Προς το περιεχόμενο

Service ESHOP απλα αθλιο!!!


AKISHELLAS1

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 31
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Αν και εγώ έχω ακούσει από φίλους άσχημα πράγματα γενικά, παρότι προσωπικά για κάτι μικροπράγματα που παραγγέλνω κάθε τόσο δεν έχω πρόβλημα (θα μου πείτε δε χρειάστηκες after sales-σωστό...) αλλά...είναι ιδέα μου ή πέφτει ομαδικό κράξιμο στο e-shop εδώ και 3-4 μέρες? Στην κατηγορία Hardware Γενικά από τα πρώτα 10 θέματα τα 3 είναι για το κάκιστο service του e-shop. Δεν θα διαφωνήσω με κανέναν, όπως ξαναείπα έχω ακούσει άσχημα πράγματα από γνωστούς μου. Αλλά άμα είναι έτσι ρε παιδιά να κράζουμε όλο το χρόνο. Έγινε κάτι τις τελευταίες μέρες που χρήζει εντονότερου κραξίματος?

  • Super Moderators
Δημοσ.
είναι ιδέα μου ή πέφτει ομαδικό κράξιμο στο e-shop εδώ και 3-4 μέρες?

 

nope, πέφτει εδώ και χρόνια :P

Δημοσ.

Και εγώ απο e-shop έχω δεί και τις δύο μεριές του νομίσματος.

Έτρεχα ενάμιση μήνα για μια μητρική ενός φίλου που λέγανε οτι δεν είχε τίποτα και τελικά μου κόψανε πιστωτικό, αλλά έχω πάει και σκληρό εξωτερικό και σε μια βδομάδα μου δώσανε καινούργιο του κουτιού. Είναι να σου τύχει.

Όπως και να έχει οι τεχνικοί είναι άνθρωποι και έλληνες. Ως κλασικός έλληνας θα κάνει την δουλειά του τις περισσότερες φορές αλλά και πολλές δε θα κάνει τίποτα και θα σε τρέχει. είναι ανάλογα που θα πέσεις.

Εγώ πάντως ότι μπορώ κυνηγάω απο plaisio να αγοράσω και αν δε βρώ αυτό ακριβώς που ψάχνω το παίρνω απο e-shop πχ χτές αγόρασα τον e5200 box απο e-shop γιατί το plaisio τον είχε μόνο tray.

Δε γίνεται να υποστηρίξω το ένα μαγαζί γιατί αν αρχίσουνε το μονοπώλιο εγώ θα βγώ χαμένος στην τελική.

Πάντως εμπιστεύομαι και τα δύο μαγαζιά ίσως όχι το ίδιο.

Γενικά το service στο e-shop δεν είναι και το καλύτερο.

 

Άποψή μου για το θέμα rma: Το e-shop το στέλνει κατευθείαν στην αντιπροσωπεία γιαυτό και κάνει περίπου μια βδομάδα. Το plaisio στο κάνει αντικατάσταση και τα στέλνει μαζικά rma στις εταιρείες. Τα επιστρεφόμενα απο rma τι τα κάνει όμως; Δε νομίζω να τα βάζει όλα στο stock ούτε να έχει συμφωνίες με τις εταιρείες να του κάνουν αντικατάσταση με σφραγισμένα. Το δικό μου σκεπτικό είναι οτι κάπου τα χρεισιμοποιεί, σε κανα pc site builder μήπως; Γιαυτό είναι κ λίγο πιο φτηνά τα πράγματα απο το site builder;

Όταν πουλάς 10.000 εξαρτήματα την ημέρα τα 100 θα σου κάτσουν χαλασμένα λόγο στατιστικής και στα επιστρέφουν λογικά.

Μια σκέψη κάνω, δεν γνωρίζω κάτι ούτε έχω αποδείξεις για κάτι τέτοιο.

Δημοσ.

