Προς το περιεχόμενο

Assassin's Creed 2


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Προσωπικά πιστεύω ότι ζούμε την αρχή του τέλους το console gaming και ότι λίγοι στον χώρο το έχουν καταλάβει και έχουν αρχίσει να πέρνουν τα μέτρα τους. Το gaming αλλάζει ρυζικά με αυτό που γνωρίζουμε ώς τώρα αλλά τουλάχιστον τα pc λόγο του πολήπλευρου ρόλου τους θα συνεχίσουν να υπάρχουν και να τρέχουν παιχνίδια..

 

μακάρι, αλλά που το βασίζεις αυτό;

  • Απαντ. 652
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Το jump γινόταν όπως δείχνει και στο review κρατώντας πατημένα τα κουμπιά.Το θέμα είναι ότι δεν έχεις έλεγχο στο άλμα, γι αυτό πηδάει επίτηδες στο review από δύσκολες γωνίες και γκρεμοτσακίζεται.Δεν μπορείς να γυρίσεις τον χαρακτήρα(στον αέρα) να πηδήξεις διαγώνια ας πούμε, εκτός και αν η άκρη της επιφάνειας που πήδηξες στοχεύει διαγώνια-γι αυτό το θάβει.Συν του ότι λόγω χειρισμού(κρατημένο κουμπί) δεν έχει momentum το άλμα,απλά τρέχεις στην άκρη και πηδάει μόνο του.

Εγώ αυτό που κατάλαβα είναι ότι μοιάζει με το ac1 και ότι οι προσευχές^ μας για περισσότερο βάθος στο gameplay δεν εισακούστηκαν.Παρόλα αυτά έχει να προσφέρει ποζεριά-όπως το πρώτο-και αισθητική.Φαντάζομαι μετά από κάνα δεκάωρο θα έχεις βαρεθεί να κάνεις τα ίδια και τα ίδια και απλά θα τρέχεις για να το τερματίσεις.

Δημοσ.

Παιζει να το εχω πει πολλες φορες αυτο που θα ξαναπω. Σιχαινομαι οποιοδηποτε παιχνιδι παιζει για μενα. Το ειχα σταμπαρει στην αρχη το Assasins 2 γιατι λεγανε οτι ειναι σουπερ βελτιωμενο σε σχεση με το πρωτο αλλα μαλλον η βελτιωση ηρθε αλλου και οχι σε ουσιαστικα σημεια.

 

Oh well....

Δημοσ.

Το jump γινόταν όπως δείχνει και στο review κρατώντας πατημένα τα κουμπιά.Το θέμα είναι ότι δεν έχεις έλεγχο στο άλμα, γι αυτό πηδάει επίτηδες στο review από δύσκολες γωνίες και γκρεμοτσακίζεται.Δεν μπορείς να γυρίσεις τον χαρακτήρα(στον αέρα) να πηδήξεις διαγώνια ας πούμε, εκτός και αν η άκρη της επιφάνειας που πήδηξες στοχεύει διαγώνια-γι αυτό το θάβει.Συν του ότι λόγω χειρισμού(κρατημένο κουμπί) δεν έχει momentum το άλμα,απλά τρέχεις στην άκρη και πηδάει μόνο του.

Εγώ αυτό που κατάλαβα είναι ότι μοιάζει με το ac1 και ότι οι προσευχές^ μας για περισσότερο βάθος στο gameplay δεν εισακούστηκαν.Παρόλα αυτά έχει να προσφέρει ποζεριά-όπως το πρώτο-και αισθητική.Φαντάζομαι μετά από κάνα δεκάωρο θα έχεις βαρεθεί να κάνεις τα ίδια και τα ίδια και απλά θα τρέχεις για να το τερματίσεις.

 

Thanks for the answer ! :-)

 

Shitty game τελικά..:-(

Δημοσ.

Δηλαδή θα προτιμούσατε αντί για ένα πλήκτρο συνεχόμενα πατημένο να πατούσατε διαδοχικά το jump button :confused:? Μιλάμε για ένα game όπου ο πρωταγωνιστής όλη την ώρα κάνει άλματα από το ένα σημείο στο άλλο.........Εγώ λέω ευτυχώς που έκαναν έτσι το χειρισμό.

 

Είναι δε το λιγότερο αστείο να κρίνουμε αν έχει βελτιωθεί ένα παιχνίδι ή όχι απλά και μόνο από το πως.....πηδάει ο Ezio. Την Ubi την κράζω κάθε τρεις και λίγο, το δε αρχικό παιχνίδι το έχω χαρακτηρίσει "Assassins Sleep" ουκ ολίγες φορές και το θεωρώ από τα χειρότερα games του 2007. Αυτό εδώ όμως είναι απείρως βελτιωμένο και για μένα από τους καλύτερους τίτλους του 2009.

