Προς το περιεχόμενο

Αναγνώριση κολεγίων


nitro912gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Όντως δε σου χρειάζονται σ' αυτό που θες να κάνεις, αλλά άλλο αυτό και άλλο η δήθεν παπαγαλία για την οποία έκανες λόγο.

 

Μα ρε φιλε πως θα περναγα Θεσσαλονικη αν δεν παπαγαλιζα σχεδον ολα τα μαθηματα? Για την ιστορια και μονο, περασα στην Πατρα στο ΤΕΙ μηχανολγιας (οτι πιο ακυρο μπορουσα να βαλω στο μηχανογραφικο) ετσι μπορω να χαιρομαι οτι δεν ειμαι διανοητικα-καθυστερημενος-μαθητης-του-8 (ειρωνικα παντα).

Και δεν ειναι μονο η σκηνοθεσια αλλα ποσα αλλες ειδικοτητες που δεν εχουν καμια σχεση με τα μαθηματα στα οποια εξεταζεσαι στις πανελληνιες, πχ και η Γραφιστικη του φιλου που ανοιξε το topic. Κατανταω γραφικος αλλα θα το ξαναπω: μεγα λαθος οι πανελληνιες σαν τροπος αξιλογησης

  • Απαντ. 168
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
Να θέσω κι ένα τελευταίο ερώτημα: αν, πράγματι, τα πτυχία των "κολεγίων" είναι τόσο ανούσια, ποιο το πρόβλημα να αναγνωριστούν δικαιώματα στους αποφοίτους τους;

 

Στην ελλάδα που ζούμε τώρα δεν υπάρχουν οι υποδομές και η γενικότερη "διάθεση" για σωστή αξιόλογηση.

 

Τα πτυχία θα αναγνωριστούν ως ίσα και καλά θα κάνουν γιατί κάποια παιδιά που πιθανόν αξίζουν ίσο πτυχίο με εμάς δεν φταίνε σε τίποτα και θα ήταν σωστό να υπαρχει τρόπος να το πάρουν μέσω του ιδιωτικού πανεπιστημίου-κολεγίου-whatever. Απλά μαζί με αυτούς που το αξίζουν και είναι η μειοψηφία, θα το πάρουν και ένα σωρό άτομα της πλάκας που είναι η πλειοψηφία. Και στα ΑΕΙ υπάρχουν άτομα της πλάκας. Το θέμα είναι ότι το μέσο επίπεδο στα ΑΕΙ είναι υψηλότερο από τα κολέγια.

 

Το πρόβλημα είναι ότι ως χώρα είμαστε μέσα στη διαφθορά και δεν θα υπάρχει σωστή αξιολόγηση. Είναι γενικότερο δηλαδή.

 

Το δικό μου πρόβλημα ποιο είναι ;

 

Άμα ρίξω μια βόμβα στο ιράκ και σκοτώσω μερικούς ποιο είναι το πρόβλημα; Προσωπικά δεν με επηρεάζει άμεσα απλά δεν είναι δίκαιο.

Δημοσ.

Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ να διδάσκονται μαθήματα που νομίζει κάποιος ότι δεν του είναι απαραίτητα σε αυτό που σπουδάζει ή που θά σπουδάσει. Σφαιρικές γνώσεις.

 

Παλιοτερο μου post σε αυτο το topic

 

Δεν ειπα ποτε οτι δεν πρεπει να μαθαινουμε αρχαια, μαθηματικα κτλ στο σχολειο. Εννοειται οτι πρεπει να διδασκονται τα παιδια γενικες μαθηματα για να αποκτησουν γνωση. Στο πανεπιστημιο ομως πας να γινεις Κατι και δεν γινεται να σε κοβει ενα μαθημα το οποιο δεν εχει καμια απολυτως σχεση με αυτο που θα σπουδασεις.

Δημοσ.

Η μοναδική λυση είναι η αξιολόγηση των ιδρυμάτων, ώστε να μην υπάρχουν αμφιβολίες.

Δεν έχουν όλα τα ΑΕΙ υψηλό επίπεδο, ούτε όμως όλα τα κολέγια χαμηλό επίπεδο.

 

Αν μιλάμε με την λογική της βαθμοθηρίας και του διορισμού στο δημόσιο... θα έπρεπε να αξιολογούνται και τα σχολεία... γιατί και εκεί δεν έχουν όλα το ίδιο επίπεδο.

