DarkOrion Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2008 ..Τα πτυχία σήμερα σου εξασφαλίζουνε συνεντευξη , άντε και μια πρόσληψη , όχι σταδιοδρομία....... Θα δει ο εργοδότης ποιος είσαι στην πράξη , που μετράει η ουσία και το αποτέλεσμα...!! Σωστό... Γι αυτό οι πλειονότητα των φοιτητών σε ΑΕΙ χτυπιούνται. Γιατί δεν έχουν ουσία. Περιμένουν απλά με ένα κλασσικό 5αράκι να εξασφαλίσουν μια θεσούλα στο δημόσιο. Αυτοί είναι που χαλάσανε το ελληνικό ΑΕΙ και τα κόμματα που έχουν μπει και κανένας άλλος. Και με το πρόσχημα ότι πληρώνεις, άρα αγοράζεις το πτυχίο σου, αρνούνται να τους δεχτούνε. Και στο ΜΙΤ πληρώνεις? Αυτό το κάνει πανεπιστήμιο της πλάκας? Ναι, ξέρω..πρόκειται για άλλος καθεστώς εκεί. ΑΝ όμως κάποιος φοιτητής αποφασίσει να ασχοληθεί σοβαρά με αυτό που κάνει, τότε είναι πολύ ανώτερος από έναν φοιτητή του τάδε γνωστού αθηναικού κολλεγίου. Ναι, πραγματικά ανώτερος, γιατί ο άλλος στο κολλέγιο άμα ήταν καλός, απλά δεν θα ήταν στο ιδιωτικό κολλέγιο... Και κάτι τελευταίο. Αν κάποιος είναι καλός και γουστάρει αυτό που κάνει, τότε δεν θα έχει κανένα πρόβλημα, είτε είναι από κολλέγιο, είτε από ΑΕΙ, είτε από το ΜΙΤ. Όλα τα άλλα δικαιολογίες της πο@@@ας, κουβέντα να γίνεται, να βολεύεται ο ανεπρόκοπος ο κόσμος. Όπως και να το κάνουμε, δεν είναι όλοι για πανεπιστήμια... Απλά κάποιοι δεν μπορούν να το δεχτούν αυτό.
elis88 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2008 Βασικά το θέμα δεν είναι αν υπάρχει ΑΕΙ γραφιστικής ή όχι, αλλά η αναγνώριση γενικότερα. Εντάξει σίγουρα η κατάσταση στα ΑΕΙ δεν είναι καλή αλλά αυτό δεν σημαίνει πως τα ΚΕΣ τα πλησιάζουν έστω και ελάχιστα. Εγώ θα πρότεινα σε αυτά τα παιδιά που πάνε και δίνουν τα λεφτά του πατέρα τους σε αυτές τις χαμηλού επιπέδου και ανούσιες σχολές να τα επενδύσουν κάπου αλλού και να κάνουν τίποτα άλλο στην ζωή τους. Δεν χρειάζεται να σπουδάσουν όλοι, αν δεν τα παίρνει κάποιος τα γράμματα και ήταν μαθητής του 8 δεν χρειάζεται να πάει να "σπουδάζει" σε αυτές τις "σχολές" και μετά να ζητάει και ίσα δικαιώματα με τους άλλους. Βέβαια για την συγκεκριμένη περίπτωση που δεν υπάρχει κάτι αντίστοιχο σε ΑΕΙ δεν ξέρω τι πρέπει να γίνει. Μπορεί και να έχει δίκιο ο nitro αλλά δεν ξέρω.Αλλά γενικά αυτή η απαίτηση αυτών των σπουδαστών να φτάσουν κάπου που δεν αξίζουν καταπατώντας δικαιώματα άλλων δεν είναι ότι καλύτερο. Προσωπικά είμαι υπέρ της αξιολόγησης των ιδρυμάτων. Ας τους δώσουν και πτυχίο να ησυχάσουμε, αλλά αν αυτά τα ιδρύματα αξιολογηθούν θα πιάσουν πάτο οπότε το πτυχίο τους θα είναι για πέταμα. Από την άλλη τα πτυχία του εξωτερικού θα γίνουν ξαφνικά ανώτερα οπότε και των ελληνικών ΑΕι για πέταμα θα καταντήσουν... Σε ένα τέτοιο εκπαιδευτικό σύστημα τελικά η εφαρμογή της αξιολόγησης σε συνδυασμό με την αναγνώριση κάθε πτυχίου θα καθιστούσε τα ελληνικά πτυχία για πέταμα. Χαμηλού