Προς το περιεχόμενο

Νεκρός 16χρονος από σφαίρα αστυνομικού.


firewalker

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

 

 

λιοπύρη έγραψες λάθος στο edit :-)

 

Εκαλά.

Εγώ για σένα το λέω επειδή είμαι καλός και μου αρέσουν τα μπούτια σου.

Γράφε όπως νομίζεις.

:P

  • Απαντ. 2,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
Εκαλά.

Εγώ για σένα το λέω επειδή είμαι καλός και μου αρέσουν τα μπούτια σου.

Γράφε όπως νομίζεις.

:P

 

Αυτή η παραδοχή της ανεπιφύλακτης επιτακτικότητας ορισμένων βασικών ηθικών αξιών, στην οποίαν οδηγούμαστε αναπόδραστα αν, υπερνικώντας πλάνες και παρερμηνείες, σκεφθούμε με συνέπεια ως το τέλος τις ηθικές μας πεποιθήσεις, δεν αποτελεί μιαν αυθαίρετη μεταφυσική κατασκευή. Η παραδοχή ενός ανώτερου κόσμου ιδεών και αξιών, τις οποίες να πρέπει να μπορώ να διαπιστώσω "με τα μάτια της ψυχής", δεν είναι η αναγκαία προέκταση της βεβαιότητάς μου ότι, εδώ στον κόσμο μας, ο θάνατος ανθρώπων στο όνομα του αγώνα, η λεηλάτηση περιουσιών, η εκβίαση μιας κοινωνίας ολόκληρης με την απειλή ισοπέδωσης της, η εξόντωση ενδοκοινωνικών εχθρών, ο εξανδραποδισμός ανθρώπων αντίθετων ιδεολογικών προσανατολισμών, ο εκ μέρους μιας φραξιάς "βασανισμός" των ιδεολογικών της αντιπάλων, η διαπόμπευση ανθρώπων για ζητήματα που αφορούν αποκλειστικά την ιδιωτική τους ζωή, και τόσα άλλα, είναι πράξεις ανήθικες χωρίς «αν» και «εξαρτάται», είναι πράξεις αποτρόπαιες, τελεία και παύλα.

 

ευκολάκι cloud

 

Αυτή η παραδοχή της ανεπιφύλακτης επιτακτικότητας ορισμένων βασικών ηθικών αξιών, στην οποίαν οδηγούμαστε αναπόδραστα αν, υπερνικώντας πλάνες και παρερμηνείες, σκεφθούμε με συνέπεια ως το τέλος τις ηθικές μας πεποιθήσεις, δεν αποτελεί μιαν αυθαίρετη μεταφυσική κατασκευή. Η παραδοχή ενός ανώτερου κόσμου ιδεών και αξιών, τις οποίες να πρέπει να μπορώ να διαπιστώσω "με τα μάτια της ψυχής", δεν είναι η αναγκαία προέκταση της βεβαιότητάς μου ότι, εδώ στον κόσμο μας, ο θάνατος ανθρώπων στο όνομα της εξουσίας, η λεηλάτηση ελευθεριών, η εκβίαση μιας κοινωνίας ολόκληρης με την απειλή ισοπέδωσης της, η εξόντωση ενδοκοινωνικών εχθρών, ο εξανδραποδισμός ανθρώπων αντίθετων ιδεολογικών προσανατολισμών, ο εκ μέρους μιας κυρίαρχης κάστας "βασανισμός" των ιδεολογικών της αντιπάλων, η διαπόμπευση ανθρώπων για ζητήματα που αφορούν αποκλειστικά την ιδιωτική τους ζωή, και τόσα άλλα, είναι πράξεις ανήθικες χωρίς «αν» και «εξαρτάται», είναι πράξεις αποτρόπαιες, τελεία και παύλα.

:-) λ ι ο π ύ ρ η
Δημοσ.
Ρε συ Πραιτ, κάποιος που έχει διαβάσει π.χ δυο θεωρητικούς και έχει καταλάβει τι ήθελαν να πουν (σωστά ή λάθος δεν έχει σημασία, ας μη πάμε εκεί την κουβέντα), αν μη τι άλλο αντιλαμβάνεται πως οποιοσδήποτε σώφρων αναρχοτέτοιος δεν έχει αντιλήψεις τύπου "με δυο μολότωφ θ'αλλάξουμε το κόσμο" ούτε πιστεύει πως το να καις ανθρώπους ζωντανούς είναι επαναστατική πράξη.

 

Θεωρώ πως τόσο άστοχες αντιλήψεις δεν έχουν ούτε αυτοί που νομίζουν πως η αναρχία είναι μάρκα κονκάρδας ή μουσικό κίνημα των 80's στην καλύτερη.

