Προς το περιεχόμενο

Αναγνώριση κολεγίων


nitro912gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

DrLo Ποιος ακριβώς είανι το πρόβλημα σου με τα κολέγια. Ποιο κολέγιο ξέρεις και το θεωρείς κατώτερο απο ΑΕΙ / ΤΕΙ;

 

Μην μιλάς γενικά και αόριστα.

  • Απαντ. 168
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
DrLo Ποιος ακριβώς είανι το πρόβλημα σου με τα κολέγια. Ποιο κολέγιο ξέρεις και το θεωρείς κατώτερο απο ΑΕΙ / ΤΕΙ;

 

Μην μιλάς γενικά και αόριστα.

 

Θα το πω/γράψω μια τελευταία φορά. Με τα κολλέγια δεν έχω απολύτως κανένα πρόβλημα. Με το θεσμό/δουλειά/μηχανή των franchised πτυχίων έχω.

 

Για το hr που πες είναι παντελώς άσχετο με τη φιλοσοφική. Οπότε το πρώτο πτυχίο είναι άχρηστο. Τώρα στο ζουμί γιατί ο ιστορικός δεν είναι επιστήμονας. Επιστήμονας είναι αυτός που μετράει και βγάζει συμπεράσματα. Ο ιστορικός δεν κάνει τπτ τέτοιο. Παίρνει διαβάζει 5 βιβλία για την τάδε περίοδο και γράφει συμπεράσματα. Μα αυτό δεν κάνει και ο δημοσιογράφος? Η αυτό που κάνει ο ιστορικός δεν μπορεί να το κάνει ο καθένας μας? Ομως δεν μπορεί ο καθένας μας να γίνει πυρηνικός φυσικός. Με το Σωκράτη δεν το έπιασα ομολογώ. Τι δεν άφησε γραπτά κείμενα?Αυτά σε βιβλία δεν είναι γραμμένα? Ρε κάτι τύποι που κυκλοφορούν. Η θες και το άλλο. Ο πυρηνικός φυσικός μπορεί να δώσει κατατακτήριες στην φιλοσοφική. Φαντάζεσαι απόφοιτο φπψ στο φυσικό ή στο μαθηματικό? Θα ναι σαν το ανέκδοτο με τις αισθητικούς των ΤΕΙ που θελουν να κάνουν μαστερ στα λείζερ.

 

Για interior design δε γνωρίζεις? Τι σχέση έχει ο αρχιτέκτονας?

 

Τώρα επειδή με παρερμήνεψες. Η σχέση ΕΕ-κράτους μέλους είναι η εξής. Η ΕΕ θα σου δώσει φράγκα και εσύ θα ενισχύσεις τις ανταγωνιστικές εταιρείες κλίνοντας εργοστάσια (λιπάσματα, ζάχαρες) κλπ ή με το 65ωρο. Οπότε εσύ ως ελληνική κυβέρνηση είσαι υποχρεωμένος να βρεις τεχνογνωσία και τεχνολογια για να παράγεις κάτι έστω πινέζες. Και επιπλέον να ορίσεις πως δεν μπορεί να υπάρχει ελεύθερος επαγγελματίας. Οπότε όλοι οι χασοδίκες, χτιζοσπιτάδες, χτιζοδρόμοι, θα αναγκαζόντουσαν να ανοίγαν εταιρείες. Οχι με κρατικό μποναμά όμως. Γιατί ο joe the plumber πληρώνει φόρους, ο κυρνικος όμως όχι

 

Πάντως ακόμα δεν άκουσα τι γίνεται με αυτούς που δεν έχουν τη δυνατότητα να σπουδάσουν τι γίνεται?

 

Αρχίζω να υποψιάζομαι οτι απλά trollάρεις. Δε μπορεί να τα πιστεύεις αυτά που γράφεις. Αν τα πιστεύεις ή είσαι 11-12 χρονών ή η απόδειξη αυτού που έγραφα παραπάνω για το ότι κάποιος που θέλει να μπει σε ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΑΕΙ, θα πρεπει να σκαμπάζει μερικά βασικά πράγματα από μερικές βασικές επιστήμες/μαθήματα. Με αυτά που γράφεις (αν δε τα γράφεις απλά για να trollάρεις) όπως λέει και ο φίλος μας elis88 όχι δε θα σου αναγώριζα το δικαίωμα να σπουδάσεις ότιδήποτε θες, αλλά αν ήμουν επι κεφαλής οποιουδήποτε εκαπιδευτικού ιδρύματος ούτε απ΄ έξω δε θα σε άφηνα να περάσεις.