επιπέδου;;; Δηλαδή στα ΑΕΙ που ΤΕΙ κλπ που τα περισσότερα μαθήματα τα χάνουν στις καταλήψεις είναι καλύτερα; Δείχνει επίπεδο μια σχολή να βασίζεται... στα βίτσια ενός καθηγητή χωρίς να γίνεται έλεγχος από πουθενά, και ένα κολέγιο που ελέγχεται... από τόσα ιδρύματα είναι χαμηλού επιπέδου....; Που στηρίζεις αυτό που λες; Πως γίνεται δηλαδή σε όλη την Εύρωπηπη να αναγνωρίζονται και στην Ελλάδα να είναι "χαμηλού επιπέδου"; Μπας και έχει η Ελλάδα το καλύτερο εκπαιδευτικό σύστημα και δεν το ξέρω....
katerina_a_86 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2008 Το αν τα παίρνει κάποιος τα γράμματα με το αν ήταν μαθητής του 8 δεν έχει και μεγάλη σχέση όμως έτσι; Ούτε τα δικαιώματα σου καταπατούν, ούτε τις δουλειές σου κλέβουν, ούτε τον άντρα.Μη λέμε ό,τι μαλακία μας κατέβει (πάλι) 1.Και τι δείχνει αν παίρνει κάποιος τα γράμματα? Το χρώμα των μαλλιών του? 2.Καταπατά κάποιος τα δικαιώματά μου όταν προσπαθεί να εξασφαλίσει επαγγελματικά δικαιώματα χωρίς να είναι άξιος να τα κατέχει. 3.Η έννοια που ανέφερες στο τέλος είναι σχετική, οπότε πράγματι πρέπει να φροντίσεις να μην λέμε ότι μας κατέβει (πάλι). 4.Δεν είναι κακό να μην παίρνει κάποιος τα γράμματα. Υπάρχουν και άλλες δεξιότητες εξίσου αξιόλογες. Αυτό που είπα ήταν κάτι γενικό: όταν κάποιος δεν τα καταφέρνει σε κάτι να μην το κουράζει πολύ το θέμα και να βρει κάτι στο οποίο να είναι καλός ώστε να πάει μπροστά στην ζωή του. -----Προστέθηκε 4/12/2008 στις 03 : 13 : 59----- Χαμηλού επιπέδου;;;Δηλαδή στα ΑΕΙ που ΤΕΙ κλπ που τα περισσότερα μαθήματα τα χάνουν στις καταλήψεις είναι καλύτερα; Δείχνει επίπεδο μια σχολή να βασίζεται... στα βίτσια ενός καθηγητή χωρίς να γίνεται έλεγχος από πουθενά, και ένα κολέγιο που ελέγχεται... από τόσα ιδρύματα είναι χαμηλού επιπέδου....; Που στηρίζεις αυτό που λες; Πως γίνεται δηλαδή σε όλη την Εύρωπηπη να αναγνωρίζονται και στην Ελλάδα να είναι "χαμηλού επιπέδου"; Μπας και έχει η Ελλάδα το καλύτερο εκπαιδευτικό σύστημα και δεν το ξέρω.... Κοίτα επειδή η αδικία δεν μου αρέσει και τελικά δεν είναι ειδική με τα κολέγια και μπορεί πράγματι να έχεις δίκιο, αυτό που θα ήθελα να εφαρμόζεται είναι η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων και από κει και πέρα να πάρει ο καθένας ότι του αξίζει. Εγώ σπουδάζω πολιτικός μηχανικός και οι αντίστοιχοι "μηχανικοί" του ΤΕΙ δομικών έργων προσπαθούν εδώ και χρόνια να αποκτήσουν ίσα επαγγελματικά δικαιώματα. Πρόκειται για άτομα του 13 που μαθαίνουν στο ΤΕΙ το 1/10 αυτών που μαθαίνουμε εμείς και έχουν βλέψεις να έχουν επαγγελματικά δικαιώματα μηχανικού. (μάλιστα όσοι μπαίνουν από εκεί σε μας με κατατακτήριες σέρνονται μέχρι να την βγάλουν την σχολή) Με τα κολέγια η αλήθεια είναι ότι βιάστηκα να τοποθετηθώ πιστεύοντας πως ισχύει κάτι αντίστοιχο. Αν έκανα λάθος ζητώ συγγνώμη. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ.
