Προς το περιεχόμενο

Αναγνώριση κολεγίων


nitro912gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Γιατί η συμμετοχή στη ρημάδα την Ε.Ε. προϋποθέτη σεβασμό της αρχής της αμοιβαιότητας. Όπως αποδέχεται ο Άγγλος τα πτυχία μας, οφείλουμε, βάσει νόμων που έχουμε αποδεχτεί με τη συμμετοχή μας στο συνεταιρισμό που ονομάζεται Ευρωπαϊκή Ένωση, να αναγνωρίζουμε κι εμείς τα δικά τους.

 

1. Αρχικά σημειώνω ότι οι Αγγλοι αξιολογούν τα ξένα πτυχία πχ το δικό μου μου απαντήσαν ότι κατατάσεται ως 2:1 (δε ξέρω τι ακριβώς σημαίνει αυτό). Αλλά σίγουρα δε τα βάζουν όλα στο ίδιο τσουβάλι.

 

2. Ναι οι Αγγλοι θα πρέπει να αναγνωρίζουν ή να κατατάσσουν τα ελληνικά πτυχία και οι Έλληνες τα Αγγλικά ως τέτοια. Δεν έχω καμιά απαίτηση η Αγγλία να αναγνωρίζει τα πτυχία που δίνονται από το Ιόνιο Πανεπιστήμιο μέσω του eptanisa.ac.uk που εδρεύει στο Manchester (λέμε τώρα ... μη το πάρει κανείς στα σοβαρά). Δε θα είχα τίποτα να απαντήσω σε στους Άγγλους που μπορεί να κρίνουν ότι το πτυχίο που δίνει το παραπάνω "ίδρυμα" είναι κατώτερο του πραγματικού πτυχίου του Ιόνιου Πανεπιστημίου.

 

 

Κατα τα άλλα βρίσκω την ανάρτηση κατεβατών αποφάσεων άστοχη. Εδώ είναι forum για να λέμε τι γνώμη μας κι όχι νομικός άτλας.

  • Απαντ. 168
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
  • Super Moderators
Δημοσ.
Αυτό πάει σε εμένα μάλλον, αλλά δε νομίζω ότι κάνω κάποιο λάθος. Το 1964 με υπουργό παιδείας τον Παπανούτσο.

 

Ζητώ συγγνώμη για την παρεξήγηση. Όχι, δεν αναφερόμουν σε εσένα. Αναφερόμουν σε αυτή την αποστροφή (τα bold δικά μου):

 

Δημοσιουπαλληλίκι δλδ. Πάντως δεν έχω δει σε καμιά αγγελία να ζητείται ΦΠΨας, παραμυθάς (ιστορικός)

 

 

-----Προστέθηκε 4/12/2008 στις 07 : 23 : 52-----

 

 

1. Αρχικά σημειώνω ότι οι Αγγλοι αξιολογούν τα ξένα πτυχία πχ το δικό μου μου απαντήσαν ότι κατατάσεται ως 2:1 (δε ξέρω τι ακριβώς σημαίνει αυτό). Αλλά σίγουρα δε τα βάζουν όλα στο ίδιο τσουβάλι.

 

Για να μην παραθέτω πάλι "νομικά κατεβατά" και γίνομαι κουραστικός, επισημαίνω ότι αξιολόγηση υφίσταται ήδη. Το αναφέρει, άλλωστε, με κάθε σαφήνεια και το σκεπτικό του Δικαστηρίου, όταν κάνει λόγο για επιβολή εκ μέρους της Ελλάδας αντισταθμιστικών μέτρων "σε περισσότερες περιπτώσεις από όσες επιτρέπει η οδηγία 89/48/ΕΟΚ του Συμβουλίου". Εδώ, όμως, μιλάμε για συλλήβδην απόρριψη μιας κατηγορίας πτυχίων που βάσει νόμων αξιλογούνται ως ισότιμα (δηλαδή αυτών που αποκτήθηκαν στη χώρα όπου εδρεύει το ίδρυμα με εκείνα που αποκτώνται μέσω franchising). ΠΟΥΘΕΝΑ δεν αξιολογώ την ορθότητα του νόμου (που πάντως υφίσταται εδώ και χρόνια, η απόφαση είναι από το '88), απλά αναφέρω συγκεκριμένα πράγματα που έχουν ευθεία σχέση με τη συζήτηση που προσπαθούμε (όσοι, τέλος πάντων, προσπαθούμε) να κάνουμε και παραθέτω τις πηγές. Συγγνώμη αν ενοχλώ.

