Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Όταν πριν 3-4 χρόνια ψάχτηκε μέλος της οικογένειας με την παραπάνω εταιρία, διαβάσαμε μόνο αρνητικά.

Τελικά πήγε (τώρα βέβαια δεν είναι πλέον εκεί) και οι εμπειρίες είναι:

Μεγάλα λόγια αρχικά (πήγε σε support ξένης εταιρίας που άνοιγε τότε) για το πως θα είναι το τμήμα. Θα υπάρχει όποια βοήθεια χρειαστεί. "Αν χρειαστείτε κάτι εγώ είμαι εδώ", κλπ

Στην πορεία βέβαια αυτά κατέρρευσαν.

Πίεση.

Μείωση ατόμων και διαχείρησή τους ανάλογα με τις ανάγκες (πχ σε βγάζω από το support της σουηδικής γραμμής για το οποίο σε προσέλαβα και σε βάζω σε αυτό της ιταλικής γιατί γίνεται χαμός).

Μεταφορά ως εργαζόμενος (αλλαγή εταιρίας στην οποία είσαι εργαζόμενος) από την εταιρία που σε προσέλαβε σε άλλη γνωστή εταιρία που διαχειρίζεται (νοικιάζει) προσωπικό, κλπ.

 

Πρακτικά τώρα

 

Στυλ (μέχρι τότε που είχαμε επαφή) σαν πχ της google. Αίθουσα παιχνιδιών με ηλεκτρονικά και φλίπερ, events με σουβλάκια και μαλλί της γριάς στο κτήριο της εταιρίας, 1-2 events το χρόνο σε γνωστά club και μία ημερήσια εκδρομή το χειμώνα (Παρνασσό) και μία το καλοκαίρι (κάποιο νησί).

 

Στα πιο σημαντικά τώρα, αφού τα παραπάνω είναι περικοκλάδες (τι να το κάνεις το φλιπεράκι όταν δεν έχεις χρόνο ούτε για κατούρημα), ήταν πάντα τυπικοί στις πληρωμές τους χωρίς καθυστερήσεις και μισθός γύρω στο 800άρι (καθαρά).

Κάποια αξιολόγηση απόδοσης με σχετικά bonus υπήρχαν αλλά στην πορεία άλλαξε ο τρόπος αξιολόγησης κάνοντας τα bonus σχεδόν ανέφικτα.

 

Βρίσκω ιδιαίτερα θλιβερό το να αξιολογώ με βάση τα χειρότερα.

πχ να λέω ότι η Χ είναι πολύ καλή εταιρία γιατί σε πληρώνει στην ώρα της (όπως και θα έπρεπε άλλωστε) και όχι σαν τους άλλους που καθυστερούνε.

Δυστυχώς όμως έτσι όπως είναι η κατάσταση στην αγορά ακόμα και τα αυτονόητα δεν θεωρούνται πλέον αυτονόητα και άρα αυτός που τα κάνει χρήζει αναφοράς

 

υγ Επειδή η teleperformance έχει ουκ ολίγα τμήματα σίγουρα όλα αυτά που ανέφερα δεν αφορούν όλα τα τμήματα. Άλλο το να είσαι σε κάποιο support όπου ναι, μπορεί να σου σπάσουν τα νεύρα αλλά δεν είναι το ίδιο ψυχοφθόρο όσο με τμήματα ενημέρωσης οφειλετών. Και βέβαια μπορεί στα γραφεία του Ταύρου να υπάρχει game room αλλά δεν ξέρω αν υπάρχει κάτι αντίστοιχο και στο γραφεία της Καλλιθέας

  • Like 1
  • Απαντ. 210
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Εμπρός καλό μου φτυαράκι... 

 

Ξεθάβω λόγω πιθανής συνέντευξης-πρόσληψης εκεί...