Γνωστός μου και πρωην συμμαθητής, στο δημόσιο σχολείο έβγαζε με το ζόρι κανα 12άρι ενώ οταν πήγε σε ιδιωτικό στην 3η Λυκείου έβγαλε 18+.

 

Υπάρχουν βεβαίως και ιδιωτικά σχολεία (και κατα προέκταση και τα κολέγια έπειτα) υψηλού επιπέδου. Αλλά ακόμη και εκεί λόγω της ελληνικής νοοτροπίας οι γονείς δεν δέχονται να πάρει το παιδί του χαμηλό βαθμό ή να «κοπεί» την στιγμή που πληρώνουν :rolleyes:

Δημοσ.

Αν η αξιολόγηση γίνεται όπως γίνεται τώρα στο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης,φέξε μου και γλίστρησα.

 

Πρεμιέρα από το ΤΕΙ-Θ 20/11/2008

Το ΤΕΙ Θεσσαλονίκης «σέρνει το χορό» της εξωτερικής αξιολόγησης σε πανεπιστήμια και ΤΕΙ, καθώς το Τμήμα Τεχνολογίας Τροφίμων είναι το πρώτο το οποίο θα μπει στο μικροσκόπιο των ξένων αξιολογητών. Την Τρίτη πέντε εξωτερικοί κριτές θα βρίσκονται στη Σίνδο για να... πιάσουν δουλειά και να ελέγξουν τις υποδομές του τμήματος, τον εξοπλισμό, το πρόγραμμα σπουδών, τις υπηρεσίες που παρέχονται στους φοιτητές, το ερευνητικό έργο και άλλες παραμέτρους.

 

Δεκάδες τμήματα στα πανεπιστήμια και ΤΕΙ της χώρας έχουν εμπλακεί στη διαδικασία της αυτοαξιολόγησης, αλλά μέχρι στιγμής δεν έχει ξεκινήσει η εξωτερική αξιολόγηση, η οποία έχει προκαλέσει τριγμούς στην ανώτατη εκπαίδευση. Στο μικροσκόπιο των πέντε ξένων αξιολογητών θα βρεθεί την Τρίτη το Τμήμα Τεχνολογίας Τροφίμων του ΤΕΙ Θεσσαλονίκης, σύμφωνα με τη διοίκηση του εκπαιδευτικού ιδρύματος. «Είναι το πρώτο που αξιολογείται σε πανεπιστήμια και ΤΕΙ από εξωτερικούς κριτές», δήλωσε στον «Α» ο πρόεδρος του ΤΕΙ, Παύλος Καρακολτσίδης, επισημαίνοντας ότι υπάρχει ετοιμότητα στο τμήμα, το οποίο διεξάγει έρευνα υψηλού επιπέδου. «Στεγάζεται σε ένα καινούργιο κτίριο, το οποίο εγκαινιάστηκε πριν από δύο χρόνια. Διαθέτει εργαστήριο με όργανα, συνολικού κόστους 1,4 εκατ. ευρώ. Το τμήμα και το προσωπικό θεωρούνται, κατά την άποψή μου, από τα καλύτερα που υπάρχουν στην Ελλάδα», υποστήριξε ο κ. Καρακολτσίδης.

 

Αυτοαξιολόγηση

 

Στις αρχές του 2009 εκτιμάται ότι θα ξεκινήσει η εξωτερική αξιολόγηση στα δύο πανεπιστήμια της Θεσσαλονίκης. Στο ΑΠΘ οι πρώτες εκθέσεις αυτοαξιολόγησης συντάχτηκαν από τα Τμήματα Βιολογίας και Πληροφορικής, ενώ σχεδόν το 50% των τμημάτων του Αριστοτελείου έχουν κινήσει τις σχετικές διαδικασίες.