Δημοσ.

3.Έχεις δίκιο. Κάποιος που έχει τα λεφτά και την θέληση θα πρέπει να έχει την δυνατότητα να σπουδάζει ότι θέλει, ακόμα και στον ιδιωτικό τομέα.

 

Σε αυτό έχω μερικές αντιρρήσεις αλλά έχω ήδη γράψε αρκετά μεγάλο σεντόνι. Αν επιμείνεις θα τις αναλύσω αργότερα.

 

Θα το ήθελα πάρα πολύ.

 

 

 

Αυτό που γίνεται τώρα είναι σαν να απογορευόνταν η ιδιωτική υγεία γιατί θα ήταν άδικο για τους φτωχούς.

 

Αρκετά έντεχνα προσπαθείς να συγκρίνεις δύο διαφορετικά πράγματα. Η Υγεία είναι δημόσιο αγαθό, γι’ αυτό λέγεται άλλωστε και «δημόσια Υγεία». Και η παιδεία είναι δημόσιο αγαθό γι’ αυτό το κράτος διασφαλίζει σε όλους ένα επίπεδο παιδείας (Λύκειο). Το πανεπιστήμιο τουλάχιστον στην εκδοχή του που αφορά την επαγγελματική κατάρτιση / επαγγελματικά δεν είναι καθαρά δημόσιο αγαθό με την έννοια ότι οι απαιτήσεις μιας κοινωνίας σε μια ειδικότητα είναι συγκεκριμένες. Αν πχ μια κοινωνία «σηκώνει» 100 θέσεις γιατρών για να σπουδάσει ο 101ος θα πάρει ένα μερίδιο του αγαθού που θα πήγαινε στους 100.

 

Βασικά δεν κατάλαβα γιατί το πανεπιστήμιο δεν είναι δημόσιο αγαθό και το ξεχωρίζεις από την παιδεία. Το πανεπιστήμιο είναι μέρος της παιδείας. Αυτό που λες εσύ για τους 101 γιατρούς της Δαλματίας είναι το αγαθό της απασχόλησης που θα έπρεπε επίσης να προσφέρει το κράτος. Άσχετο δηλαδή. Πάντως όπως και να έχει δεν κατάλαβα γιατί δεν θεωρείς την πανεπιστημιακή εκπαίδευση κοινωνικό αγαθό.

 

>
ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Υγεία = δημόσιο αγαθό που έχεις δικαίωμα αν έχεις λεφτά να στραφείς και σε ιδιώτες αναζητώντας καλύτερες παροχές
Ασφάλεια = δημόσιο αγαθό που έχεις δικαίωμα αν έχεις λεφτά να στραφείς και σε ιδιώτες αναζητώντας καλύτερες παροχές
Βασική παιδεία  = δημόσιο αγαθό που έχεις δικαίωμα αν έχεις λεφτά να στραφείς και σε ιδιώτες αναζητώντας καλύτερες παροχές 
Πανεπιστημιακή παιδεία = δημόσιο αγαθό που [b]ΔΕΝ [/b]έχεις δικαίωμα αν έχεις λεφτά να στραφείς και σε ιδιώτες αναζητώντας καλύτερες παροχές 

Κάτι είναι λάθος μάλλον 

Δημοσ.
Δημοσιουπαλληλίκι δλδ.

 

Στη Ελλάδα κυρίως ναι αλλά όχι απαραίτητα. Από ΦΠΨ πχ με ένα καλό MSc μια χαρά τη παλεύεις σε HR θέσεις πχ Υπάρχουν βέβαια και πολλοί καθηγητές στον ιδιωτικό τομέα. Γενικά πάντως οι φιλοσοφική βγάζει εκαπιδευτικούς.

 

Πάντως δεν έχω δει σε καμιά αγγελία να ζητείται ΦΠΨας, παραμυθάς (ιστορικός) για στελέχωση νεοσυσταθείσας επιχείρησης

 

Ίσως ούτε κι εγώ (το να πας καθηγητής σε ιδιωτικό σχολείο/φροντιστήριο σε τι διαφέρει από τη στελέχωση επιχείρησης ?). Έχω δει βέβαια γενικές αγγελίες "αποφοίτου ΑΕΙ" όπου ένας ψαγμένος απόφοιτος Φιλοσοφικής με κατάλληλο μεταπτυχιακό μπορεί να κυνηγήσει

 

, διακοσμητή έχω δει. Βέβαια διακοσμητή επιστήμονα δεν δέχομαι. Με βάση τον τίτλο, όχι τα επαγγελματικά δικαιώματα. Οπότε λοιπόν οι παραπάνω σχολές δεν έχουν λόγο υπάρξης.