Λόγω διπλής υπηκοότητας και του ότι μιλάω Αγγλικά σαν μητρική πάω για το τμήμα εξυπηρέτησης που είναι στα Αγγλικά (είναι outsourcing ουσιαστικά για εταιρείες και ξένους πελάτες)

 

Βλέπω τα χειρότερα φυσικά να γράφονται παντού (ούτε για το πλαίσιο τόσο χάλια χαχα) αλλά προτιμώ να πάω έστω για δοκιμή από το να κάθομαι... Απολύθηκα και από το στρατό πρόσφατα οπότε δε παλεύεται άλλο η απραγία. Δεν υπάρχουν και πολλές επιλογές αυτή τη στιγμή. Τα λεφτά δεν είναι άσχημα για την εποχή (αν ισχύουν φυσικά μου είπαν για 1045 μεικτά άρα γύρω στα 800 καθαρά και 14 μισθούς ετησίως) για 8ωρο. Παιδιά γατιά δεν έχω οπότε δεν έχω θέμα να δουλεύω περίεργες ώρες και μέρες (πληρώνουν και παραπάνω και σε ότι αφορά τα λεφτά τουλάχιστον είναι τυπικοι απ ότι βλέπω ακόμα και από σκληρούς επικριτές τους.)

 

Αν υπάρχει κανένας που να εργάζεται εκεί τώρα ή πέρασε από εκεί πρόσφατα ας πει εντυπώσεις όσο χάλια και αν είναι....

Με 930€ το μήνα για να μιλάς στο τηλέφωνο (και ενώ δεν έχεις άλλη επιλογή) εμένα μου φαίνεται χαζό να μη πας να δοκιμάσεις έστω! Ό,τι κι αν ακούς από άλλους.  

  • Like 3
Δημοσ.

Καλά προφανώς θα πάω εφόσον μου πουν, Το στάνταρ αυτή την εποχή είναι κάτω από 500 το μήνα αν τυχόν και βρεις κάτι.

 

Με πήραν τηλέφωνο για μια πρώτη συνέντευξη στα Αγγλικά. Μου είπαν ότι είναι για το τμήμα τεχνικής υποστήριξης της Apple... Δυστυχώς εγώ δεν έχω εμπειρία από τέτοια προϊόντα  λόγω του ότι είχα πάντα android, windows. Πάντως στις 2 ερωτήσεις που μου έκανε τι είναι το i-cloud και το i-tunes απάντησα σωστά. 

Έχει εκπαίδευση 3 εβδομάδων μου είπαν.

 

Προσωπικά το μόνο αρνητικό που βρίσκω είναι το θέμα με τις συμβάσεις που είναι διαρκώς 3μηνες ή και λιγότερο και όταν φτάσεις 18μηνο που βάσει νόμου πρέπει να σου κάνουν αορίστου σε πασάρουν σε άλλη εταιρεία εικονικά και συνεχίζεται το ίδιο τροπάριο και άρα ποτέ δεν αποκτάς μια πιο σταθερή εργασιακή σχέση και συν του ότι σε σουτάρουν ανά πάσα στιγμή χωρίς αποζημίωση και του ότι μάλλον δεν μπορείς να μαζέψεις μέρες άδειας και πρέπει αναγκαστικά να τις παίρνεις ανά μήνα.

 

Αλλά όπως είπα σε κάθε περίπτωση θα πάω να δω από μόνος μου... Είμαι γενικά και λίγο στα τέτοια μου δλδ δεν χαμπαριάζω ιδιαίτερα από φωνές και κράξιμο... Κουνάω συγκαταβατικά το κεφάλι και απλά λέω ναι (πετάει ο γάιδαρος -πετάει ). Και ο στρατός ήταν καλό σχολείο σε αυτό...

  • Like 1
  • 9 μήνες μετά...
Δημοσ.

Γεια!

Τελικά σε πήραν απο telep? Περιμένω κ εγώ για συνέντευξη, γι' αυτο ρωταω :)

Δουλεψα 8 μηνες εκει σε ξενογλωσση εταιρια οταν εμεινα ανεργος ( τεχνικη υποστηριξη λογισμικου σε UK και βορειες χωρες). Ημουν στο κτιριο του Ταυρου.

 

Θετικα: Καλος μισθος, αν δουλευεις σε ξενογλωσση εταιρια σε τομεα τεχνικης υποστηριξης, 800+ ευρω, πληρωμη στην ωρα σου.

 

Αρνητικα: Ξεκιναω λεγωντας οτι ηταν η χειροτερη δουλεια που εχω δουλεψει ποτε. Για ανθρωπο 41 ετων που εχει κανει απο σιδεραδικο μεχρι μεταφορικη εταιρια σαν εργατης μπορει να ακουγεται καπως οποτε ας εξηγηθω.