Για μία καλύτερη ζωή παλεύουν και αυτοί με τον τρόπο τους, όχι για έναν πιο βάρβαρο θάνατο.

Το να τους χρεώνεις τα παραπάνω γνωρίζοντας τι αντιπροσωπεύουν, δείχνει τουλάχιστον εμπάθεια και προσπάθεια δημιουργίας αρνητικού κλίματος που ουδεμία σχέση έχει με την πραγματικότητα.

Ρε συ liopyr μετά το post σου κι έχοντας προηγηθεί το ποστ του ανήλικου πιστεύω ότι πραγματικά αυτό που ήθελα να πω απ' έξω απ' έξω δεν έγινε κατανοητό κι από κει ξεκίνησε η λανθασμένη άποψη που λέει ότι πιστεύω ότι όλοι οι αναρχικοί είναι έτσι.

 

Πάμε τώρα, περασμένα αυτή τη φορά από την μηχανή του κιμά, απλά για εξακρίβωση. Ξέρω τι πρεσβεύουν οι ορίτζιναλ αναρχικοί. Ξέρω ότι δεν μπορείς να έχεις διαβάσει και ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙ δυο θεωρητικούς και ταυτόχρονα να υποστηρίζεις τις μολότωφ. Ξέρω ότι οι αναρχικοί ΟΥΔΕΜΙΑ σχέση έχουν με πιστολάδες κοινωνικούς αγωνιστές και αντάρτικα blog. Είπα ότι αυτούς τους τυπάδες τους πάω.

 

Με την λέξη αναρχικός στο παρών thread (ανάθεμα την ώρα που δεν το είπα εξαρχής για να μην γίνει το μπέρδεμα) εννοούσα αποκλειστικά και μόνο τους ακόλουθους του τρόπου σκέψεως της @@sos@@, που ΟΥΔΕΜΙΑ ΣΧΕΣΗ έχουν με τους ψαγμένους αναρχικούς -είχα την τύχη να συνομιλήσω κάποτε μ' ένα, με άφησε μλκ- και ΕΠΟΥΔΕΝΙ δεν τους έβαλα στο ίδιο τσουβάλι. Τους έχω διαχωρίσει τελείως στο μυαλό μου. Είναι δυνατόν να βάλω στο ίδιο τσουβάλι τον Άσιμο πχ με τους indymediάδες, πιστεύεις ότι αυτό εννοούσα?

 

Και μάλιστα αν είχα συνδέσει το αναρχικός=βία, όπως υπονοείς, θα ήμουν ηλίθιος.

Κι αν με θεωρούσες τέτοιο όταν με κουόταρες θα ήθελα να μου το πεις εξαρχής.

Αν πάλι όχι, πραγματικά θα έπεφτα σε τέτοια λογική άβυσσο, σε τόσο αυτονόητο κι "εύκολο" θέμα?

Δημοσ.

Aν σε θεωρούσα ηλίθιο δε θα σε κουόταρα καν. ;p

 

sos, my bad (στην προκειμένη), δεν είχα πιει καφέ ακόμα, καλά τα πήγα. :P

Δημοσ.

Με την λέξη αναρχικός στο παρών thread (ανάθεμα την ώρα που δεν το είπα εξαρχής για να μην γίνει το μπέρδεμα) εννοούσα αποκλειστικά και μόνο τους ακόλουθους του τρόπου σκέψεως της @@sos@@, που ΟΥΔΕΜΙΑ ΣΧΕΣΗ έχουν με τους ψαγμένους αναρχικούς -είχα την τύχη να συνομιλήσω κάποτε μ' ένα, με άφησε μλκ- και ΕΠΟΥΔΕΝΙ δεν τους έβαλα στο ίδιο τσουβάλι. Τους έχω διαχωρίσει τελείως στο μυαλό μου. Είναι δυνατόν να βάλω στο ίδιο τσουβάλι τον Άσιμο πχ με τους indymediάδες, πιστεύεις ότι αυτό εννοούσα?

 

Έχει πλάκα πάντως όταν όλοι μαζεμένοι στο ίδιο μέρος, διαβάζοντας τα ίδια βιβλία, αναμασώντας τα ίδια λόγια, έχοντας τις ίδιες οπτικές, εκφράζοντας τις ίδιες ιδέες, απαρέγκλιτοι από αυτό που ένας όρισε σωστό, βελάζουν για προβατοποίηση.

 

Πουτάνα ειρωνεία, είσαι παντού.

όντως έχεις...

 

---------- Προσθήκη στις 20:53 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 20:04 ----------

 

και το συνεχίζω λίγο παραπέρα,μιας και έχω τώρα λίγο χρόνο

ποιός είναι ο/η προβατοποιημένος/η;

ο ψαγμένος αναρχικός που σε άφησε μλκ;ή εγώ με τον δικό μου τρόπο σκέψης;

και αυτός όπως και εγώ αγωνίζεται για την ανατροπή της υπάρχουσας άδικης πραγματικότητας και στηρίζει την δημιουργία μιας κοινωνίας αταξικής...

Δημοσ.
Δεν έχω. Βάζε βάζε στους επαναστάτες, όταν έφτασε η σειρά μου είχε τελειώσει.

 

 

Ναι αλλά φευγαλέα έχω υιοθετήει αν κι όχι ενστερνιστεί απολύτως όπως είναι φυσικό ένα κομμάτι έστω κι από ένα μέλος του εν λόγω πονήματος.

 

Συγκεκριμένα για τους δολοφόνους της Marfin που έφερα παράδειγμα και που εσύ στο όνομα του αγώνα τους βαφτίζεις κοινωνικούς επαναστάτες, η ηθική καθολικότητα μιας αξίας σημαίνει την ιδιαίτερα έντονη επιτακτικότητά της, που την κάνει να μην εξαρτάται από προϋποθέσεις εξωηθικής υφής. Η ηθική απαγόρευση της ανθρωποκτονίας, δεν επιδέχεται την εξάρτηση της δεσμευτικότητάς της από τη συνδρομή προϋποθέσεων που δεν έχουν ηθικό βάρος. Δεν είναι νοητός ένας ηθικός κανόνας που να ανέχεται την ανθρωποκτονία όταν λ.χ. το θύμα είναι γρανάζι του συστήματος, εν προκειμένω λογιστής της Marfin.

 

Αυτή η παραδοχή της ανεπιφύλακτης επιτακτικότητας ορισμένων βασικών ηθικών αξιών, στην οποίαν οδηγούμαστε αναπόδραστα αν, υπερνικώντας πλάνες και παρερμηνείες, σκεφθούμε με συνέπεια ως το τέλος τις ηθικές μας πεποιθήσεις, δεν αποτελεί μιαν αυθαίρετη μεταφυσική κατασκευή. Η παραδοχή ενός ανώτερου κόσμου ιδεών και αξιών, τις οποίες να πρέπει να μπορώ να διαπιστώσω "με τα μάτια της ψυχής", δεν είναι η αναγκαία προέκταση της βεβαιότητάς μου ότι, εδώ στον κόσμο μας, ο θάνατος ανθρώπων στο όνομα του αγώνα, η λεηλάτηση περιουσιών, η εκβίαση μιας κοινωνίας ολόκληρης με την απειλή ισοπέδωσης της, η εξόντωση ενδοκοινωνικών εχθρών, ο εξανδραποδισμός ανθρώπων αντίθετων ιδεολογικών προσανατολισμών, ο εκ μέρους μιας φραξιάς "βασανισμός" των ιδεολογικών της αντιπάλων, η διαπόμπευση ανθρώπων για ζητήματα που αφορούν αποκλειστικά την ιδιωτική τους ζωή, και τόσα άλλα, είναι πράξεις ανήθικες χωρίς «αν» και «εξαρτάται», είναι πράξεις αποτρόπαιες, τελεία και παύλα.

 

Η παραδοχή καθολικών ηθικών αξιών βασίζεται πριν από όλα σε μιαν ηθικά όχι κατακριτέα αλλά, ακριβώς αντίθετα, επιβεβλημένη γενίκευση: την ηθική αντίθεση στο τι θεωρεί αυθαίρετα καθένας σωστό. Καθολικές είναι όλες εκείνες οι ηθικές αξίες τις οποίες μπορούμε να παραδεχθούμε αν καταφέρουμε να ξεπεράσουμε την περιορισμένη οπτική γωνία του εαυτού μας και μπορέσουμε να περιλάβουμε στις ηθικές εκτιμήσεις μας και τους άλλους· και μάλιστα τους άλλους έτσι γενικά και αόριστα, χωρίς περιορισμούς και ιδίως ανεξάρτητα από το τι σημαίνουν αυτοί ειδικά για εμάς τους ίδιους.

 

 

Το κείμενο είναι 100% δική μου έμπνευση, αποτέλεσμα αυτόβουλης κριτικής σκέψης και λεξιλογίου. Οποιαδήποτε ομοιότητα με άλλα κείμενα αποτελεί συμπτωματικό γεγονός.

 

Υποκλίνομαι.

Δημοσ.
ποιός είναι ο/η προβατοποιημένος/η;

ο ψαγμένος αναρχικός που σε άφησε μλκ;ή εγώ με τον δικό μου τρόπο σκέψης;

και αυτός όπως και εγώ αγωνίζεται για την ανατροπή της υπάρχουσας άδικης πραγματικότητας και στηρίζει την δημιουργία μιας κοινωνίας αταξικής...

Δεν θεωρώ κάποιον προβατοποιημένο αναλόγως της δημοφιλίας των ιδεών που εκφράζει αλλά πως το αιτιολογεί. Οι χρυσαυγίτες εκφράζουν πολύ μικρό κομμάτι του πληθυσμού. Έχεις δει πως είναι στις πορείες και στις ιδέες τους? Κι από την άλλη υπάρχουν πάρα πολλοί (insert mainstream political party here) που έχουν ένα τρόπο σκέψης αξιοθαύμαστο.

 

Για τα δύο είδη "αναρχικών" που ρώτησες τώρα. Δεν θα είχα κανένα πρόβλημα να έχεις ό,τι ιδέες θέλεις αλλά να μπορείς να τις υποστηρίξεις και να έχεις σφαιρική αντίληψη των πραγμάτων. Εσένα είτε σε ρωτάνε είτε όχι το ένα και το αυτό είναι, τυπικό παράδειγμα συζήτησης μαζί σου:

- (Σοβαρή ερώτηση προς @@soss@@)

- (1) Βιντεάκι στο youtube (αγαπημένη θεματολογία ζαβαρακατρανέμια) ή

- (2)Ξέρεις, η πατερναλιστική μορφή της αψεγάδιαστης αμπελοφιλοσοφικής πραγματογνωμοσύνης καθώς αναδύεται κι εκπορεύεται μέσα [...]

- (3) Νομίζω ...... ότι...... ????!!!!$$$$%%% ίσως %#%#$@!@$#$, ξέρεις ............. μπορεί ......... ή

- (4) Όλοι στους δρόμους, θα ξυπνήσετε κάποια στιγμή, η επανάσταση θέλει ψυχή, σας αφήνω να τα βρείτε μόνοι σας κτλ κτλ

 

Τις πρώτες φορές είχε πλάκα, μετέπειτα ήταν κουραστικό, τώρα πια είναι εκνευριστικό και εξαρχής ο συνομιλητής σου προκαταβάλλεται αρνητικά στις τοποθετήσεις σου. Πραγματικά δεν το έχεις καταλάβει?

Δημοσ.

Καλα ,εγω δεν εχω καταλαβει γτ συγκρινουμε τους τυπους στην μαρφιν με αυτους που σκοτωσαν τον Γρηγοροπουλο .Τελειως αντιθετη κατασταση.Στην μια περιπτωση ξεραμε ποιοι εμπλεκονταν αλλα προσπαθησαν να βγουν λαδι .Οτι δεν εγινε εγκλημα ποτε ,οτι ηταν σε αμυνα ,οτι εφταιγαν τα παιδια ,κτλ .Και με συνηγορο εναν απο τους πιο γνωστους δικηγορους μαλιστα.

 

Στην περιπτωση της μαρφιν ειναι δεδομενο μονο οτι εχει γινει εγκλημα και αν τους πιασουν δεν τους σωζει κανεις.Το θεμα ειναι οτι δεν ξερουμε ποιοι ειναι..

Δημοσ.

Καλα ,εγω δεν εχω καταλαβει γτ συγκρινουμε τους τυπους στην μαρφιν με αυτους που σκοτωσαν τον Γρηγοροπουλο .Τελειως αντιθετη κατασταση.Στην μια περιπτωση ξεραμε ποιοι εμπλεκονταν αλλα προσπαθησαν να βγουν λαδι .Οτι δεν εγινε εγκλημα ποτε ,οτι ηταν σε αμυνα ,οτι εφταιγαν τα παιδια ,κτλ .Και με συνηγορο εναν απο τους πιο γνωστους δικηγορους μαλιστα.

 

Στην περιπτωση της μαρφιν ειναι δεδομενο μονο οτι εχει γινει εγκλημα και αν τους πιασουν δεν τους σωζει κανεις.Το θεμα ειναι οτι δεν ξερουμε ποιοι ειναι..

Δημοσ.

fixed:

...Στην περιπτωση της μαρφιν ειναι δεδομενο μονο οτι εχει γινει εγκλημα και αν τους πιασουν δεν τους σωζει κανεις.Το θεμα ειναι οτι ξερουμε ποιοι ειναι....
...αλλά δεν τους ακουμπάμε,γιατί μετά πως θα τρομάξουμε το κοσμάκη (που πας παιδάκι μου,δεν βλέπεις τι καιρό κάνει εκεί έξω;)

 

Είπαμε,το κράτος είναι ο μόνος τρομοκράτης!

ουκ εσονταί του θεοί έτεροι πλην αυτού.:X

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...