 

Δουλειά "διακοσμητή" μπορεί να κάνει ένας αρχιτέκτονας. Τι φαντάζεσαι δηλαδή ότι είναι ο "διακοσμητής" ?

 

Αν τους αρέσει τόσο πολύ ο Σωκράτης ας πάρουν τα βιβλία του να τα διαβάσουν.

 

Τα κουφά του insomnia

 

Ε ας παρει το κράτος από την ΕΕ λεφτά να χρηματοδοτήσει την ίδρυση νέων επιχειρήσεων. Οχι καφετεριών όμως. Ας παράγουμε επιτέλους και μείς κάτι εκτός από στρατιές μουστακαλήδων δημόσιων. Και επιτέλους ας ιδρυθούν γραφεία νομικών, μηχανικών, λογιστών κλπ. Οχι ο καθε μηχανικός, γιατρός, δικηγόρος το παίζει ελέυθερος επαγγελματίας και φοροδιαφεύγει. Μεγάλα δικηγορικά, "μηχανικά" γραφεία οπότε οι ελεύθεροι γίνονται μισθωτοί και φοροαπαλλαγή τέλος

 

1. Το ξέρεις ότι η ΕΕ δεν είναι τράπεζα έτσι δεν είναι ?

2. Όταν λες το κράτος να χρηματοδοτήσει/ανοίξει γραφεία γιατρών/μηχανικών/δικηγόρων εννοείς μια σύγχρονη ανωτάτου-επιπέδου/καπιταλιστική/Δυτικο-ευρωπαϊκή έκδοση των σοβιετικών κολεκτίβων ?

 

 

-----Προστέθηκε 4/12/2008 στις 09 : 04 : 30-----

 

 

Το κράτος αυτή τη στιγμή δεν στερεί από κανένα το διακίωμα στη παιδεία. Το λύκειο είναι δωρεάν για όλους, η παρακολούθηση στο πανεπιστήμιο είναι ανοικτή σε όλους (ok δε μπορείς να κάνεις εργαστήρια και να δώσεις εξετάσεις - και εδώ δεν είμαι ευχαριστημένος από το σύγχρονο καθεστός). Αλλά μη ξεχνάμε ότι εδώ δε μιλάμε μόνο για το πανεπιστήμιο μόνο ως εκπαιδευτικό ίδρυμα αλλά και ως ίδρυμα που παρέχουν επαγγελματική κατάρτιση. Ε αυτή το κράτος ή η συγκροτημένη πολιτεία αν θες δε μπορεί να τη κατοχυρώσει σε όλους, πρέπει να έχει ένα μηχανισμό να μοιράζει τις απαιτούμενες ειδικότητες στα μέλη του. Υπάρχει ο αντίλογος βέβαια ότι αυτό θα το εξασφαλίσει η ισορροπία στην αγορά εργασίας ή η κοινωνία η ίδια (αν όλοι γίνουν δικηγόροι ξαφνικά θα αναβαθμιστεί ο ρόλος των μηχανικών ή των τεχνιτών πχ). Επειδή όμως εδώ μιλάμε για δημόσια παιδεία δε μιλάμε για ελευθερή οικονομία της παιδείας.

 

 

-----Προστέθηκε 4/12/2008 στις 09 : 09 : 51-----

 

 

Συγγνώμη αν ενοχλώ.

 

Ναι, τα νομικά κατεβατά με ενοχλούν. Με ενδιαφέρει η άποψή σου. Πιστεύεις ότι το πτυχίο οικονομικών πχ που θα πάρει ένα παιδί σε ένα κολλέγιο στην Αθήνα που συνεργάζεται με κάποιο αγγλικό, συνήθως 2ης διαλογής, ΑΕΙ είναι το ίδιο πχ με αυτό του ΟΠΑ ενός άλλου "on site" πτυχίου ή αυτό του ίδιου του αγγλικού ΑΕΙ. Άσε τι λέει ο νόμος εσύ πες μου τι πιστεύεις.

 

 

-----Προστέθηκε 4/12/2008 στις 09 : 39 : 16-----

 

 

Θα το ήθελα πάρα πολύ.

 

Κάποιος που έχει τα λεφτά και την θέληση θα πρέπει να έχει την δυνατότητα να σπουδάζει ότι θέλει, ακόμα και στον ιδιωτικό τομέα

 

Πριν πω αυτό που θέλω θα κάνω μια διευκρίνηση. Λες αυτός που έχει λεφτά θα πρέπει να έχει τη δυνατότητα να σπουδάζει ότι θέλει. Αυτός που δεν έχει ?