 

«Τα μισά τμήματα και σχολές έχουν εμπλακεί στη διαδικασία της εσωτερικής αξιολόγησης, ενώ δύο από αυτά, το Βιολογικό και η Πληροφορική, την έχουν ολοκληρώσει», ανέφερε η αντιπρύτανης του πανεπιστημίου, Αθανασία Τσατσάκου, και πρόσθεσε: «Η αξιολόγηση είναι απόλυτα συνδεδεμένη με τη συνέχιση των μεταπτυχιακών σπουδών». Η προθεσμία, που έχει δοθεί από τη διοίκηση του ΑΠΘ στα τμήματα για την ολοκλήρωση της φάσης της εσωτερικής αξιολόγησης, εκπνέει στο τέλος του τρέχοντος ακαδημαϊκού έτους, δηλαδή το καλοκαίρι του 2009.

 

Το Τμήμα Βιολογίας συνέταξε την έκθεση αυτοαξιολόγησης τον περασμένο Ιούνιο και αναμένει, πιθανότατα στις αρχές του 2009, τους εξωτερικούς αξιολογητές. «Θεωρούμε ότι η αυτοαξιολόγηση ήταν μία πολύ χρήσιμη διαδικασία, διότι έδειξε καταρχήν τα πλεονεκτήματα που έχουμε, αλλά οπωσδήποτε και κάποια σημεία στα οποία χρειαζόμαστε βελτίωση», ανέφερε ο πρόεδρος του Τμήματος Βιολογίας, Μηνάς Αρσενάκης.

 

Τρία τμήματα του Μακεδονίας

 

Σε 37 ερωτήσεις καλούνται να απαντήσουν οι φοιτητές στο πλαίσιο της εσωτερικής αξιολόγησης. Μέχρι το τέλος Νοεμβρίου εκτιμάται ότι θα διανεμηθούν τα σχετικά ερωτηματολόγια στους φοιτητές του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, οι οποίοι θα έχουν την ευκαιρία να «βαθμολογήσουν» το διδακτικό έργο. «Στο προηγούμενο εξάμηνο εφαρμόστηκε πιλοτικά η αξιολόγηση του διδακτικού έργου από τους φοιτητές σε όλα τα τμήματα», διευκρίνισε ο αντιπρύτανης Ακαδημαϊκών Υποθέσεων του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, Στέλιος Κατρανίδης.

 

Oι φοιτητές απαντούν ανώνυμα στα ερωτηματολόγια και ακολουθεί η στατιστική επεξεργασία. Κάθε διδάσκων λαμβάνει τα ερωτηματολόγια που τον αφορούν και μπορεί να τα συγκρίνει με το μέσο όρο των αποτελεσμάτων του τμήματος.

 

Ηδη, τρία τμήματα (Διεθνών, Ευρωπαϊκών, Oικονομικών και Πολιτικών Σπουδών, Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής, Oργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων) έχουν συντάξει την έκθεση αυτοαξιολόγησης, την οποία έχουν αποστείλει στην Αρχή Διασφάλισης Ποιότητας, ενώ άλλα τρία (Oικονομικό, Βαλκανικών Σπουδών, Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής) αναμένεται να την ολοκληρώσουν μέχρι τα Χριστούγεννα. Η διοίκηση του ιδρύματος εκτιμά ότι οι εξωτερικοί αξιολογητές θα ξεκινήσουν το έργο τους στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας την ερχόμενη άνοιξη.

 

Ημερομηνία: 20/11/2008 - Σελίδα: 18

 

http://www.agelioforos.gr

 

 

 

Κοινώς την επιτροπή που έρχεται την γλύφουν από πάνω μέχρι κάτω,την φιλοξενούν σε πανάκριβα ξενοδοχεία και τα αποτελέσματα της αξιολόγησης μένουν ΜΕΣΑ στο ΤΕΙ.

Κοινώς κομπλεξικοί και ανίκανοι μόνιμοι καθηγητές θα παραμείνουν ΓΙΑ ΠΟΛΥ ακόμα εκεί και θα ταλαιπωρούν κόσμο.

Δημοσ.
Εδώ δήλωσαν 175. 789 άνθρωποι συμμετοχή στο τεστ δεξιοτήτων του ΑΣΕΠ, προσήλθαν οι 103.598, και συζητάμε σοβαρά αν ο Έλληνας έχει εγκαταλείψει το όνειρο του δημοσίου;

103.598 συμμετέχοντες από τα 10.000.000 πληθυσμού και είναι πολλοί?:cry:

  • Super Moderators
Δημοσ.
103.598 συμμετέχοντες από τα 10.000.000 πληθυσμού και είναι πολλοί?:cry:

 

και πόσους έχουμε ήδη? :o

Δημοσ.
και πόσους έχουμε ήδη? :o

 

Αν και off topic,παραθέτω τμήμα απο άρθρο που βρήκα με 30 sec ψάξιμο.