Όπως λέει κι ο caution και ο choutos τις τελευταίες μέρες ξεφυτρώνουν σαν τα μανιτάρια τα θέματα για το e-shop. Με αποκορύφωμα πάντως αυτό εδώ που το παράπονο είναι πως το pc δε φτιάχτηκε εντός 9 ωρών.. Πάντως αυτό που μου κάνει ιδιαίτερη εντύπωση είναι πως κάθε φορά αναφέρεται και το πλαίσιο σ' αυτά τα θέματα. Τόση τζάμπα διαφήμιση ούτε στα όνειρά τους..

Δημοσ.

Βασικά δεν είναι γκρίνια αλλά σύγκριση έκανε το παιδί. Εφόσον το plaisio τόση καλή εξυπηρέτηση το e-shop γιατί όχι σε μια μέρα αφού του είπαν σε μια μέρα, και δεν απαντούσαν κιόλλας.

απο 24 ώρες τον έχουν πάνω απο 2 μέρες σε αναμονή.

Δημοσ.

2 φορες που αφησα κατι για rma στο πλαισιο εκαναν την 1 φορα 1 μερα και την αλλη 5 λεπτα,στο eshop αφησα ενα ποντικι 3 μερες τωρα και δεν εχω παρει απαντηση,αξιζει η οχι διαφημιση το πλαισιο?

Δημοσ.
Βασικά και multirama το ίδιο service με plaisio έχουν. γιατί δε λέμε κ για αυτά;

 

Γιατι οι πωλησεις τους ειναι ελαχιστες σε σχεση με το Πλαισιο και το eshop. Κανεις δεν κατηγορει τα multirama

Δημοσ.

Αν είναι πράγματι έτσι στο πλαίσιο (αναφέρω δικιά μου περίπτωση σε άλλο ποστ που με κάνει να διατηρώ επιφυλάξεις) τότε ναι αξίζει διαφήμιση. Γιατί όμως σ' αυτό το τόπικ που έγινε για να διαμαρτυρηθεί για το e-shop? Ας γίνει ένα νέο τόπικ με τίτλο ¨το υπεργαμάτο service του Πλαίσιου".

Επίσης αν πήγε το pc στις 9 το πρωί πότε πέρασαν οι 24 ώρες μέχρι τις 6 το απόγευμα? Άσε που αν πήρε και 100 τηλέφωνα στο ενδιάμεσο γιατί να κάτσει να ασχοληθεί ο άλλος?

Δημοσ.

Τα Multirama τα εκλαμβάνω σαν ένα μαγαζί φάρσα με τις ΤΙΜΕΣ που έχουν... Νομίζω ότι κάποιος τα άνοιξε απλά για να γελάσουμε :P

 

 

 

Οπότε δεν μπορώ να τα πάρω στα σοβαρά και να τα κατηγορήσω ή να τα επαινέσω για το service τους :-)

Δημοσ.

Φιλε LAND_OF_BANANIA σου ευχομαι να μη σου τυχη ποτε να μπλεξης με το servise του e-shop,γιατι τοτε και μονο τοτε θα καταλαβης τι εστι .....βερυκοκο.

Το να κανης συγκριση αναμεσα σε δυο "μαγαζια" και να λες τις εμπειριες σου δεν παη να πει οτι το κανης για διαφημηση ,η δυσφημιση.Απλα λες τα γεγονοτα,προς γνωσην και συμορφωσην των υπολοιπων.

Ενας (απο τους παρα πολλους) παθων

Δημοσ.
Εμ, έχουν έξοδα τωρα για ανάπτυξη σε όλη την Ελλάδα με το eshop points... Και εγώ μετά απο παρόμοια γεγονότα δεν τόλμησα να κάνω αγορά απο εκεί ξανά. ΟΣο για το pc υπομονή, δεν μπορείς να κάνεις κάτι άλλο.

Τωρα αυτό ειναι άποψη για το Service του E-shop?

Και αν όντως ειναι έτσι οι της "επαρχίας", "χωριάτες" δεν έχουν δικαίωμα σε καταστηματα αυτού του είδους?

Ειλικρινα δεν σε καταλαβαίνω, ή μάλλον σε αντιλαμβάνομαι μετα από 5 χρονια παραμονης στην Αθηνα

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...