 

Και επιστρέφω σε αυτό που ήθελα να πω

 

θα το διατυπώσω κάπως αλλιώς που ίσως συμφωνούμε και οι δύο.

 

Οποιοσδήποτε έχει/δεν έχει λεφτά αλλά έχει την θέληση θα πρέπει να έχει την ευκαιρία/δυνατότητα να σπουδάσει ότι θέλει, ακόμα και στον ιδιωτικό τομέα ...

...

και το τραβάω λίγο παραπάνω

...

ακόμα και σε κερδοσκοπικα ιδρύματα.

 

(δε βλέπω για πιο λόγω τα ιδιωτικά πανεπιστήμια θα πρέπει να είναι απόλυτα ΜΗ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΑ, αυτή τη στιγμή η Ελλάδα πιστεύω ότι χρειάζεται περισσότερο από ποτέ καλά πανεπιστήμια και αν είναι η αναμονή του κέρδους αυτό που θα τα φέρει, ας είναι).

 

 

Σε αυτό που δεν συμφωνώ είναι ότι αυτός που δε σκαμπάζει και μπορεί να πληρώνει επί 16 χρόνια για να πάρει πτυχίο (4ετές πρόγραμμα ΑΕΙ με ρυθμούς Ζήκου) ή μπορεί να βρει ιδρύματα πρόθυμα να κατεβάσουν το πύχη που πρέπει να βάλει μια κοινωνία προκειμένου να μεγαλώσουν το "target group" τους να μπορεί να σπουδάζει ότι θέλει.

 

Ούτε με τις βάσεις συμφωνώ απόλυτα, με την έννοια εντάξει τώρα η Ιατρική έχει βάση 18-19. Αν αυριο έχει 13 πάει να πει ότι όλα είναι το ίδιο. ΟΧΙ, πάει να πει ότι κάτι πάει στραβά ή ότι θα πρέπει να πάρουν λιγότερους γιατρούς ακόμα κι αν τα δημόσια ΑΕΙ αντέχουν να βγάλουν περισσότερους. Αν κάποιοι δε φτάνουν ένα επίπεδο/βάση δε πάει να πει ότι σόνι και καλά θα πρέπει εμμέσως να ρίξουν το επίπεδο/βάση (γιατί αν εξισώσεις τα πτυχία οικονομικών πχ αυτών των ιδρυμάτων με αυτά των ΑΕΙ πχ ΟΠΑ στην ουσία είναι σαν να ρίχνεις τη βάση αφού στη πράξη τους "βάζεις" στο ΟΠΑ πλαγίως). Έτσι το πίσμα αυτών που βρέξει/χιονίσει πρέπει να σπουδάσουν αυτό που θέλουν χαλάει το σύνολο. Θα πρέπει να τους δώσει κάποιος να καταλάβουν ότι μπορούν να κάνουν 1000-2 πράγματα στη ζωή τους εξίσου αξιόλογα και πιθανότατα θα πετύχουν περισσότερα σε κάτι άλλο στο οποίο αντικειμενικά τα καταφέρουν καλύτερα (=σκαμπάζουν)

Δημοσ.
γιατί θεωρείς το πρόγραμμα μαθημάτων του καλύτερο ή ποιοτικότερο, γιατί θεωρείς τους εισηγητές του ισάξιους ή ανωτερους, ΄και τέλος γιατί θεωρείς ότι κάποιος που δεν κατάφερε να επιτυχει σε ένα διαγωνισμό (πουτου δίνει και 2η ευκαιρία), για να γίνει ΠΧ οικονομικός επιστήμονας, θα πρέπει να έχει τα ίδια δικαιώματα (εργασιακά) με κάποιον που πέτυχε τόσο στις εξετάσεις, όσο και να τελειώσει το πανεπιστημιο!

 

Γιατι μου έχουν πει τα ίδια τα παιδιά που σπουδάζουν σε τέτοιες σχολές ΑΕΙ / ΤΕΙ για το χάλι που επικρατεί. Είτε αυτό έχει να κάνει με τους καθηγητές είτε με το σύστημα των μαθημάτων κλπ.

 

Επίσης, πόσο τυχαίο είναι, ότι τα πανεπιστημια έχουν ένα μέσο όρο αποφοίτητης 1-2 χρόνια παραπάνω από τα 4, ενώ στα κολέγια , το 99,9% αποφοιτά όταν πρέπει?

