Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 210
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Είχαν μέρα καριέρας πριν ένα μήνα για όσους γνωρίζουν καλά Αγγλικά. Σκεφτόμουν να στείλω βιογραφικό αλλά ήμουν εκτός Αθηνών. Με αυτά που διαβάζω μάλλον δεν έχασα την καριέρα που πάντα έψαχνα να βρω..

Δημοσ.

Είχαν μέρα καριέρας πριν ένα μήνα για όσους γνωρίζουν καλά Αγγλικά. Σκεφτόμουν να στείλω βιογραφικό αλλά ήμουν εκτός Αθηνών. Με αυτά που διαβάζω μάλλον δεν έχασα την καριέρα που πάντα έψαχνα να βρω..

 

Eννοείται, μόνο καριέρα δε το λες αυτό το πράγμα... Γι αυτό κ κάνουν συνέχεια προσλήψεις, γιατί φεύγουν άτομα καθημερινά.

  • Like 1
Δημοσ.

Είναι μια καλή προσωρινή λύση μέχρι να βρεις κάτι καλύτερο ή για όσο αντέξεις. Καριέρα προφανώς δε κάνεις. Ακόμα και αν καταφέρεις να γίνεις supervisor ή quality analyst και γλιτώσεις το ακουστικό παίρνεις τα ίδια λεφτά, έχεις τις ίδιες συμβάσεις κοκ.

 

Απλά είναι καλύτερα από την ανεργία και τα 0 ευρώ ή σε κανέναν από τους αρκετούς άλλους εργοδότες που δίνουν (αν και όταν ) 492 και και έχουν απαίτηση να κάθεσαι 12ωρα.

  • Like 4
Δημοσ.

ακουω κατι μισθους και απορω που παιζουν εγω σε οσες εχω παει για συνέντευξη και ειναι αρκετες ολες 4-6 ωρες ζητουν και δινουν 240 με 300 ευρω και σχεδον ολες χωρις να πληρωνουν βραδυ πχ αν κατσει βαρδια 4 το απογευμα με 11 την νύκτα αυτα για τηλεφωνικο κεντρο που ειναι υποτιθεται καλυτερα αν παμε σε προωθηση πωληση συμβολαίων τοτε μιλαμε για σκλαβιά  

  • Like 1
Δημοσ.

ακουω κατι μισθους και απορω που παιζουν εγω σε οσες εχω παει για συνέντευξη και ειναι αρκετες ολες 4-6 ωρες ζητουν και δινουν 240 με 300 ευρω και σχεδον ολες χωρις να πληρωνουν βραδυ πχ αν κατσει βαρδια 4 το απογευμα με 11 την νύκτα αυτα για τηλεφωνικο κεντρο που ειναι υποτιθεται καλυτερα αν παμε σε προωθηση πωληση συμβολαίων τοτε μιλαμε για σκλαβιά  

 

Δίνουν μισθούς μεγαλύτερους από τους άλλους για να σε δολώσουν. Και οι πρώτες δύο βδομάδες είναι περίοδος χάριτος. Μετά σε χώνουν όσο δε πάει. Δεν έχει να λέει πόσες ώρες δουλεύεις για το θέμα της κούρασης.  Παίζει ρόλο και το περιβάλλον και οι ευθύνες. Ας πούμε έχω δουλέψει σε θέση που έλεγαν "Τεχνικός Δικτύων Η/Υ" και είχε όλα τα κουλά μέσα και τα δίκτυα ήταν το 10% της δουλειάς. Το 50% ήταν οδήγηση, το άλλο 30% να προσπαθείς να εξηγήσεις στο πελάτη άσχετα πράγματα και ένα 10% ήταν να κόβεις παραστατικά κ να απαντάς τηλέφωνα κάθε τρεις κ λίγο. Γι αυτό μεγάλη προσοχή στις αρμοδιότητες, μην ακούτε μεγάλους μισθούς κ νομίζετε ότι θα τους πάρετε ή ότι θα ΄ναι ζωάρα, συνήθως έχουν και τα αντίστοιχα ζόρια, κοινώς τιραμόλες, ωράριο γαλέρα, και κακό εργασιακό περιβάλλον (αγριοφωνάρες, εξαιρετική πίεση κτλ). Πάντως υπάρχουν άτομα που είναι στα @@ τους για τις φωνές και την ψυχολογική πίεση, επομένως τα Call Center είναι ιδανικά γι αυτούς, καθώς ρίχνουν το φταίξιμο στους άλλους που ψαρώνουν ή χειραγωγούν τους πελάτες. Εμένα προσωπικά μου αρέσουν τεχνικές εργασίες που έχουν όσο το δυνατόν λιγότερη επαφή με ανθρώπους. Επομένως no-no.