 

- Απιστευτη πιεση. Ολα δουλευουν με καταγραφη δευτερολεπτων. Το διάλειμμα, η τουαλετα, το ποσο μιλας στο τηλεφωνο, το ποσο γρηγορα απαντας σε ενα email. Τα ΠΑΝΤΑ. Δεν τους ενδιαφερει η πολυπλοκοτητα ενος προβληματος (το να κανεις ενα κλικ με το να επαναφερεις corrupted registry σε PC ανιδεου ειναι το ιδιο χρονικα για αυτους), το πιθανο προβλημα υγειας που μπορει να εχει ενας πελατης που τραυλιζει στο τηλεφωνο, το αν θα πρεπει να δεις log files 10δων σελιδων πριν απαντησεις ειναι αδιαφορα για αυτους. Ολα ειναι θεμα στατιστικης και ποσοστων.

 

Ημουν ηδη πολυ overqualified οταν πηγα εκει λογο field service προυπηρεσιας που ειχα και μου εδιναν ολες τις δυσκολες υποθεσεις. Στην συνεχεια με καιγανε επειδη ηταν αυξημενοι οι χρονοι. Go figure.

 

- Πολυ χαμηλο επιπεδο. Με εξαιρεση 2-3 ανθρωπους οι υπολοιποι συναδελφοι δεν ειχαν σχεδον καμια σχεση με την πληροφορικη. Το βασικο ζητουμενο στην θεση ηταν το να μην ακουγεται καποιος σαν Ινδος που μιλαει αγγλικα γιατι οι UK ειναι περιεργοι. Ειχα συναδελφους που δεν ηξεραν να κανουν login στο VM που εργαζομασταν. Ανοιγα case που εχει ασχοληθει αλλος και το κεφαλι μου πηγαινε να σπασει απο τις μπουρδολογιες που διαβαζα.

 

Σου μαθαινουν εναν βασικο μπουσουλα στην εκπαιδευση των 2 εβδομαδων, εχεις ανοικτο και το online help και αν κατι ξεφευγει απο τα περπατημενα ο πελατης τον ηπιε. Ειναι καταδικασμενος να δοκιμαζει συνεχεια τα ιδια βηματα του μπουσουλα εχωντας γινει μπαλακι μεταξυ ασχετων. Αυτο δεν ηταν θεμα μονο ασχετοσυνης, αλλα και επακολουθο της πιεσης για τα χρονικα quota. Αντι να ασχοληθει καποιος agent εδινε απλα μια λιστα με βηματα ωστε νακλεισει ο πελατης το τηλεφωνο γρηγορα και να γραψει καλους χρονους.

 

-Πληρως αναλωσιμος. Εδω ημουν και τυχερος. Οι συμβασεις ηταν 3 μηνες σε εμας. Σε αλλες εταιριες ειναι μηνιαιες. Και φυσικα με την πατεντα της αλλαγης εταιριων με καθε ληξη συμβασης δεν γινεσαι ποτε αοριστου. Επισης παντα ηταν υποστελεχωμενο το τμημα. Αν επεφτε η ποσοτητα των cases απελυαν και αν ανεβαινε προσλαμβαναν νεους. Αοριστου μονο οι managers.

 

-Ασχημες σχεσεις με συναδελφους. Ο συνδιασμος πιεσης, αγχους και ανασφαλειας ειχε σαν αποτελεσμα οι σχεσεις μεταξυ συναδελφων να ειναι στα ταρταρα. Ειρωνιες, τσακωμοι, καρφωματα, γλυψειματα, κλπ. Σε καμια αλλη εργασια που εχω κανει δεν το εχω δει αυτο. Και μαλιστα σε ενα ποσοστο να ενθαρρύνεται απο τους Managers. 

 

Οταν για παραδειγμα μια case αργουσε να κλεισει, η ξεπερνουσε τον επιτρεπτο αριθμο replies σε email αντι να προσπαθουμε να λυσουμε το προβλημα του πελατη επεφτε ξεκατινιασμα για το ποιος φταιει. Ειδικα οταν πλησιαζε η ανανεωση των συμβασεων.