DrLo Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2008 Η κουβέντα έχει ξαναγίνει και καταντά κουραστική. Κάποια πράγματα είναι τόσο προφανή που απορώ γιατί πρέπει να λέγονται ξανά και ξανά. 1. Το ότι βγάζεις 8 ΝΑΙ δείχνει ότι δε τα παίρνεις τα γράμματα. Δεν λέω ότι είσαι χαζός αλλά δε μπορείς να ακολουθήσεις μια διαδικασία εκπαίδευσης που απαιτεί εξυπνάδα, πειθαρχία, ψιλοθυσίες, αυτοέλεγχο, οργάνωση κ.α. "Τα παίρνω τα γράμματα" δε σημαίνει είμαι έξυπνος αλλά μπορώ να κάνω όλα τα παραπάνω. 2. Το επιχείρημα το ότι "σκίζομαι στο ΙΕΚ/κολλέγιο και δουλεύω όσο και κάποιος σε ΑΕΙ άρα πρέπει να είμαι ίσος με αυτόν" δε το καταλαβαίνω. - Αρχικά, και σε συνδυασμό με το (1) κάποιος που τα παίρνει τα γράμματα και σκίζεται άνετα περνά σε αξιοπρεπές ΑΕΙ/ΤΕΙ. - Το ότι σκίζεσαι δε σημαίνει απαραίτητα ότι πρέπει και να ανταμειφθείς. Και η αδελφή μου σκιζόταν και διάβαζε 5 ώρες την ημέρα Χημεία και έβγαλε 9 στη πρώτη λυκείου. Μπορεί να έβγαζε 19-20 σε Αρχαία/Λατινικά κλπ αλλά πως να το κάνουμε Χημεία δε σκάμπαζε. Μπορώ να καταλάβω κάποιον που έβγαζε 8-9 να θέλει να γίνει πυρηνικός επιστήμονας και να σκίζεται γι’ αυτό. Παρόλα αυτά δε θα του έδινα τον έλεγχο πυρηνικών. 3. Δεν έχω κανένα πρόβλημα με το να μην υπάρχουν κρατικά ΑΕΙ. Από αυτό μέχρι το κάθε φροντιστήριο να τη βλέπει πανεπιστήμιο και κάθε φροντιστηριούχος πρύτανης έχει τεράστια διαφορά. 4. Το ότι υπάρχουν μερικά ιδρύματα στην Αγγλία που θέλουν να κάνουν αρπαχτές με συνεργασίες με ελληνικά φροντιστήρια δεν είναι αρκετός λόγος για να βαπτίσουμε αυτά τα πτυχία ως ισότιμα με τα ελληνικά. Και εξηγούμαι. Δε λέω ότι τα αγγλικά πτυχία δεν είναι «ισότιμα» με τα αντίστοιχα ελληνικά αλλά πολύ απλά τα πτυχία των εδώ κολλεγίων δεν είναι ισότιμα με των αγγλικών. Δεν είναι το ίδιο κάποιο Αγγλικό ΑΕΙ να σου στέλνει βιβλία, ύλη να σου βγάζει ωράριο κλπ από το να σε διδάσκει το ίδιο. Όπως τα ίδια τα παιδιά των κολλεγίων λένε ότι μια εξεταστική διαδικασία (πχ πανελλήνιες) δεν είναι αρκετή για να κρίνει την ποιότητα των υποψηφίων έτσι και μια απλή αξιολογική διαδικασία του ελληνικού κολλεγίου από το Αγγλικο ΑΕΙ για μένα δεν είναι αρκετή για να κάνει ισότιμα τα δύο πτυχία. Στη τελική ας είματε ειλικρινείς. Πρόκειται για πτυχία σπουδών εξ’ αποστάσεως, μια καλύτερη (αν θέλετε πολύ καλύτερη) εκδοχή του ΕΑΠ αν θέλετε. 