Θα απαντήσω βάση του κολεγίου όπου φοιτώ εγώ, στο κολέγιο αν δεν περάσεις την πρώτη φορά κάποιο βασικό μάθημα, ξανά κάνεις το έτος από την αρχή μόνο με το βασικό μάθημα και αν αποτύχεις και πάλι... τότε σε διώχνουν τελείως από τη σχολή.

Ενώ στα δημόσια... you know αιώνιοι φοιτητές... η όλα με το πάσο τους... ε όλα αυτά οδηγούν στο να τελειώνουν με παραπάνω απο 4 χρόνια... λογικό δεν είναι;

 

Λες ξαφνικά να γίνονται φυντάνια, ή μήπως ξαφνικά σέβονται τον χρηματικό πόνο των γονιών τους? (φυσικά για κάποιους ισχύει, αλλά είναι ανθρωπίνως αδύνατο να ισχύει για το 100% των ανθρώπων που δεν καταφεραν 2 χρόνια να επιτύχουν κάτι)!

(φυσικά, ευθύνη για τα παραπάνω χρόνια έχει και % των φοιτητών, αλλά πίστεψε με, δεν είναι ΜΟΝΟ Αυτό)!

Κοιτά όταν πας σε μια σχολή τη οποία πληρώνεις την βλέπεις ως επένδυση . Δηλαδή γιατί να μην τα καταφέρει κάποιος σε κάτι που είναι καλός; Και γιατί να μην έχει αυτήν την ευκαιρία αν έχει την οικονομική δυνατότητα. Ποιοι είστε εσείς που θα αποφασίσετε για το τι μπορεί και δεν μπορεί κάποιος να κάνει;

Δημοσ.
Μήπως τα έχεις μπερδέψει λίγο? Τα ΑΕΙ και γενικά η Ανώτατη Εκπαίδευση υποτίθεται ότι εκτός των άλλων είναι ακαδημαϊκά ιδρύματα δηλαδή έχουν σαν σκοπό να σε βγάλουν επιστήμονα και όχι εξειδικευμένο "εργάτη". Κι εγώ πχ σκέφτομαι ότι δεν πρέπει να μάθω φυσική, ούτε αρχαία, ούτε λογοτεχνία, ούτε ιστορία, ούτε βιολογία, ούτε χημεία αφού μου αρέσουν τα οικονομικά όμως είναι και λογικός-σωστός αυτός ο ισχυρισμός? Σύμφωνα με την λογική σου έπρεπε να μπορώ να αναλύω πλήρως την καμπύλη ISLM αλλά αν με ρωτάνε ποιος είναι ο Ελύτης, ή τι έχει πει ο Νεύτωνας να είναι φυσιολογικό να μην ξέρω να απαντήσω.

 

Φυσικά δεν είναι καλύτερος ένας γραφίστας των ΤΕΙ στην γραφιστική αλλά μην τον υποβαθμίζεις έτσι, επειδή αυτός τουλάχιστον κατάφερε να γράψει στις πανελλήνιες και να έχει μια ιδέα γύρω και από άλλα πεδία εκτός από αυτά που τον ενδιαφέρουν. Εσείς προκειμένου να υπερασπιστείτε τα ιδρύματα σας πάτε να βγάλετε άχρηστους τους πάντες, για ήρεμα..

 

 

Καταρχας δεν περνω το μερος κανενος κεντρου ελευθερων σπουδων. Φοιτητης σε ΤΕΙ 2 χρονια εμαι ανεξαρτητα αν περασα σε κατι που μου ειναι παντελως αδιαφορο (Μηχανολογια).

Δεν ειπα ποτε οτι δεν πρεπει να μαθαινουμε αρχαια, μαθηματικα κτλ στο σχολειο. Εννοειται οτι πρεπει να διδασκονται τα παιδια γενικες μαθηματα για να αποκτησουν γνωση. Στο πανεπιστημιο ομως πας να γινεις Κατι και δεν γινεται να σε κοβει ενα μαθημα το οποιο δεν εχει καμια απολυτως σχεση με αυτο που θα σπουδασεις. Οι πανελληνιες ειναι ενας λαθος τροπος αξιολογησης, πως να το κανουμε.

Δημοσ.
Γιατι μου έχουν πει τα ίδια τα παιδιά που σπουδάζουν σε τέτοιες σχολές ΑΕΙ / ΤΕΙ για το χάλι που επικρατεί. Είτε αυτό έχει να κάνει με τους καθηγητές είτε με το σύστημα των μαθημάτων κλπ.

