Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οι κάτοχοι φορητών υπολογιστών, κινητών τηλεφώνων και iPod περιμένουν υπομονετικά την επόμενη λύση στην τροφοδοσία των αγαπημένων τους συσκευών. Ως λύση, εδώ και καιρό, προτάσσονται οι φορτιστές αεριών ή υγρών καυσίμων, που θα μπορούσαν να παρέχουν ενέργεια σε μια φορητή συσκευή για αρκετές ημέρες προτού χρειαστεί ανεφοδιασμός.

 

Τα τελευταία δύο χρόνια, οι εταιρείες εσκεμμένα δε διοχετεύουν αυτή τη λύση στο εμπόριο, θέλοντας πρώτα να τελειοποιήσουν το μέγεθος, τη τιμή και τη διάρκεια ζωής τους, αλλά και να βεβαιωθούν ότι δεν υπερθερμαίνονται.

 

Η αμερικανική κυβέρνηση απέσυρε ένα σημαντικό εμπόδιο για την ανάπτυξη τους, όταν το υπουργείο Μεταφορών απέσυρε σχετικό κανονισμό που απαγόρευε τη μεταφορά κυψελών μεθανόλης, βουτανίου και μυρμηκικού οξέως, με αεροπλάνο, αφού τα δύο πρώτα είναι επικίνδυνα εύφλεκτα υλικά ενώ το τρίτο κατατάσσεται στα οξειδωτικά.

 

«Ήταν μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις της αγοράς, η υπέρβαση του νομικού θέματος», δήλωσε η Σάρα Μπράντφορντ, σύμβουλος σε θέματα ενέργειας της Frost & Sullivan. Τα κυτταρικά καύσιμα, στα οποία μία μικρή ποσότητα καυσίμου ρέει σε ένα μικρό επεξεργαστή για να παράγει ηλεκτρισμό χωρίς ανάφλεξη, στην ουσία καταργούν τον κλασικό φορτιστή, καθιερώνοντας την ειδική κασέτα καυσίμου που θα τοποθετείται σε ειδική υποδοχή στη συσκευή.

 

Η Μπράντφορντ πιστεύει ότι τέτοια προίόντα απέχουν ένα με δύο χρόνια από την εμπορική τους διάθεση, εξαιτίας του ενδιαφέροντος που εκδηλώνουν πλέον οι εταιρείες ηλεκτρονικών. Η εταιρεία Lilliputian Systems, που ιδρύθηκε από το πανεπιστήμιο ΜΙΤ της Μασσαχουσέτης , σκοπεύει να κυκλοφορήσει φορητή κυψέλη καυσίμου μέσα στο επόμενο έτος, για όλες τις συσκευές που τροφοδοτούνται μέσω θύρας USΒ.

 

Ο φορτιστής μεγέθους πακέτου τσιγάρων, θα χρησιμοποιεί βουτάνιο, το ίδιο καύσιμο που χρησιμοποιείται σε αναπτήρες, ενώ θα μπορεί να τροφοδοτήσει συσκευές iPod, BlackBerry, GPS και ψηφιακές κάμερες, όπως ανακοίνωσε σε πρόσφατη συνέντευξη το αντιπρόεδρος της εταιρείας, Μούλι Ραμάνι.

 

Κάθε κουταλιά του καυσίμου μπορεί να παρέχει είκοσι φορές χρονική διάρκεια μιας συμβατικής μπαταρίας ίδιου μεγέθους, με τιμή που θα κυμαίνεται στα 100 με 150 δολάρια για το σύστημα φόρτισης και ένα έως τρία δολάρια για το συμπλήρωμα καυσίμου.

 

Όπως ανέφερε ο Ματ Κονούτ, αναλυτής της Lenovo Group, της τέταρτης μεγαλύτερης εταιρείας κατασκευαστών στον κόσμο, τα καύσιμα αυτά θα αντικαταστήσουν τελικά τους φορτιστές για τους φορητούς υπολογιστές, αλλά θα χρειαστεί να περάσουν τουλάχιστον πέντε ακόμη χρόνια προτού καταστούν εμπορικά βιώσιμη λύση.