Δημοσ.

Υπάρχουν πολλά πράγματα που με χαλάνε/φοβίζουν/απασχολούν. Το τελευταίο είναι η ανεργία. Δεν έχω λύσει το οικονομικό πρόβλημα της ζωής μου αλλά άνεργος δε φοβάμαι ότι θα μείνω.

 

Ναι καλά. Εδώ τα golden boys χάσανε τη δουλειά τους εν μια νυκτί εσύ δεν θα τη χάσεις. Εκτός και αν δουλεύεις σε κανά εθνικό προμηθευτή . Και μετά εμένα δουλεύεις. και ούτε απαντάς.

 

Πάντως ακόμα δεν άκουσα τι γίνεται με αυτούς που δεν έχουν τη δυνατότητα να σπουδάσουν τι γίνεται?

 

Θα το ποστάρω μέχρι κάποιος να μου απαντήσει. Ειπαμε όσοι έχουν λεφτά σπουδάζουν, δίνουν φακελάκια, αγοράζουν αυθαίρετα, μπαίνουν στο δημόσιο. Οι υπόλοιποι? ναι αλλά μην μου το παίζετε αριστεροί εκ τους ασφαλούς ε κύριε punky? Και ποτέ δεν κατάλαβα γιατί οι μηχανικοί πρέπει να παίρνουν βασικό 1740, 250 παραπάνω από τους υπόλοιπους πτυχιούχους.

 

@elis ελπίζω να μην νομίζεις ότι όλα τα αγγλικά πανεπιστήμια είναι ισάξια της οξφόρδης. Και που παίρνουν πτυχία από Αγγλία δεν λέει τπτ.

Δημοσ.
Και ποτέ δεν κατάλαβα γιατί οι μηχανικοί πρέπει να παίρνουν βασικό 1740, 250 παραπάνω από τους υπόλοιπους πτυχιούχους.

 

Μηχανικός αυτοκινήτων,πτυχίο απο ΙΕΚ,μισθός 600 ευρώ.

Μην ακούς τι λένε,λιγότερα παίρνουν :lol:

Δημοσ.
Δημοσιουπαλληλίκι δλδ. Πάντως δεν έχω δει σε καμιά αγγελία να ζητείται ΦΠΨας, παραμυθάς (ιστορικός) για στελέχωση νεοσυσταθείσας επιχείρησης, διακοσμητή έχω δει. Βέβαια διακοσμητή επιστήμονα δεν δέχομαι. Με βάση τον τίτλο, όχι τα επαγγελματικά δικαιώματα. Οπότε λοιπόν οι παραπάνω σχολές δεν έχουν λόγο υπάρξης. Τις κλείνουμε ή απλά δεν τους χρηματοδοτεί το κράτος. Αν τους αρέσει τόσο πολύ ο Σωκράτης ας πάρουν τα βιβλία του να τα διαβάσουν. Οχι όμως με τα δικά μου λεφτά. Τα ίδια ισχύουν και για όποιες άλλες σχολές που τροφοδοτούν το δημόσιο.

 

Epic quote is epic.

Δημοσ.

Ναι και μάλλον θα κλείσει και η Ιατρική,εκτός να έχει δει κανείς αγγελία "Ζητείτα παιδίατρος"

Δημοσ.
Ναι και μάλλον θα κλείσει και η Ιατρική,εκτός να έχει δει κανείς αγγελία "Ζητείτα παιδίατρος"

 

Δεν είπα ρε συ για τους φακελάκηδες. Ρε ψάχνετε να την πείτε ορισμένοι ή μου φαίνεται? Είπα πως αφού η αγορά θέλει 40 φυσικούς, χημικούς, ψυχολόγους δεν μπορεί εσύ να βγάζεις τους 10πλάσιους. Δεν οδηγεί πουθενά. Η μάλλον οδηγεί σε τερατογενέσεις τύπου g700 όπου επειδή νομίζουν κάποιοι ότι πήραν πτυχίο πρέπει να βγάζουν περισσότερα από ανειδίκευτους πηδώντας έτσι την οποιαδήποτε ταξική συνείδηση.

 

Και είπα για τους τεετζήδες. Λένε οι μηχανικοί εαακίτες μισθό 1800 ευρώ για μας. Σώπα ρε μάγκα δλδ δεν κάνεις εσύ ταξικό διαχωρισμό. Τι σόι σοσιαλισμός είναι αυτός?

Δημοσ.