 

"Αθήνα- Στις 30 Ιουνίου 2007, ο αριθμός των δημοσίων υπαλλήλων πανελλαδικά έσπασε το φράγμα των 500.000, καταγράφοντας αύξηση κατά 16.539 άτομα, σε διάστημα ενός έτους, οι περισσότεροι εκ των οποίων είναι μόνιμοι αορίστου χρόνου ή αύξηση κατά 25.833 άτομα σε διάστημα δύο ετών. Από μια απλή διαίρεση προκύπτει ότι ένας στους 20 Έλληνες είναι δημόσιος υπάλληλος...."

 

Μιλάμε για κάτι που γράφτηκε πρίν ένα και πλέον έτος!

1/20 λοιπόν η αναλογία δημοσίων υπαλλήλων στην Ελλάδα.Αναρωτιέμαι ποια είναι η αναλογία σε σχέση με τον εργασιακά "ενεργό" πληθυσμό...

Δημοσ.
Αντε παλι με τους μαθητες του 8 και τις πνευματικες τους ικανοτητες. Φιλε δεν λεγοντε πνευματικες αλλα αποστηθιτικες ικανοτητες η και παπαγαλιστικες ικανοτητες

Η αποστήθιση γίνεται με το μυαλό ή όχι? Μόνο αυτό πες μου

 

 

-----Προστέθηκε 6/12/2008 στις 11 : 15 : 52-----

 

 

και πόσους έχουμε ήδη? :o
Φυσικά και είναι πολλοί.

Ρε παιδιά όσοι έδωσαν το τεστ δεξιοτήτων δεν καίγονται όλοι για να μπουν στο δημόσιο. Ακόμα και φοιτητές, ή ήδη εργαζόμενοι στο δημόσιο έδωσαν "έτσι για να υπάρχει" ή για την πλάκα τους για να δουν τι είναι κτλ.

Επίσης Thresh όλοι αυτοί δεν προστέθηκαν στους ήδη υπάρχοντες δημόσιους υπαλλήλους. Ένα τεστ έδωσαν

  • Super Moderators
Δημοσ.
Ρε παιδιά όσοι έδωσαν το τεστ δεξιοτήτων δεν καίγονται όλοι για να μπουν στο δημόσιο. Ακόμα και φοιτητές, ή ήδη εργαζόμενοι στο δημόσιο έδωσαν "έτσι για να υπάρχει" ή για την πλάκα τους για να δουν τι είναι κτλ.

Επίσης Thresh όλοι αυτοί δεν προστέθηκαν στους ήδη υπάρχοντες δημόσιους υπαλλήλους. Ένα τεστ έδωσαν

 

δουλειά δεν είχε ο διάολος έτσι? :P

 

ναι προφανώς δεν προστέθηκαν στους υπάρχοντες...

απλά ήθελα να τονίσω ότι οι δημόσιοι υπάλληλοι που έχουν είναι υπεραρκετοί ήδη...

Δημοσ.
Μα ρε φιλε πως θα περναγα Θεσσαλονικη αν δεν παπαγαλιζα σχεδον ολα τα μαθηματα? Για την ιστορια και μονο, περασα στην Πατρα στο ΤΕΙ μηχανολγιας ετσι μπορω να χαιρομαι οτι δεν ειμαι διανοητικα-καθυστερημενος-μαθητης-του-8 (ειρωνικα παντα).

Κατανταω γραφικος αλλα θα το ξαναπω: μεγα λαθος οι πανελληνιες σαν τροπος αξιλογησης

 

Αντε παλι με τους μαθητες του 8 και τις πνευματικες τους ικανοτητες. Φιλε δεν λεγοντε πνευματικες αλλα αποστηθιτικες ικανοτητες η και παπαγαλιστικες ικανοτητες

 

Μισό, τι εννοείς παπαγαλία? Οκ στις θεωρητικές επιστήμες είναι απαραίτητη η παπαγαλία τι να γίνει, αλλά πως ακριβώς μπορεί κάποιος να γράψει πανελλήνιες με παπαγαλία στα μαθηματικά γενικής/κατεύθυνσης, στην φυσική, στον προγραμματισμό, στην έκθεση, ? Ακόμα και στην οικονομία μπορείς να πάρεις μόνο τους μισθούς βαθμούς από παπαγαλία, τα υπόλοιπα θέλουν έστω και λίγο σκέψη.

