Το yaris παιδια κοστίζει πάνω απο 15,000. Μιλάμε για πρώτο αυτοκίνητο. Δεν θέλω να δώσω τόσα. ΥΓ:Eυχαριστώ φίλε kiriak για το μήνυμα. Θα το κοιτάξω.
chris12 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2008 Πάρε κάποιο που να είναι από αμίαντο. Ποτέ δε ξέρεις.
kosmasgr Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2008 Δεν είναι απαραιτητο να κάνεις μεικτή ασφάλεια. Υπάρχουν ολοκληρωμένα πακέτα που καλύπτουν τα πάντα εκτός απο τις ζημιές που κάνεις εσύ στο αυτοκίνητο σου. (οταν φταις σε τροχαίο). Με τα μισά λεφτά απο όσο κάνει μία μεικτή είσαι καλυμένος
ferongr Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2008 Το έχω στα υπόψην μου. Είναι γύρω στα 14,000 κομπλέ. Έχεις εμπειρία πάνω στο συγκεκριμένο μοντέλο. Πες σε παρακαλώ αν ξέρεις κάτι παραπάνω. Το yaris παιδια κοστίζει πάνω απο 15,000. Μιλάμε για πρώτο αυτοκίνητο. Δεν θέλω να δώσω τόσα. ΥΓ:Eυχαριστώ φίλε kiriak για το μήνυμα. Θα το κοιτάξω. Το εχω οδηγησει 3 φορες (2 μες την πολη, και μια φορα απο Χαλκιδα-Αθηνα). Καλη ποιοτητα κατασκευης και συγχρονο εσωτερικο, κιβωτιο παρα πολυ καλο, με σωστη κλιμακωση και ευκολες αλλαγες, ασφαλης οδικη συμπεριφορα, ενω ο 1100 κινητηρας ειναι ζωντανος και ευστροφος, και εβγαλε ανετα το ταξιδι. Το τιμονι ειναι ελαφρυ, καλο για χρηση μες στην πολη, χωρις να γινεται ασαφες στα πολλα (ηλεκτρικη υποβοηθηση, μαλλον μεταβαλομενη). Το οτι ο κινητηρας ειναι 4αρων κυλινδρων ειναι στα συν, καθως δουλευει ησυχα χωρις κραδασμους σε σχεση με τους τρικυλινδρους των C1, Aygo κλπ, τα οποια εχουν και χαμηλοτερης ποιοτητας εσωτερικο (γυμνες λαμαρινες στην κορυφη της πορτας, μεγαλο μειον για μενα που απλωνω ταριφοχερο εξω). Τα φρενα με 4 δισκους μπρος-πισω ειναι παρα πολυ καλα και σταματανε το αμαηι με ασφαλεια ακομα και απο τα πολλα. Οι χωροι για τους μπροστα ειναι πολυ καλοι, ενω οι πισω αμα ειναι λιγο ψηλοι θα στριμωχτουν (1,90+). Ο χωρος αποσκευων ειναι καλος για την κατηγορια (αν και εχει λιγο ψηλο χειλος φορτωσης). Βαλε στα συν τις "χωμα" τιμες ανταλλακτικων και την χαμηλη καταναλωση και εχεις ενα πολυ καλο πακετο.
papabiris Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2008 Να πας σε οσες αντιπροσωπειες μπορεις να δεις απο κοντα τα μοντελα. μεσα σε δυο-τρεις μερες αν το θες 8α προλαβεις να δεις σχεδον ολα τα αυτοκινητα απο κοντα. τσεκαρε τα ολες τις λεπτομερειες σε καθε αμαξι. οποιο σου κεντρισει την περιεργεια περισσοτερο και η τιμη του ειναι στα πλαισια που ψαχνεις ζητα να το κανεις τεστ ντραιβ. Οπως ειπαν τα παιδια πρεπει να κοιτας εξοπλισμο εξοδα σερβις/συντηρηση καταναλωση και προπαντων εγγυηση. η εγγυηση ειναι πολυ σημαντικη πρεπει να ξερεις ακριβως τι καλυπτει. Εγω προσωπικα εχω ξεχωρισει το kia ceed 1,4 (διπορτο)το οποιο ειναι ομορφο γρηγορο και αριστο-για την κατηγορια του- ποιοτικα. ειναι μεσα στα λεφτα που λες και εχει 7ετη εγγυηση. Αλλο ενα καλο αμαξι ειναι το chevrolet aveo 1,4(διπορτο). εχει παρα πολυ χαμηλη τιμη για αυτα που προσφερει. ειναι σβελτο εχει καλη ποιοτητα κυλισης καλο εξοπλισμο και ειναι αξιοπιστο(κατασκευαζεται απο την gm motors οπως και τα opel) .επισης εχει καλη εγγυηση(3ετη νομιζω). Υπαρχουν ενα σωρο μοντελα που πρεπει να δεις παρε περιοδικα για αρχη και ενημερωσου και μετα τραβα τους δρομους να τα δεις απο κοντα στις αντιπροσωπειες (οσα δεν εχουν καει ακομα )
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.