5. Η προσωπική μου συμβουλή στα παιδιά που δε περνάνε πανελλήνιες και για τον οποιοδήποτε λόγο (δε θα τον κρίνω εγώ) θέλουν να σπουδάσουν : Πηγαίνετε στο εξωτερικό. Εξωτερικό δεν είναι μόνο η αγγλία. Υπάρχουν ένα σωρό χώρες στην ΕΕ που μπορείς να σπουδάσεις ΔΩΡΕΑΝ ή με κόστος μικρότερο από αυτό των εδώ κολλεγίων (πχ Σουηδία/Ολλανδία). Θα μου πεις : - «και που να μάθω Σουηδικά ρε φίλε». ΝΑΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ. Αφού όπως δεν έχεις πρόβλημα να σκιστείς/ζοριστείς/κοπιάσεις να μάθεις. Όπως υπάρχουν παιδιά μαθαίνουν βουλγάρικα προκειμένου να γίνουν γιατροί να μάθεις κι εσύ Σουηδικά/Φινλανδικά κλπ κλπ. -«το κόστος διαβίωσης που το πας». Το κόστος διαβίωσης υπάρχει και στην Ελλάδα και στη περίπτωση που μιλάμε για παιδιά από την επαρχία οι διαφορές δεν είναι τραγικές. Γνωρίζω περιπτώσεις παιδιών που έφυγαν από μικρές επαρχιακές πόλεις για να έρθουν να σπουδάσουν σε αμφίβολης ποιότητας ελληνικά κολλέγια. Δεν ήταν παιδιά του 8, απλά δεν πέρασαν πανελλήνιες. Με λίγα παραπάνω χρήματα στον «προϋπολογισμό» τους (και πολύ περισσότερο κόπο) θα μπορούσαν να γίνουν δεκτοί και να σπουδάσουν σε αναγνωρισμένης αξίας δυτικοευρωπαϊκά πανεπιστήμια +το ότι θα έβγαιναν πολύ πιο γρήγορα από το καβούκι τους και θα αποκτούσαν εμπειρίες πρωτόγνωρες για άλλα παιδιά. Αυτά για αρχή ΥΓ / edit Εντελώς συμπτωματικά γνωρίζω περίπτωση μιας κοπέλας (με την οποία πηγαίναμε μαζί φροντιστήριο προ 15ετιάς+). Η κοπέλα ήταν άριστη μαθήτρια και ίσως η καλύτερη στο φροντιστήριο. Από ότι θυμάμαι τελικά δεν έδωσε καν πανελλήνιες γιατί ήθελε να γίνει γραφίστρια και πήγε σε κάποιο, τότε, εργαστήρι ελευθέρων σπουδών. Ναι υπάρχουν και τέτοιες περιπτώσεις. Αυτό που λέω όμως εγώ είναι να προσπαθείς να κάνεις το μέγιστο αυτού που θες. Θες να γίνεις γραφίστας ? Αν σε παίρνει προσπάθησε να πας στο καλύτερο ίδρυμα/ΑΕΙ/κολλέγιο γραφιστικής που υπάρχει/σε δέχεται σε Ελλάδα/εξωτερικό. Μην έχεις όμως την απαίτηση αν πας σε κάποιο παρακμηακό να αναγνωριστεί επειδή εκεί εσύ σκίζεσαι.
antreaslam Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2008 DrLo, δε θα μπορούσα παρά να συμφωνήσω μαζί σου, μια που το έθεσες πολύ σωστά!!!