@elis ελπίζω να μην νομίζεις ότι όλα τα αγγλικά πανεπιστήμια είναι ισάξια της οξφόρδης. Και που παίρνουν πτυχία από Αγγλία δεν λέει τπτ.

 

Φυσικά και όχι, υπάρχει η σχετική λίστα με την κατάταξη των αγγλικών πανεπιστημίων για κάθε ειδικότητα. Αυτό λέει αρκετά.:P

Αλλά εφόσον λοιπόν ειναι πανεπιστημιακού επιπέδου θεωρώ ότι πρέπει να είναι ισάξια με τα ΑΕΙ. Γιατι στην τελική δεν εχει σημασία ποιο δρόμο διάλεξες, αλλά σημασία έχει να φτάνεις στον προορισμό σου και με τα κολέγια μπορείς να φτάσεις σε αυτον τον προορισμό.

Δημοσ.
Γιατι μου έχουν πει τα ίδια τα παιδιά που σπουδάζουν σε τέτοιες σχολές ΑΕΙ / ΤΕΙ για το χάλι που επικρατεί. Είτε αυτό έχει να κάνει με τους καθηγητές είτε με το σύστημα των μαθημάτων κλπ.

Όχι φίλε.

 

Εσύ θέλεις να επικρατεί τέτοιο χάλι στα Πανεπιστήμια για να επωφελείσαι και να μην αισθάνεσαι κόμπλεξ κατωτερότητας όταν συγκρίνεσαι με αποφοίτους δημοσίων Πανεπιστημίων.

Είναι ένα είδος "αυτο-παρηγοριάς" ότι δηλαδή "είναι χάλια εκεί μωρέ, εγώ είμαι στο MIT, αυτοί όλοι μέρα τα ξύνουν, και τα χρήματα που δίνουν τελικά αξίζουν τον κόπο!"

 

ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ!

 

Μην ακούς αυτά που θέλεις να ακούσεις και αυτά που "κάποιοι" θέλουν να σου πουν. Προσωπικά από το επίπεδο σπουδών είμαι υπερευχαριστημένος! Κανένα πρόβλημα, ως προς το επιστημονικό υπόβαθρο.

Εκεί που μπάζουμε λίγο είναι η οργάνωση κτλ Πράγμα που κάποιον συνειδητοποιημένο δεν απασχολεί και πολύ. Πχ αν βγει το πρόγραμμα της εξεταστικής 2 εβδομάδες πριν αυτή αρχίσει, ναι μεν είναι κουραστικό αλλά μέχρι εκεί, τέλος, δεν έγινε και τίποτα σπουδαίο. Η για παράδειγμα αν γίνει και μία-δύο καταλλήψεις η απεργίες μικρό το κακό. Αν από τις προγραμματισμένες 46 (πχ) διδακτικές ώρες κάνω ως φοιτητής 42, δεν θα μείνω και αγράμματος.

 

Αλλά είπαμε, η γενίκευση και το ράδιο αρβύλλα πάει σύννεφο!

 

Δεν λέω ότι όλα είναι κομπλέ, σωστά και το ελληνικό πανεπιστήμιο είναι το καλύτερο. Αλλά όταν εμείς οι ίδιοι ρίχνουμε την αξία της μετοχής του (μεταφορικά) τι περιμένετε να κάνουν οι κολλεγιοφρουροί και οι ξένοι...

 

all in all: Το επίπεδο σπουδών των ελληνικών πανεπιστημίων, η γνώση που παίρνεις δηλαδή είναι σε πολύ καλό επίπεδο γιαυτόν που ενδιαφέρεται να την πάρει. Εκεί που θα πρέπει να γίνουν ριζικές αλλαγές είναι η οργάνωση, η αξιολόγηση των καθηγητών(από αρμόδιους φορείς + από φοιτητές), να φύγουν τα κόμματα από το πανεπιστήμιο και κάποια ακόμα που θα τα θίξουμε εν καιρώ!

Δημοσ.
Φυσικά και όχι, υπάρχει η σχετική λίστα με την κατάταξη των αγγλικών πανεπιστημίων για κάθε ειδικότητα. Αυτό λέει αρκετά.:P

Αλλά εφόσον λοιπόν ειναι πανεπιστημιακού επιπέδου θεωρώ ότι πρέπει να είναι ισάξια με τα ΑΕΙ.