  • Like 2
Δημοσ.

σε τηλέφωνα αυτοί που είναι ήρωες πρέπει να είναι όσοι έχουν δουλέψει σε εισπρακτικές, εκεί πρέπει να έχεις νεύρα από ατσάλι 

Δημοσ.

σε τηλέφωνα αυτοί που είναι ήρωες πρέπει να είναι όσοι έχουν δουλέψει σε εισπρακτικές, εκεί πρέπει να έχεις νεύρα από ατσάλι 

Σου έχω καλύτερο.

Να δουλεύεις το 2011 που έχουν πάθει όλοι μπακακάο, σε τηλεφωνική εξυπηρέτηση, εταιρείας εμπορίου που εχει καταθέσει αίτηση για υπαγωγή στο άρθρο 99, να σε παίρνουν απο το πρωί μέχρι το βράδυ πελάτες για καθυστερήσεις, να τρως σκατό χωρίς να μπορείς να κάνεις το παραμικρό, όλες οι κλήσεις να καταλήγουν σε τσακωμό, και "απαιτώ μια απάντηση, δώστε μου εναν υπευθυνο", οι υπευθυνοι φυσικά εξαφανισμένοι και να ανησυχείς οτι αν δεν κάνεις καλά την "δουλειά" σου (ποια δουλειά βεβαια, αφου δεν μπορείς να εξυπηρετήσεις?) και δεν μιλήσεις καλά στον πελάτη θα σε διώξουν.

  • Like 1
Δημοσ.

σε τηλέφωνα αυτοί που είναι ήρωες πρέπει να είναι όσοι έχουν δουλέψει σε εισπρακτικές, εκεί πρέπει να έχεις νεύρα από ατσάλι 

 

εγω ντρεπομαι να σου πω την αληθεια να εκανα κατι τετοιο εδω σε εταιρεια ερευνων ημουν καποτε και ντρεπομουν που τους ενοχλούσα 

Δημοσ.

εσύ δουλειά έκανες τι να κάνεις; απλά φαντάζομαι θα άκουγες διάφορα από βρισίδια μέχρι κλάψα 

 

δε μου ακούγεται εύκολο

Δημοσ.

Βέβαια είναι άλλη η φύση της τεχνικής υποστήριξης/εξυπηρέτησης πελατών από αυτή των τηλεφωνικών ερευνών/προσφορών/εισπρακτικών κτλ.

Δημοσ.

Στο τηλέφωνο αρκετοί άνθρωποι βγάζουν τον χειρότερο εαυτό τους, επειδή είναι απρόσωπο. Face to face μέσα σε κατάστημα πολλοί λιγότεροι θα συμπεριφέρονταν έτσι.

 

Ακόμα και σε υποστήριξη που απλά είσαι εκεί για να βοηθήσεις κάποιον που χρειάζεται βοήθεια και σε κάλεσε o ίδιος γι αυτό τρως άπειρο σκατό λόγω της χαζομάρας που δέρνει τον ίδιο.

 

Από την άλλη πιστεύω ότι είχα περισσότερες καλές εμπειρίες με άτομα που με ευχαριστούσαν, μου έλεγαν αν ήμουν εκεί θα με φιλούσαν, αγκάλιαζαν κλπ επειδή τους "έσωσα" τη ζωή, δουλειά κλπ...

Δημοσ.

Οτιδήποτε έχει να κάνει με την μηλοεταιρεία.... Αι φόνια- Μακ   κλπ.  

 

Ναι η Ελλάδα έχει γίνει η Ινδία της Ευρώπης σε θέμα outsoursed call centers.

Δημοσ.

Οτιδήποτε έχει να κάνει με την μηλοεταιρεία.... Αι φόνια- Μακ κλπ.

 

Ναι η Ελλάδα έχει γίνει η Ινδία της Ευρώπης σε θέμα outsoursed call centers.

Ε καλα η ευρωπη και συγκεκριμενα στο υκ που ημουν περαστικος απο teleperformance ηταν ηδη λες και ησουν κεντρο νεο δελχι δε μπορω να καταλαβω τι εννοείς εκτός κ αν οι 1100 λιρες σου φαινονται αμυθητο ποσο...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...