Super Moderators Snoob Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2008 Super Moderators Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2008 Δεν είναι το ίδιο κάποιο Αγγλικό ΑΕΙ να σου στέλνει βιβλία, ύλη να σου βγάζει ωράριο κλπ από το να σε διδάσκει το ίδιο. Κατά διαβολική σύμπτωση το ακριβώς αντίθετο αποφάνθηκε το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο. Και συγκεκριμένα, επί της καταγγελίας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής: "Η Επιτροπή προσάπτει στην Ελλάδα, πρώτον, ότι αρνείται συστηματικά την αναγνώριση των διπλωμάτων τα οποία έχουν απονεμηθεί κατόπιν σπουδών που πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο «συμφωνιών επικυρώσεως» (γνωστών και ως «συμφωνιών δικαιοχρήσεως»), βάσει των οποίων σπουδές που πραγματοποιούνται σε ιδιωτικό εκπαιδευτικό ίδρυμα στην Ελλάδα επικυρώνονται από αρμόδια αρχή άλλου κράτους μέλους, η οποία, βάσει προγενέστερης συμφωνίας των δύο ιδρυμάτων, χορηγεί το δίπλωμα στους σπουδαστές που παρακολούθησαν αυτό το πρόγραμμα σπουδών." Και η απόφαση του δικαστηρίου για το συγκεκριμένο (πρώτο) θέμα: "Κατόπιν των προεκτεθέντων, επιβάλλεται η διαπίστωση ότι η πρώτη αιτίαση της Επιτροπής είναι βάσιμη." Τις αποφάσεις τις έχω δώσει με link, μην επαναλλαμβανόμαστε. Για τα "προεκτεθέντα" (δηλαδή το σκεπτικό του δικαστηρίου ώστε να κρίνει βάσιμη την αιτίαση της Επιτροπής, το σκεπτικό θα το βρείτε ακολουθώντας το link στο τέλος της σελίδας που σας οδηγεί σε νέα σελίδα -είναι το δεύτερο από τα τέσσερα).
insomniaK Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2008 Κι ο Ρομπέν των Δασών καλά τα έλεγε/έκανε, αλλά ήταν κλέφτης. Το θέμα δεν είναι η αναγνώριση ή μη, αυτή η απόφαση είναι ειλημμένη. Το θέμα είναι η διάρθρωση της παιδείας σε πανευρωπαϊκή βάση και η ταυτοποίηση των σκοπών που πρέπει να εξυπηρετεί. Συμφωνώ πως τα εργασιακά δικαιώματα πρέπει να πηγάζουν από τις σπουδές, αυτό όμως οδηγεί στο παρανοϊκό 3χρόνια πολιτικός μηχανικός στην Αγγλία, 4χρόνια στη Γερμανία και 5 στην Ελλάδα και εκεί που καταλήγουμε, είναι στην προηγούμενη παράγραφο. Και για να μην πετάξει κανείς καμία πατάτα σχετικά με τα εργασιακά δικαιώματα, ας αναλογιστούμε όλοι, ένας πολιτικός μηχανικός πρέπει ή όχι να έχει δικαίωμα περιβαλλοντικής μελέτης και πριν απαντήσετε σας προτείνω μία βόλτα στις εκβολές του Κηφισού.