 

Συμφωνούμε για το λάθος τρόπο των πανελληνίων

Η αποστήθιση γίνεται με το μυαλό ή όχι? Μόνο αυτό πες μου

Γίνεται αλλά στο συγκεκριμένο συμφωνώ με τον Βαλσαμομένο, προσωπικά δεν θεωρώ κάποιον μυαλό ακόμα κι αν καταφέρει να αποστηθίσει 100 σελίδες σε μισή ώρα.

Ρε παιδιά όσοι έδωσαν το τεστ δεξιοτήτων δεν καίγονται όλοι για να μπουν στο δημόσιο. Ακόμα και φοιτητές, ή ήδη εργαζόμενοι στο δημόσιο έδωσαν "έτσι για να υπάρχει" ή για την πλάκα τους για να δουν τι είναι κτλ.

Αυτό ισχύει, δεν έδωσαν όλοι για να μπουν στο δημόσιο, έδωσαν "έτσι για να υπάρχει" ή για να δουν τι είναι. Δεν σου λεω όλοι, αλλά υπήρχαν και τέτοιες περιπτώσεις. Κι εγώ θα πήγαινα αν δεν βαριόμουν αλλά δεν θέλω να μπω δημόσιο, θέλω να φύγω έξω.

Καλά είσαι σοβαρός τώρα, είπα να μην απαντήσω όπως είπα προηγουμένως, αλλά τώρα φίλε με κούφανες. Τώρα απλά λες βλακείες.... είναι γνωστό ότι στην Ελλάδα η πλειοψηφία καίγεται να μπει στο δημόσιο. Μην λέμε τώρα ότι να' ναι.

Φυσικά και η πλειοψηφία καίγεται αλλά δεν καίγονται και όλοι όσοι έδωσαν το τεστ, μην δίνουμε αριθμούς για να εντυπωσιάσουμε.

 

 

Δεν πετάγομαι μόνο και μόνο για να προκαλέσω εντυπώσεις, απλώς παρακολουθώ το θέμα και αν κάπου κάτι δεν μου κάθεται καλά, γράφω. Φυσικά δεν το γράφω ούτε για να προκαλέσω, ούτε επειδή έχω διάθεση να trollάρω, και φυσικά χωρίς παρεξήγηση.

 

Δημοσ.

Κοιτάχτε στα 20-30 κανείς δεν καίγεται για δημόσιο. Στα 40 όμως όταν οι περισσότεροι αποκτούν οικογένεια και έχοντας υπόψη και το 65ωρο νομίζω ότι θα γίνεται πανικός για μια θέση στο δημόσιο

 

Α πραιτωριανέ και στο εξωτερικό υπάρχει ανεργία. Δεν είναι ελληνικό φαινόμενο. Πάντως ειδικά στην έκθεση (ένα μάθημα που πρέπει να καταργηθεί άμεσα) το 90% των γυναικών μαθαίνουν απ' έξω λογύδρια και τα ανακατεύουν αναλόγως του θέματος. Θα μου πείτε γράφουν 20? Οχι αλλά δεν μιλάμε για περιπτώσεις Νανόπουλου, μιλάμε για πιο συνηθισμένες περιπτώσεις

Δημοσ.
Η αποστήθιση γίνεται με το μυαλό ή όχι? Μόνο αυτό πες μου

 

Ολα γινονται με το μυαλο φιλε19. Δεν λεει κατι ομως αυτο. Τελοσπαντων την αποψη μου την εχω πει σε προηγουμενα posts μου γι'αυτο το θεμα.

Δημοσ.

Filos19 χωρίς να έχω κάτι προσωπικό μαζί σου;Σπουδές έχεις κάνει πουθενά;Γιατί απ'τα λεγόμενα σου και σε άλλα τόπικ ταιριάζει σε άτομο που είναι παντελώς άσχετο με σπουδές ή κομπλεξικού καθηγητή του δημοσίου ή νορβηγικού καλικάντζαρου...

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...