Δημοσ.

Έχεις δίκιο δεν βγήκαν πολύ καλά τα comments.Καταρχήν δεν το έχω παίξει το 2ο.Με βάση το review βλέπω ότι ο χειρισμός παραμένει ίδιος, και από τις σκηνές μάχης που δείχνει φαίνεται ότι έχει το ίδιο σύστημα.Η περίπτωση του jump δείχνει ότι το platform στοιχείο είναι σχεδόν ανύπαρκτο όπως στο πρώτο, ασχέτως που δείχνει πολύ όμορφο.Πιστεύω ότι κάνει μπαμ ότι δεν θέλει κάνα ιδιαίτερο skill για να πηδάς πέρα δώθε και να σκαρφαλώνεις.Άμα σου αρκεί το scenery και η φωτογραφία γενικώς εντάξει.Αλλά από το promotion του υποτίθεται ότι ήταν ένα παιχνίδι παρκουρ+social stealth(όταν βγήκε το πρώτο, που ήταν και πολύ της μόδας το παρκουρ) και παίζοντας το, βλέπεις ότι απλά κρατάς δύο κουμπιά πατημένα και ο χαρακτήρας κάνει τη μαϊμού.

 

Από κει και πέρα αν έχει διαφορετικές προσεγγίσεις στα assasinations αλα hitman ας πούμε, θα έχει μια γεύση παραπάνω στο gameplay του.Αν απουσιάζει κι αυτό τότε νομίζω ότι θα το παίξω όπως το πρώτο, 10 ώρες να ξεκ******σεις με τα ποζέρικα kills και τα άλματα πέρα δώθε και μετά βουρ για τερματισμό.

 

Άμα το σκεφτείς όμως, δεν έχει πολύ όμορφο setting?Δεν είναι πολύ γαμάτος ο χαρακτήρας?Τελικά δε θα μπορούσε να είναι πολύ καλύτερο και να αφήσει εποχή?Γιατί 10χρόνια όταν σκέφτόμαστε stealth σκεφτόμαστε hitman,thief, και το κορυφαίο tenchu στο psx που έδειχνε και το παιδί στο review του.Παλιά παιχνίδια δηλαδή.Δε μου αρέσει να είμαι απόλυτος και μίζερος γενικώς , ούτε ξέρω τι τραβαει κάθε developer με τις προθεσμίες του και το budget του, απλά σκέφτεσαι που και που what if...

Δημοσ.
Δηλαδή θα προτιμούσατε αντί για ένα πλήκτρο συνεχόμενα πατημένο να πατούσατε διαδοχικά το jump button :confused:? Μιλάμε για ένα game όπου ο πρωταγωνιστής όλη την ώρα κάνει άλματα από το ένα σημείο στο άλλο.........Εγώ λέω ευτυχώς που έκαναν έτσι το χειρισμό.

 

Κάτσε ρε συ. Στο 1 πηδούσες με διαδοχικά πατήματα και αν δεν έκανες το άλμα τη σωστή στιγμή, γκρεμοτσακιζόσουν και υπήρχαν φάσεις που σε κυνηγούσε μία ολόκληρη πόλη, οπότε και έπαιρνες τον πούλο χαλαρότατα.

 

Εδώ λέει ότι πατώντας συνεχόμενα το jump και το forward θα μπορείς να πηδάς από σημείο σε σημείο χωρίς να έχεις κανέναν κίνδυνο να γκρεμοτσακιστείς. WTF?

 

Let me think about it...

 

It takes no skills to jump? :confused:

 

Και μετά κοροϊδεύεις τους Ret Palas... :P

 

BTW o τύπος στο review είναι θεούλης :lol:

Δημοσ.
Δηλαδή θα προτιμούσατε αντί για ένα πλήκτρο συνεχόμενα πατημένο να πατούσατε διαδοχικά το jump button :confused:? Μιλάμε για ένα game όπου ο πρωταγωνιστής όλη την ώρα κάνει άλματα από το ένα σημείο στο άλλο.........Εγώ λέω ευτυχώς που έκαναν έτσι το χειρισμό.

 

Ακομα χειροτερα λοιπον οτι το παιχνιδι εχει αυτην την νοοτροπια και παλι θελει απλα να με κανει να νοιωθω και καλα ποζερας με μεγαλα @@ που μπορω και κανω οτι κανω. Eddy Gordo στο Tekken μου θυμιζει. Βεβαια εχει τεραστια σημασια και ποιο ειναι το φοκους του παιχνιδιου. Αν ηταν RPG ας πουμε σιγουρα δεν θα υπηρχε περιπτωση να μας νοιαζει που κανε αυτοματα αλματα. Εδω ομως δεν μιλαμε για RPG, μιλαμε για ενα παιχνιδι που συνδεει platforming (ο Θεος να το κανει) και real time μαχη (επισης ο Θεος να την κανει) αλλα με αυτοματοποιημενες κινησεις.

