Προς το περιεχόμενο

Colin McRae: DiRT 2


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
ποτε βγαινει για pc?

 

Τον Δεκεμβρη.Αλλα τι να το κανεις?Ειναι μαπα το παιχνιδι.Παιξε GRID.Το DIRT2 ειναι GRID σε χωμα με ελαχιστα rally sessions.Αν γουσταρεις rally βαλε RBR με updated textures.

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
  • Απαντ. 486
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

http://www.pcgameshardware.com/aid,695889/Dirt-2-Best-graphics-on-PC-due-to-DirectX-11-features/News/

 

PCGH: It was announced that Dirt 2 will support the DX11 API that comes with Windows 7:

• What is the deciding technical advantages of the DX11 API/Shader Modell 5?

• In what way does it allow you to optimize or simplify the rendering process in DiRT2?

• Do you use DX11-Multithreading to lighten the load on the CPU?

• In what way will the DX 11 visualization differ from the graphics that are rendered with DX 10(.1) hardware or will DX11 just speed up the rendering process in DiRT2?

• What are the graphical features that can only be rendered with Shader Model 5 hardware?

 

Bryan Marshall: The DX11 version is a great place to showpiece DiRT2 and show that Codemasters' technology is at the forefront of PC gaming. We think there are 3 big ticket items in DX11: Hardware Tessellation, Direct Compute 11 (Compute Shaders) and the multi-threading of the command pipeline.

 

So Tessellation allows us to add a lot more detail to objects such the crowds, water surfaces and moving cloth. Up to this point hardware tessellation was difficult to achieve efficiently with all the other demands going on. Direct Compute 11 allows us to really push up the fidelity of our post-processing solution, giving a higher resolution to some of the effects such as motion blur. Finally the multi-threaded capabilities have made us think a lot about our rendering pipeline and how we can optimize this. That's not easy to get right and I think that will be one of the big challenges for developers in the next few years. Of course DX11 comes with amazing new video cards that allow all this to run faster to begin with!

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

πρώτα benchmark και τις πρώτες δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες ώστε να δούμε ουσιαστικές διαφορές...

και μετά βλέπουμε αν αξίζει για ΕΝΑ game...:-)

Δημοσ.

Να κάνω μία ερώτηση που είναι εντελώς offtopic?

 

Αν έχεις μία κάρτα που υποστηρίζει directX 10.1 και βάλεις τα Windows 7, θα είναι λάθος να έχεις εγκαταστημένο το directX 11ή θα πρέπει να βρείς και να βάλεις το 10.1 γιατί αλλιώς θα έχεις "κάποια" προβλήματα???

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

DiRT2 PC system specs bring DirectX11 to the party

 

Codemasters has put out system specs for the PC version of DiRT2. And here they are:

 

Recommended Specifications: Enhanced for DirectX 11

 

OS: Microsoft Windows XP, Vista or Windows 7

Processor: Intel Core i7 or AMD Phenom II

Memory: 3GB

HD Space: 10GB

Video Card: ATi Radeon HD 5700 Series

 

Minimum Specifications:

 

OS:Microsoft Windows XP, Vista or Windows 7

Processor: Intel Pentium 4 3.0Ghz, AMD Athlon 64 3400+

Memory: 1GB (2Gb for Windows Vista)

HD Space: 10GB

Video Card: ATI Radeon X1500, NVIDIA GeForce 6800

 

The Games for Windows Live version ships on December 1 in North America, December 3 through EPAC territories and December 4 in the UK.

Δημοσ.
Παμε για αλλες καρτες , παντως mid range κατηγορια 260 gtx και πανω

 

σιγα ρε!!

μια χαρα θα πιγενει και με 4870 και με 260!!!!!

απ οτι φενετε cpu θελει...(marketing)

 

εκτος και αν το εχουν φορτοσει οσο το πρωτο που ειχαν βγαλει!!!!

αλλα αν εχει καλο στισιμο θα πιγενει ''αερας'' !!!

πχ dirt1 με grid !!!

τεραστια διαφορα

Δημοσ.

http://www.pcgameshardware.com/aid,699998/Dirt-2-DirectX-9-vs-DirectX-11-graphics-compared/Practice

 

But the biggest difference between DirectX 9 and DirectX 11 is the illumination. Due to HDAO and nice Post Effects the visual appearance of Dirt 2 with DirectX 11 is less "overbright” and smoother. The more realistic look of the DirectX 11 version might convince some players, since there have already been mods for Race Driver Grid that were reducing exactly those warm colors and thus created a more real appearance.

 

DX9

dirt2dx9aussschnitt.jpg

 

DX11

dirt2dx11aussschnitt.jpg

Δημοσ.

Εγώ γιατί βλέπω να μειώνει άπλα το blur ώστε να δείχνει πιο sharp ;

οι αντανακλάσεις φαίνονται ολόιδιες (ελάχιστα στο πιο τονισμένες) :o

Δημοσ.
Εγώ γιατί βλέπω να μειώνει άπλα το blur ώστε να δείχνει πιο sharp ;

οι αντανακλάσεις φαίνονται ολόιδιες (ελάχιστα στο πιο τονισμένες) :o

 

Γιατι αυτο γινεται ουσιαστικα και κανα tesselation σε μερικα σημεια.3 μηνες ταχα ασχολουνταν με dx11.Μ'αρεσει που τα λενε και τα πιστευουν κιολας.Αν δεν υπαρξει ολοκληρωτικη μεταβαση σε νεο πολυ βελτιωμενο Shader Model τα υπολοιπα ειναι να'χαμε να λεγαμε.Για αυτο το dx9 ηταν τοσο πετυχημενο και φανηκε η διαφορα απο dx8.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...