 

Nαι δε διαφωνώ, αλλά πρόσεξε κάτι. Ας πούμε ότι το κολλέγιο σου έχει πάρε δώσε με την Οξφόρδη. Η οξφόρδη έχει ας πούμε καθηγητές α κλάσης. Ομως αυτοί δε διδάσκουν εσένα. Εσένα σε διδάσκουν άτομα που έχει εγκρίνει η οξφόρδη αρα δεν είναι α κλάσης. Είναι β. Και στην αγγλία όλα είναι ισότιμα αλλά άλλο οξφόρδη και άλλο oxford brooks.

 

Όχι φίλε.

 

Εκεί που μπάζουμε λίγο είναι η οργάνωση κτλ Πράγμα που κάποιον συνειδητοποιημένο δεν απασχολεί και πολύ. [/quote

 

Μονο λίγο? Ειδικά με τις γραμματείες και τις διάφορες αιτήσεις γίνεται χαμός

Δημοσ.

μπορεί..., αλλά το μάθημα έχει σημασία. Δεν πας σε ένα πανεπιστήμιο για να απολαμβάνεις την αεροπλανική γραμματεία.!!

Δημοσ.
Όχι φίλε.

 

Εσύ θέλεις να επικρατεί τέτοιο χάλι στα Πανεπιστήμια για να επωφελείσαι και να μην αισθάνεσαι κόμπλεξ κατωτερότητας όταν συγκρίνεσαι με αποφοίτους δημοσίων Πανεπιστημίων.

Είναι ένα είδος "αυτο-παρηγοριάς" ότι δηλαδή "είναι χάλια εκεί μωρέ, εγώ είμαι στο MIT, αυτοί όλοι μέρα τα ξύνουν, και τα χρήματα που δίνουν τελικά αξίζουν τον κόπο!"

 

ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ!

 

Μην ακούς αυτά που θέλεις να ακούσεις και αυτά που "κάποιοι" θέλουν να σου πουν. Προσωπικά από το επίπεδο σπουδών είμαι υπερευχαριστημένος! Κανένα πρόβλημα, ως προς το επιστημονικό υπόβαθρο.

Εκεί που μπάζουμε λίγο είναι η οργάνωση κτλ Πράγμα που κάποιον συνειδητοποιημένο δεν απασχολεί και πολύ. Πχ αν βγει το πρόγραμμα της εξεταστικής 2 εβδομάδες πριν αυτή αρχίσει, ναι μεν είναι κουραστικό αλλά μέχρι εκεί, τέλος, δεν έγινε και τίποτα σπουδαίο. Η για παράδειγμα αν γίνει και μία-δύο καταλλήψεις η απεργίες μικρό το κακό. Αν από τις προγραμματισμένες 46 (πχ) διδακτικές ώρες κάνω ως φοιτητής 42, δεν θα μείνω και αγράμματος.

 

Αλλά είπαμε, η γενίκευση και το ράδιο αρβύλλα πάει σύννεφο!

 

Δεν λέω ότι όλα είναι κομπλέ, σωστά και το ελληνικό πανεπιστήμιο είναι το καλύτερο. Αλλά όταν εμείς οι ίδιοι ρίχνουμε την αξία της μετοχής του (μεταφορικά) τι περιμένετε να κάνουν οι κολλεγιοφρουροί και οι ξένοι...

 

all in all: Το επίπεδο σπουδών των ελληνικών πανεπιστημίων, η γνώση που παίρνεις δηλαδή είναι σε πολύ καλό επίπεδο γιαυτόν που ενδιαφέρεται να την πάρει. Εκεί που θα πρέπει να γίνουν ριζικές αλλαγές είναι η οργάνωση, η αξιολόγηση των καθηγητών(από αρμόδιους φορείς + από φοιτητές), να φύγουν τα κόμματα από το πανεπιστήμιο και κάποια ακόμα που θα τα θίξουμε εν καιρώ!

 

Εγώ γιατί να θέλω να επικρατεί χάλι;

Απλά μετέφερα αυτά που μου είπανε.

Αν θυμάμαι καλα είχατε χάσει ολόκληρο εξάμηνο για αυτές τις απεργίες που λες.." δεν εγινε και τίποτα". Τέλος πάντων εγώ δεν θέλω να μειώσω τα δημόσια πανεπιστήμια. Αυτο που εγώ θέλω να πω είναι ότι δεν είναι ανώτερα απο τα κολέγια αλλά ισάξια.

Και στο κάτω κάτω ότι και να σπουδάσεις είτε είναι απο ΑΕΙ/ΤΕΙ είτε είναι απο κολέγιο αν δεν σπουδάζεις αυτο που πραγματικά γουστάρεις δεν έχεις και πολύ μέλλον στο αντικείμενο. Αυτό λοιπόν κάνουν τα κολέγια, αλλα μερικοί λόγο διάφορων συμφερόντων θέλουν να τα μειώσουν.