 

Μπορω να γραψω και αλλα πολλα (συνεχης μετακομισεις σε αλλους χωρους, το οτι καθοσουν στις αργιες των ξενων και οχι στις Ελληνικες, μετακινησεις σε τμηματα συμφωνα με τις εκαστοτε αναγκες) αλλα το κειμενο εχει γινει ηδη σεντονι.

 

Θα κλεισω με το εξης: ενω η δουλεια δεν ηταν χειρωνακτικη εφευγα πιο κουρασμενος απο οπουδηποτε αλλου. Απο την ημερα που μπηκα εκει μεσα εψαχνα να βρω δουλεια στον τομεα μου και οταν την βρηκα χαιρετισα. Αυτο ηταν το καλυτερο πραγμα που εχω κανει.

 

 

Επειδη ειμαι ανθρωπος που θα κανω οποιαδηποτε δουλεια αντι να μεινω ανεργος θα σου προτεινα να το δοκιμασεις. Αν εισαι σε ξενογλωσσο τεχνικο τμημα τα λεφτα ειναι καλα. Αλλα ξεκινα να ψαχνεις για καλυτερη δουλεια απο την ημερα που θα πας εκει και φυγε με το που την βρεις. Γιατι θα φευγεις πολλες μερες κουρελι.

  • Like 11
Δημοσ.

Εγώ έφυγα όταν μου είπαν "υπερευέλικτο" ωράριο στη συνέντευξη. Μισθός λίγο πάνω απο 500 πλέον. Για άτομο 32 χρονών με προυπηρεσία support ΙΤ και sys admin. Μόλις άκουσα το "υπερευέλικτο", σηκώθηκα, έδωσα το χέρι, "Ευχαριστώ για τον χρόνο σας" -" Δηλαδή δε σας ενδιαφέρει να δουλέψετε στις εποχές που ζούμε ; " " Φυσικά με ενδιαφέρει, απλά όχι μαζί σας, να είστε καλά" 

 

Ενώ ήδη βγάζω περίπου 500 ευρώ με άλλες συνεργασίες που έχω, δε συμφέρουν καθόλου τα 12 ωρα και το ωράριο γαλέρας(είσαι ΠΑΝΤΑ standby με λίγα λόγια) . Όποιος θέλει κ το έχει ανάγκη, να πάει να δουλέψει. Όλα ελεύθερα είναι κι όποιος αντέξει.
 

  • Like 8
Δημοσ.

Εγώ έφυγα όταν μου είπαν "υπερευέλικτο" ωράριο στη συνέντευξη. Μισθός λίγο πάνω απο 500 πλέον. Για άτομο 32 χρονών με προυπηρεσία support ΙΤ και sys admin. Μόλις άκουσα το "υπερευέλικτο", σηκώθηκα, έδωσα το χέρι, "Ευχαριστώ για τον χρόνο σας" -" Δηλαδή δε σας ενδιαφέρει να δουλέψετε στις εποχές που ζούμε ; " " Φυσικά με ενδιαφέρει, απλά όχι μαζί σας, να είστε καλά" 

 

Ενώ ήδη βγάζω περίπου 500 ευρώ με άλλες συνεργασίες που έχω, δε συμφέρουν καθόλου τα 12 ωρα και το ωράριο γαλέρας(είσαι ΠΑΝΤΑ standby με λίγα λόγια) . Όποιος θέλει κ το έχει ανάγκη, να πάει να δουλέψει. Όλα ελεύθερα είναι κι όποιος αντέξει.

 

Λογικα θα πηγες σε Ελληνογλωσση εταιρια. Εκει ναι το 500ρικο παει συννεφο με τις συνθηκες που εγραψες.

Δημοσ.

Σαν εργοδότης πάρα πολύ καλός με μοναδικό μελανό σημείο για μένα αυτό με τις συμβάσεις όπου δηλαδή για να μην σε κάνουν αορίστου σε αλλάζουν εταιρεία μισθοδοσίας εικονικά. (Αλλά εδώ που τα λέμε δε νομίζω να έχει και πολύ σημασία αφού αν δε ανέβεις σε θέση που να μην είναι σε τηλέφωνο δε νομίζω να παραμείνει και κανείς για μεγάλο χρονικό διάστημα οπότε τι να την κάνεις την αορίστου.

 

Στα ξενόγλωσσα

820 καθαρά (τα οποία αυξάνονται αν εργαστείς Κυριακή ή αργία) καθόλου άσχημα για την εποχή μας.

