Moderators GeorgeMan Δημοσ. 7 Ιουλίου 2009 Moderators Δημοσ. 7 Ιουλίου 2009 Δε νομιζω να ειναι πολυ βαρυ. Το παθημα με το Dirt 1 τους εγινε μαθημα... που μετα απο τη Version 1.2 εστρωσε...! Παντως DX11 για τα 2 εφφε φχαριστω δε θα παρω... θα το βαλω σε dx10 vga γιατι οντως φαινεται ΤΟΥΜΠΑΝΟΟΟΟ
activex Δημοσ. 7 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2009 απλά δε βλέπω το λόγο μια εταιρεία να προμοτάρει από τώρα dx11 τίτλο, αν δεν έχει συμφέρον είτε από "επιδοτήσεις" είτε από την ανάγκη ισχυρότερου hardware,άρα αφορμή για αναβάθμιση με το πρόσχημα της εξέλιξης! θα είναι σα να επιζητεί μειωμένες πωλήσεις
liopyr Δημοσ. 8 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2009 Και το dirt (1) δεν είχε ανάγκη ιδιαίτερα ισχυρό hardware. Απλά οι τύποι είχαν κάνει ένα ακόμα άθλιο console port. Αυτό φάνηκε και μετά τις φοβερές βελτιώσεις στις επιδόσεις μετά τα patch όπως λέει και ο Georgeman, και στο GRID, όπου είδαμε και βελτιώσεις στην μηχανή με ακόμα καλύτερες επιδόσεις. Η DX11 υπόθεση είναι καθαρό marketing και όποιος ψαρώσει. Δεν νομίζω πως το Dirt 2 θα καταφέρει να γονατίσει οποιαδήποτε mainstream GPU, π.χ 4850.
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 8 Ιουλίου 2009 Moderators Δημοσ. 8 Ιουλίου 2009 Εισαι σιγουρος οτι επαιξες το Dirt 1 version 1? Σε Χ1800ΧΤ σε medium details πηγε κυριολεκτικα FRAME FRAME. Αφου αυτο ηταν και ο λογος που πηγα σε 8800GTX τοτε (οσο κρατησε πριν τη σπασω τεσπα ). Η Χ1800ΧΤ σε 1024x768 και ολα lowest ισα που εβγαζε ικανοποιητικο framerate. Και "ολως τυχαιως" με το version 1.2 επαιζε νερακι σε 800x600 high ή 1280x1024 medium...
liopyr Δημοσ. 8 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2009 Δεν λέω πως δεν είχε απαιτήσεις. Είχε, αλλά αυτές ήταν πλασματικές. Το ίδιο πράγμα λέμε.
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 8 Ιουλίου 2009 Moderators Δημοσ. 8 Ιουλίου 2009 Βασικα ηταν το μονο game που ειδα τοσο μεγαλη διαφορα απο ενα απλο patch μερικων Megabytes, γιαυτο ολος ο ντορος.
liopyr Δημοσ. 8 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2009 indeed, με την GTs320 τότε σε high settings 1280/1024 έπαιζα εντελώς οριακά 28-30 fps. Όποτε έτρωγε drops δεν ήταν playable. Στην πίστα με τα μεγάλα φορτηγά θυμάμαι έπεφτε κάτω από 10 fps, τραγικό! Μετά patch έπαιζε ~40-45 fps, σταθερά.
activex Δημοσ. 8 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2009 εγώ πάλι βλέποντας τα γραφικά του 2 απορούσα πως είναι δυνατό να παίζει με μια ταπεινή...4890! μόνο η τεχνογνωσία του grid μου έδινε ελπίδες αλλά αυτό το dx11 μου τις πήρε! θεωρώ πως απέξω απέξω μας λένε ότι θέλουμε τελευταίο hardware...
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 8 Ιουλίου 2009 Moderators Δημοσ. 8 Ιουλίου 2009 H 4890 αποτελει τελευταιο hardware (καλα τοτε θα αποτελει... προτελευταιο). Δεν υπαρχει περιπτωση να μη μπορεις να παιξεις τουλαχιστον σε High details... (μη πω και Ultra).
activex Δημοσ. 8 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2009 George το φανταζόμουν στα full και αναφερόμουν βασικά στα εφέ! αλλά με υποστήριξη έστω και 2-3 εξ αυτών από το dx11 είναι αδύνατο να το fullάρουμε χωρίς καινούρια κάρτα. εκτός και αν μας κάνει τα κόλπα του crysis! για τα frame το συζητάμε...( μόνο αν μιλάμε για dx9 όμως )
Super Moderators Thresh Δημοσ. 8 Ιουλίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 8 Ιουλίου 2009 Αχαχαχαχαχα!Ποσο γελοιοι μπορει να ειναι?Εδω ακομη τα παιχνιδια με καθαρη υποστηριξη DX10 ειναι μετρημενα στα δαχτυλα του ενος χεριου και αυτοι μας λενε για DX11!! pure DX10 game δεν έχει βγει ακόμα ακόμα και το Crysis είναι Dx9.0c με DX10 extensions...approved by Ailuros
screenshot Δημοσ. 9 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2009 To Dirt1 ηταν για κλαμματα, ας ελπισουμε το Dirt2 να ειναι καλυτερο
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 9 Ιουλίου 2009 Moderators Δημοσ. 9 Ιουλίου 2009 Για κλαματα? Οχι ρα, ενα κλασικο Arcade παιχνιδακι οπως και ολα τα CMR μεχρι τωρα ηταν, με φανταστικα γραφικα για την εποχη του (αλλα ακομα και σημερα).
screenshot Δημοσ. 9 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2009 Φανταστικα γραφικα και arcade ηταν, αλλα ο ελεγχος του οχηματος ηταν για τα πανηγυρια
alan2 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2009 το GRID δεν εχει αναλογικό χειρισμό για το γκάζι? απο το demo μου φανηκε ψηφιακός χειρισμός, αν και το ειχα σε μοχλό του joypad.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα