Προς το περιεχόμενο

Call of Duty: Modern Warfare 2


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Yes. Προσωπικά δεν με χαλάει, οι άλλες εκδόσεις είναι φρου-φρου κι αρώματα...

 

μπα εγώ ήθελα τα nightvision gogles...:lol: απο ότι φαίνεται πάντως πάει για σίγουρη αγορά

  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
μπα εγώ ήθελα τα nightvision gogles...:lol: απο ότι φαίνεται πάντως πάει για σίγουρη αγορά

Έλα ρε συ, όπως είπε ένας φίλος, αυτά είναι γυαλιά με πράσινα ledακια μέσα :lol: . Κάνε ένα google να δεις πόσο πάει το πιο φθηνό night-vision goggle και θα δεις ότι "κάτι" δεν πάει καλά.

 

Όσο για την αγορά, βεβαίως βεβαίως...

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 02:47 ----------

 

Παράθεση:

Call of Duty: Modern Warfare 2 Delayed on PC

 

With the revelation of a new release schedule from Activision-Blizzard this morning, highlighting the publishers autumn/winter line-up, Electronic Theatre can today confirm that the PC version of the highly-anticipated Call of Duty: Modern Warfare 2 has suffered a delay. Originally due for a simultaneous release with the rest of 2009’s Call of Duty onslaught, Call of Duty: Modern Warfare 2 will now officially be late to the party.

 

On November 10th 2009, the latest batch of Call of Duty releases will arrive on each of the leading formats. Nintendo’s Wii will receive its’ first Call of Duty release with the Modern Warfare subtitle, Call of Duty: Modern Warfare: Reflex, alongside the Nintendo DS’s exclusive Call of Duty: Modern Warfare Mobilised. Of course, November 10th also marks the release of one of the most anticipated games of the year, Infinity Ward’s Call of Duty: Modern Warfare 2 on Xbox 360 and PlayStation 3. The PC release of Call of Duty: Modern Warfare 2, however, will now arrive a fortnight later, on November 24th 2009.

 

No official reason has yet been given for the delay, though Electronic Theatre would suggest that perhaps manufacturing constraints are to blame. Though many may expect the delay to be a measure to counteract piracy issues, as was seen with THQ’sElectronic Theatre Image Red Faction: Guerrilla and each of Capcom’s 2009 big three, two weeks surely won’t dull any underhanded intentions, and with worldwide release dates drawing ever closer publishers are under increased pressure to ship sufficient quantities of their titles to meet demand in a timely manner, and as Call of Duty: Modern Warfare 2 is likely to perform better at retail on consoles than PC, it’s not surprising Activision-Blizzard has chosen to delay Call of Duty: Modern Warfare 2 on PC rather than any other format. Electronic Theatre will keep you updated with all the latest from Activision-Blizzard and the Call of Duty franchise.

 

Ελπίζω να είναι απλά φήμες αλλιώς θα τους πάρει ο διάολος.

Ελπίζω να είναι απλά φήμες αλλιώς θα τους πάρει ο διάολος.

 

[ame]http://www.gametrailers.com/video/spec-ops-modern-warfare/57709[/ame]

 

Άντε και λίγο coop στη σούπα να δέσει ;).

 

Επίσης, στος τέλος το λέει ξεκάθαρα ότι το παιχνίδι βγαίνει σε ΟΛΑ τα ports 11 Νοεβρίου. ΟΛΕ ΟΛΕ ΟΛΕ! :-)

Δημοσ.

10 Νοεμβρίου για όλα τα formats (συμπεριλαμβανομένου και του PC) ΑΛΛΑ δεν θα υπάρχουν dedicated servers, μέγιστος αριθμός στο MP θα είναι τα 16 άτομα μόνο και δεν θα υποστηρίζονται Mods.

 

Κινήσεις αυτοκτονίας από την Infinity Ward, ειδικά στο θέμα των dedicated servers

Δημοσ.
10 Νοεμβρίου για όλα τα formats (συμπεριλαμβανομένου και του PC) ΑΛΛΑ δεν θα υπάρχουν dedicated servers, μέγιστος αριθμός στο MP θα είναι τα 16 άτομα μόνο και δεν θα υποστηρίζονται Mods.

 

Κινήσεις αυτοκτονίας από την Infinity Ward, ειδικά στο θέμα των dedicated servers

 

Ώπα, ώπα. Τι εννοείς με αυτό;

Δημοσ.

Όταν υπάρχει μεγάλο community που ασχολείται με ένα game, πως θα αποτραπεί η δημιουργία dedicated servers/mod κλπ..

Μήπως θα είναι πιο δύσκολο πλέον, αλλά όχι αδύνατο;

Δημοσ.
10 Νοεμβρίου για όλα τα formats (συμπεριλαμβανομένου και του PC) ΑΛΛΑ δεν θα υπάρχουν dedicated servers, μέγιστος αριθμός στο MP θα είναι τα 16 άτομα μόνο και δεν θα υποστηρίζονται Mods.

 

Κινήσεις αυτοκτονίας από την Infinity Ward, ειδικά στο θέμα των dedicated servers

 

πραγματικά ακατανόητη η πολιτική που ακολουθούν...κρίμα διότι πολλοί το περιμένουμε και απο ότι φαίνεται θα φάμε μεγάλη ήττα.. το πρώτο είχε μεν καλό single player αλλά πολύ μικρό και στηριζότανε πολύ στο online...πραγματικά απορείς πως σκέφτονται κάποιοι ορισμένες φορές:mad:...αλλά ούτε mods?!απλά έλεος..

Δημοσ.

Μην σας προκαλεί εντύπωση που δεν θα υποστηρίζονται τα Mods... πως αλλιώς νομίζετε θα πουλήσουν τα DLC που έχουν σκεφτεί;

 

We're doing a lot on the backend to make the game accessible for everyone.

*

There is no delay for the PC version of MW2

*

There's prestige mode

*

Jason West at the MP event, said that he was dead on, on the matchmaking servers. We've been building a system on the backend called IW.NET.

*

You are completely reliant on IW.NET. There are no server lists. There are no dedicated servers.

*

You have private matches where you can customize the game

*

You cannot put MW2 on a dedicated server.

*

This is the first time we've ever done something like this and the team has huge plans for what IW.NET develops into.

*

Customizing your game...you have quite a few options in a private match

*

You're getting same game (as in Console), plus matchmaking and private match.

*

Server admin point-of view, NO DEDICATED SERVERS

 

I've summarized some of my own thoughts from the cast here:

 

General

 

* IW partnering through Steam is what you will see in the future. Matchmaking is not through Steam, but IW.NET is run in conjunction with Steam.

* GSP's will no longer be renting out servers.

* No PunkBuster. VAC will be used as an anti cheat.

* Retail distribution: Pre-orders will get a disk. Or you could order from Steam.

* DLC may now need to be paid for - not confirmed.

* Piracy was only a small reason for going to IW.NET - not the whole reason.

 

Clans:

 

* No more clan servers. Private matches, replace clan servers.

* Listen servers will connect to each other.

* IW.NET/Steam will replace the community server admin

 

Competitive Gaming

 

* Competitive gaming has changed forever.

* It might be possible in the future for IW engineers to load a "competitive" setting on IW.NET, but it is far from a guarantee. It might also never happen.

 

Modding

 

* Modding the game is now very much in question. Fourzerotwo had no info on modding. However, it appears that there will be no mods or maps for MW2.

* Modding in SpecOps? Unknown.

 

 

Today our game has changed for ever.

Δημοσ.
We're doing a lot on the backend to make the game accessible for everyone.

*

There is no delay for the PC version of MW2

*

There's prestige mode

*

Jason West at the MP event' date=' said that he was dead on, on the matchmaking servers. We've been building a system on the backend called IW.NET.

*

You are completely reliant on IW.NET. There are no server lists. There are no dedicated servers.

*

You have private matches where you can customize the game

*

You cannot put MW2 on a dedicated server.

*

This is the first time we've ever done something like this and the team has huge plans for what IW.NET develops into.

*

Customizing your game...you have quite a few options in a private match

*

You're getting same game (as in Console), plus matchmaking and private match.

*

Server admin point-of view, NO DEDICATED SERVERS

 

I've summarized some of my own thoughts from the cast here:

 

General

 

* IW partnering through Steam is what you will see in the future. Matchmaking is not through Steam, but IW.NET is run in conjunction with Steam.

* GSP's will no longer be renting out servers.

* No PunkBuster. VAC will be used as an anti cheat.

* Retail distribution: Pre-orders will get a disk. Or you could order from Steam.

* DLC may now need to be paid for - not confirmed.

* Piracy was only a small reason for going to IW.NET - not the whole reason.

 

Clans:

 

* No more clan servers. Private matches, replace clan servers.

* Listen servers will connect to each other.

* IW.NET/Steam will replace the community server admin

 

Competitive Gaming

 

* Competitive gaming has changed forever.

