Προς το περιεχόμενο

Τρελλές χρεώσεις Vodafone WAP


kfyros

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πραγματικά δεν θα ήθελα να είμαι στη θέση σας, διότι κανείς δεν έχει όρεξη να σπαταλάει - αν όχι χρήμα - χρόνο από τη ζωή του για να αποδείξει πως δεν είναι ελέφαντας. Ά να χαθούν!

 

Υ.Γ. Πάντως καλύτερα να μην ασχολείται κάποιος με ηλίθιες υπηρεσίες. Για ποιό λόγο να σπαταλάς χρόνο και χρήμα σε ανοησίες? Καλή η τεχνολογία, αλλά προσωπικά θεωρώ το τηλέφωνο - τηλέφωνο και όχι παιχνίδι. Αν θελήσω να παίξω ή να κάνω παραπάνω πράγματα ανοίγω έναν υπολογιστή, όπου έχω τον πλήρη έλεγχο στο κάθε byte που πηγαινοέρχεται.

Δημοσ.

Φίλε μου καλά ξεμπερδέματα.Εταιρικός πελάτης της εν λόγω εταιρίας ήμουν και γω για 5 χρόνια.

Πριν 6 μήνες και μετά από αλλαγή προγράμματος εμφανίστηκε ένας λογαριασμός όπου χρέωνε κλήσεις από τα 2 νούμερα που είχε στην κατοχή του ένας άνθρωπος.

Που είναι το παράδοξο θα μου πεις.?

Τα 2 νούμερα αυτά ήταν στην ίδια κάρτα (together) το oνομάζει η Voda.

Φυσικά αυτό δεν γίνεται(να καλείς απο το κινητό σου στο κινητό σου).Τυχεροί είμασταν μπορώ να πω που κατά τύχη είδαμε τον αναλυτικό λογαριασμό.

κάναμε τις κλασσικέ΄ς αμφισβήτησης χρέωσης κ.λ.π

Περιμέναμε να βγάλει πόρισμα η voda 5 μήνες.Φυσικά αυτό δεν έγινε ποτέ (πολλές ώρες ομιλίας με τα κεντρικά).

Ε βαρεθήκαμε, κουραστήκαμε, εκνευριστηκαμε γιατι μετά από 5 μήνες που βρήκαμε άκρη με την υπέυθυνη του τμήματος μας ενημέρωσε πως πρέπει να ξανακάνουμε αμφισβήτηση και για τους μήνες που είχαν περάσει.

Τεσπά ένα μπάχαλο η οργάνωση τους και μεις μπαλάκι.Η συνέχεια γνωστή ...φορητότητα.

 

Υ.Γ Ακόμα δεν έχει βγει το ποσό του χρεωστικού.

Δημοσ.
Φίλε μου καλά ξεμπερδέματα.Εταιρικός πελάτης της εν λόγω εταιρίας ήμουν και γω για 5 χρόνια.

Πριν 6 μήνες και μετά από αλλαγή προγράμματος εμφανίστηκε ένας λογαριασμός όπου χρέωνε κλήσεις από τα 2 νούμερα που είχε στην κατοχή του ένας άνθρωπος.

Που είναι το παράδοξο θα μου πεις.?

Τα 2 νούμερα αυτά ήταν στην ίδια κάρτα (together) το oνομάζει η Voda.

Φυσικά αυτό δεν γίνεται(να καλείς απο το κινητό σου στο κινητό σου).Τυχεροί είμασταν μπορώ να πω που κατά τύχη είδαμε τον αναλυτικό λογαριασμό.

κάναμε τις κλασσικέ΄ς αμφισβήτησης χρέωσης κ.λ.π

Περιμέναμε να βγάλει πόρισμα η voda 5 μήνες.Φυσικά αυτό δεν έγινε ποτέ (πολλές ώρες ομιλίας με τα κεντρικά).

Ε βαρεθήκαμε, κουραστήκαμε, εκνευριστηκαμε γιατι μετά από 5 μήνες που βρήκαμε άκρη με την υπέυθυνη του τμήματος μας ενημέρωσε πως πρέπει να ξανακάνουμε αμφισβήτηση και για τους μήνες που είχαν περάσει.

Τεσπά ένα μπάχαλο η οργάνωση τους και μεις μπαλάκι.Η συνέχεια γνωστή ...φορητότητα.

 

Υ.Γ Ακόμα δεν έχει βγει το ποσό του χρεωστικού.

 

Φαντάζομαι δεν τους πληρώσατε τα κερατιάτικα , έτσι??

 

 

-----Προστέθηκε 27/11/2008 στις 03 : 54 : 49-----

 

 

Πραγματικά δεν θα ήθελα να είμαι στη θέση σας, διότι κανείς δεν έχει όρεξη να σπαταλάει - αν όχι χρήμα - χρόνο από τη ζωή του για να αποδείξει πως δεν είναι ελέφαντας. Ά να χαθούν!

 

Υ.Γ. Πάντως καλύτερα να μην ασχολείται κάποιος με ηλίθιες υπηρεσίες. Για ποιό λόγο να σπαταλάς χρόνο και χρήμα σε ανοησίες? Καλή η τεχνολογία, αλλά προσωπικά θεωρώ το τηλέφωνο - τηλέφωνο και όχι παιχνίδι. Αν θελήσω να παίξω ή να κάνω παραπάνω πράγματα ανοίγω έναν υπολογιστή, όπου έχω τον πλήρη έλεγχο στο κάθε byte που πηγαινοέρχεται.

 

Καλά θα ήταν, δυστυχώς και λόγω δουλειάς πρέπει να δοκιμάζουμε τέτοιες υπηρεσίες.

(για Mobile παραγγελιοληψία από πωλητή με pda ας πούμε)..

 

Τη συγκεκριμένη υπηρεσία πάντως δεν προλάβαμε να τη χρησιμοποιήσουμε καθόλου.

 

Σίγουρα πάντως δεν πρόκειται να προτείνω Vodafone σε κανένα πελάτη.

Εδώ την πατήσαμε εμείς που είμαστε και στο χώρο, δεν θα την πατήσει ο άσχετος με την πληροφορική που δεν ξέρει να αλλάξει ούτε το ringtone? :-)

Δημοσ.
Φαντάζομαι δεν τους πληρώσατε τα κερατιάτικα , έτσι??

 

Kαλά φαντάζεσαι.Ακομή εκρεμούν οι λογαριασμοί.Βέβαια μας έκαναν φραγή (εισερχομένων & εξερχομένων) & αναγκαστήκαμε να δώσουμε ένα ποσό από τους 5 μήνες γιατί αν έχεις ληξιπρόθεσμα χρέη δεν μπορεί να γίνει η φορητότητα.

 

Κάνε αμφισηση γραπτώς πάντως, στέλνοντας τη από το κατάστημα που συνεργάζεσαι και πίεσε αυτους να συννενοηθούν και να δώσουν λύση με τα κεντρικά.Πιστεψέ με ακομά και τα franchise όταν είναι να χάσουν πελάτες και ειδικά εταιρικούς μπορούν να πιέσουν.

 

Να δεις τι πλάκα έχει που για 5 μήνες που έχεις πρόβλημα προσπαθείς να συννεοηθείς με τα κεντρικά και συνεχως λες τα ίδια πράγματα και σου λένε θα σας ενημερώσουμε.όταν κάνεις αίτηση φορητότητας επειδή σε παίρνει τηλ άλλο τμήμα πως αλλάζουν στάση και κινούνται οι διαδικασίες.

 

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...