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2008 Super Moderators Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2008 Παρενθετικά, αντιγράφοντας από το σκεπτικό των διαδίκων για την έκτη αιτίαση της Επιτροπής (αυτή απορρίφθηκε): "Κατά την Επιτροπή, το ΤΕΕ, για να εγγράψει στο μητρώο του τους μηχανικούς που έχουν αποκτήσει τα επαγγελματικά προσόντα τους σε άλλο κράτος μέλος και είναι κάτοχοι διπλώματος κατά την έννοια της οδηγίας 89/48, απαιτεί, αφενός, την επιτυχή συμμετοχή σε εξετάσεις και, αφετέρου, την προσκόμιση βεβαιώσεως ακαδημαϊκής ισοτιμίας του διπλώματος αυτού, η οποία χορηγείται από το ΔΙΚΑΤΣΑ. Η Επιτροπή επικαλείται συναφώς το γράμμα της κοινής υπουργικής αποφάσεως ΕΔ 5/4/3399 και παραπέμπει στις καταγγελίες περί του ότι δεν έχει δοθεί συνέχεια σε δεκάδες αιτήσεων εγγραφής στο ΤΕΕ. 65 Κατά την Επιτροπή, οι απαιτήσεις αυτές αντιβαίνουν στο άρθρο 7, παράγραφος 3, της οδηγίας 89/48, δεδομένου ότι, κατά τη διάταξη αυτή, ενώσεις ή επαγγελματικές οργανώσεις μπορούν να εξαρτούν την απόκτηση της ιδιότητας του μέλους από την ύπαρξη ορισμένων προσόντων μόνον υπό τους όρους που προβλέπει η οδηγία αυτή, ιδίως δε τα άρθρα της 3 και 4. 66 Η Ελληνική Δημοκρατία δέχεται ρητώς ότι το ΤΕΕ δεν μπορεί να εξαρτά την εγγραφή στο μητρώο του των μηχανικών που είναι κάτοχοι διπλώματος κατά την έννοια της οδηγίας 89/48 από την επιτυχή συμμετοχή σε εξετάσεις ή από την προσκόμιση βεβαιώσεως την οποία χορηγεί το ΔΙΚΑΤΣΑ. Εφόσον το ΣΑΕΙΤΤΕ, το οποίο είναι αποκλειστικά αρμόδιο προς τούτο, έχει αναγνωρίσει το οικείο δίπλωμα, το ΤΕΕ υποχρεούται να εγγράψει αυτεπαγγέλτως στο μητρώο του τον ενδιαφερόμενο. 67 Αντιθέτως, η Ελληνική Δημοκρατία αμφισβητεί ότι η αιτίαση της Επιτροπής ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Η πρακτική του ΤΕΕ έχει μεταβληθεί κατόπιν της εκδόσεως του ΠΔ 165/2000 και για την εγγραφή των ενδιαφερομένων αρκεί πλέον η αναγνώριση του διπλώματος από το ΣΑΕΙΤΤΕ." Εάν και εφόσον επαρκεί αναγνώριση από το ΣΑΕΙΤΤΕ κι εφόσον η ανάθεση της κρίσης περί ισοτιμίας στο ΣΑΙΕΤΤΕ κρίνεται από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο παράνομη, τι σημαίνει αυτό για την εγγραφή στο ΤΕΕ; Μήπως ότι με την αυτοδίκαιη αναγνώριση της ισοτιμίας και απλή αίτηση, γίνεται η εγγραφή; Δεν είναι ρητορικά τα ερωτήματα, τα θέτω επειδή ο insomniak αναφέρθηκε στο ΤΕΕ σε προηγούμενο μήνυμα.
insomniaK Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2008 Προσωπικά δε γνωρίζω λεπτομέριες, από την εμπειρία φίλων από Αγγλία (τομέας παράκτιας μηχανικής), ξέρω ότι τους ζητήθηκε μεταξύ άλλων η απόδειξη εγγραφής στο αντίστοιχο βρετανικό επιμελητήριο για κάποια χρόνια (5). Κανείς δεν έχει ακόμα εγγραφεί και οι 3 εργάζονται σε κατασκευαστικές στο Η.Β. και στην Ολλανδία.