 

Συγνώμη, προσπαθείς να πεις ότι κολλέγια και ΑΕΙ είναι ισάξια γιατί είναι και τα δυο μοπλρυδεα ή κατάλαβα κάτι λάθος ?

 

Μη ξεχνάς το 2ο νόμο του Murphy .... Τίποτα δεν είναι τόσο κακό που δε μπορεί να γίνει χειρότερο !

 

 

-----Προστέθηκε 4/12/2008 στις 10 : 00 : 46-----

 

 

Θα απαντήσω βάση του κολεγίου όπου φοιτώ εγώ, στο κολέγιο αν δεν περάσεις την πρώτη φορά κάποιο βασικό μάθημα, ξανά κάνεις το έτος από την αρχή μόνο με το βασικό μάθημα και αν αποτύχεις και πάλι... τότε σε διώχνουν τελείως από τη σχολή.

Ενώ στα δημόσια... you know αιώνιοι φοιτητές... η όλα με το πάσο τους... ε όλα αυτά οδηγούν στο να τελειώνουν με παραπάνω απο 4 χρόνια... λογικό δεν είναι;

 

Απλά τυχαίνει να περνάνε όλοι τουλάχιστον τη τελευταία στιγμή ?

Δημοσ.

Κακό απαραίτητα δεν είναι, αλλά δεν είναι και αναγκαίο.

 

Δεν είναι αναγκαίο κάποιος να εκπληρώνει τα όνειρά του; Για σένα μπορεί να μην είναι για κάποιον άλλον είναι όμως...

Είναι αναγκαίο κάποιος να κάνει την δουλειά που του αρέσει και όχι αυτην που του επιβάλουν

 

 

Όχι πρέπει ο καθένας να σπουδάσει αυτό που θέλει (ή που θέλει η μαμά κι ο μπαμπάς) ο κόσμος να χαλάσει.

 

Μα αν έχει την δυνατότητα και τα κολέγια αυτά πληρούν τις προυποθέσεις...(που τις πληρούν και με το παραπάνω) γιατί όχι τι σε χαλάει εσένα;

Αααα ναι είναι και η Γ********η ανεργία... αλλά μην είσαι εγωϊστής.

 

 

Ναι είναι κι αυτός ένας λόγος. Εγώ δε λέω όμως αυτό. Τα παιδιά των δημόσιων ΑΕΙ, όπως εγώ (δημοσίου όχι πλέον τόσο παιδί) δε τους συμφέρει ούτε να επιτρέπεται σε παιδιά που σπουδάσαν στην Αγγλία να δουλεύουν εδώ. Αυτό δε πάει να πει ότι δεν πιστεύω ότι αυτά τα παιδιά έχουν κάθε δικαίωμα που έχω κι εγώ όσον αφορά στη δουλειά στην Ελλάδα. Μιλάμε καθαρά για το τι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ τα κολλέγια στην Ελλάδα, όχι για το τι μας συμφέρει και τι όχι.

 

Για πες μας εσύ τι πραγματικά είναι τα κολέγια στην Ελλάδα....;

Εγώ ξέρω τι είναι... εσύ ξέρεις... η λες απλά ότι να' ναι.

 

 

Αυτό πάλι πως σου ήρθε. Δε ξέρω την ισχύουσα νομοθεσία αλλά δε βλέπω για πιο λόγο δε θα αναγνωριστεί και σε κάθε περίπτωση (ακόμα κι αν είναι έτσι) είμαι κάθετα αντίθετος (εκτός αν πρόκειται για κανα τελειωμένο ΑΕΙ/fax στους νήσους Cayman). Αυτή τη στιγμή στο εργοτάξιο που δουλεύω είμαστε 7 μηχανικοί οι 2 εκ’ των οποίων από το εξωτερικό, ένας από Αγγλία και ένας από Βουλγαρία. Μια χαρά δουλεύουν, και στο ΤΕΕ είναι όλα καλά.

 

Τα παιδιά που σπουδάζουν στα κολέγια πέρνουν αγγλικά πτυχία η αμερικάνικά αντίστοιχα...

Αν λοιπόν κάποιος σπουδάσει έξω και έρθει εδώ θα έχει ίδιο πτυχίου με αυτούς που σπούδασαν στο κολέγιο... άρα δεν αναγνωρίζεται απλά.

Δημοσ.

Τα ΙΕΚ δεν ειναι ιασαξια με τα ΑΕΙ-ΤΕΙ. Υπαρχει ομως η παροιμια που λεει: Στη χώρα των τυφλών, βασιλεύει ο μονόφθαλμος.