 

 

-----Προστέθηκε 5/12/2008 στις 02 : 11 : 10-----

 

 

Nαι δε διαφωνώ, αλλά πρόσεξε κάτι. Ας πούμε ότι το κολλέγιο σου έχει πάρε δώσε με την Οξφόρδη. Η οξφόρδη έχει ας πούμε καθηγητές α κλάσης. Ομως αυτοί δε διδάσκουν εσένα. Εσένα σε διδάσκουν άτομα που έχει εγκρίνει η οξφόρδη αρα δεν είναι α κλάσης. Είναι β. Και στην αγγλία όλα είναι ισότιμα αλλά άλλο οξφόρδη και άλλο oxford brooks.

 

Δεν νομίζω να παίζουν ρόλο οι καθηγητές, πιστεύω η βαθμολογία ενός πανεπιστημίου βγαίνει απο το πρόγραμμα/σύστημα σπουδών του. Και αυτά είναι ίδια με αυτά που κάνουν στην Αγγλία. Ίδια ύλη κλπ... όλα ίδια. Οι καθηγητές μπορούν να αλλάζουν καθημερινά... Δεν γίνεται όμως καθημερινά η αξιολόγηση ενός πανεπιστημίου

Δημοσ.

Ρε συ elis88 μηπως τα ισοπεδώνεις τα πράγματα? Ο μονος λόγος που υπάρχουν τα κολεγια είναι για να βγάζουν κέρδος οι ιδιοκτήτες και τα αγγλικα μητρικα πανεπιστήμια ,κανένας άλλος. Και ο μόνος λόγος που φοιτας εσύ και χίλιάδες άλλα παιδιά είναι γιατι απλά έχετε να πληρώσετε. Και επειδή εδώ δεν είναι αγγλία αλλά ελλάδα, οποιος πληρώνει πέρνει και πτυχίο. Και αυτό το λέω γιατι το είδα με τα μάτια μου, συγκατοικούσα και εκανα παρέα με παιδια που σπούδαζαν σε κολεγιο (και μάλλιστα ισως το καλύτερο στην Β. Ελλάδα)και αυτοί το ίδιο μου έλεγαν. Αλλοστε απο την δική τους φουρνιά όλλοι τελείωσαν στα 4 χρόνια ακριβώς, δεν ειναι εντελώς τυχαίο.

 

Και το πρόβλημα δεν είναι οι πρόθέση του κάθε νέου να εξασφαλιστεί πέρνοντας ενα πτυχίο. Το προβλημα ειναι πως αυτό το πτυχίο συνδέεται με ιδρυματα που εκμεταλευόμενα τρύπες του νόμου αυξάνουν τα κέρδη τους προσφέροντας franchise πτυχία με την ανοχή του κράτους.

 

Το να θεωρείς τα κολέγια ισάξια με τα ΑΕΙ είναι δικαίωμα σου, αλλα μην κάθεσε και ακους τα παραμύθια που σας πουλάνε οι διευθυντές τους. Οταν αυριο μεθαυριο βγείς στην αγορά εργασίας τοτε πραγματικα θα αξιολογηθείς εσυ οπως και όλοι μας και θα μπορείς να ισχυριστείς κάτι τέτοιο, δηλαδή οτι οι σπουδες σου σου προσεφεραν κατι καλύτερο απο αυτες των ΑΕΙ. Η μέχρι τώρα εμπειρία όμως μαρτυρά προς το αντιθετο.

Δημοσ.

 

 

Δεν νομίζω να παίζουν ρόλο οι καθηγητές, πιστεύω η βαθμολογία ενός πανεπιστημίου βγαίνει απο το πρόγραμμα/σύστημα σπουδών του. Και αυτά είναι ίδια με αυτά που κάνουν στην Αγγλία. Ίδια ύλη κλπ... όλα ίδια. Οι καθηγητές μπορούν να αλλάζουν καθημερινά... Δεν γίνεται όμως καθημερινά η αξιολόγηση ενός πανεπιστημίου

 

Μη λέμε ότι θέλουμε. Για το ποιος θα έχει μία έδρα γίνεται πόλεμος μεταξύ των πανεπιστημίων. Εμάς μπορεί να μας φαίνεται εξωπραγματικό, αλλά το να έχει ένα πανεπιστήμιο 2-3 νομπελίστες το ανεβάζει κατηγορία.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...