elis88 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2008 Πρώτα απ' όλα λόγο εμπειρίας μιας και φοιτώ κι εγώ σε ένα κολέγιο... υπάρχουν πολλοί έλεγχοι, περισσότεροι έλεγχοι απ' ότι γίνονται στα ΑΕΙ κλπ και δεν νομίζω ότι μπορεί κανείς να τα αμφισβητήσει έτσι απλά χωρίς το παραμικρό ψάξιμο. Το να λες δύο τρεις κουβέντες στον αέρα ... και να συμφωνήσουν κάποιοι η οποίοι έχουν συμφέροντα από αυτές τις κουβέντες (η μη αναγνώριση των κολεγίων).....είναι εύκολο σωστά. Κι έπειτα τα κολέγια αυτά τουλάχιστον τα περισσότερα δεν ήταν φροντιστήρια κλπ, ξεκίνησαν ως κολέγια... και παραμένουν κολέγια. Άλλο τώρα αν κάποια ΙΕΚ θέλουν να αναγνωριστούν ως κολέγια. Όσο για τους μαθητές του 8... είναι γνωστό ότι για να περάσεις πρέπει να βγάλεις 9,5 όχι 8. Κι επίσης ο βαθμός για το αν θα περάσεις σε κάποια σχολή έχει να κάνει περισσότερο με την ζήτηση σωστά; και όχι με τις ικανότητες... που μπορεί να έχιε καποιος μαθητής... Δηλαδή άν κάποιος έβγαλε 13... γιατί να μην σπουδάσει πληροφορική; Κακό είναι...; Πρέπει ο καθένας να σπουδάσει ότι του επιβάλει το κράτος....; Δεν μυ ακούγεται καθόλου δημοκρατικό. Θέλω να καταλήξω ότι όλη αυτή η συζήτηση γίνεται όχι επειδή τα κολέγια είναι κατώτερου επιπέδου.. αλλά επειδή τους φοιτητές δημοσίου δεν τους συμφέρει. Και να σπουδάσει κάποιος έξω το ίδιο θα γίνει... το πτυχίο του δεν θα αναγνωριστεί... εδώ. Τι προτείνετε λοιπόν... όσοι σπουδάζουν έξω να παραμείνουν έξω....; Πολύ βολικό ε;
BaLsAmoMenos Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2008 Ποσο μαλλον οταν καποιος θελει να σπουδασει κατι στο οποιο τα μαθηματα των πανελληνιων ειναι τελειως ασχετα με το εργαλιο , π.χ εγω που ηθελα να περασω στη σχολη Κινηματογραφου Θεσ. Γιατι επρεπε να δωσω μαθηματικα η αρχαια, αν ημουν στη θεωρητικη. Αυτη ειναι η αξιολογηση των υποψηφιων για την τριτοβαθμια εκπαιδευση, ο παπαγαλισμος ? Δηλαδη αυτος που μπηκε στο ΤΕΙ γραφιστικης ειναι καλυτερος απο τον αλλο που δεν περασε και πηγε σε ΙΕΚ? Γιατι? Επειδη παπαγαλισε ποιο ευκολα το ΑΟΔΕ η επειδη ηταν καλυτερος στη φυσικη? Φραφιστας θελει να γινει ο ανθρωπος οχι Φυσικος.
elis88 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2008 Ποσο μαλλον οταν καποιος θελει να σπουδασει κατι στο οποιο τα μαθηματα των πανελληνιων ειναι τελειως ασχετα με το εργαλιο , π.χ εγω που ηθελα να περασω στη σχολη Κινηματογραφου Θεσ. Γιατι επρεπε να δωσω μαθηματικα η αρχαια, αν ημουν στη θεωρητικη. Αυτη ειναι η αξιολογηση των υποψηφιων για την τριτοβαθμια εκπαιδευση, ο παπαγαλισμος ? Δηλαδη αυτος που μπηκε στο ΤΕΙ γραφιστικης ειναι καλυτερος απο τον αλλο που δεν περασε και πηγε σε ΙΕΚ? Γιατι? Επειδη παπαγαλισε ποιο ευκολα το ΑΟΔΕ η επειδη ηταν καλυτερος στη φυσικη? Φραφιστας θελει να γινει ο ανθρωπος οχι Φυσικος. Το αιώνιο κόμπλεξ.
