Προς το περιεχόμενο

Nissan ECU Mod chip απο ebay, να το βαλλω??


joef_gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Χαίρεται,

κοίταγα στο ebay και επεσα πανω σε κατι φτηνα mod chips που υποτίθεται αλλαζουν

το προγραμα του εγκεφαλου και βελτιώνουν λιγακι οι επιδοσεις του κινητήρα.

το link ειναι αυτο http://cgi.ebay.ca/PERFORMANCE-MODULE-NISSAN-MURANO-2003-2008-SAVE-FUEL_W0QQitemZ270312719094QQihZ017QQcategoryZ33597QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

τι λετε να το βάλλω, η θα κανει καμια ζημια?

ευχαριστω!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οχι δεν θα το προτηνα ειναι και chip....αστο καλητερα εχει κατι παρομια και εδω αλλα δεν ειναι chip ειναι σαναντιπαρασιτικο καλωδιων και το βαζεις στο σωλινακι της βενζινης απο το ρεζερβουαρ αλλα δεν ξερω κατα ποσο δουλευουν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οτι να ναι απαντήσεις.....οπως πάντα εξάλλου...

 

Τι σχέση έχει το αντιπαρασιτικό των καλωδίων και τα σωληνάκια της βενζίνης, και πως αυτά μπορεί να είναι "παρόμοια" με ένα chip μόνο ένας θεός (και εσύ) το ξέρει.

 

 

Ποιο περιβάλλον να σκεφτεί? Μπήκες να δεις τι υπόσχεται το chip? 25% fuel economy... άρα πως θα βλάπτει το περιβάλλον?????

 

Επι του θέματος τώρα.

Αυτό το "chip" στην ουσία είναι μια αντίσταση (resistor) το οποίο μπερδεύει την ECU σου, αλλάζοντας έτσι το air/fuel ratio. Επειδή όμως η ECU σου (και όλων των άλλων αυτοκινήτων) δεν είναι ηλίθια, θα "καταλάβει" μετά απο κάποια χλμ. οτι κάτι την μπερδεύει (η αντίσταση) και θα την αγνοεί επιστρέφοντας στις αρχικές τις ρυθμίσεις (πριν βάλεις την αντίσταση δηλαδή) κάνοντας στην ουσία το "chipaki" άχρηστο.

Θα ήταν αφέλεια εξάλλου με ένα και μόνο chip να "πέρνει" ένα αμάξι 100 άλογα όπως λέει η διαφήμισή του.

Ακόμα και με αναπρογραμματισμό της ECU (που είναι και ακριβότερο) ένα μέσο αυτοκίνητο (ατμοσφαιρικό) να πέρνει 2-10 άλογα το πολύ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δειτε το επεισοδειο "Pants on Fire" απο Mythbusters και θα καταλαβετε ποσο δουλευουν αυτες οι παπαριες.

 

Τωρα, για το συγκεκριμενο "Inferno Performance Module"...

 

Το πιο πιθανο ειναι να ειναι ενα ομορφο κουτακι με μια αντισταση (!!!) μεσα, που αλλαζει την ενδειξη του αισθητηρα αερα, και κανει τον κινητηρα να δουλευει με πιο πλουσιο μειγμα (κακο για την καταναλωση, τα μπουζι, τον καταλυτη και την καθαροτητα των πιστονιων/βαλβιδων). Μην ασχοληθεις, ειδικα εφοσον βλεπεις υποσχεσεις του στυλ 100 ιπποι (hurrrr)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποιο περιβάλλον να σκεφτεί? Μπήκες να δεις τι υπόσχεται το chip? 25% fuel economy... άρα πως θα βλάπτει το περιβάλλον?????