Υπερωρία πληρώνεται ακόμα και τα 25 λεπτά.  

Απόλυτη τυπικότητα σε πληρωμές μισθών - δώρων κλπ.

Μπόνους που τουλάχιστον στο τμήμα μου θεωρώ πιάνονταν (κάνα 5άρι μήνες σερί το έπαιρνα και ήταν άλλα 150 ευρώ σε tickets)

Διάλειμμα 45 λεπτά στο 8ωρο (απλά επειδή ξέρω σε άλλες εταιρείες νομίζω βάσει νόμου μπορούν να δίνουν μόνο 30 λεπτά ή και λιγότερο).

Οι χώροι που ήμουν ήταν πεντακάθαροι με καθαρίστριες συνέχεια.

Έχει και αρκετές εκδηλώσεις με τζάμπα ποτό και φαί , ταξίδια (που για μένα δεν είχαν αξία άλλα γα άλλους μετράνε)

 

Το αρνητικό έχει να κάνει με τη φύση της δουλειάς και όχι με την εταιρεία. Το call center είναι ζόρι μεγάλο, δεν αντέχεται για μεγάλο χρονικό διάστημα πιστεύω. Είναι από τις μοναδικές δουλειές που στις 7 ώρες που δουλεύεις-δουλεύεις non stop χωρίς ανάσα σχεδόν.

Και φυσικά μετρούνται και καταγράφονται όλα.

Προσωπικά βέβαια από προιστάμενους δεν είχα κανένα πρόβλημα ή παράπονο, ούτε πίεση. 

 

Πιστεύω τμήμα με chat support σίγουρα θα είναι πιο χαλαρά (άλλο να έχεις τον άλλον να αναπνέει στο ακουστικό σου και αλλο απλά να ανταλλάσεις μηνύματα) και εδώ είναι μια μίνι αδικία ότι δλδ όλα τα τμήματα ανεξαρτήτως φύσεως είχαν την ίδια σύμβαση...και έπαιρναν τα ίδια λεφτά.

 

Μετά προφανώς σαν γενικά αρνητικά είναι ότι ξεχνάς την έννοια αργία και ΣΚ (τουλάχιστον στα περισσότερα τμήματα) και ξέρεις ότι απλά έχεις 2 ρεπό την εβδομάδα που αλλάζουν κάθε βδομάδα και 20 μέρες άδεια το χρόνο (ή 5 ανά 3 μήνες).

Τις πληρώνεσαι τις αργίες απλά όσο να χει... είναι κάπως όταν σε ρωτάνε τι θα κάνεις το Πάσχα ή το τριήμερο και εσύ τους λες Εγώ δεν έχω πάσχα ή τριήμερο γιατί δουλεύω.

 

Επίσης υπάρχουν τμήματα 24ωρα ή απλά με ωράριο άλλης χώρα οπότε μπορεί δουλεύεις ώρες παράξενες.

 

Προφανώς και είμαι υπέρ του κάποιος να πάει απλά πρέπει παράλληλα να ψάχνεις και κάτι άλλο ώστε να μπορέσεις να την κάνεις.

 

(Αν είσαι νέος και "δραστήριος" δε θα σε χαλάσει το ότι είναι τίγκα στις ξένες )  :-D  B)

  • Like 2
Δημοσ.

(Αν είσαι νέος και "δραστήριος" δε θα σε χαλάσει το ότι είναι τίγκα στις ξένες )  :-D  B)

Οντως αυτο ξεχασα να το βαλω στα θετικα! :) Αλλα δυστυχως μονο στο διάλειμμα εκει που ημουν. Μεσα στην δουλεια ηταν ΚΨΜ.

Δημοσ.

Σας ευχαριστω! Απλα και εγω με tech support ειμαι ασχετη και το δηλωσα, αλλά μιλαω πολυ καλα 2-3 ξενες γλωσσες κ μ ειπαν οτι όλα τα άλλα θα τα μαθω στην εκπαιδευση, οποτε αυτό το κομμάτι με αγχωνει. Προφανως κ εγω για temp job το βλεπω, απλα ηθελα μια γενικη αποψη!

Και παλι thanks!

  • Like 1
Δημοσ.