Ολα ενα μπουρδελο ειναι. Βασικα ολη η χωρα ειναι ενα μεγαλο μπουδελο που οποιος εχει λεφτα γαμαει, και οποιος δεν εχει τον γαμανε (επειδη δεν εχει λεφτα κανει την ιεροδουλη για να βγαλει;);))

Δημοσ.
Συγνώμη, προσπαθείς να πεις ότι κολλέγια και ΑΕΙ είναι ισάξια γιατί είναι και τα δυο μοπλρυδεα ή κατάλαβα κάτι λάθος ?

Δεν ξέρω τι είναι τα ΑΕΙ αλλά τα κολέγια αυτά έχουν αναγνωριστεί ότι είναι σε πανεπιστημιακό επίπεδο βάση τα Αγγλικά πανεπιστήμια. Εκτος αν αμφισβητείς τα αγγλικά πανεπιστήμια.

 

Απλά τυχαίνει να περνάνε όλοι τουλάχιστον τη τελευταία στιγμή ?

 

Ποιος σου είπε ότι περνάνε όλοι..... Δεν περνάνε όλοι.. περνάνε αυτοί που το αξίζουνε.

 

 

-----Προστέθηκε 4/12/2008 στις 10 : 07 : 05-----

 

 

Τα ΙΕΚ δεν ειναι ιασαξια με τα ΑΕΙ-ΤΕΙ. Υπαρχει ομως η παροιμια που λεει: Στη χώρα των τυφλών, βασιλεύει ο μονόφθαλμος.

Ολα ενα μπουρδελο ειναι. Βασικα ολη η χωρα ειναι ενα μεγαλο μπουδελο που οποιος εχει λεφτα γαμαει, και οποιος δεν εχει τον γαμανε (επειδη δεν εχει λεφτα κανει την ιεροδουλη για να βγαλει;);))

 

Άλλο ΙΕΚ άλλο κολέγιο... μην μπερδεύεσαι.

Δημοσ.
Στη Ελλάδα κυρίως ναι αλλά όχι απαραίτητα. Από ΦΠΨ πχ με ένα καλό MSc μια χαρά τη παλεύεις σε HR θέσεις πχ Υπάρχουν βέβαια και πολλοί καθηγητές στον ιδιωτικό τομέα. Γενικά πάντως οι φιλοσοφική βγάζει εκαπιδευτικούς.

 

 

 

Ίσως ούτε κι εγώ (το να πας καθηγητής σε ιδιωτικό σχολείο/φροντιστήριο σε τι διαφέρει από τη στελέχωση επιχείρησης ?). Έχω δει βέβαια γενικές αγγελίες "αποφοίτου ΑΕΙ" όπου ένας ψαγμένος απόφοιτος Φιλοσοφικής με κατάλληλο μεταπτυχιακό μπορεί να κυνηγήσει

 

 

 

Δουλειά "διακοσμητή" μπορεί να κάνει ένας αρχιτέκτονας. Τι φαντάζεσαι δηλαδή ότι είναι ο "διακοσμητής" ?

 

 

 

Τα κουφά του insomnia

 

 

 

1. Το ξέρεις ότι η ΕΕ δεν είναι τράπεζα έτσι δεν είναι ?

2. Όταν λες το κράτος να χρηματοδοτήσει/ανοίξει γραφεία γιατρών/μηχανικών/δικηγόρων εννοείς μια σύγχρονη ανωτάτου-επιπέδου/καπιταλιστική/Δυτικο-ευρωπαϊκή έκδοση των σοβιετικών κολεκτίβων ?

 

 

 

Για το hr που πες είναι παντελώς άσχετο με τη φιλοσοφική. Οπότε το πρώτο πτυχίο είναι άχρηστο. Τώρα στο ζουμί γιατί ο ιστορικός δεν είναι επιστήμονας. Επιστήμονας είναι αυτός που μετράει και βγάζει συμπεράσματα. Ο ιστορικός δεν κάνει τπτ τέτοιο. Παίρνει διαβάζει 5 βιβλία για την τάδε περίοδο και γράφει συμπεράσματα. Μα αυτό δεν κάνει και ο δημοσιογράφος? Η αυτό που κάνει ο ιστορικός δεν μπορεί να το κάνει ο καθένας μας? Ομως δεν μπορεί ο καθένας μας να γίνει πυρηνικός φυσικός. Με το Σωκράτη δεν το έπιασα ομολογώ. Τι δεν άφησε γραπτά κείμενα?Αυτά σε βιβλία δεν είναι γραμμένα? Ρε κάτι τύποι που κυκλοφορούν. Η θες και το άλλο. Ο πυρηνικός φυσικός μπορεί να δώσει κατατακτήριες στην φιλοσοφική. Φαντάζεσαι απόφοιτο φπψ στο φυσικό ή στο μαθηματικό? Θα ναι σαν το ανέκδοτο με τις αισθητικούς των ΤΕΙ που θελουν να κάνουν μαστερ στα λείζερ.