 

Καλά, τώρα θα μας τρελάνεις εντελώς... Και επειδή λέει 25% fuel εψονομυ, νομίζεις ότι το κάνει κιόλας. Εκτός αν εννοεί να ρίξει τις επιδόσεις, οπότε ναι, θα πέσει και η κατανάλωση. Με την προυπόθεση ότι η ισχύς που βγάζει η μηχανή θα είναι ίδια, για να πέσει η κατανάλωση κατά 25% σε καύσιμο, πρέπει να ανέβει ο βαθμός απόδοσης, κατά περίπου 20-25% (περίπου τώρα, οι πράξεις θα βγάλουν τα σωστά αποτελέσματα...) Δηλαδή, για μία μηχανή με ολικό βαθμό απόδοσης περίπου στο 25-30% (όπως είναι σχεδόν όλες οι μηχανές των αυτοκινήτων), το chipaki της δίνει βαθμό απόδοσης 50%. Τώρα δηλαδή εσύ αυτό το πιστεύεις, έτσι???

 

αλλάζοντας έτσι το air/fuel ratio

 

Ακριβώς όπως το λες είναι, μόνο που η δική σου απάντηση είναι ' ότι να ναι' όπως χωρίς σκέψη λες για μένα. Αν ήξερες κάποια πράγματα σχετικά με τις μηχανές, θα γνώριζες ότι οι μηχανές είναι σχεδιασμένες να λειτουργούν αποδοτικά και σωστά σε ένα σημείο λειτουργίας. Το σημείο αυτό αποτελεί συγκερασμό πολλών παραμέτρων, πρόκειται δηλαδή για σημείο στο οποίο και ο βαθμός απόδοσης είναι σχετικά μεγάλος (κρατώντας έτσι την κατανάλωση χαμηλά) αλλά και οι εκπομπές είναι σε επιτρεπτά όρια. Επίσης θα ήξερες ότι οποιαδήποτε παραμετροποίηση του κινητήρα για να μειώσει τις εκπομπές CO2 (το οποίο δεν είναι ρύπος, είναι αέριο του θερμοκηπίου, αλλά τελός πάντων), αυξάνει κατακόρυφα τις εκπομπές CO και ΝΟχ (οξείδια του αζώτου), τα οποία είναι ρύποι, και το αντίστροφο. Ο σχεδιασμός του κινητήρα γίνεται λοιπόν έτσι ώστε στο σημείο λειτουργίας του και γύρω από αυτό, όλα αυτά να είναι σε αποδεκτά επίπεδα. Όταν εσύ, ως έξυπνος που τα ξέρεις όλα, πας και αλλάξεις τον λόγο λ (ή τον αντίστροφο λόγο, φ), τότε θα κάνεις το μίγμα είτε πολύ πλούσιο είτε πολύ φτωχό. Αν βάζεις βενζίνη περισσότερη αποτι μπορεί να καει, χάνεις καύσιμο και γαμάς τον καταλύτη, και εκτός από αυτά εκπέμπεις σωματίδια και αέρια τα οποία κανονικά θα καίγονταν και είναι καρκινογόνα. Αν βάλεις πάλι λιγότερο καύσιμο απότι μπορεί να καεί, τότε κάνεις μια τρύπα στο νερό. Σε κάθε περίπτωση, αλλάζεις τον βαθμό απόδοσης της καύσης μέσα στον κύλινδρο, και παρεκλίνεις από το σημείο σχεδιασμού του κινητήρα, οπότε οι εκπομπές χτυπάνε ταβάνι.

Και στο κάτω κάτω, εσύ τι λες? Βλάκες είναι οι designers του κινητήρα να μην βάλουν το τσιπάκι που δίνει 100 άλογα παραπάνω, εξοικονομνεί καύσιμο έως και 25% και κρατάει και το περιβάλλον καθαρό?

 

Γι αυτό λοιπόν, την επόμενη φορά που σκοπεύεις να σχολιάσεις κατά τέτοιο τρόπο μία απάντηση, καλύετρα θα ήταν να είσαι σίγουρος γι αυτό που γράφεις, και όχι να λές αοριστολογίες....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οτι να ναι απαντήσεις.....οπως πάντα εξάλλου...

οπως παντα???

Τι σχέση έχει το αντιπαρασιτικό των καλωδίων και τα σωληνάκια της βενζίνης, και πως αυτά μπορεί να είναι "παρόμοια" με ένα chip μόνο ένας θεός (και εσύ) το ξέρει.