katerina_a_86 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2008 Πρώτα απ' όλα λόγο εμπειρίας μιας και φοιτώ κι εγώ σε ένα κολέγιο... υπάρχουν πολλοί έλεγχοι, περισσότεροι έλεγχοι απ' ότι γίνονται στα ΑΕΙ κλπ και δεν νομίζω ότι μπορεί κανείς να τα αμφισβητήσει έτσι απλά χωρίς το παραμικρό ψάξιμο. Επειδή δεν ξέρω, μπορείς να μου πεις για τους ελέγχους που λες? Όσο για τους μαθητές του 8... είναι γνωστό ότι για να περάσεις πρέπει να βγάλεις 9,5 όχι 8. Κι επίσης ο βαθμός για το αν θα περάσεις σε κάποια σχολή έχει να κάνει περισσότερο με την ζήτηση σωστά; και όχι με τις ικανότητες... που μπορεί να έχιε καποιος μαθητής... Δηλαδή άν κάποιος έβγαλε 13... γιατί να μην σπουδάσει πληροφορική; Κακό είναι...; Πρέπει ο καθένας να σπουδάσει ότι του επιβάλει το κράτος....; Δεν μυ ακούγεται καθόλου δημοκρατικό. 1.Παλιά περνούσες και με κάτω από 9,5 αλλά δεν θα τα χαλάσουμε εκεί. Αυτός που βγάζει 9,5 δεν είναι πολύ καλύτερος του 8. 2.Πράγματι η βάση έχει να κάνει με την ζήτηση απλά συνηθίζεται οι καλές σχολές (συνήθως και οι πιο δύσκολες) να έχουν μεγαλύτερη ζήτηση άρα και μεγαλύτερη βάση (ιατρική, πολυτεχνείο, νομική, βέβαια υπάρχουν και σχολές του 15 που δεν θα τις χαρακτήριζα εύκολες) 3.Έχεις δίκιο. Κάποιος που έχει τα λεφτά και την θέληση θα πρέπει να έχει την δυνατότητα να σπουδάζει ότι θέλει, ακόμα και στον ιδιωτικό τομέα. Σε ελεύθερη αγορά ζούμε. Το θέμα είναι ότι πρέπει αυτά τα ιδιωτικά πανεπιστήμια να ελέγχονται (να μην βγαίνουν επικίνδυνοι γιατροι ή μηχανικοί π.χ.) ώστε οι απόφοιτοί τους να έχουν τα επαγγελματικά δικαιώματα. Να εφαρμόζεται επίσης η αξιολόγηση ώστε ο καθένας να παίρνει ότι του αξίζει. Δεν γίνεται δηλαδή το κάθε φροντιστήριο να δίνει πτυχία για γιατρούς. Οπότε ας αξιολογηθούν τα κολλέγια και αν είναι κατάλληλα ας δίνουν πτυχία. 4.Αν κάποιος έχει βγάλει 9,5 θεωρώ πως δεν παίρνει τα γράμματα και πως ο πατέρας του τζάμπα λεφτά θα δώσει. Ας βρει κάτι άλλο στο οποίο είναι καλός. (Πάντα βέβαια υπάρχουν και εξαιρέσεις αλλά ο κανόνας είναι αυτός) Θέλω να καταλήξω ότι όλη αυτή η συζήτηση γίνεται όχι επειδή τα κολέγια είναι κατώτερου επιπέδου.. αλλά επειδή τους φοιτητές δημοσίου δεν τους συμφέρει. Και να σπουδάσει κάποιος έξω το ίδιο θα γίνει... το πτυχίο του δεν θα αναγνωριστεί... εδώ. Τι προτείνετε λοιπόν... όσοι σπουδάζουν έξω να παραμείνουν έξω....; Πολύ βολικό ε; Έχεις δίκιο και επειδή ζούμε σε ελεύθερη αγορά θα έπρεπε να μπορεί κάποιος να σπουδάσει πληρώνοντας και να επιλέξει έτσι το επίπεδο των σπουδών του. Αυτό που γίνεται τώρα είναι σαν να απογορευόνταν η ιδιωτική υγεία γιατί θα ήταν άδικο για τους φτωχούς. Θα έπρεπει να αναγνωρίζονταν όλα τα κατάλληλα πτυχία και να αξιολογούνταν. Η δωρεάν παιδεία θα έπρεπε να διαφυλάσσεται όχι απαγορεύοντας την ιδιωτική αλλά ανεβάζοντας το επίπεδό της ώστε οι φτωχοί που δεν θα πήγαιναν στα ιδιωτικά να μην υστερούσαν αλλά να ήταν και καλύτεροι.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.