Προς το περιεχόμενο

Κάθε 50 χλμ. και διόδια…


adamakos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Κολοχώρα. Στο τέλος θα πληρωνουμε και για να αναπνέουμε αλλά τι περιμένετε σε μια κατεστραμένη και καταχρεωμένη οικονομία.

Δεν είναι για να ζει κανείς εδώ πλέον.

  • Απαντ. 35
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Αν κάποια από αυτά είναι παράνομα γιατί δε γίνεται μία κίνηση πολιτών και να ζητήσει ευθύνες; Να πάει το κράτος και τις κατασκευαστικές στα δικαστήρια. Μόνο να κλαιγόμαστε ξέρουμε.

Δημοσ.

(επειδη ακουστηκε και αυτο )Η Κορινθου-Πατρων δεν ειναι επικινδυνος δρομος. Τα ζωα του Σαββατου πανε και καρφωνονται στους απεναντι οπως κανουν προσπερασεις με... 7η σε τυφλα σημεια αφηνοντας 2 μετρα αποσταση δεξια απο το αμαξι που περνανε.

 

Το πλατος του δρομου ειναι ικανοποιητικο (2 πληρεις λωριδες με τη βοηθητικη, 3 σε μερικα σημεια), το οδοστρωμα δεν εχει ιδιαιτερα σφαλματα στη χαραξη (εκτος απο μια στροφουλα με αναποδο καμπερ που εχει και πινακιδα κινδυνου 3 μετρα υψος) και η ροη των οχηματων δεν δικαιολογει το κοστος εργου για 3+1 λωριδες με ενδιαμεση μπαριερα. Μια διαπλατυνση να γινει κατα μια στενη λωριδα (βοηθητικη) σε μερικα σημεια και ειναι ΟΚ ο δρομος.

Δημοσ.

Έχει για καμία δεκαριά χιλιόμετρα στο Ξυλόκαστρο και έξω απ' την Πάτρα :-D

 

Όλη η υπόλοιπη έχει 1,8 λωρίδες ανά ρεύμα.

 

Πρέπει να είσαι πολύ λιώμα για να τον βλέπεις τον κωλόδρομο για highway.

 

Τις απίστευτες καφρίλες δεν τις κάνουν οι οδηγοί του Σαββατοκύριακου.

Τα χειρότερα που βλέπω όποτε την χρησιμοποιώ είναι προσπέραση λεωφορείου σε νταλίκα ή νταλίκα σε φορτηγό στο στενό κομμάτι σε τυφλή στροφή.

 

Όποιον πάρει ο χάρος..:mad:

 

Το βασικό πρόβλημα είναι οι χιλιάδες νταλίκες που πηγαινοέρχονται.

Και μόνο γι αυτό επιβάλλεται το σουλούπωμα της για να κάνουν και οι επαγγελματίες τη δουλειά τους με ασφάλεια και τα ΙΧ να μην θέλουν 2 μέρες για να κάνουν 250 χιλιόμετρα.

Δημοσ.

Αφήστε το δρόμο μου ήσυχο. Δε χρειάζεται φτιάξιμο μια χαρά είναι.

 

Έχει για καμία δεκαριά χιλιόμετρα στο Ξυλόκαστρο και έξω απ' την Πάτρα

Στο Αίγιο και στην Ακράτα έχει διαχωριστικό και 2,5 λωρίδες ανά κατεύθυνση.

Δημοσ.
2 πληρεις λωριδες με τη βοηθητικη, 3 σε μερικα σημεια

 

Την βοηθητικη στην Αθηνων-Πατρων τη μετραω σαν κανονικη λωριδα, λογω του πλατους της που επιτρεπει σε !φορτηγο! να κινειται μεσα της.

Δημοσ.

χαραμιζεσαι στο ινσομνια... επιθεωρητης δρομων πρεπει να γινεις.. με αυτη τη λογικη τα πεζοδρομια στην αθηνα ειναι λωριδες/επιπλεον χωροι σταθμευσης :X

Δημοσ.
χαραμιζεσαι στο ινσομνια... επιθεωρητης δρομων πρεπει να γινεις.. με αυτη τη λογικη τα πεζοδρομια στην αθηνα ειναι λωριδες/επιπλεον χωροι σταθμευσης :X

 

H ειρωνεια ειναι περιττη οταν δεν εχεις επιχειρηματα.