 

 

Ποιο περιβάλλον να σκεφτεί? Μπήκες να δεις τι υπόσχεται το chip? 25% fuel economy... άρα πως θα βλάπτει το περιβάλλον?????

 

Επι του θέματος τώρα.

Αυτό το "chip" στην ουσία είναι μια αντίσταση (resistor) το οποίο μπερδεύει την ECU σου, αλλάζοντας έτσι το air/fuel ratio. Επειδή όμως η ECU σου (και όλων των άλλων αυτοκινήτων) δεν είναι ηλίθια, θα "καταλάβει" μετά απο κάποια χλμ. οτι κάτι την μπερδεύει (η αντίσταση) και θα την αγνοεί επιστρέφοντας στις αρχικές τις ρυθμίσεις (πριν βάλεις την αντίσταση δηλαδή) κάνοντας στην ουσία το "chipaki" άχρηστο.

Θα ήταν αφέλεια εξάλλου με ένα και μόνο chip να "πέρνει" ένα αμάξι 100 άλογα όπως λέει η διαφήμισή του.

Ακόμα και με αναπρογραμματισμό της ECU (που είναι και ακριβότερο) ένα μέσο αυτοκίνητο (ατμοσφαιρικό) να πέρνει 2-10 άλογα το πολύ.

νταξι ρε φιλε ολο και κατι θα ξερεις παραπανω αλλα βλεποντας το "fuel economy" θυμιθηκα κατι διαφιμιστικα απο την εκθεση αυτοκινητων με κατι τετοιο παλι που λεει το βαζεις στο σωλινακι εχεις περισσοτερη οικονομια και ανεβασμενες επιδοσεις....

και το αντιπαρασιτικο ηταν για να του δοσω να καταλαβει πως ειναι περιπου και πως εφαρμοζεται...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά, τώρα θα μας τρελάνεις εντελώς... Και επειδή λέει 25% fuel εψονομυ, νομίζεις ότι το κάνει κιόλας. Εκτός αν εννοεί να ρίξει τις επιδόσεις, οπότε ναι, θα πέσει και η κατανάλωση. Με την προυπόθεση ότι η ισχύς που βγάζει η μηχανή θα είναι ίδια, για να πέσει η κατανάλωση κατά 25% σε καύσιμο, πρέπει να ανέβει ο βαθμός απόδοσης, κατά περίπου 20-25% (περίπου τώρα, οι πράξεις θα βγάλουν τα σωστά αποτελέσματα...) Δηλαδή, για μία μηχανή με ολικό βαθμό απόδοσης περίπου στο 25-30% (όπως είναι σχεδόν όλες οι μηχανές των αυτοκινήτων), το chipaki της δίνει βαθμό απόδοσης 50%. Τώρα δηλαδή εσύ αυτό το πιστεύεις, έτσι???

 

 

 