 

Η Toshiba έχει παρουσιάσει σε δύο εκθέσεις ηλεκτρονικών τα τελευταία χρόνια πρωτότυπα των φορτιστών καυσίμου που αναπτύσσει, χωρίς ωστόσο να θέτει ακριβής ημερομηνίες για εμπορική διάθεση του προϊόντος. Προς το παρόν, η εταιρεία προσανατολίζεται στην κυκλοφορία μιας νέας μπαταρίας λιθίου που θα μειώσει το χρόνο επαναφόρτισης των συσκευών.

 

Source.png Πηγή: kathimerini.gr

Επεξ/σία από tectonator
Δημοσ.

Θα έχουμε δηλαδή laptop που θα κρατάνε μέρες ολόκληρες χωρίς φόρτιση ...!

Κάτι μου λέει ότι μετά από κάτι τέτοιο δεν θα υπάρχει λόγος να έχεις κινητό για να παίρνεις μόνο τηλέφωνα μιας και οι συσκευές τύπου iphone αν είσαι στον internet ή δουλεύεις πολύ δεν υπάρχει περίπτωση να σε βγάλει όλη την μέρα αλλά τώρα θα μπορείς να δουλεύεις για μέρες...

Δημοσ.
προτάσσονται οι φορτιστές αεριών ή υγρών καυσίμων

Ζήτω το περιβάλλον! :-(

Ο ήλιος και ο αέρας ρε παιδιά τι ρόλο βαράνε τόσα χρόνια;

 

μεταφορά κυψελών μεθανόλης, βουτανίου και μυρμηκικού οξέως, με αεροπλάνο, αφού τα δύο πρώτα είναι επικίνδυνα εύφλεκτα υλικά ενώ το τρίτο κατατάσσεται στα οξειδωτικά.

Τώρα τα αεροπλάνα θα κάνουν μεγαλύτερο μπουμ;! (Terrorists' toys)

Δημοσ.
Ζήτω το περιβάλλον! :-(

Ο ήλιος και ο αέρας ρε παιδιά τι ρόλο βαράνε τόσα χρόνια;

 

Ναι περίμενε να φορτιστούν οι συσκευές σου από τον ήλιο.

Δημοσ.

Αντε να δούμε γιατί τώρα παίρνεις μαζί και φορτιστή και αυτό ανεβάζει και το βάρος που κουβαλάς και το άγχος να βρεις μπρίζα όπου πηγαίνεις

Δημοσ.

Μα γιατί να φωνάξει? Η πώληση της πατέντας θα αποφέρει κέρδη στο πανεπιστήμιο για την αγορά νέου εξοπλισμού για να συνεχιστεί η έρευνα. Αυτό για το οποίο φωνάζουμε οι φοιτητές είναι για τα ψίχουλα που υποτίθεται ότι μας δίνει το κράτος για να κάνουμε "έρευνα". Η έρευνα που γίνεται σήμερα στην Ελλάδα γίνεται λόγω του ταμείου μηχανικών ΤΣΜΕΔΕ(που αυτοχρηματοδοτείται) και λόγω των επιχειρήσεων.

Η ΝΔ που θέλει να πάει την παιδεία μπροστά, προάγοντας το ranking ώς μέσο αξιολόγησης, μας έχει κόψει από το 2005 την κρατική επιχορήγηση. Φτάσανε την Ελλάδα στα ίδια επίπεδα με την Βουλγαρία, την Σλοβακία και την Ρουμανία, όσον αφορά την χρηματοδότηση της έρευνας.

 

Γι αυτό "φωνάζουν" οι "τεμπέληδες" φοιτητές.

Δημοσ.
Η έρευνα που γίνεται σήμερα στην Ελλάδα γίνεται λόγω του ταμείου μηχανικών ΤΣΜΕΔΕ(που αυτοχρηματοδοτείται) και λόγω των επιχειρήσεων.

 

Στον τομέα σου ίσως αλλά γενικά η έρευνα στο ελλάντα χρηματοδοτείται κατά 80% τουλάχιστον από λεφτά της ΕΕ τα οποία τα διεκδικούν οι ερευνητές με προγράμματα που υποβάλλουν χωρίς καθόλου βοήθεια από το κράτος φυσικά. Κατά τα άλλα συμφωνώ με όσα λες.

 

 

Ά ναι...

 

Έξω οι εταιρίες από τα πανεπιστήμια:devil::P

Δημοσ.

Μπράβο ωραία εφεύρεση!Πάλι στα κλάσματα του πετρελαίου στρεφόμαστε.Φαντάζομαι τιμές στα πρατήρια κοντά στο 2012-13.