Δημοσ.
(επειδη ακουστηκε και αυτο )Η Κορινθου-Πατρων δεν ειναι επικινδυνος δρομος. Τα ζωα του Σαββατου πανε και καρφωνονται στους απεναντι οπως κανουν προσπερασεις με... 7η σε τυφλα σημεια αφηνοντας 2 μετρα αποσταση δεξια απο το αμαξι που περνανε.

 

Το πλατος του δρομου ειναι ικανοποιητικο (2 πληρεις λωριδες με τη βοηθητικη, 3 σε μερικα σημεια), το οδοστρωμα δεν εχει ιδιαιτερα σφαλματα στη χαραξη (εκτος απο μια στροφουλα με αναποδο καμπερ που εχει και πινακιδα κινδυνου 3 μετρα υψος) και η ροη των οχηματων δεν δικαιολογει το κοστος εργου για 3+1 λωριδες με ενδιαμεση μπαριερα. Μια διαπλατυνση να γινει κατα μια στενη λωριδα (βοηθητικη) σε μερικα σημεια και ειναι ΟΚ ο δρομος.

Τότε γιατί υπάρχουν αυτές οι χαριτωμένες ταμπέλες,που αλλού άραγε θα τις δεις,<< προσοχή γιατί στα επόμενα δύο χλμ.συμβαίνουν θανατηφόρα ατυχήματα>> σπαρμένες σε όλο το μήκος μέχρι τη γέφυρα Ρίο-Αντίριο;

Δημοσ.
Την βοηθητικη στην Αθηνων-Πατρων τη μετραω σαν κανονικη λωριδα, λογω του πλατους της που επιτρεπει σε !φορτηγο! να κινειται μεσα της.

 

Υποθέτω ότι η βοηθητική λωρίδα απαγορεύεται να χρησιμοποιείται.Νομίζω πως είναι λωρίδα έκτακτης ανάγκης για ασθενοφόρα,περιπολικά εν ώρα υπηρεσίας,πυροσβεστικές κλπ.Συνεπώς δεν χαρακτηρίζεται κανονική λωρίδα,άσχετα αν είναι η λωρίδα προσπέρασης σε μποτιλιαρίσματα.

 

Νάβλεπα αυτουνούς που τη χρησιμοποιούν να περιμένουνε βοήθεια κάποια στιγμή....

 

 

-----Προστέθηκε 5/12/2008 στις 10 : 07 : 43-----

 

 

Τότε γιατί υπάρχουν αυτές οι χαριτωμένες ταμπέλες,που αλλού άραγε θα τις δεις,<< προσοχή γιατί στα επόμενα δύο χλμ.συμβαίνουν θανατηφόρα ατυχήματα>> σπαρμένες σε όλο το μήκος μέχρι τη γέφυρα Ρίο-Αντίριο;

Γιατί κάποια μανούλα είχε αυτή τη διέξοδο στο πόνο της (σύστησε και μή κερδοσκοπική εταιρεία γι αυτό),προσπαθώντας να ξυπνήσει κι άλλους γονείς ούτως ώστε να μη βιώσουν άλλο πόνο,σαν το δικό της...

Δημοσ.

Φυσικα και η ΛΕΑ απαγορευεται να χρησιμοποιειται. Μαλιστα πριν μερικους μηνες ειχε γινει ενα φοβερο ατυχημα όταν καποιος ειχε προβλημα με το αμαξι του και ειχε σταματησει εντος ΛΕΑ και καρφωθηκε καποιος απο πισω του με αποτελεσμα ποσους νεκρους.

Επισης ακομα και 10 λωριδες να εχει, απο τη στιγμη που δεν υπαρχει μπαριερα ο δρομος θεωρειται επικινδυνος. Νομιζω μαλιστα οτι συμφωνα με τις κοινοτικες οδηγιες απαγορευεται εθνικοι δρομοι να μην εχουν μπαριερες.

Δημοσ.

 

Γιατί κάποια μανούλα είχε αυτή τη διέξοδο στο πόνο της (σύστησε και μή κερδοσκοπική εταιρεία γι αυτό),προσπαθώντας να ξυπνήσει κι άλλους γονείς ούτως ώστε να μη βιώσουν άλλο πόνο,σαν το δικό της...

 

Νόμιζα πως ήταν από την τροχαία.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...