 

Για interior design δε γνωρίζεις? Τι σχέση έχει ο αρχιτέκτονας?

 

Τώρα επειδή με παρερμήνεψες. Η σχέση ΕΕ-κράτους μέλους είναι η εξής. Η ΕΕ θα σου δώσει φράγκα και εσύ θα ενισχύσεις τις ανταγωνιστικές εταιρείες κλίνοντας εργοστάσια (λιπάσματα, ζάχαρες) κλπ ή με το 65ωρο. Οπότε εσύ ως ελληνική κυβέρνηση είσαι υποχρεωμένος να βρεις τεχνογνωσία και τεχνολογια για να παράγεις κάτι έστω πινέζες. Και επιπλέον να ορίσεις πως δεν μπορεί να υπάρχει ελεύθερος επαγγελματίας. Οπότε όλοι οι χασοδίκες, χτιζοσπιτάδες, χτιζοδρόμοι, θα αναγκαζόντουσαν να ανοίγαν εταιρείες. Οχι με κρατικό μποναμά όμως. Γιατί ο joe the plumber πληρώνει φόρους, ο κυρνικος όμως όχι

 

Πάντως ακόμα δεν άκουσα τι γίνεται με αυτούς που δεν έχουν τη δυνατότητα να σπουδάσουν τι γίνεται?

Δημοσ.
Δεν είναι αναγκαίο κάποιος να εκπληρώνει τα όνειρά του;

Αρχικά ΟΧΙ. (γι αυτό άλλωστε λέγονται και όνειρα)

 

Αυτό όμως δεν έχει σχέση με αυτό που συζητάμε. Θες να γίνεις γιατρός/μηχανικός/αστρονάυτης πήγαινε βρες ένα πανεπιστήμιο και γίνε. Μη ζητάς να έρθει το βουνό στον Μωάμεθ.

 

 

 

Μα αν έχει την δυνατότητα και τα κολέγια αυτά πληρούν τις προυποθέσεις...(που τις πληρούν και με το παραπάνω) γιατί όχι τι σε χαλάει εσένα;

Αααα ναι είναι και η Γ********η ανεργία... αλλά μην είσαι εγωϊστής.

 

Υπάρχουν πολλά πράγματα που με χαλάνε/φοβίζουν/απασχολούν. Το τελευταίο είναι η ανεργία. Δεν έχω λύσει το οικονομικό πρόβλημα της ζωής μου αλλά άνεργος δε φοβάμαι ότι θα μείνω.

 

 

Για πες μας εσύ τι πραγματικά είναι τα κολέγια στην Ελλάδα....;

Εγώ ξέρω τι είναι... εσύ ξέρεις... η λες απλά ότι να' ναι.

 

Τα κολλέγια στη Ελλάδα είναι ... κολλέγια στην Ελλάδα, δεν είναι Αγγλικά Πανεπιστήμια. Ξαναβάζω το καπέλο που έβγαλα στον ΑΝΤ1 για να το ξαναβγάλω σε όποιο ελληνικό κολλέγιο έχει τα @@ να στηρίξει δικό του πτυχίο στην αγορά (νομίζω μόνο το deere το κάνει ... δε ξέρω σίγουρα)

 

 

Τα παιδιά που σπουδάζουν στα κολέγια πέρνουν αγγλικά πτυχία η αμερικάνικά αντίστοιχα...

Αν λοιπόν κάποιος σπουδάσει έξω και έρθει εδώ θα έχει ίδιο πτυχίου με αυτούς που σπούδασαν στο κολέγιο... άρα δεν αναγνωρίζεται απλά.

 

Αυτό τη σχέση έχει τώρα ? Έστω Χ αγγλικό ΑΕΙ που δίνει πτυχία και στην Αγγλία αλλά και franchise στην Ελλάδα. Δεν έχω κανένα πρόβλημα με όποιον μπορεί να μου αποδείξει ότι πήρε το 1ο. Τρόποι υπάρχουν και νομίζω ότι αυτό προσπαθεί να κάνει και η Ελλάδα.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...