Λογικα θα πηγες σε Ελληνογλωσση εταιρια. Εκει ναι το 500ρικο παει συννεφο με τις συνθηκες που εγραψες.

 

 

Όλη η προσυνέντευξη στο τηλέφωνο και η πραγματική συνέντευξη, έγιναν στα Αμερικανοαγγλικά.  Δε πρόλαβα να μάθω το αντικείμενο κ ποια η εταιρία. Συνήθως στις συνεντεύξεις μετά την ερώτηση κρίσεως " Tell us more about yourself", μόλις τελείωσω την απάντηση μου ρωτάω για καθήκοντα, αποζημίωση, ωράριο όσο πιο στεγνά και λακωνικά γίνεται. Σχεδόν απότομα. Δεν είναι τυχαίο που συνήθως καταλήγει στο τέλος αυτή η ερώτηση , έτσι είναι σχεδιασμένες όλες οι ανακρίσεις συνεντεύξεις. Αν μου δώσει άνοιγμα νωρίτερα την κάνω νωρίτερα. Η πιο εξουθενωτική απ'ολες ήταν μια outsourcing της samsung που κυριολεκτικά μου έβγαλαν το λάδι στις συνεντεύξεις. Παίζει συνολική διάρκεια πάνω από 2 ώρες κ τελικά δε με πήραν. Σε κάποιο σημείο είχαμε φτάσει περίπου σαν τον Neo VS Agent smith στο Matrix εκεί που του βουλώνει το στόμα. Δεν έχει νόημα να κάθεσαι σε μια συνέντευξη πάνω από 10 λεπτά όταν δε γνωρίσεις τι καθήκοντα έχεις, τι ώρες δουλεύεις κ πόσο πληρώνεσαι από την αρχή(Η περιγραφή στην αγγελία εσκεμμένα κρυβει ΠΟΛΛΑ επιπλέον τουλάχιστον στην Ελλάδα). Και τον χρόνο το δικό σου σπαταλάς και του στρατολογητή. Εκτός αν είναι κάποιο dreamjob σου και έχεις όλη τη διάθεση για οτιδήποτε προκύψει.

  • Like 2
Δημοσ.

...

(Αν είσαι νέος και "δραστήριος" δε θα σε χαλάσει το ότι είναι τίγκα στις ξένες )  :-D  B)

 

Τσάμπα κλαίγεστε ρε.

Δημοσ.

Τσάμπα κλαίγεστε ρε.

 

Νόμιζα ότι ήταν άρρεν από το Paul.... Εντάξει έχει και ξένους....  :-D

 

 

 

Όλη η προσυνέντευξη στο τηλέφωνο και η πραγματική συνέντευξη, έγιναν στα Αμερικανοαγγλικά.

 

Τι διαφορά έχουν με τα απλά Αγγλικά ; Πρέπει να λες cookie αντί για biscuit ?  :-D

 

 

Εγω πάντως κάπου 8 μήνες άντεξα πριν παραιτηθώ κυρίως γιατί είχα ανέβει τμήμα εσωτερικά (με τα ίδια λεφτά φυσικά) αλλά πολύ πιο απαιτητικά καθήκοντα και αποκλειστικά δύστροπους πελάτες και πίστευα θα σαλτάρω

 

Τώρα ξέρω ότι υπάρχουν κάποιες θέσεις σε εντελώς άλλο τμήμα που είναι μόνο mail support (ζωάρα ακουγεται σε σχέση με εκεί που ήμουν) προς το παρόν και σκέφτομαι να ξανά στείλω ( αλλά δε φαίνεται κάπως ενώ έχεις μόλις παραιτηθεί να ξανακάνεις αίτηση, από τη άλλη λέω φέρνουν άτομα από άλλες χώρες τους πληρώνουν εισιτήρια και ξενοδοχεία και αυτοί συχνά την κάνουν μετά από λίγο καιρό οπότε εγώ τους έρχομαι τζάμπα για αρχή

  • Like 1
Δημοσ.

Oι συνθήκες, οι απαιτήσεις και ο τρόπος εργασίας που περιγράφει ο vste είναι ολόιδιες με το Customer care/tech support τμήμα της πολυεθνικής που δουλεύω στο Δουβλίνο πάντως. Λίγοι είναι οι ήρωες που θα αντέξουν για αρκετό διάστημα.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...