Mujahid Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2008 Καταρχήν είμαι φοιτητής (22) και τα οικονομικά μου είναι περιορισμένα (όσον αφορά την μελλοντική συντήρηση του αυτοκινήτου). Αυτοκίνητο αποφάσισα με τους γονείς μου να πάρω αλλά επειδή θα είναι το πρώτο μου δεν θέλω να περάσω (πολύ) τα 12-13 χιλιάρικα. Η μάνα μου επιμένει να πάρω καινούργιο (γιατί φοβάται για το αν το μεταχειρισμένο είναι ασφαλές κτλ) και μου λέει πως 15-16,000 μπρούμε να διαθέσουμε. Επειδή δεν είμαι φανατικός με το αντικείμενο μπορεί όποιος ξέρει κάτι παραπάνω να μου προτείνει μάρκες με βάση τις προτεραιότητες μου; (καινούργιο-μεταχειρισμένο δεν έχει σημασία) 1) ασφαλές 2) οδηγικά αξιόπιστο 3) μικρή κατανάλωση 4) μέχρι 14,500 5) μικρό (supermini - small family car ) 6) 1.2 - 1.4 Αν μπορείτε να μου υποδείξετε κάποια μάρκα λίγο παλαιότερη για μεταχειρισμένο γύρω στα 8-9,000 μην διστάσετε.
klainmaingr Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2008 Μην πάρεις. Θα στο κάψουν 207/fiesta/punto/polo/500 είναι κάποιες καλές επιλογές
freedubus Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2008 Ο,τι και να πάρεις, μη τσιγκουνευτείς μια καλή μεικτή ασφάλεια
DarkOrion Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2008 Κοίτα και το corsaki. Καινούριο θα σε συμβούλευα να πάρεις καλύτερα. Άμα πάρεις ένα τριετίας, θα σου εμφανίζει προβλήματα από την πρώτη στιγμή και θα πληρώσεις πάνω κάτω τα ίδια λεφτά.
lary7 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2008 Αν μενεις κεντρο μεγαλουπολης θα προτεινα Aygo-C1-P 107. Φοβερα πρακτικα. Αν οχι, Corsa-Polo-Punto Swift ειναι απο τα ποιο γνωστά ανάμεσα σε φοιτητες (με το Μιψρα αποκλειστικα για φοιτήτριες...)
ferongr Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2008 Γιατι δεν στρεφεσαι προς το Hyundai i10? Ειδικα καθως ψαχνεις φθηνη συντηρηση, θα σου ερθει κουτι.
Chrisxxx Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2008 Με αυτό το budget και εγω toyota θα κοιτουσα yaris ή aygo.