 

Είναι δε το λιγότερο αστείο να κρίνουμε αν έχει βελτιωθεί ένα παιχνίδι ή όχι απλά και μόνο από το πως.....πηδάει ο Ezio. Την Ubi την κράζω κάθε τρεις και λίγο, το δε αρχικό παιχνίδι το έχω χαρακτηρίσει "Assassins Sleep" ουκ ολίγες φορές και το θεωρώ από τα χειρότερα games του 2007. Αυτό εδώ όμως είναι απείρως βελτιωμένο και για μένα από τους καλύτερους τίτλους του 2009.

 

Ο χειρισμος ειναι το Α και το Ω σε ενα παιχνιδι, τοσο σε λογικη οσο και σε αμεσοτητα. Το να κανει ο χαρακτηρας μου κινησεις που εγω ΔΕΝ θελω αυτοματα μου αποσπαει την προσοχη απο την ψευδεσθηση που μου δημιουργει. Ειχα παιξει ενα FPS παλιοτερα εντελως ακυρο (ουτε το ονομα του θυμαμαι) που με το που το στοχαστρο επιανε εχθρο αυτοματα τον βαρουσες head shot ακομα και αν στοχευες στο ποδι. Τετοια φαση μου μυριζει και αυτο και, τουλαχιστον εμενα, με χαλαει απιστευτα.

Δημοσ.

Υπάρχουν δύο κατηγορίες ανθρώπων (χοντρά χοντρά) οι Light k oi hardcore gamers imo.

Αυτοί π θέλουν να χαλαρώσουν κ να ξεκουραστούν κ αυτοί π θα δώσουν όλη τους την προσοχή/συγκέντρωση για να πετύχουν το σωστό timing,skill,κτλ....

Μερικοί βρήκαν το demon souls τέλειο άλλοι το βρήκαν σπαστικό κ δύσκολο,αυτό είναι καθαρά προσωπική γνώμη κ τίποτα παραπάνω.

Παιχνίδια τ στυλ prototype,Ac1-2...(parkour στυλ δλδ) τα ευχαριστιέμαι απίστευτα (άσχετο οτι το 1 έγινε επαναλαμβανόμενο μετά απο κάποια στιγμή άρα κ βαρετό) .

Όχι πως δεν έχει την πλάκα του κ το άλλο είδος αλλά αφού το παιχνίδι αυτό θέλει να σ προσφέρει εσύ γτ να το κακολογήσεις?πρόβλημά σ όχι του παιχνιδιού(γενικά μιλώντας).

Το μόνο π θα με χαλάσει σε αυτο το game είναι το DRM(εκτός άμα σπάσει...:P)

Δημοσ.

Για το DRM, μιας και το ανέφερε ο Nosakos, διάβαζα πρόσφατα έναν αν μη τι άλλο ενδιαφέροντα τρόπο διαμαρτυρίας... Όχι ότι θα δουλέψει απαραίτητα αλλά όσο να 'ναι οι καταναλωτές αντιδρούν -και κατ' εμέ με το δίκιο τους...

Δημοσ.
Για το DRM, μιας και το ανέφερε ο Nosakos, διάβαζα πρόσφατα έναν αν μη τι άλλο ενδιαφέροντα τρόπο διαμαρτυρίας... Όχι ότι θα δουλέψει απαραίτητα αλλά όσο να 'ναι οι καταναλωτές αντιδρούν -και κατ' εμέ με το δίκιο τους...

 

Ήδη έχουν σκάσει παρενέργειες...

Στο play.com που έχει exclusive την σπέσιαλ black edition του παιχνιδιού και που εδώ και δύο περίπου μήνες ήταν ήδη SOLD OUT (είχε αφαιρεθεί το πλήκτρο "BUY"), με το που πρόσθεσε στα σχόλια, ότι "απαιτείται ΣΥΝΕΧΗΣ σύνδεση στο ιντερνετ" το πλήκτρο BUY... ξαναγύρισε, προφανώς λόγω των πολλών ακυρώσεων της pre-order !!!!! ;)

 

Aυτά είναι !!!!!!!!!! :-D

  • Moderators
Δημοσ.

Ε μα είναι σίγουρο ότι θα υπάρξουν μαζικές επιστροφές, διαμαρτυρίες παντού, και γερό κράξιμο.

 

Δεν βλέπω καμιά ανάγκη να γίνει συντονισμένα.

Δημοσ.

Απλά δεν το αγοράζεις μέχρι να βγει το patch π θα αφαιρεί το διαολεμένο DRM.

Πάντως έχω ένα προαίσθημα οτι το παιχνίδι θα το παίζω στις 1 Μαρτίου απο θείο(Χωρίς σύνδεση :P)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...