 

Unleaded 95 2,89,99

Δημοσ.
Δίνει το ΤΣΜΕΔΕ λεφτά για έρευνα? Απο πότε? Εδώ δεν δίνει για να επισκεφτείς έναν οδοντίατρο...

 

Άλλη μια γνωστή μπουρδολογία...:-(

Το ΤΣΙΜΕΔΕ είναι ασφαλιστικός φορέας.Είναι σαν να λέμε ότι το ΙΚΑ δινει λεφτά για έρευνα.:lol:

Ίσως ο φίλος να εννοεί το ΤΕΕ (Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδος). Που και πάλι αμφιβάλω εάν δίνει χρήματα για έρευνα. ;)

Δημοσ.

Αυτο με την μεγάλη διάρκεια μπαταρίας το συζητάμε εδώ και πολλα χρόνια και ακόμα μονο τα νετ φορητά κρατούν έστω και με το ζόρι 6 ώρες...

Δημοσ.

Τώρα τα αεροπλάνα θα κάνουν μεγαλύτερο μπουμ;! (Terrorists' toys)

 

Απλα μαθαινεις πιο αεροπλανο κουβαλαει κυψελες και....

 

τα ομορφα αεροπλανα ομορφα καιγονται!!! :lol:

 

(αληθεια πως για το οικονομικο συμφερον αναπροσαρμοζονται ετσι απλα οι προδιαγραφες ασφαλειας :fear:

Δημοσ.
Άλλη μια γνωστή μπουρδολογία...:-(

Το ΤΣΙΜΕΔΕ είναι ασφαλιστικός φορέας.Είναι σαν να λέμε ότι το ΙΚΑ δινει λεφτά για έρευνα.:lol:

Ίσως ο φίλος να εννοεί το ΤΕΕ (Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδος). Που και πάλι αμφιβάλω εάν δίνει χρήματα για έρευνα. ;)

 

Προφανώς δεν είσαι γνώστης γι αυτό να σε ενημερώσω λίγο. Το ΤΣΜΕΔΕ είναι αυτοχρηματοδοτούμενο ταμείο (το πληρώνουν οι μηχανικοί καθώς και οι πολίτες όταν βγάζουν κάποια άδεια). Αυτό το ταμείο λοιπόν από το αποθεματικό κάθε χρόνο δίνει ένα ποσό σε κάθε σχολή πολυτεχνείου (μελλοντικούς ασφαλιζόμενους στο ΤΣΜΕΔΕ).

Πχ εμείς κάθε χρόνο παίρναμε περί τα 100.000€ ετησίως σε 4 πακέτα. Φέτος λόγω της συγχώνευσης ταμείων με των φαρμακοποιών κτλ πήραμε 3 δόσεις, συνολικά δλδ 70.000€.

Τώρα τα ποσά μπορεί τα ποσά να σου φαίνονται τεράστια, αλλά να σου πώ ότι μόνο ένα μηχάνημα που αγοράσαμε πέρυσι για την μελέτη επιφανειών (και ακόμα χρωστάμε) στοίχιζε 120.000€. Αν σκεφτείς ότι μέρος από τα λεφτά που μας δίνει το ΤΣΜΕΔΕ το χρησιμοποιούμε και για τα ετήσια φοιτητικά εργαστήρια των προπτυχιακών, καταλαβαίνεις ότι τα λεφτά αυτά ούτε για φου δεν φτάνουν.

Προφανέστατα ο κύριος Στυλιανίδης δεν έχει κανένα δικαίωμα να διαμαρτύρεται για την χαμηλή θέση των πανεπιστημίων της Ελλάδας στην παγκόσμια κατάταξη, αφου η κατάταξη γίνεται με βάση τα ερευνητικά επιτεύγματα και τις δημοσιεύσεις. Με σχεδόν 0 λεφτά, σχεδόν 0 θα είναι και η έρευνα.

Και όπως ανέφερε και πιο πάνω ένας συμφορουμίτης, σε κάποιες περιπτώσεις η ΕΕ μπορεί να χρηματοδοτήσει ένα μεμονωμένο project. Προς θεού όχι όλη την έρευνα ενος πανεπιστημίου. Αυτό υποτίθεται ότι το φροντίζει το κράτος.

 

Ελπίζω να σου έδωσα μια εικόνα...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...