Ακριβώς όπως το λες είναι, μόνο που η δική σου απάντηση είναι ' ότι να ναι' όπως χωρίς σκέψη λες για μένα. Αν ήξερες κάποια πράγματα σχετικά με τις μηχανές, θα γνώριζες ότι οι μηχανές είναι σχεδιασμένες να λειτουργούν αποδοτικά και σωστά σε ένα σημείο λειτουργίας. Το σημείο αυτό αποτελεί συγκερασμό πολλών παραμέτρων, πρόκειται δηλαδή για σημείο στο οποίο και ο βαθμός απόδοσης είναι σχετικά μεγάλος (κρατώντας έτσι την κατανάλωση χαμηλά) αλλά και οι εκπομπές είναι σε επιτρεπτά όρια. Επίσης θα ήξερες ότι οποιαδήποτε παραμετροποίηση του κινητήρα για να μειώσει τις εκπομπές CO2 (το οποίο δεν είναι ρύπος, είναι αέριο του θερμοκηπίου, αλλά τελός πάντων), αυξάνει κατακόρυφα τις εκπομπές CO και ΝΟχ (οξείδια του αζώτου), τα οποία είναι ρύποι, και το αντίστροφο. Ο σχεδιασμός του κινητήρα γίνεται λοιπόν έτσι ώστε στο σημείο λειτουργίας του και γύρω από αυτό, όλα αυτά να είναι σε αποδεκτά επίπεδα. Όταν εσύ, ως έξυπνος που τα ξέρεις όλα, πας και αλλάξεις τον λόγο λ (ή τον αντίστροφο λόγο, φ), τότε θα κάνεις το μίγμα είτε πολύ πλούσιο είτε πολύ φτωχό. Αν βάζεις βενζίνη περισσότερη αποτι μπορεί να καει, χάνεις καύσιμο και γαμάς τον καταλύτη, και εκτός από αυτά εκπέμπεις σωματίδια και αέρια τα οποία κανονικά θα καίγονταν και είναι καρκινογόνα. Αν βάλεις πάλι λιγότερο καύσιμο απότι μπορεί να καεί, τότε κάνεις μια τρύπα στο νερό. Σε κάθε περίπτωση, αλλάζεις τον βαθμό απόδοσης της καύσης μέσα στον κύλινδρο, και παρεκλίνεις από το σημείο σχεδιασμού του κινητήρα, οπότε οι εκπομπές χτυπάνε ταβάνι.

Και στο κάτω κάτω, εσύ τι λες? Βλάκες είναι οι designers του κινητήρα να μην βάλουν το τσιπάκι που δίνει 100 άλογα παραπάνω, εξοικονομνεί καύσιμο έως και 25% και κρατάει και το περιβάλλον καθαρό?

 

Γι αυτό λοιπόν, την επόμενη φορά που σκοπεύεις να σχολιάσεις κατά τέτοιο τρόπο μία απάντηση, καλύετρα θα ήταν να είσαι σίγουρος γι αυτό που γράφεις, και όχι να λές αοριστολογίες....

 

Πες μου σε ποιο σημείο της απάντησής μου λέω οτι αυτό το πράγμα ("τσιπάκι") λειτουργεί.... αυτό μόνο τίποτε άλλο.

Και επειδή τυχαίνει να έχω πραγματικά άποψη πάνω στο θέμα, λέω (ενδεχομένως όχι τόσο ξεκάθαρα), οτι το ECU του κινητήρα, καταλαβαίνει μετά απο κάποια χλμ οτι παίζει μαιμουδιά (που προκαλεί το resistor) και επιστρέφει στο αρχικό πρόγραμμα λειτουργίας (αγνοεί δηλαδή το resistor).

Όσο για το αν είναι βλάκες οι designers συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, εξάλλου αν διάβασες αυτά που έγραψα λέω (ξεκάθαρα αυτή τη φορά) οτι ακόμα και με επαναπρογραμματισμό του ECU το πολύ να κερδίσεις 2-10 άλογα (ανάλογα τον κινητήρα), υπάρχει περίπτωση να χάσεις κιόλας ή/και να κάνεις ζημιά στον κινητήρα.

Πρέπει να είναι τουλάχιστον αφελής κάποιος να πιστέψει οτι ένα τσιπάκι θα δώσει 100 άλογα σε ένα κινητήρα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε όσα λες συμφωνείς μαζί μου. Τότε προς τι αυτό το post????

 

Οτι να ναι απαντήσεις.....οπως πάντα εξάλλου...

Ποιο περιβάλλον να σκεφτεί? Μπήκες να δεις τι υπόσχεται το chip? 25% fuel economy... άρα πως θα βλάπτει το περιβάλλον?????

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

dark...

ήταν λιγο ειρωνικο το σχολιό μου, 25% οικονομια και 100 αλογα είναι παραλογες υποσχεσεις. θα μπορουσες να του εξηγησεις οτι πολυ απλα δεν δουλευει. Με το να σχολιάσεις για το περιβάλλον, φαντάστηκα οτι εννοούσες οτι κάτι τέτοιο δουλεύει ενω δεν.

Όπως και να έχει, προκειται για παρεξήγηση και αν σε προσέβαλα, ανακαλώ. :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...