* It might be possible in the future for IW engineers to load a "competitive" setting on IW.NET, but it is far from a guarantee. It might also never happen.

 

Modding

 

* Modding the game is now very much in question. Fourzerotwo had no info on modding. However, it appears that there will be no mods or maps for MW2.

* Modding in SpecOps? Unknown.

 

 

Today our game has changed for ever. [/quote']

 

john2gr, xωρίς παρεξήγηση, άλλα πρέπει να βάλεις source link για το κείμενο που βάζεις. Έτσι, σαν "official statement" δηλαδη, διαδόθηκε και η φήμη για της καθυστέρηση της pc version, με αποτέλεσμα ακόμη πολύς κόσμος νομίζει ότι το παιχνίδι βγαίνει στις 24 για pc.

Δημοσ.

Η καθυστέρηση ήταν γκάφα στο release schedule της Activision όπως έχω ξαναπεί και ουδεμία σχέση είχε με την Infinity Ward.

 

Έχω δώσει το podcast πριν τόσα posts, ακούστε το ντε!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Έχω δώσει το podcast πριν τόσα posts, ακούστε το ντε!

Ugh, sry :o

 

 

Πάντως, αυτό με το μη-dedicated servers μου φαίνεται ΠΡΑΚΤΙΚΑ αδύνατο και όντως, όπως είπες, κίνηση αυτοκτονίας από την IW και ως εκ τούτου, νομίζω ότι "κάτι" δεν έχουμε καταλάβει σωστά. Το να μην έχεις dedicated δικό σου server να τον κάνεις ό,τι θέλεις και όπως θέλεις, είναι κάτι πρωτοφανές για τέτοιο παιχνίδι.

 

Δηλαδη, για τα battlefield ας πούμε, έχει η EA έναν Master Server για να ελέγχει κουτσά-στραβά το τι γίνεται σε ΟΛΟΥΣ τους official (ranked) servers του παιχνιδιού, έχει και εξουσιοδοτημένους retailers και ως εκεί. Δεν σε αφήνει όμως να πάρεις τα αρχεία για να στήσεις έναν dedicated ΚΑΙ ranked server - μπορεί να είναι dedicated, άλλα όχι ranked.

 

Μήπως αυτό πάνε να κάνουνε και στην IW; Γιατί σκέψου και το εξής... τώρα στο cod4 υπάρχουν καμιά 15.000 servers, ο καθένας με το μακρύ και το κοντό του. Οπότε ερωτώ, πως είναι πρακτικά δυνατό μία εταιρεία να κάτσει να στήσει 15.000 servers με διαφορετικές ρυθμίσεις; Και δεν μιλάω για mods, μιλάω για νόμιμες ρυθμίσεις - πχ. εγώ θέλω το chopper να έχει hp 100, εσύ 200, ο αμερικάνος 201.33, o κινέζος 421.57 . Αφήνω απ'έξω το θέμα του competitive gaming...

 

Άλλα και με τα pings δλδ τι θα γίνει; Θα στήσουν 5 (που λέει ο λόγος) servers στη USA, 5 στη UK, 5 στη Ρωσία, 5 στην Αυστραλία και καθαρίσαμε; Εξάλλου ήδη υπάρχουν εταιρείες που δίνουν dedicated MW2 servers.

 

Θέλω να καταλήξω λοιπόν ότι νομίζω πως κάτι έχει παρερμηνευθεί στις δηλώσεις που έγιναν, κάτι δεν κολλάει στο όλο νταραβέρι, ας περιμένουμε λίγο να δούμε τι θα γίνει. Άλλιως πάμε κατευθείαν σε Bad Company 2... :rolleyes:

 

 

PS: Ακούγοντας το source (podcast), οφείλω να πω ότι δεν με έπεισε η εγκυρότητα του. Μπορεί δλδ να είναι και ράδιο αρβύλλα και, αν όντως είναι έτσι, βλέπω τους εμπλεκόμενους στα δικαστήρια για συκοφαντική δυσφήμιση. Όχι ότι ξέρω τις φωνές των προσκεκλημένων απέξω, άλλα πολύ φλου μου φάνηκε το όλο στήσιμο. Να πάνε δηλαδή developers από IW σε Ventrillo channel για να μιλήσουν μισή ώρα με έναν τύπο. Εδώ το GameTrailers ξεσκίζεται να τους αποσπάσει 5-λεπτες συνεντεύξεις, και αυτός ο τύπος τους είχε αποκλειστικότητα μισή ώρα, τι λέμε τώρα..................

Επεξ/σία από Athanasios2104

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...